THL:n asiantuntija: "Älä anna sikaflunssarokotetta lapsellesi"

  • Viestiketjun aloittaja Mii
  • Ensimmäinen viesti
laksjd
Juu aunahan se on niin, että jos jotakin asiaa tutlitaan, niin sen käyttöä rajoitetaan kunnes selvitys valmistuu. Eihän tuo tarkoita sitä, että rokotteesta olisi TODETTU haittoja ja että se pysyvästi kiellettäisiin. Vaan että on MAHDOLLISTA, että se lisää riskiä narkolepsiaan. Itse rokote ei siis voi aiheuttaa narkolepsiaa, mutta tutkitaan mahdollisuutta, että se voisi käynnistää reaktion, joka saattaa aiheuttaa narkolepsian. Paljon ehkiä ja muttia siis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja laksjd:
Juu aunahan se on niin, että jos jotakin asiaa tutlitaan, niin sen käyttöä rajoitetaan kunnes selvitys valmistuu. Eihän tuo tarkoita sitä, että rokotteesta olisi TODETTU haittoja ja että se pysyvästi kiellettäisiin. Vaan että on MAHDOLLISTA, että se lisää riskiä narkolepsiaan. Itse rokote ei siis voi aiheuttaa narkolepsiaa, mutta tutkitaan mahdollisuutta, että se voisi käynnistää reaktion, joka saattaa aiheuttaa narkolepsian. Paljon ehkiä ja muttia siis...
siksi en aikaisemminkaan ottanut riskiä, koska rokotetta ei ollut tutkittu riittävästi. En rokottanut itseäni, miestäni enkä eteenkään lastani.
 
voi luoja
Kerrankin, kerrankin mä tein oikean valinnan! Otettiin miehen kanssa nuo rokotteet syksyllä, vauva oli silloin 2 kk ja ei vielä rokotetta silloin saanut. Nyt keväällä neuvolasta soitettiin, että nyt sen saa, kun vauva oli 6 kk ja varasinkin rokotusajan pojalle.

Tuntia ennen aikaa aloin epäröimään ja peruin rokotuksen. Onneksi!
 
Hip
Seuraavan kerran kun Pekka Puska vakavalla naamalle puhuu jostakin TÄYSIN turvallisesta, niin ei ehkä kannattais uskoa. Vaihtoon koko äijä.

Olihan se järkyttävää painostusta sen rokotteen kanssa. Itekin öitä valvoin, kun mietin, että pitäisko sittenkin antaa.
 
minähän sanoin
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Voi kun ne olis osanneet sanoa tuon jo aiemmin :(
Tätähän monet "vastarannankiisket" on yrittäneet tuoda esille, mutta heidät on teilattu julkisesti.

Yksi esimerkki heistä on lääkäri Antti Heikkilä. Ajatelkoon kukin hänestä mitä haluaa, mutta hän on uskaltanut tuoda asioita sentään esille.

Tuntuu, että ihmiset on niin auktoriteettiuskovaisia, ja porukkaa vaan viedään kuin pässiä narussa :(

Muualla maailmassa ihmiset eivät todellakaan ottaneet rokotetta niin paljon kuin täällä Suomessa. Maailmalla myös uutisoitiin negatiivisista vaikutuksista ja muista asiaan liittyvistä epäkohdista, mutta meillä vaan lähes pakotettiin ihmiset rokotuksiin.
 
Hip
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Voi kun ne olis osanneet sanoa tuon jo aiemmin :(
No voi surku, mitäs jos olisit vaikka itse miettinyt aiemmin?
Johonkin pitää luottaa. Ei kannata tuntea huonoa omatuntoa, mutta jatkossa kannattaa tutkia, jos on toisiakin vahvoja mielipiteitä, kuten nyt koko ajan esitettiin.
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Voi kun ne olis osanneet sanoa tuon jo aiemmin :(
No voi surku, mitäs jos olisit vaikka itse miettinyt aiemmin?
Tottakai mietin, arvaa vain mietinkö. Mutta en uskaltanut luottaa vaistooni, vaan luotin asiantuntijoihin. Miksi olet noin ilkeä? Vahingoniloinen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Voi kun ne olis osanneet sanoa tuon jo aiemmin :(
No voi surku, mitäs jos olisit vaikka itse miettinyt aiemmin?
Tottakai mietin, arvaa vain mietinkö. Mutta en uskaltanut luottaa vaistooni, vaan luotin asiantuntijoihin. Miksi olet noin ilkeä? Vahingoniloinen?
älä huoli,et ole ainoa :hug:
 
Hip
Alkuperäinen kirjoittaja minähän sanoin:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Voi kun ne olis osanneet sanoa tuon jo aiemmin :(
Tätähän monet "vastarannankiisket" on yrittäneet tuoda esille, mutta heidät on teilattu julkisesti.

Yksi esimerkki heistä on lääkäri Antti Heikkilä. Ajatelkoon kukin hänestä mitä haluaa, mutta hän on uskaltanut tuoda asioita sentään esille.

Tuntuu, että ihmiset on niin auktoriteettiuskovaisia, ja porukkaa vaan viedään kuin pässiä narussa :(

Muualla maailmassa ihmiset eivät todellakaan ottaneet rokotetta niin paljon kuin täällä Suomessa. Maailmalla myös uutisoitiin negatiivisista vaikutuksista ja muista asiaan liittyvistä epäkohdista, mutta meillä vaan lähes pakotettiin ihmiset rokotuksiin.
Go Antti Heikkilä! Mikä rohkea äijä! Uskottavuus meni, mutta palailee ryminällä takaisin. Jee!
 
totuus
juuri kirjoitin toiseen ketjuun, että olen hämillään miten sinisilmäisiä täällä oltiin tuon rokotteen kanssa!
Amerikassa suuri osa lääkäreistä vastusti rokotetta!Siellä he menivät lakkoonkin rokotteen takia! (paljon enne kun koko hässäkkä edes suomessa alkoi!) heillä vielä annettiin turvallisempi versio, suomen versio oli jenkeissä kielletty.
Ranskassa vain 15-20prossaa ihmisistä otti rokotteen. raskaana oleville ja lapsille ei suositeltu!
Ja suomalaiset juoksiivat rokotejonoon, kun muutama lääkäri pelotteli heitä tv;ssä.
Rokotteen vastustajia pidettiin huu-haa-jenginä.

kannattaisiko jatkossa tutustua myös mitä muualla maaillmassa tapahtuu eikä vaan uskoa suomen lahjottuihin ja aivopestyihin lääkäreihin??
Täällähän jäi-kuinka monta miljoonaa rokotetta käyttämättä???hukkarahaa siis!
 
nn
Mietittiin myös annetaanko mutta päätettiin antaa koska ei olisi voinut elää sen kanssa jos olisi saanut ko. taudin ja menehtynyt siihen tms.

MUTTA MUTTA.. tuo on haittavaikutus joka ei tule KAIKILLE!
 
Hip
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
juuri kirjoitin toiseen ketjuun, että olen hämillään miten sinisilmäisiä täällä oltiin tuon rokotteen kanssa!
Amerikassa suuri osa lääkäreistä vastusti rokotetta!Siellä he menivät lakkoonkin rokotteen takia! (paljon enne kun koko hässäkkä edes suomessa alkoi!) heillä vielä annettiin turvallisempi versio, suomen versio oli jenkeissä kielletty.
Ranskassa vain 15-20prossaa ihmisistä otti rokotteen. raskaana oleville ja lapsille ei suositeltu!
Ja suomalaiset juoksiivat rokotejonoon, kun muutama lääkäri pelotteli heitä tv;ssä.
Rokotteen vastustajia pidettiin huu-haa-jenginä.

kannattaisiko jatkossa tutustua myös mitä muualla maaillmassa tapahtuu eikä vaan uskoa suomen lahjottuihin ja aivopestyihin lääkäreihin??
Täällähän jäi-kuinka monta miljoonaa rokotetta käyttämättä???hukkarahaa siis!
Jollei ole kielitaitoinen, oli tosi vaikeaa löytää näitä asioita ulkomaista. Melkoista sensuuria harrasti esim. ihailemani Hesari.
 
IhaNainen
joo, se on hemmetin kiva että mut suunnilleen pakotettiin raskaana ollessa ttamaan se rokote. Viisi kertaa kieltäydyin kohteliaasti, mutta sit alkoi tulla sellasia komentteja että rivien välistä ymmärsi että mä olen huono äiti jos mielummin uskon "salaliittoteorioihin" kuin otan se piikin. Lopulta sitten suostuin ottamaan sen kun en enää jaksanut kuunnella sitä painostamista jokaisella neuvolakäynnillä.
 
v
Muistetaan nämä asiat siinä vaiheessa kun seuraava pandemia iskee. Älkää kukaan ottako mitään rokotteita. Luonnonmukaista harvennusta väestöön. Kuinka vaan kauhisteltiin sitä kun terve 8 vuotias lapsi kuoli possunuhaan ja kuinka ei saatu rokotetta aikasemmin..... Niin se ihmisen mieli muuttuu.
Ei koskaan kohden, täällä kellään ei ole kristallipalloa mistä katsoa mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Nyt taas lehdistö tekee samaa kun possunuhan aikaan, lietsoo hysteriaa!!!!!
 
logiikka?
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Mietittiin myös annetaanko mutta päätettiin antaa koska ei olisi voinut elää sen kanssa jos olisi saanut ko. taudin ja menehtynyt siihen tms.

MUTTA MUTTA.. tuo on haittavaikutus joka ei tule KAIKILLE!
Niin. Mutta jos ei ota rokotetta niin KAIKKI KUOLEE!
 
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
juuri kirjoitin toiseen ketjuun, että olen hämillään miten sinisilmäisiä täällä oltiin tuon rokotteen kanssa!
Amerikassa suuri osa lääkäreistä vastusti rokotetta!Siellä he menivät lakkoonkin rokotteen takia! (paljon enne kun koko hässäkkä edes suomessa alkoi!) heillä vielä annettiin turvallisempi versio, suomen versio oli jenkeissä kielletty.
Ranskassa vain 15-20prossaa ihmisistä otti rokotteen. raskaana oleville ja lapsille ei suositeltu!
Ja suomalaiset juoksiivat rokotejonoon, kun muutama lääkäri pelotteli heitä tv;ssä.
Rokotteen vastustajia pidettiin huu-haa-jenginä.

kannattaisiko jatkossa tutustua myös mitä muualla maaillmassa tapahtuu eikä vaan uskoa suomen lahjottuihin ja aivopestyihin lääkäreihin??
Täällähän jäi-kuinka monta miljoonaa rokotetta käyttämättä???hukkarahaa siis!

Peesaan täysin! Emme ottaneet rokotuksia juuri tämän asian vuoksi.
 

Yhteistyössä