The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikkelis:)*pompsahtaa paikalle*!

Se on kuules elokuu, tiesitkös sitä:). Ja koulutkin meni jo alkamaan(y)...melkein vois sanoa että on syksy mutta nääh - loppukesän hurmostahan se pukkaa. Ilmatkin heppeimmillään koululaisille istuksimaan sisätiloissa paukuttamassa viisautta pääkkösiinsä :D...

Siis voi morjens mikä tuurimunkkinen taas näillä keleillä ja koulusulkeisilla! Onneksi täällä ainakin leppoisaa aloitusta koululaisilla eli mulle ihunainen vinopinonen kirjoja päälystettäviksi - ei oo taaskaan tavoitteet korkealla, ihavarmasti saan ilmapierukuplia kansiin aikaiseksi(y):D - ja ipanat viipottavat kylillä. Yksi on jopa uimassa:).

Mutta - mitäs sinä :)? Toivottavasti sanikka hellii hipiäsi rinnalla myös mieltäsi:love:...
 
Moikkelis:)*pompsahtaa paikalle*!

Se on kuules elokuu, tiesitkös sitä:). Ja koulutkin meni jo alkamaan(y)...melkein vois sanoa että on syksy mutta nääh - loppukesän hurmostahan se pukkaa. Ilmatkin heppeimmillään koululaisille istuksimaan sisätiloissa paukuttamassa viisautta pääkkösiinsä :D...

Siis voi morjens mikä tuurimunkkinen taas näillä keleillä ja koulusulkeisilla! Onneksi täällä ainakin leppoisaa aloitusta koululaisilla eli mulle ihunainen vinopinonen kirjoja päälystettäviksi - ei oo taaskaan tavoitteet korkealla, ihavarmasti saan ilmapierukuplia kansiin aikaiseksi(y):D - ja ipanat viipottavat kylillä. Yksi on jopa uimassa:).

Mutta - mitäs sinä :)? Toivottavasti sanikka hellii hipiäsi rinnalla myös mieltäsi:love:...
Nyt sitten liimaat ittes tänne ja pysytki paikalla ikuusesti!!!!:love::love::love::love:
 
Moikkelis:)*pompsahtaa paikalle*!

Se on kuules elokuu, tiesitkös sitä:). Ja koulutkin meni jo alkamaan(y)...melkein vois sanoa että on syksy mutta nääh - loppukesän hurmostahan se pukkaa. Ilmatkin heppeimmillään koululaisille istuksimaan sisätiloissa paukuttamassa viisautta pääkkösiinsä :D...

Siis voi morjens mikä tuurimunkkinen taas näillä keleillä ja koulusulkeisilla! Onneksi täällä ainakin leppoisaa aloitusta koululaisilla eli mulle ihunainen vinopinonen kirjoja päälystettäviksi - ei oo taaskaan tavoitteet korkealla, ihavarmasti saan ilmapierukuplia kansiin aikaiseksi(y):D - ja ipanat viipottavat kylillä. Yksi on jopa uimassa:).

Mutta - mitäs sinä :)? Toivottavasti sanikka hellii hipiäsi rinnalla myös mieltäsi:love:...
Kattinen murunen ! :love::love::love: Sie täällä jeeeee ! Ikävä oli sinnuu :unsure::(:love::love::love:
Nyt pysyt täällä:geek:
 
Moikkelis:)*pompsahtaa paikalle*!

Se on kuules elokuu, tiesitkös sitä:). Ja koulutkin meni jo alkamaan(y)...melkein vois sanoa että on syksy mutta nääh - loppukesän hurmostahan se pukkaa. Ilmatkin heppeimmillään koululaisille istuksimaan sisätiloissa paukuttamassa viisautta pääkkösiinsä :D...

Siis voi morjens mikä tuurimunkkinen taas näillä keleillä ja koulusulkeisilla! Onneksi täällä ainakin leppoisaa aloitusta koululaisilla eli mulle ihunainen vinopinonen kirjoja päälystettäviksi - ei oo taaskaan tavoitteet korkealla, ihavarmasti saan ilmapierukuplia kansiin aikaiseksi(y):D - ja ipanat viipottavat kylillä. Yksi on jopa uimassa:).

Mutta - mitäs sinä :)? Toivottavasti sanikka hellii hipiäsi rinnalla myös mieltäsi:love:...
Hupsista keikkaa pikkasen luvin väärin viimeisen lauseen :oops::oops::oops:


Toivottavasti hiplaat rintojasi :eek::oops:
 
*ufopääkkönen*
!!!

Mulla lagittaa tää koko himmee vehje:barefoot::notworthy:....mä pääse nyt kellekään vastaamaankaan kun tää vain nakkelee niskojaan ja uliuliuliulittaa eli viskoopaiskoo minne sattuu tai jää kökkimään...



:D tais mennä koko toosa ihan pökerryksiin tänne joutumisesta...!
 
Kais mussukkainen :):D
Mitäs sulle? Kaikki ookoo? Mites mr Kais, onhan silmä jo paaaaljon parempi ellei jopa parantunutkin kunnolla:)?
Murunen :)
Mulla kaikki ok,mitä nyt flunssaa yrittää pukata kovasti. :(
Mr Kaisin toinen silmä on terve,toinen ei. Kontrollissa leikannut lääkäri arveli silmän linssin olevan pois paikoiltaan ja liikuvan. Siksi sumua ja näköhäiriötä. :(
Ehkä korjaava leikkaus tulossa syksyn aikana. :(
 
Murunen :)
Mulla kaikki ok,mitä nyt flunssaa yrittää pukata kovasti. :(
Mr Kaisin toinen silmä on terve,toinen ei. Kontrollissa leikannut lääkäri arveli silmän linssin olevan pois paikoiltaan ja liikuvan. Siksi sumua ja näköhäiriötä. :(
Ehkä korjaava leikkaus tulossa syksyn aikana. :(
Hushpuis nyt pöpöset ja ökkimönkiäiset! Hunajasitruunainkiväärijuomaa kehiin tai muuta suunmakuista...loppukesä on kyllä aina varsin otollinen aika ensimmäisille kröhille mutta ei se asumaan suhun jää :)

No voi harmi sentään tuon miehesi silmän kanssa! Huonoa tuuria kyllä, toivottavasti tilanne korjaantuu sen leikkauksen myötä...vai onko kuitenkin mahdollista että sitä ei tarvittaisikaan vaan parantuisi omineen?
Tsemppiä sinne toipilaalle sekä sulle myös, sitkeän kannustavalle hoitajalle :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä