*TheTammikuu2008*

Saaru: :hug:
Niin ja noista vauvan liikkeistä niin täällä ainakin vauhti senkun lisääntyy.Sikäli helppoa että tietää kaiken olevan kunnossa eikä tarvi liikelaskuja tehdä.

Tänään on juiminut selkää kun ollaan touhuiltu ja siivoiltu,mut ei varsinaisia suppareita.Piti sitten vielä loppusuoralla alkaa järjestelemään makuuhuonetta ja lastenhuonetta että saatais kaikki mahtumaan tänne.Niin,edelleen meillä pinnis kokoamatta.Mies lupas sen tänään tehdä.Ehkä vauva sitten uskaltaa syntyä :D

Nuuskis:luulenpa että sulla on kohta nyytti kainalossa.eiköhän ne huomenna tee kunnon päätökset.tsemppiä vaan sinne käynnille.


 
Alkuperäinen kirjoittaja mirkkuli:
Iltoja!
lounaskahvilassa jelppimässä nelisen tuntia. Siellä ollessa ei yhtään tee heikkoa mut se näköjään vasta seuraavana päivänä kostautuu tai yönä.


Toinen mitä kukaan ei tahdo ymmärtää on se että mä en halua heti sairaalasta kotiin
No, voin lohduttaa, että ei sitä ymmärretä toisinkaan päin. Jos kaikki menee hyvin, niin itse haluaisin poliklinisen synnytyksen, eli en halua olla hetkeäkään pitempään kuin on pakko. Ja tätä on kamalan vaikea ihmisten ymmärtää.

Itsellä kuitenkin kaksi synnytystä jo takana, ja kummallakin kerralla minulla on ollut oikeasti tylsää päivisin siellä sairaalassa. Samoin minä olen se kuorsaaja, joten aina olen stressannut sitä, että mitä huonekaverit tykkää, mistä sitten on tietysti seurannut se, että en ole kunnolla saanut nukkuttua... Ja kuorsausongelmaa ei todellakaan paranna nämä raskausaikana kuivuneet nenän limakalvot...

Niin ja asumme Jorvista viiden minuutin ajomatkan päästä, joten nopeasti kyllä pääsemme sairaalaan takaisin, mikäli jotain huolestuttavaa kotona ilmenisi...

Loppuaika on ollut hieman hankalaa, torstaihin asti edellisen viikon oli supistuksia, joista ajattelin, että täytyykö lähteä, ei unikaan tullut, olivat sen verran kivuliaita, ja tulivat säännöllisesti. Nyt on sitten muutosta sen verran, että tällä hetkellä on noita kivuttomia suppareita pitkin päivää, mutta yöt olen ihme kyllä saanut torstain jälkeen nukutua. Ihmeellistä on ollut, että nukuin jopa kaksi yötä putkeen käymättä vessassakaan kertaakaan. Tai sitten olen käynyt unissani :D

Ja minulla on vauva tosiaan masussa hieman hidastanut tahtiaan, ja kahden edellisen kohdalla on ainakin tarkoittanut, että synnytys lähestyy, tosin siihen nyt ei tarvita suurta ennustajaa, kun alkaa noita viikkoja olemaan jo koossa 38, eli eiköhän se lähellä ole, oli ennusmerkit millaiset tahansa ;)

 
ACO: onneksi Alilla kaikki nyt kunnossa :flower:

Maximilian: itsekin olen varannut ajan tulevalle perjantaille parturiin! Todennäköisesti sinne pääsen, vaikka toivonkin, että pitää peruttaa se ;)

jenniS: hyvä että kaikki oli kunnossa vauvalla :flower:

Katja: Harmi että pojalla nousi kuume. Hyvä, että huomasitte pian ja pääsi hoitoon nopeasti. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja poika pääsee pian kotiin. Kanyylista vielä sen verran, että on normaalia että se laitetaan vauvoilla päähän. Päässä on hyvät suonet eikä hän saa sitä huitomalla pois. Jaksamisia :hug:

Saaru: osanotto papan poismenosta :hug:

Nuuskis: tsemppiä huomiselle! Ehdottomasti otat mukaan sen sairaalakassin autoon. Onpahan sitten tarvikkeita, jos joudut parkkeeraamaan itsesi äippäpolin aulaan, kun et suostu lähtemään :D

Jimena: kuulostaa lupaavalta =)

Itselläkään ei ole kiirettä sairaalasta kotiin. Itseasissa kysyin terkkarilta viimeksi, että eihän ne laita kovin nopeasti kotiin, kun on ensisynnyttäjä. Todennäköisesti sen 3 päivää siellä tulen olemaan, jos kaikki menee hyvin. Itse ainakin toivon, että imetys sujuu edes joten kuten ennen kuin synnäriltä kotiudutaan. Ja aika usein maitohan vasta nousee kunnolla rintoihin 3.päivänä, joten silloin en halua olla yksin kotona miehen ja vauvan kanssa!

Täällä myös syöty ensimmäinen laskiaispulla :p . Tosin syötiin se ja runebergin torttu miehen kanssa puoliksi. Vielä pitää kyllä saada ainakin toinen, mitä jos sitä itse leipoisi niitä ;)

Näin viime yönä unta, että synnärille mentiin. Ei ollut oikeastaan mitään oireita, mutta olin vain päättänyt että nyt tulen synnyttämään. Kalvot kuulemma jo ihan pullisteli, eli oli melko varmaa että vedet menisi ihan pian. Toivottavasti enteilisi jotain :D

Afu ja mini 38+6
 
Jimenalle onnea matkaan! Oli jo aikakin. Nuuskis liimaa itsensä huomenna sinne sairaalaan, niin saadaan se Irmelikin ulos.

Saarulla tosiaan koko elämän kirjo käsillä... :hug:

Täällä mennään nyt siis sitten kans plussille. Kun ei tää kyllä tänään täältä ulos tule. Nukuin yönkin taas vähän paremmin, ei kolottanut niin hirveesti, kun sai suolta vähän tyhjättyä.

Maijalla kans jännä päivä huomenna!

dinomamma ja etana 40 tasan.
 
Katja: Paljon jaksamista :flower:
nuuskis: tsemppiä huomiselle :heart:
Jimena: tsemppiä myöskin :heart:

Eilen illalla pikkunen oli taas hyvin hiljanen,jossain vaiheessa kuitenkin tökkimisen jälkeen tunsin liikkeet, ja miten ihanaa olikaan tänään herätä liikkeisiin :)
Minulla ei myöskään ole sairaalasta kovin kiire kotiin, kiva tulla mielummin sitten kun imetys yms..asiat sujuu :) Saapahan mies käydä sitten vielä muutaman päivän töissä.

Nyt kun noista laskiaspullista on puhuttu,niin huomenna on pakko lähteä niitä etsimään :D

Jenni & Hajis 39+5
 
Tammiäiti: Munkin mielestä sun täytyy ensin ottaa hotmail sähköpostiosoite. Ja kuten dino sanoi niin ei maksa mitään.

Katja87: Jaksuja :hug:

Mirkkuli: Mulla kanssa muutamalla kauppareissulla tullut samanlaista oloa kuin sulla. Heikottaa ja tulee tuskahiki. Ja sellanen olo että nyt on pakko saada jotakin juotavaa ja HETI!!!

Saaru: :hug:

Nyt taisin viimeyönä tuntea ensimmäistä kertaa sitä menkkamaista jomotusta, mistä täälläkin ollut puhetta. Muuten ei kyllä mitään erikoista, illalla vedettiin reipas kävelylenkki ja saunassakin käytiin. Mitään tuntemuksia ei kuitenkaan tullut.

Mulle laskiaispulla hillolla, kiitos!
 
No niin koneen ääressä taas :)

Isommat äijät lähtivät uimaan ja jäin unikeon kanssa kotiin :heart:
Synnytys oli aikamoinen kokemus, mutta pelkästään positiivisella tavalla! En olisi ikinä uskonut että se voi olla noin helppoa ja kontrolloitua??? Eli kun silloin torstaina lähdin täältä kävellen sinne polille tarkistukseen (aamulla oli vettä lirahdellut,limatulppa irronnut ja pientä verenvuotoa), niin matka meni tosi kepeästi. Välillä supisteli, muttei mitään ihmeellistä, ihan hyvin pystyi kävelemään jopa reipastakin tahtia. Noh, tutkimuksissa näytti lapsivesitesti negaa, joten sitten tehtiin seuraavaksi sisätutkimus. Kätilö ronkki ja katosi minua oudosti ja sanoi että "kuules olet 6 cm auki"??? Purskahdin iloiseen shokkimaiseen itkuun... En voinnut uskoa kuulevani moista lausetta - kun ei minkäälaista kipua ollut. Sitten vaan soitto miekkoselle töihin, että jätä se lounas väliin ja aja aika tiuhaan tänne. Menin siitä suoraan saliin. Siellä oli vähän eksyny olo, kun ei mitään sen kummmepia supistuksia, eikä yhtään kipeetä tehnyt. Joten luin Kotivinkkiä ja istuin pallolla :) Klo 14 mies saapui paikalle ja ihmetteli kun olin ihan "normaali". Sitten tuli kätilöt ja kysivät josko kalvot laitetaan puhki, jotta synnytys lähtisi aikuisten oikesti käyntiin. Siinä vaiheessa iski pienoinen paniikki -apua.... Sitten saapui vielä joku lääkäri ja totesi saman että kyllä nyt kalvot vaan puhki jos rouvalle sopii. Sain miettiä sitä siinä sitten n 40 min ja sitten rohkasi mieleni ja annoin luvan. Eli siinä 15 oli synnytys "ns käynnissä". Kuten ekassakin synnytyksessä, niin oli turha toivo saada mitään kivunlievitystä - paitsi ilokaasua. Mutta tällä kertaa se ei oikeastaan pelottanut, kun ei vieläkään sattunut pahasti. Sain siinä vielä oksitosiinia vaudittaakseen synnytystä ja välttyäkseni pahasta jälkiverenvuodosta, jota oli esikoisen jälkeen. Siinä 16.30 tuli tarve ponnistaa ja kätilö sanoi että kyllä tämä vielä virka-aikana ulos tulee, hänen veikkaus 15 min ja valmista on. Aika nappiin osui, kun kesti vain 13 min ja ulkona oli ponteva poika. Olisin kyllä jarruttanut jos olisin tiennyt että sieltä tulee 3900 g lapsi... Pieni repeämä tuli edellisen epparin viereen, joten pistivät varmuudeksi yhden tikin.

Mutta siis kaikki meni ihan kuin jostain manuaalista. Paikalle sattui vielä sitten parikin kätilöopiskelijaa, joista yhdelle tämä oli ensimmäinen synnytys jossa oli mukana.

Poika on kyllä niin ihana - mitäpäs muuta voi tuore äiti sanoa ;) Syö paljon ja nukkuu myös. Vatsanväänteitä on, mutta onneksi Cuplaton näyttää tepsivät hyvin. Isovelikin on ihan innoissaan vaan ja yhtä haltioissan pikkuisesta. Isäkin on kuin mikäkin konkari vaikka hihitellään kun ollaan vielä ihan tumpeloita pukemisessa ja pyllyn pesemisessä- sen voi tosiaan unohtaa täysin parin vuoden sisään!!

Jahas - nyt meidän tuuheatukkainen komistus heräsi, joten palaan taas jossain vaiheessa... Maitobaarin täytyy nyt avata luukut!

JonnaP

 
Täällä kotiuduttu HopLopista, en siis jäänyt mihinkään kiinni enkä sinne synnyttänyt. Jimena siis lähti sinne Jorviin ja taitaa olla ennen mua nyytti sylissä. No minkäs sille voi, että toiset on kovapäisempiä kuin toiset.

Meinasin ottaa makuupussinkin huomenna mukaan, että jos eivät ota mua sisälle niin jään pussin kanssa siihen ovien ulkopuolelle nukkumaan. Jos ne siitä sitten heltiäisivät ja ottaisivat sisään :LOL: :LOL: Mietin, että jos kävis huoltoasemalta ostamassa semmoisen kertis grillin, niin sais mukavasti siinä ruokaakin laitettua :LOL: Nyt alkaa jutut olemaan semmoiset, että ehkä parempi mennä päikkäreille.

En tiedä onko outoa, mutta mulla on makean himo lisääntynyt ihan julmetusti tässä parin viime viikon aikana. Voisin syödä joka päivä yhden suklaalevyn. Ja kaikkea muuta hyvää siihen lisäksi. Nytkin piti laittaa mustikkapiirakka uuniin. Ja jäätelöä menee ihan mukavasti, sekä eilen söin marjoja ja jugurttia monta lautasellista. Kaikki missä on sokeria niin kelpaa.....

Mutta nyt päikkäreille.....

Nuuskis ja odottava olotila
 
Saaru: Osanottoni pappasi pois nukkumisen johdosta :hug:

JimenaTsemppiä!! Vauva kuulumisia odotellessa!

Katja Toivottavasti pikkuinen tulee pian kuntoon!! Varmasti aivan kauheaa, kun joutuu pikkuinen olemaan sairaalassa! :hug:

Oma napa: nukkui viime yönä varmaan 12h, ja silti väsyttää. Kädet yms..melko turvoksissa ja synnytys pyörii lähes koko ajan mielessä. Nyt koitan vaan nauttia näistä viimeisistä raskauspäivistä!

Pikkuinenko ja masu-vaavi ultran mukaan LA tänään!!
Neuvolan mukaan rv 39+2.
 
Lämpimät onnittelut vauvautuneille j aihana synnytyskertomus, JonnaP. Tollanen kiitos mullekkin :attn:

Saaru: Osanottoni.

Jimena: Lähtitkö jo oikeesti vai vieläkö kerrot, kuka voitti selvityjät kun minä idiootti unohdin katsoa finaalin :headwall: Saa joku muuki kerto ajos tietää. Taitaa Jimenalla olla muut mielessä, hurjasti tsemppiä!!!!!!

Nuuskis: Huomiselle onnea ja muista sytytysneste grilliin

Katja: :hug:

ON: Häpyluussa tuntuu ja kovasti että toivottavasti paikat venymässä hiljalleen auki. Vauva touhuaa ihan reippaasti ja äidilläki oikein hyvä olo tällä kertaa.

Blanca ja Boxi 37 ja risat
Ja eipäs kaikki hävitä täältä kerralla!!!
 
Poitsu on nyt sitten ainakin 10pv sairaalassa :'( antibioottihoito kestää sen aikaa. Tulehdusarvot oli noussut vielä eilisestä. Yleisvoiti on kuitenkin ihan ok, hyvin on syönyt nyt, niin ei oo tarvinnu nestettä tiputtaa.
Tulee kyllä rankkaa olemaan kun joutuu kulkemaan kodin ja sairaalan väliä, ja tuntuu niin pahalta jättää aina pikkuinen sinne kun ite lähtee kotiin :'(
 
Tsemppia Jimena :D

Joku kirjoitti hirveästä makeanhimosta. Mulla on ollut koko raskauden ajan ihan tajuton "sokerinälkä" mutta nyt yht äkkiä ei oikein tee mieli edes ruokaakaan. Voi kumpa tää syömättömyys ois vaivannu jo aikasemmin niin ei olis noita kiloja tullu tohon tahtiin :LOL:
 
Kiitos Jonna kertomuksesta!mulle kans tuollainen synnytys...
Mä olin lukenut niin huonosti noita aamun tekstejä että Jimenan lähtö laitokselle meni ohi jostain syystä!Onnea vaan sinne.Jospa mäkin pääsen sinne lähipäivinä...

Katja: :hug:

Mulla on ollut makean himo koko raskauden ajan,eipä ole muuttunut suuntaan eikä toiseen.Joka päivä syön joko karkkia tai jotain leivonnaista :ashamed:
mutta minkäs teet.muuten kyllä ruokahalu tasaantunut,johtuu varmaan närästyksestä ettei tee mieli kovin usein syödä.

Blanca:Vielä ei selviytyjissä ratkaisua.Se nainen pääsi finaaliin ja ensi viikolla selviää kumman ottaa kaverikseen finaaliin,Araksen vai Terryn.jännää...
 
dinomamma: KIITOS tuosta hotmail.com -tiedosta! Mulla itellä on nyt luukku.com :sta sähköposti-osoite ollut jo monta vuotta, mut voisin ottaa myös tuolta hotmailista niin pääsis sinne msn: ään kirjoitteleen myös.

Katja: Koitahan jaksaa ja pikaista paranemista vauvalle!
:hug:

raksunaksu: Laskiaispullaan tulee ehdottomasti molemmat eli hillo ja mantelimassa ja tietysti kermavaahti kruunaa kaiken! ;)

Mirkkuli: Mä oon samalla aaltopituudella kuin eli täysin samaa mieltä: mullakaan ei oo kiirettä heti sairaalasta kotiin (siis seuraavana päivänäkään synnytyksen jälkeen). En kylläkään pysty kunnolla nukkumaan sairaalassa, mutta oon samaa mieltä kuin sä eli "lomallahan" siellä tavallaan saa olla, kun synnytys on ohi: valmis ruoka (kun saa tosiaan sairaalassa ruokaa valmiina melkein nenän eteen), ei pyykkejä, tiskejä eikä muutakaan kotihommaa! Mulla kans on niin ihana mies, että se pitää kodin "pystyssä", sillä aikaa, kun olen ite poissa: hoitaa lapset ja kodin ja voin täysin luottaa kaiken hänen käsiinsä. Ja en pidä kiirettä kotiin senkään vuoksi, että näkee, että vauvalla on kaikki ok ja imetys lähtee hyvin käyntiin.

Saaru: Olen tosi pahoillani pappasi vuoksi! Koitahan jaksaa! :hug:

Jimena: Tsemppiä!!! Taidat päästä nyytinhakureissulle!!! =)

Nuuskis: Tsemppiä sullekin huomiselle... jospas saisit viimeinkin vauvan jo lähtemään yksiöstään... =) Ihanaa, että sulla vielä kuitenkin tuo huumorinkukka kukkii (pitkästä odotusajasta huolimatta)! Ittekseni höröttelin naurussa niitä sun makuupussi ja grilli-juttuja...

dinomamma: Voi, joko sä oot ehtinyt runebergillä herkutella.... ne on sit niin :p :p :p tuli ihan vesikielelle, kun aattelin, että sä oot jo sellaisen herkutellut... :)

JonnaP: Kiitos synnärikertomuksesta! :heart:

Täältä vaan alkaa pikku hiljaa porukkaa "valumaan" synnäreitä kohti... itse saan edelleen joko-joko -kyselyitä (ihmetyttää välillä, vaikka La ei oo vielä menny edes ohi), mut ihmiset vaan on uteliaita...
Eilen illalla tuli jo aika kipeitä suppareita, mutta sanoin miehelle, joka oli lähdössä yövuoroon, että mene vain, että mä sit soittelen, jos tarvetta lähteä laitokselle... no nukahdin sit ja heräsin aamulla vasta 4.30 hirmuiseen vessahätään. Taitaa meijän vauva viihtyä masun suojissa lähelle laskettua-aikaa... no, nautitaan nyt tästä ajasta vielä kun voi :)
Mä oon kans huomannut, että nyt lähellä laskettiua-aikaa vauva on alkanut ihan tosissaan jumppaan masussa: välillä näkyy mahanahkan läpi pyllyä, jalkaa, kättä. Tuntuu kuin vauva tanssisi sambaa välillä tuolla mahassa, vaikka eihän siellä tilaa voi olla enää paljoakaan. Mua vaan askarruttaa, että kuinkahan iso vauva sieltä on tulossa. Neukkatäti meinas ettei pitäis olla iso, mutta hankalahan se asia on arvioida käsikopelolla mahan läpi... Toivon kuitenkin suht. normaalin kokoista vauvaa... :) Huomenna ois neuvolaan meno aamusta ellei....

Ja nyt ruoka-huollon puolelle... jaksamisia kaikille (vatsakkaille ja vauvaantuneille) tasapuolisesti! :wave:

Tammiäiti rv 39+4 ja lapset
 
Sairaalassaolosta:itse en ole sen kummemmin suunnitellut.Pitää ensin katsoa mikä on vointi synnytyksen jälkeen.Mut ihan hyvillä mielin voin minäkin sairaalassa olla ja mies hoitaa kyl kodin ja esikon sillä aikaa.meinattiin että vois jopa mennä perhehuoneeseen mut saa nähdä.tällä hetkellä tuntuu paremmalta ajatus et jään yksin sairaalaan.miehellä kumminkin tulee tyttöä niin ikävä ettei se malta olla mun kans rauhassa sairaalassa :D jostain syystä sen on vaikeampi kestää eroa tytöstä kun mulla.
se kun ei ole paljoa tyttöä hoitoon antanut...

 
Taas piti tulla kurkkaamaan onko mitään uutta ja jännää tapahtunut! Sairaalassaolosta: Oletteko miettineet, toivotatteko "vieraat" heti tervetulleiksi sairaalaan vaan haluatteko viettää ekaa päivää ihan itsekseen? Vai jopa odottaa kotiinpääsyyn saakka? Itse tässä just mietin, että loukkaantuvatkohan tulevat mummot, mikäli eivät heti pääse vauvaa katsomaan. Toisaalta ymmärtävät varmaan senkin, että mikäli päädytään sektioon, niin haluan ensin itse hieman toipua, ennen kuin haluan "vieraita" tavata.

Mutta nyt taas muihin hommiin, kun ei mulla oikeesti mitään kirjoitettavaakaan ole...
 
No niin äsken irtosi limatulppa. Nyt kyllä alkoi jännittää jos tämä tästä alkaisi etenemään. :D Monena yönä on jo pakottanut alaselkää ja alavatsaa, nytkin on pientä jomotusta. Toivottavasti pian alkaisi tapahtumaan :whistle:

Jännittynyt kurppa ja pikkuveikka 37+6
 
hyvä kotikurppa,mut ei kyllä sais kiilailla meitä eräpäivän ohittaneita :D

Maija:meillä tuli mummit ja papat heti samana päivänä kun tyttö syntyi.ei siinä mitään mutta sitten kun muinakin päivinä porukkaa kävi niin oikeastaan omat huilihetket meni vieraita viihdyttäessä.se on aika rankkaa jos synnytys on ollut rankka niinkuin itsellä.lopulta jo kadutti kun annoin vieraiden tulla...

nyt menen kättärille ja siellä on todella fiksusti vierasaika vaan 17-19 eli pakollista huilia tulee ja myös aikaa opetella vauvanhoitoa,varsinkin ekasynnyttäjät.niinkuin kätilökin meille sanoi niin pitää myös kunnioittaa heidän työtään ja ottaa kaikki irti sairaalassaolosta eli opetella vauvanhoito ja imetys rauhassa.
 
Tulin kurkkaamaan että mitä tänne kuuluu...

Katja87: :hug: Krjaa kun pieni sairastui, pikaisia paranemisia :hug:

Ja paljon onnea vauvautuneille :heart: :flower:

Täällä on arki alkanut luistamaan hyvin. Isoveikka on ollut pikku siskosta välillä kovinkin mustasukkainen, mutta haluaa silti käydä kovasti halimassa ja suukottamassa siskoa. Eli välillä vauva on kiva ja välillä taas ollaan vihaisia siitä että vauva asuu meillä.
Itse olen ollut keskiviikosta asti antibiootti kuurilla kohtutulehduksen vuoksi. Onko täällä ketään jolla on kokemusta tuosta tulehduksesta?? Itellä hävis vatsa kipu parin päivän päästä kuurin aloittamisesta mutta nyt kipu tuli takasin ja vuotoa ollu nyt vähän enemmän ku tuossa paripäivää sitten ja vuodon mukana on tullut pieniä hyytymiä.. onkohan se tuohon tulehdukseen kuuluvaa? Ku lääkäri sanoi että sitten pitää ottaa yhteyttä jos nousee kuume tai kipu käy sietämättömäksi ja särkylääkkeet ei auta tai jos kuurin jälkeen on vielä oireita.

kotikurppa: jospa pääsisit pian synnyttämään. Mulla irtos limatulppa 31.12. klo 14 aikoihin ja synnytys käynnisty 1.1.08 klo: 04.23 ja tyttö oli sylissä 07.25. Mutta joskushan voi mennä useampi päivä tai jopa viikko ennen ku synnytys alkaa... mutta pidetään peukut pystyssä!
 
Blanca meinasin koko sytytysnesteen unohtaa :LOL:

dinomamma mä kyllä taidan ihan sen vetskarin saada kiinni, kun mun maha on niin pieni, painoa tullut alusta se reilu 6 kiloa. Oisin tän raskauden saanut salattua tonne seiska kuulle. MUmmuillekin kerrottiin vasta kun kuukausia oli reilu 4.

Mulla edelleen laukku pakkaamatta, varmaan vois sen urakoida. Ja nyt alkaa jo pikku hiljaa jännittämään huominen, mitähän nukkumisesta tulee :ashamed: No isäntää huominen varmaan jännittää yhtä paljon, että voidaan yhdessä pyöriä tuolla sängyssä.......ei kyllä peittoja heilutella :LOL: :LOL: Onneksi huominen lastenhoitaja (äiti) tuli jo tänään niin saa edes hetken rauhoittua, kun se touhuaa ton pojan kanssa. Esikkomme ei ole rauhallisimmasta päästä, no poikien pitää touhuajia ollakin.

Mun makean himo pääsi niin valloilleen, että paistoin mustikkapiirakan, sitten lettuja ja sitten paras; kuorin omenoita ja päärynöitä, paistoin pannulla voissa ja sokerissa ja söin vaniljajäätelön kera. Ah ihanaa kun se on niin taivaallista :p :p

Sairaalassa olo ajasta on ollu puhetta, itse meinaan olla niin pitkään kuin mahdollista. No tietty jos leikkaavat niin päiviä tulee väistämättä, kun ne kuitenkin vahtivat paranemista kunnolla.

Mutta sellaista tällä kertaa. Heipat kaikille, jos en enää tänään koneelle pääse. Ja aamulla en varmasti enää ennätä.

Nuuskis
 
Täällähän alkaa porukka pikkuhiljaa vaihtaa maisemaa, voi kun pääsisi itsekin mukaan...mä taidan olla täällä vielä ensi kuussa (la 31.1)...tsemppiä kaikille joilla jännät paikat!!

Mites nuo liikelaskennat menikään? Kun neuvolassa terkka kysyi liikkeistä niin sanoin että kyllähän se liikkuu, mutta kun en yhtään tiedä mikä sitten on normaalia. Sanoi vain, että voi olla parikin tuntia liikkumatta kun nukkuu ja ei siitä sitten muuta. Ei siis ole sanonut mulle mitään mistään määristä, tai että tulisi pitää vähän liikkeitä silmällä, oliko niin että istukka voi alkaa temppuilee näin loppumetreillä?? Nyt vähän alkanut mietityttämään kun ollut tänään aika laiskalla tuulella tuo asukki, kyllä se nytkin tuossa liikkuu, mutta ihan erilailla kun normaalisti, tuntuu jotenkin laiskalta...eli jos joku osaa kertoa kuinka niitä liikkeitä tulisi kontrolloida niin olisin todella kiitollinen tiedosta!

Lenkilläkin käytiin miehen kanssa ja alkoi kovasti pistämään mahasta. Ei voinut edes rauhassa kävellä vaan oli muutaman kerran pakko pysyhtyä ja huilia jonkin aikaa että päästiin taas jatkamaan takaisin kotiin. Mies oli jo lähdössä hakemaan autoa kotoa kun oli varma että pistos oli istukan kohdalla, no päästiin kotiin ihan sitten kävellen kun ei oltu liian pitkällä.

Jaahas, täytyy varmaan mennä tekemään jotain iltapalaa, pääsee vihdoin maistamaan noita vastaleivottuja sämpylöitä...nam! :p

Onnea kaikille nyyttinsä saaneille!! :flower:
 
Täällä Nuuskis jännitetään sun huomista! Onhan sulla nyt viikkoja jo niin paljon,et joku ratkaisu ihan oikeesti varmaan löytyy...

Katja: tsemppiä sulle ja koko perheelle... Päivät on pitkiä. Ja sit loppuaika varsinkin, kun vauva on jo ihan virkee, mut kuuri pitää nauttia loppuun... Onkos teillä löytynyt infektion aiheuttajapöpö verestä, tai sitten keuhkokuvassa tai pissassa jotain? Tarviiko poitsu lisähappea tms, vai onko ihan ok muuten? Jaksaakos syödä itse?

Täällä ei mitään ihmeempiä. Perheen pojat tuli kotiin, ja hiljaisuus päättyi. Tosin tytteli jäi mummulaan. Tärkeenä oli ollu, kun sai ihan yksin jäädä. Siis ilman isoveljee. ei ole yksin siellä yötä ollutkaan vielä.
 

Yhteistyössä