The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos. Oon kyllä niin ylpeä itsestäni. Oon jo onnistuneesti saanu useammankin työn painettua sillee että lähteny tuotantoon, mun mentori on aivan ihana ja antaa mun tehä kyllä ihan itsekseni ja miettiä miten kaikki menikään ja tarvittaessa sit auttaa. :) tarvii myös vähän röyhistellä rintaa ku noilla isoilla painokoneilla ei Suomessa oo ku ihan muutama naispainaja, niin pääsee sitte niiden harvinaisuuksien joukkoon :D
Syystäkin pullistelet siellä niin että paita repee:love:...

..koskapa mä hymyilen täällä niin toopen näköisenä että poskiinkin jo sattuu:D

Awwww:love:...niin huikeeta!! Kait sä meet siellä etes pikkasesti sillai maanpinnan yläpuolella :D..!!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
niinhän sää väität

ties ketä muita siinä on ajan saatossa ollut ja kuinka siellä on yksityistä tietoo jaettu
No, tais siellä sittenkin olla kaikki muut palstalaiset paitsi sää, ja kaikki perskarvojen kihara-asteesta tapin pituuteen ja traumaattiseen neitsyyden menettämiseen on puitu. Ja nää muut "tietämättömät" vaan kusettaa, kannatta varmuuden vuoks unfriendata kaikki facebookista ja lakata palstailu.

Eiku hetkinen, nope. Älä oikeesti jaksa olla lapsellinen, vainoharhanen ja vetää marttyyrin viittaa hartioille.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: D. Trump
Syystäkin pullistelet siellä niin että paita repee:love:...

..koskapa mä hymyilen täällä niin toopen näköisenä että poskiinkin jo sattuu:D

Awwww:love:...niin huikeeta!! Kait sä meet siellä etes pikkasesti sillai maanpinnan yläpuolella :D..!!
Joo todellakin :D nyt pitää kyllä painua pehkuihin et jaksaa huomenna töissä ja illalla sitte bailabaila laivalle :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä