The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No huhhuh taas mitä läähätystä TAAS kuuluu jonkun yyvee poksista!
Mihinköhän Ellu ja Päätön hävis.:rolleyes:
 
vierailija
Huomenia!

Plussalle näyttäisi nousevan. Huomenna pääsee duuniin!

Ensi viikko on hiukka rikkonainen kun on verikokeita ja kuvausta ja plaaplaa...Syövän toteamissta on siis vuosi aikaa! Nopsaan meni.
En muista nähneeni sitä, miten se aluksi sulla oireili. Kuumettako? Anemiaako?
Ei tarvi kertoa, jos et halua, mutta kiinnostaa varmaan muitaki uusia lukijoita?
Katso kuitenkin tämä dokkari(y)
 
Pitäis tunnin päästä lähtee päiväkahville appivanhemmille,ei hirveesti kiinostaisi lähtee:oops:,mutta on menrävä kuitenkin.
 
vierailija
Pitäis tunnin päästä lähtee päiväkahville appivanhemmille,ei hirveesti kiinostaisi lähtee:oops:,mutta on menrävä kuitenkin.
Eipä ole! On tärkeää mennä pelkästä velvollisuudesta, mun mielestä. Samoin kuin onku on tehtävä jotakin pelkästään siksi, että joku valitsi sut kummiksi yms. Kukin tavoilleen uskollisena tietysti, mut ei pidä, jos et halua eikä edes kiinnosta.
 
Eipä ole! On tärkeää mennä pelkästä velvollisuudesta, mun mielestä. Samoin kuin onku on tehtävä jotakin pelkästään siksi, että joku valitsi sut kummiksi yms. Kukin tavoilleen uskollisena tietysti, mut ei pidä, jos et halua eikä edes kiinnosta.
Kyllä mä meen sinne,kun mieheni haluaa isänpäivänä mennä isäpuolensa ja äidin luo kahville,vaikka mua ei nyt huvittaisi. Haluan kuitenkin ottaa huomioon mieheni ja hänen vanhempansa isänpäivänä & mieheni synttärinä.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä