*TheTammikuu2008*

Tsemppiä Nuuskis, vihdoinkin! On tätä jo sitten odotettukin :snotty: :snotty: :snotty:

Alaselkää särkee ja tosiaan illalla olisi sitä perhevalmennustakin. Istua siellä sitten ja kököttää. Tänään on kuulemma aihetta lapsen hoidosta ja siellä se täti vissiin kävelee nukke kainalossa koko valmennuksen ajan.

Saas nähä Tammiäiti milloinkas lähet nyyttiä hakemaan.

Tuntuu vaan siltä, että aika monella palstalaisella on mennyt lasketun ajan ylitse, niin kaipa sitä täälläkin sitten mennään. No vielä tarttis laskettuun aikaankin odotella lähes kymmenen päivää ja sitten vielä ne mahdolliset kaksi víikkoa.
 
Nuuskikselle Onnea matkaan!Vihdoin sä pääset hommiin.Vai on siellä Jorvissa ruuhkaa?mitäköhän Kättärillä on jos tässä sattuu pääsemään itse lähipäivinä synnyttämään.No sit mä menen naistenklinikalle.hyvä paikka sekin.

Tammiäiti,toivotaan että sulla tapahtuu jotain pian ja siis kaikilla muillakin.Olenko mä muuten nyt sit Nuuskiksen jälkeen vuorossa?Mulla taitaa olla eniten yli nyt täällä olijoista!!
Anteeksi kun tässä omaa napaa niin paljon mutta mulla alkaa olla niin levoton olo :kieh: :kieh:
 
Niipa: Onpa sulla myöhäseen jätetty nuo perhevalmennukset! Toisaalta meillä valmennukset oli kyllä sen verran huonoja, että olisi voinut jättää käymättä..

Mun pitäs koittaa tässä tehdä vaikka mitä hyödyllistä, mutta kun en vaan saa aikaseksi... No pesukoneen sain päälle ja astianpesukoneen tyhjennettyä. Tänne voisi lähettää sitä siivousintoakin, tulisi todella tarpeeseen!
 
MaijaM: Itekin silloin miehen kanssa ihmeteltiin, kun noin myöhässä nuo valmennukset ovat. No nyt on kaikki ehditty kuitenkin käymään (tai illalla vielä), mutta hyvin olis voinut vauva jo syntyä ennen valmennusten loppumista. Eipä meilläkään niissä valmennuksissa mitään erikoista ole ollut. Samat asiat melkeen selvitettiin kun oltiin tutustumassa sairaalaan...ja täältähän on saanut myös paljon tietoa.

Hiukan tossa äsken silittelin ja nyt taidankin mennä hiukan tuohon soffalle telkun ääreen.
 
No kyllä on valmennuksia myöhään Niipalla.
Mä itse en ainakaan kokenut esikoisen aikaan että valmennuksista olis ollut suurta hyötyä.Katsottiin synnytysvideo joka ei todellakaan vastannut todellisuutta ja sit meitä oli 3 pariskuntaa ja meidät laitettiin keskustelemaan ajatuksista vanhemmuudesta.eipä siinä ihmeitä ajatellut kun esikoista odotti...enemmän saatiin irti synnytyssairaalassa käynnistä.
 
Täällä vielä keikutaan :wave: ! La huomenna ja suhteellisen oireeton olo.
Onnea kaikille nyyttinsä saaneille :flower: !!
Suppareita on muutaman yönä ollut (ja välillä päivälläkin... ), mutta aina olen saanut nukuttua hetken valvomisen jälkeen. Limatulppaa en ole bongannut ja muutenkin olo on suht hyvä. Kummallista! Joukkorynnäkköön haluan myös osallistua!! Vaikka ensi yönä! Mukaan lähtijöitä?!?

-Kirppu ja ärveet 39+6 (enpä olisi uskonut että tänne asti päästään! ) -
 
voi, että oon niiiiin onnellinen....
vauvalla lisälyöntejä harvakseltaan, joten ei tarvitse seurantaa muuten kuin tavallinen neuvola.sain jopa jo toivoa osastoakin synnytyksen jälkeen :D
käyrällä ensin ja siinä tulikin kunnon supistus..nytpä tiedän miltä nekin oikeasti tuntuu :LOL: no joo on niitä tullut jo aimmenkin, mutta en oo ollu varma, että onko tää nyt supistus..
kohdunsuun tilannekin oli hyvä, pehmentynyt ja sormelle auki..ai, että siinä vaiheessa tuli hyvä olo..heh! lääkäri muutaman kerran pyöräytti sormella ja sattu niiiin pirusti..
ultrattiin ja painoarvioksi sai 3,2kg, pää on hyvin laskeutunut lantioon.
saas nähdä kuinka käy, la sunnuntaina, joten nyt 39+3..
oikeastaan sen jälkeen on supistellut tasasesti, koirien kanssa käyty jo lenkillä ja nyt alan siivomaan..jospa tulisi jotain tulosta..
jeps onnea kaikille jo vauvautuneet.
 
Peukaloiselle Onnea!

Mä täällä suhannu lapsia harrastuksiin jne. Ihmiset kyselee, et mites jaksat vielä ym. Joo, jaksanhan mä. Oikeestaan olo ei ainakaan huonompi oo kun ennen joulua.. Oonki sanonu joillekin, etten taida luopuakaan masusta, kun tää on helppohoitosempi näin... No joo, oikeesti nyt ihan viimepäivinä alkanu tulla tosiaan se olo, et haluis jo nähdäkin tämän masukin. Niin se luonto on hommansa hoitanut...

Joukkolähtöön siis voisin osallistua, mutta enpä lähtis yhtään vetoo omasta puolestani lyömään...
 
Hei! Ilmoittelisin vaan, että poika syntyi rv 40+4 10.1. Nyt totutellaan vauva-arkeeen, joka tuntuu näin alkuun melko raskaalta. Siirryn jatkossa takavasemmalle vain seurailemaan teidän muiden keskusteluja. Tsemppiä kaikille jotka eivät ole vielä nyyttiä syliinsä saaneet!
 
Jaahas Nuuskis sitten pääsi tositoimiin :D

Mun ultrareissusta jäi vähän sekava olo. Multahan katottiin se lapsiveden määrä. Lapsivettä oli kuulemma normaalisti, masupojun sykkeet hyvät, MUTTA laittoi kuitenkin kiireellisen lähetteen äitipolille. Johtuen nyt ilmeisesti tästä kun en näitä liikkeitä kauheasti tunne. Ultratessakin liikkui, mutta mä en ymmärrä miks ne liikkeet ei tunnu. Jotenkin hassua että jos kaikki on hyvin miksi äippäpolille, mutta toisaalta parempi olla liian varovainen.
 
Onnea vauvautuneille :flower:
Ja on tainnu Nuuskis jo päästä hommiin, jos tää jono alkaisi sit vetämään :D
Edelleen liikkeet tuntuu heikosta, yritin soitella neuvolaan tänään mut eipä siellä soittotunnilla kukaan vastannu, joten jos nyt illalla ei tunnu niin pitää sit päivystykseen taas soittaa / mennä käymää. Huomenna sit soitan neuvolaan.
maximilian: kun sä tunnet liikkeet ni onko se semmonen hyvin huomaamaton ns.hipasu? Kun mulla ne on nyt ollu sellaisia, ja samoinhan sillon ultratessa / käyrällä maatessakin vauva liikkui koko ajan hyvin.
 
Sunnuntaina lähdin jorviin kun en taas liikkeitä tunnistanut, lapsivettä oli vähentynyt ja jouduin sisälle.
Maanantaina klo:11.00 minut käynnistettiin ja poikamme syntyi klo. 14.50
synnytys meni hyvin ja nopeasti :)
painoa 3230g ja pituutta 48cm.
Onnellinen äiti ja pika kotiutuivat tänään :)
Ja tosiaan viikkoja oli 41+1
 
jennis:mulla on yleensä noiden liikkeiden kanssa niin että pitkin päivää saattaa tulla välillä niitä heikkoja pieniä liikkeitä jotka vaan muistuttaa asukin olemassaolosta.aamulla ja illalla on sitten ne isommat mylläykset jolloin liikkeet on helpompi laskea kun tulee kunnolla niitä pyllyn nosteluja ja selän vaihtoa puolelta toiselle.potkut mulla on tuntunut koko raskauden ajan aika vaimeina johtuen istukan paikasta.
täytyy sanoa että itsekin täytyy tässä tänään tehdä vähän laskentaa kun on ollut hiljaisempaa...
 

Yhteistyössä