The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä ostin kivikylän kalkkunapaistisuikaleita tai mitä lie olivat, tungin porkkanoiden ja valkosipulinkynsien kera pataan ja tuli muuten hyvää, mutta jessus miten suolaista. Arvostaisin kovasti, jos jättäisivät marinadeista kokonaan suolan pois kun sitä varmasti jokainen osaa lisätä.
saisivat jättää kokonaan pois sen marinadin, se on suolasta eikä maku muutenkkan mikään hyvä ole. (n)
 
Eikä mitään tehtaitten omia mitälie kuraliemimarinaadeja*nassu nurinkurin* vaan liha lihana ja ite roimii mausteet ja marinadit, tietää mitä ja miten paljon on laittanu :)

Ja syödessä voi mausteita lisätä jos ei ole tarpeeksi :)
Tää on pyrkimyksenä meilläkin mut kalkkunavalikoima oli muutenkin pieni.

Tavallaan ymmärrän tuottajia, marindissa kun säilyy paremmin. Mutta entäs jos hylly olisikin täynnä maustmattomia tuotteita ja vieressä valmiita mausteseoksia niile jotka sitä haluavat? Mun mielestä voisi toimia. Multa vaan ei koskaan kysytä. :ROFLMAO:
 
Eikä mitään tehtaitten omia mitälie kuraliemimarinaadeja*nassu nurinkurin* vaan liha lihana ja ite roimii mausteet ja marinadit, tietää mitä ja miten paljon on laittanu :)

Ja syödessä voi mausteita lisätä jos ei ole tarpeeksi :)
Kyllä se on meikäläisen kaltaiselle kokkailijalle ihan kiva, että on valmiiks marinoituakin olemassa.
Kun en ole mikään lieden ääressä hyvin viihtyvä epekin tai päättömän kaltainen mestarikokki.

Mut sais teollisuus oppia tiputtamaan tota joka paikkaan tungettua järjetöntä suolan määrää. Onhan ne pikkuhiljaa alkaneet oppia vähentämään sokeriakin.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Tää on pyrkimyksenä meilläkin mut kalkkunavalikoima oli muutenkin pieni.

Tavallaan ymmärrän tuottajia, marindissa kun säilyy paremmin. Mutta entäs jos hylly olisikin täynnä maustmattomia tuotteita ja vieressä valmiita mausteseoksia niile jotka sitä haluavat? Mun mielestä voisi toimia. Multa vaan ei koskaan kysytä. :ROFLMAO:
marinaadi laitetaan siksi että vesi ja halvin ruokaöljy on halvempaa kuin liha

eli puhtaasti pisnestä
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Kyllä se on meikäläisen kaltaiselle kokkailijalle ihan kiva, että on valmiiks marinoituakin olemassa.
Kun en ole mikään lieden ääressä hyvin viihtyvä epekin tai päättömän kaltainen mestarikokki.

Mut sais teollisuus oppia tiputtamaan tota joka paikkaan tungettua järjetöntä suolan määrää. Onhan ne pikkuhiljaa alkaneet oppia vähentämään sokeriakin.
Onhan ne toki käteviä, sitä en kiellä ja toisinaan jopa niitä meilläkin käytän...mutta kun ne vain mun suuhun ovat sitten yöks*puistattaa*

Mieluummin tosiaan liha lihana :). Mauste- elämykset ovat sitten niitä yrityksen ja erehdyksen kautta tulleita, toisinaan jopa wauuu- huokauksiin yltäviä kokeiluja, mitä jälkikäteen sitten harmittelee kun ei ennää muistakaan mitä tuli tehdyksi ja laitetuksi :D
 
Iltaa. Siellä kahvia, täällä teetä.
...ja täällä ihan kohta toivoakseni uniset coctailit*yläpeukuttaa*

Talo meinaa hiljasena, yllättävän iisiä iltaa muutenkin, tiiä sitten johtuisko ipanoiden hoksaamisesta, että musta ei saa nyt mitään vänkäilyhaastetta...


Iltapalaksi oli hedelmä- marjasalaattia :), kait tuolla pärjää aamuun asti
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä