*TheTammikuu2008*

Toi soittaminen on aina niin... Meilläkin mun sisko ehkäpä hälytetään, mutta sillä menee vajaa tunti tulla tänne. Kyllä sitä sit miettii, ettei vaan turhaan sitä sit pyydä...Toisaalta, voi tulla kiiruskin, jos pitkään vetkuttaa soittamista. Sulla kyllä taitaa nyt olla ihan oikeesti menoa! Mieheski on varmaan töissä aika täpinöissä...
 
Jee! Sainkin heti seuraa! Onnea myös sinne äitix4:lle!
Kyllä mies on varmaa ihan sekasin ja tohkeissaan töissä. Sanoin kyllä sille ettei sitten koko ajan soittele ja kysele "mitä? joko?" yms. Et jos satunkin pääsemään jossain vaiheessa vähän lepäämään, niin ei häiritte "turhaa".
 
Kiitti :) Joo, on. Mummo on luvannut perinteisesti
tulla lapsia hoitamaan. Pitää vaan ite hakea meille kun matkaa jonkin verran, mutta onneksi ei ole kiirus.
Lupaavasti jo supistaakin =) eli on se kohta mummukka heräteltävä...
 
Täällähän on paljon tapahtumia parissa päivässä :)
Ensiksi hyvää tätä vuotta kaikille :)
Jokos Katja on menny, kun ei ole kirjotuksia hetkeen? ja moni muukin näyttää olevan jo supistus vaiheessa.
Mutta täällä ei mitään, uutenavuotena pari kertaa supisteli mut siihen jäi,ja luulen et täälläkään mitään kiirettä enää pidetä.
Jospa alkaisi neuvolaan valmistautumaan jotta kerkee.
paljon tsemppiä teille jotka ootte lähtöä jo tekemässä :heart:

Jenni & Hajis 38+1
 
Täällä suppailut jatkuu, koitin tuosa soffallakin kölliä, mut ei uni tuu. Nahinaa alkaa kuuluu jo yläkerrastakin, alkaa vissii esikko poiahkoin heräileen. Pitänee varmaa kohta soitella sisko paikalle et pääsee helpommalla tässä aamusella. toivon mukaan sais pienen hetken vielä huokasta jossain välin.

Jännää, nyt ku suppailee, mulla on varpaat ihan jäässä! Nyt varsinki loppuraskaudesta on ollu mulla koko ajan tosi kuuma/hiki ja nyt sitten viluttaa..Ei auta ku sukat ja villikset vetää vielä päälle..
Jos keksi jotain syömistäkin, alkaa tekee huonoa..ananakselle jatkoa..
 
Joskin on pakko sanoa, et viime yönä olin tunnin hereillä. Ja aina kun nousen seisomaan niin supistaa ja kävellessä koko ajan. Joten jos tää meidän Irmelikin päättäis nyt sitten ainakin edesauttaa tätä tuloaan. Voi kiehnä, miksi mulla ei supista silleen kunnolla?? Mutta katsotaan lähdetäänkö kuulkaa ryminällä kaikki tänään synnärille. Sitten ne ihmettelee et millaset jonot siellä ovilla on ja me vaan todetaan, et meillä on RYHMÄLÄHTÖ!!!!

Nyt mä kuitenniin lähden laittaa ruokaa ja pyykit kuivumaan. On sitten mukavampi lähteä, JOS nyt lähtö tulee.

Saaru: ilmotat kyllä jos lähdet, ilmottamatta ei lähdetä.

Meillä isäntä lähti paniikissa töihin ja soittaa varmaan tunnin välein että joko ja mitä ja kuinka.

Nuuskis
 
Mulla kanssa ollu pääsääntöisesti hiki koko ajan, ni nyt viluttaa. Harmi kun söin aamupalan (yleensä en ikinä syö aamupalaa!!) kun oli niin nälkä ja nyt oksettaa :/ . Tässä koneella vielä hetken, ennenkuin lapset heräilee.. Tosiaan, nyt väsyttäis mutta makuuasento alkaa olla kauhistus. Mieluummin istuu ja kävelee kun oikein huono olo tulee. Piti yllättää mies, kun tossa äsken yövuorosta kotiutui ja hän ihmetteli miksi koneella istun. Oli iloinen kuullessaan et tänään on SE päivä. Hyvä että malttoi nukkumaan lähteä :)
Suppailut jatkuu edelleen ja vielä toistaiseksi tuntuu, että ei ole kiire lähteä. Tosin tää on neljäs synnytys niin pitäis itse osata tietyllä varauksella lähteä, ettei kotiin/autoon synnytä. |O
 
Kiitos meiming synnytystarinasta.
Uijui!!! Täällähän on täydet tohinat heti aamusta.Tsemppiä Saaru ja äitix4.Täällä ollaan täysillä mukana..Itse odottelen neuvolaa vaan.eipä muuta kertomista.

Liivisuojista muuten että mulla on ne ruskovillan puuvillaiset ja varmaan ovat hyvät ainakin sit aluksi kun maitoa ei heru kauhesti mut ei ne sit pidä kun ja jos maitoa kunnolla alkaa herumaan.ainakaan eivät viimeksi pitäneet.

Jännäilyä siis tiedossa koko päiväksi. :D
 
Nuuskis, totta kai mä käyn huikkaan jos laitokselle lähtö tuleepi. Minen usko että niin kiire tulee kuitenkaa.
Mulla kuiten kestäny synnytyksen jonku tovin ja sairaalaankin lähden sitten ku alkaa olee liian tukala kotona. Mulla on sen verran kivuliaita olleet synnytyksen et en usko et mulla autoo vauva putkahtais taidan olla siinä mielessä "hyvässä" ajassa sairaalassa. Mielummin niin päin, niin kerkiää saada lievityksiä yms.
Nyt pojatki heräsi, tässä aattelin vielä kahtella tilannetta ja soitella jo pian siskolle. Jos ei muuta niin lepoa tarvisin jo..
 
Nyt on sisko hälytetty tänne, tuleepi jahka heräilee yms. Ei kiirettä olekaan. Nyt vai ite täällä laitan pökköä pesään, ramppaa portaissa viemässä pyykkiä yläkertaa ja lakanatki vaihdoin meiän sänkyy. mitähän sitä kaikkee vielä keksi..jos imuroimaan alkais... Sitten vimoseksi suihkuun enne lähtöä:)
Eilen varmaa jotenkin ennakoin ku aloin jo joulujuttuja otteleen pois. Pesin tonttut ikkunoista yms. Eipä oo sitten heti ne hommat odottamassa mua ku kotiudun.:D Jos mies alkaa jouluvermeksiä purkaa, niin ei tiä löytyneekö niitä ens jouluksi ja missä kunnossa :LOL:

aaah, nautinnollista...supiiiiiistaaaah..
 
No niin ruoat on tehty ja pyykitkin pesty. Vatsa pinkeenä täällä on koko ajan, mutta ne supistukset katosivat taas jonnekin. En kyllä ala, pitääkö mun taas alkaa siivoomaan. Irmeli potkii koko ajan, ennen sentään jotain taukoja pitänyt. Huomenna vasta neukka, meinaan kysellä pääsiskö pikalääkärille, et jos se viitsis katella tota alapään tilannetta. Jos nää supistukset ei ole saaneet mitään aikaan, niin sit mä haluun sen lähetteen sinne polille, et voivat alkaa sitä leikkausta suunnitella. Kun mulla ei sitten käynnistystä viime kertaisen takia tehdä.

Mä olen kyllä kateellinen Saarulle ja muille jotka voi jo miettiä että koska sitä mennään. Ehkä ne mun supistukset joskus palailee.

Saaru; mistähän se Aatto sen kompassin vihdoinkin löysi?? Olikohan unohtanut avata sen viimeisen paketin??

Nuuskis, joka on menettänyt jo toivonsa.
 
Ai Nuuskiksella on The Päivä!Mä ainakin lähetän täältä teille paljon supistuksia,mutta en omiani :D
Mä taas olen rampannut vessassa koko aamun.Suoli toimii kun viimeistä päivää ja monta supistusta tullut mutta mulla ei ole lähtö lähelläkään.Jännään teitä muita :D
 
HeMa05; mut silti on väärin et joku vie aina mun supistukset. Mihinhän ne katoaa?? helmikuiset kun jo ohittelee, niin mä luulen et niillä on joku kapina meitä vastaan :LOL: :LOL:

Jos tästä kohta pääsis pihalle ja siellä sais jotain supistelua aikaiseksi. Kamala vaan, kun sit ei voi seurata Saarun tilannetta. Ja Katjasta ei oo kuulunu mitään ja kukas muu ei ole tänään mitään kirjoitellut?? No ehkä munkin vuoro vielä tulee.
 
joo no mä kans kattelin että helmikuisia kirii ohi.mut eihän sitä tietty toivo että liian aikaisin vauvelit syntyvät..mä olen ihan tyytyväinen et tyllerö kasvaa masussa loppuun asti.Tosin musta se loppu on jo nyt vaikka vielä 6 päivää The Päivään.Ei pitäis käydä täällä liikaa lukemassa kun sit tulee kauhee kiire saada oma käärö syliin :D
 
Täällä myös yks "tammikuun pinon kuokkija" :D
Oma la on myös tammikuun puolella, 31.1., mutta tuolla Helmikuun pinossa olen, kun edellisetkin raskaudet sen verran yli mennyt ja alunperin la olikin Helmikuun puolella =)
Täällä myös kovasti jännitetään Saarun puolesta...myös siitä syystä, että itsellänikin on ollut "tapana synnyttää käynnistyksen kautta" ;) Että jos Saarulla nyt lähteekin tämä itsestään =) Mulla 3 käynnistystä takana ja uskon, että niin käy tän nelosenkin kanssa =)

Tsemppiä kaikille =)

Jahvetti 35+6
 
Eipä sitten oo unta saanut kello 3 jälkeen aamusella :whistle: Kiva lähtee mahdolliseen käynnistykseen tänään näillä unilla |O . Vaikka tuskin pävillä olis väliä mun kohdalla kun unirytmi on ihan sekaisin. Hyviä supistelunjatkoja teille joilla niitä jo on.
 
Vedet siis meni 7.30. En nukkunut koko yönä, kun en saanut unta ja oli "outo" olo, ei kuitenkaan alkanut supistelemaan ennen kuutta, kudesta 7.30 saakka tuli 15 min välein suppareita, tuntui kk-kivuilta ja laskeskelin minuutteja, ajattelin et on harjotussuppareita, sit 7.30 tuli taas supistus, ja samalla solahti vedet :D pyyhkeen kanssa tässä on sitten laiteltu juttuja valmiiksi, syön pienen kevyen aamupalan tässä ja sairaalakassi on valmiina, esikko nukkuu vielä, hänelle on yöpuku ja unilelu pakattu mun äidin luo menoa varten, siellä on kyllä lisää vaihtovaatteita jos tää venyy. Soitin synnärille ja käskivät tulla aamupäivän aikana, eli parin tunnin sisällä lähdetään :D Se on menoa nyt :D :D :D Nyt supistelee jo kohtalaisen kivuliaasti, siis sellasia hiukan kovempia kuin kk-kivut mulla normaalisti on, sellasia et saa hengitellä hiukan eri tavalla että pystyy olemaan, n.7 min välein. Ei kuitenkaan tunnu että kova kiire vielä olisi, eli ihan rauhassa meidän aamua tässä laitellaan :D

Saa nähdä tuleeko herra sit tänään vai huomisen puolella LA:na B) Mulla on sellanen olo et tällä kertaa samana vuorokautena kiitos, viimeksi meni pari vrk:ta sairaalassa kärvistellessä :whistle:

Tsemppiä muille jatkoon, mä en taida tänne enää mahan kanssa tulla :p

PrincessOfAcco, Ali ja supparit 39+6
 
Täällähän on jo ihan aamusta täysi meno päällä :) .
Tsemppiä Saarulle, PrincessOfAccolle ja äitix4:lle! Teillä taitaa kyllä ihan pian olla nyytit sylissä =) .

Meiming kiitos synnytyskertomuksesta. Niitä on kiva lukea varsinkin näin ensikertalaisena!

Täällä nukuttu kohtalaisen hyvin viime yönä. Ainut asia joka häiritsee nukkumista on se, että herään ainakin pari kertaa yössä siihen että olen kääntynyt selälleni ja olo on sitten sen mukainen :| .
Tänään olisi klo 12 käsi-kasvo- ja jalkahoito äitini kanssa. Hän on luvannut kustantaa sen yhtenä joululahjana. Ihanaa, kun saa hetken aikaa vain olla ja rentoutua hoidoissa. Kasvohoito on pienellä varaukselle, että jos mulla tulee huono olo niin sitten sitä ei tehdä. Asennon ei pitäisi olla ihan makuuasento, mutta sen näkee sitten paikanpäällä.

Afu ja mini 37+2 (jää roikkumaan linjoille ja seuramaan tilannetta täällä
;) )
 

Yhteistyössä