The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meikä sai aamulla siivousvimman ja kuurasin vahingossa koko keittiön kaakeleita ja kaapinovia myöten. Siihen menikin kaikki energia, nyt ei jaksais ees laittaa pyykkejä kaappiin tai mennä kauppaan.
Meillä on käynnissä ruokasota: ilmotin lapselle, et ei oo mitään asiaa leikkipuistoon jos lautanen ei tyhjene. Puolitoista tuntia se on tossa pöydän ääressä kitissy ku kalakeitto on pahaa, en jaksa syödä, haluan maitoa ja pelleilly kaikkee muuta. Kahdelta on takaraja, kunnes ruoka lähtee ja puistoreissu peruuntuu. Epäilen, et tästä tulee kotipäivä.
 
Jep... kai se on pakko. Pitää tehdä vaan joku sotasuunnitelma ensin ja olla välittämättä muiden mielipiteistä :D. Mun elämä, perkele, ei kenenkään muun.
Ihan oikein, ei kannate kuunnella muita. Ei mullekaan kukaan peukuttanu ko tänne muutin, kauhee valitus joka suunnasta. Kuulemma huono ja harkitsematon päätös. Sama se niille, mää oon viihtyny ja elämä on nyt aika kivaa. Ei oo vielä alkanu kaduttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hyvät unet kuitenkin :)

Taisin katsoa kelloa vaan kerran joskus 8 aikaan.
No juu. Pitkästä aikaa. Ehkä siitäkin voi johtuu tää olo...

Mun piti kyl tulla kotii ko heti kaverin mut haettiin sit ruokaa ja alettiin kattoo leffaa mistä taisin nähdä ekan 10 minuuttia ku iski uni, enkä sit viittiny unenpöpperöisenä ajaa 25 km kotii. Nii valtasi sit sängyn ja kaveri nukku sohvalla :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No juu. Pitkästä aikaa. Ehkä siitäkin voi johtuu tää olo...

Mun piti kyl tulla kotii ko heti kaverin mut haettiin sit ruokaa ja alettiin kattoo leffaa mistä taisin nähdä ekan 10 minuuttia ku iski uni, enkä sit viittiny unenpöpperöisenä ajaa 25 km kotii. Nii valtasi sit sängyn ja kaveri nukku sohvalla :D
Voi olla että johtuu tuosta :)

Parempi oli jäädä nukkuun kun lähteä väsyneenä ajaan :)
 
Huhhuh. Oltiin poikien kanssa kierroksella kaupungissa, tarkoituksena löytää niille takit. Eipä löytynyt.

Miehet vissiin eivät alkuunkaan katsele hintalappuja kun jotain tarvitsevat. Muulla ei selity se, että naisten syystakkien keskihinta pyörii muutaman kympin tai jopa satasen alempana kuin miesten.
 
Meikä sai aamulla siivousvimman ja kuurasin vahingossa koko keittiön kaakeleita ja kaapinovia myöten. Siihen menikin kaikki energia, nyt ei jaksais ees laittaa pyykkejä kaappiin tai mennä kauppaan.
Meillä on käynnissä ruokasota: ilmotin lapselle, et ei oo mitään asiaa leikkipuistoon jos lautanen ei tyhjene. Puolitoista tuntia se on tossa pöydän ääressä kitissy ku kalakeitto on pahaa, en jaksa syödä, haluan maitoa ja pelleilly kaikkee muuta. Kahdelta on takaraja, kunnes ruoka lähtee ja puistoreissu peruuntuu. Epäilen, et tästä tulee kotipäivä.
Saiko syötyä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä