The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuli välit kuntoon tai ei, niin oonpahan puhunu suuni puhtaaksi ja pahotellu. Jos riittää niin ok, jos ei riitä niin ok sekin. Ei mun persettä tämmönen tyhmä ja lapsellinen draama kauheasti kutittele. Yläasteella ois menny vielä kovastiin tunteisiin, mutta nyt... na'ah.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ja hei vaan hei kaikille. Piti tulla kirkkaan että mitä täällä tapahtuu.

Ja hehkuttaan tietty sitä, että mun koulutus loppuu viikon päästä ja jatkuu työsopimuksen muodossa syksyyn, jolloin sitte alkaa oppisopimuskoulutus ja musta tulee isona offset-painaja :love:
Moi nainen :)!*halaan ja isosti*

Ihan mahtavia uutisia, onneksi olkoon :)*ihan tohkeissaan sun puolesta oon!!*!! Nuin ne asiat vain loksahtavat paikoillensa, oo ylpeä itestäs kun et missään vaiheessa luovuttanut :)!

Oi hitsinpimpulat sentään - mä oon tosi onnellinen sun puolesta :)
 
Moi nainen :)!*halaan ja isosti*

Ihan mahtavia uutisia, onneksi olkoon :)*ihan tohkeissaan sun puolesta oon!!*!! Nuin ne asiat vain loksahtavat paikoillensa, oo ylpeä itestäs kun et missään vaiheessa luovuttanut :)!

Oi hitsinpimpulat sentään - mä oon tosi onnellinen sun puolesta :)
Kiitos. Oon kyllä niin ylpeä itsestäni. Oon jo onnistuneesti saanu useammankin työn painettua sillee että lähteny tuotantoon, mun mentori on aivan ihana ja antaa mun tehä kyllä ihan itsekseni ja miettiä miten kaikki menikään ja tarvittaessa sit auttaa. :) tarvii myös vähän röyhistellä rintaa ku noilla isoilla painokoneilla ei Suomessa oo ku ihan muutama naispainaja, niin pääsee sitte niiden harvinaisuuksien joukkoon :D
 
Kiitos. Oon kyllä niin ylpeä itsestäni. Oon jo onnistuneesti saanu useammankin työn painettua sillee että lähteny tuotantoon, mun mentori on aivan ihana ja antaa mun tehä kyllä ihan itsekseni ja miettiä miten kaikki menikään ja tarvittaessa sit auttaa. :) tarvii myös vähän röyhistellä rintaa ku noilla isoilla painokoneilla ei Suomessa oo ku ihan muutama naispainaja, niin pääsee sitte niiden harvinaisuuksien joukkoon :D
Sä ootki paras :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä