The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Teillähän on ollu yön aikana...ehhhmm...mielenkiintoiset keskustelut.:confused:

Eii olis millään jaksanu nousta, tuntuu et niveliin sattuu vähä joka puolelle. Ja muutenkin väsyttää.
 
Huomenia!

Ja iso höh, lapsonen hoksasi kun kirjoittelin tänne "äiti et kai sä vaan oo kaksplussalla?!" Ois niinko nikinvaihto edessä. Ja tosta ponnariäosestä kuvastakin pitää päästä. Just kun aloin tottua...

Ideoita?
 
Huomenia!

Ja iso höh, lapsonen hoksasi kun kirjoittelin tänne "äiti et kai sä vaan oo kaksplussalla?!" Ois niinko nikinvaihto edessä. Ja tosta ponnariäosestä kuvastakin pitää päästä. Just kun aloin tottua...

Ideoita?
aika varomatonta palstailla jos lukutaitoinen lapsi on lähistöllä

mullakin on aina joku fb tms toisella välilehdellä
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
aika varomatonta palstailla jos lukutaitoinen lapsi on lähistöllä

mullakin on aina joku fb tms toisella välilehdellä
Aika nopsaan täälläkin sivu vaihtuu kun lapset lähestyy :D
Tosin tiedä vaikka olis myöhäistä jo, mitään eivät ole sanoneet :D

Siks mua ärsyttääkin tuo palkki tuossa yläreunassa kun siinä pitää oikein loistaa ja näkyä koko ajan tuo nikki :confused:

Kyllä mä nyt tiedän kuka mä olen ilman sitäkin :D
Hälytykset nyt näkis muutenkin kun sivun vaihtaa/päivittää tai jos tulee se laatikko siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Huomenia!

Ja iso höh, lapsonen hoksasi kun kirjoittelin tänne "äiti et kai sä vaan oo kaksplussalla?!" Ois niinko nikinvaihto edessä. Ja tosta ponnariäosestä kuvastakin pitää päästä. Just kun aloin tottua...

Ideoita?
O-ou :whistle: :D

Mä olen huono nikinkeksijä :unsure:

Tuokin on ärsyttävää kun ilmeisesti pitää tehdä uusi profiili kun nikin vaihtaa. Joskus muinoin sen pystyi vaan muokkaan.

Vai voiko sitten ylläpito tms nikin vaihtaa jos "pyytää"?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä