The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jääkausi tulee:cautious:..

..mä en oo valmis!

Voi junalautta ja heviletit, mikä ihmeen kesä tää nyt muka on?! Mie oon ihan j ä ä s s ä. Koko naisihmisentekele. Molemmat pakarat ihan kylmänkrampissa koko ajan ja voin kertoa että ei tod.tunnu mukavalle kun sattuu:cry:...mulla kramppaa sormetkin mitkä on jääkalikat, nenukki tippuu kohta nassusesta piiloon ja....:notworthy:*kalikalikali*


Ja tasan tarkkaan otan myöhemmin illalla pjäävelin pitkäkestoisen lämpimänhottisen suihkun(y). Eli lotraan ja lutraan.


Mutta - uusi viikko korkattu, maanantai hyvällä mallilla:)(muutoin en viitti päivää muistella koskapa - ihankauheenkamalan kiirusta ja sähläystä ja hermostoliittoakin melkein..)

Väsään ipanoiden toiveruokaa eli perunamuusia ja jauhelihakastiketta sekä perusvihersalaattia. Takuuvarmat tyhjät lautaset ja hyvät mielet :)

Onhan sullakin - hyvä mieli :)?*halaaruttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Jääkausi tulee:cautious:..

..mä en oo valmis!

Voi junalautta ja heviletit, mikä ihmeen kesä tää nyt muka on?! Mie oon ihan j ä ä s s ä. Koko naisihmisentekele. Molemmat pakarat ihan kylmänkrampissa koko ajan ja voin kertoa että ei tod.tunnu mukavalle kun sattuu:cry:...mulla kramppaa sormetkin mitkä on jääkalikat, nenukki tippuu kohta nassusesta piiloon ja....:notworthy:*kalikalikali*


Ja tasan tarkkaan otan myöhemmin illalla pjäävelin pitkäkestoisen lämpimänhottisen suihkun(y). Eli lotraan ja lutraan.


Mutta - uusi viikko korkattu, maanantai hyvällä mallilla:)(muutoin en viitti päivää muistella koskapa - ihankauheenkamalan kiirusta ja sähläystä ja hermostoliittoakin melkein..)

Väsään ipanoiden toiveruokaa eli perunamuusia ja jauhelihakastiketta sekä perusvihersalaattia. Takuuvarmat tyhjät lautaset ja hyvät mielet :)

Onhan sullakin - hyvä mieli :)?*halaaruttaa*
Se on se JOULU. Vain 219 päivää enää :love:
 
*painaa muistiinsa..o_O..."älä mene HM:n sivuille...se on pahempi kuin nurkkakomennus.."..*
Joo todella paha paikka jäädä jumiin...nytkin kattelen sieltä sellasta oikein makiata kietasumekkoo ja hirvee halu olis panna rahaa palamaan...ees vähän ja ois siellä yhet kivat kengätki ja ihan selkeesti mua varten sinne rytätty myyntiin:oops::barefoot:
 
No häh nyt oikeesti...

Onko mukamas liikaa pyydetty jos..

..aurinko paistais ja lämmittäis kivasti heti aamusta:)
...vois hilpasta paljain jaloin nurmikolla:love:
..antaa lämpimän lempeän kuin kuiskauksellisen tuulen ihoa helliä ja hameen/ mekon helmoja tanssitella:love:
...lintusten sirputella:)(ei gauheen aikasin kuiten, kits:barefoot:)
...päivänkakkaran taikoa hymyä kasvoille:)
...perhosen laskeutua varpaallesi:love:
...kesälämpimän leikkisän laineliplatusjoukkueen virkistää varpaitasi:love:....


Onko mukamas liikaa toivottu, pyydetty:unsure:...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No häh nyt oikeesti...

Onko mukamas liikaa pyydetty jos..

..aurinko paistais ja lämmittäis kivasti heti aamusta:)
...vois hilpasta paljain jaloin nurmikolla:love:
..antaa lämpimän lempeän kuin kuiskauksellisen tuulen ihoa helliä ja hameen/ mekon helmoja tanssitella:love:
...lintusten sirputella:)(ei gauheen aikasin kuiten, kits:barefoot:)
...päivänkakkaran taikoa hymyä kasvoille:)
...perhosen laskeutua varpaallesi:love:
...kesälämpimän leikkisän laineliplatusjoukkueen virkistää varpaitasi:love:....


Onko mukamas liikaa toivottu, pyydetty:unsure:...
Jjjaaa lähtee: ''Rati riti ralla, millainen on halla..kuraparta tuiskutukka, lumiviitta harmaatukka, rrrrati riti ralla, sellainen on halla...''
:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot:
 
Mun mussukat näemmä on kellottaneet masunsa oikein ruuanvalmistumisen kanssa(y)...eli tupa täyttyy nälkäisistä ipanoista:love:

Mä lähden laittaan piiiiitkävartiset villasukat koipeeni:love:, tästä muuten tuu mitään:oops:*hytiseepalelee*...

Pidä lämmintä ja rentoa iltaa:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä