Tiedän erään äidin, joka...

  • Viestiketjun aloittaja Juoruämmä
  • Ensimmäinen viesti
Juoruämmä
... syöttää lapsilleen (1v ja 2v) paljon juustoa ja selittää "no eipä tartte jatkuvasti olla pesemässä paskaperseitä, ei edes joka päivä." (En ole ihan 100% varma, että se oli vitsi)

... ajattelee, että heidän kotonaan on hyvä hygieenia, kun hän imuroi kerran viikossa ja luuttuaa joka toinen viikko. Tiskiä heillä kuulemma tulee niin vähän, ettei vaikuta tiskata ku joka toinen tai kolmas päivä. Siellä on sitte ihanat aromit. Pöydätkin pyyhkii vain kerran tai kaks viikossa, kun leipoo.

... on yksinhuoltaja ja pitää lapset erossa isästään ihan vaan vittuillakseen eksälleen. Mies jätti hänet, koska akka kävi vieraissa ja mieshän se mulkku on, vai mitä?


Tässä vain muutama juttu. Millaisia äitejä te tiedätte? ;)
 
memmu
No ei meilläkään imuroida kun kerran viikossa ja luututaan joka toinen viikko.. mä en taas käsitä niitä äitejä jotka kulkee kaks kertaa päivässä imuri ja moppi kourassa ja silti valittaa että on paskasta.. On sitä muutaki elämää (ainaki meillä) kun ainasta imurointia ja moppausta.
 
Isä
No mitäs noista? Erilaisia elämäntyylejä maailmaan mahtuu, kaikki ei edes leivo tai siivoa tuonkaan vertaa. Päältäpäin katsoen voihan sitä kauhistella vaikka mitä, mutta parempi olla hiljaa jos ei varmaksi tiedä mikä kenenkin oikea tilanne on.
 
juoruämmä
Lapset tarhassa 10 kk iästä lähtien kaikki kolme vuorollaan ja tietenkin äitiysloman aikana muut tarhassa. Molemmat vanhemmat makaa kotona kuin härskit sillit, ilmaiset hoitopaikat, sossu maksaa kaiken, jopa polkupyörät lapsille. Tupakka palaa sisällä, ruuaksi makkaraa ja makaronia joka päivä. Vaatteita ei pestä vaan niitä on koko kämppä täynnä. Lapset ei voi nukkua sängyissään, kun ne on niin täynnä tavaraa etteivät mahdu sinne. Lapset haisevat koska heitä ei pestä kuin 1-2 kertaa/kk. Kodissa kapeat käytävät joissa mahtuu juuri ja juuri kulkemaan... Ups! Kerroinko itsestäni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
No mitäs noista? Erilaisia elämäntyylejä maailmaan mahtuu, kaikki ei edes leivo tai siivoa tuonkaan vertaa. Päältäpäin katsoen voihan sitä kauhistella vaikka mitä, mutta parempi olla hiljaa jos ei varmaksi tiedä mikä kenenkin oikea tilanne on.
juurikin näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
No ei meilläkään imuroida kun kerran viikossa ja luututaan joka toinen viikko.. mä en taas käsitä niitä äitejä jotka kulkee kaks kertaa päivässä imuri ja moppi kourassa ja silti valittaa että on paskasta.. On sitä muutaki elämää (ainaki meillä) kun ainasta imurointia ja moppausta.
peesi
 
Alkuperäinen kirjoittaja juoruämmä:
Lapset tarhassa 10 kk iästä lähtien kaikki kolme vuorollaan ja tietenkin äitiysloman aikana muut tarhassa. Molemmat vanhemmat makaa kotona kuin härskit sillit, ilmaiset hoitopaikat, sossu maksaa kaiken, jopa polkupyörät lapsille. Tupakka palaa sisällä, ruuaksi makkaraa ja makaronia joka päivä. Vaatteita ei pestä vaan niitä on koko kämppä täynnä. Lapset ei voi nukkua sängyissään, kun ne on niin täynnä tavaraa etteivät mahdu sinne. Lapset haisevat koska heitä ei pestä kuin 1-2 kertaa/kk. Kodissa kapeat käytävät joissa mahtuu juuri ja juuri kulkemaan... Ups! Kerroinko itsestäni?
tähän viel pari kissaa ja koira nii paketti on valmis.suomalainen keskivertoperhe nykyaikana :LOL:
 
En kyllä usko pätkääkään että silloin löyhkää missään kodissa (jos ei ole eläimiä ) jossa imuroidaan kerran viikossa ja luututaan joka toinen. Meidän isossa talossa ainakin riittää juuri tuo tahti, välillä tuntuu silti että puhdasta taloa siivoaa. Ja tiskitkin tosiaan joskus laitetaan pyörimään vasta joka toinen päivä, eikä täällä kyllä silti ole haissut...

Kuinka jollekulle voi olla ongelma se, miten toiset siivoaa tai tiskaa, saati lapsensa hoitaa??? Vesi on paskan lääke, kunhan lapset muuten voi hyvin niin sotku ei luita riko.
 
- äidin joka on sanonut ihan tosissaan että ura on hänelle paljon tärkeämpi kuin heidän poikansa.
- äidin joka ei tee ikinä mitään kotitöitä
- äidin joka juo yksin koko viinipullon illassa olessaan lapsen kanssa kahden
- äidin joka nukkuu viikonloppu aamulla ainakin 11:sta vaikka lapsi herää jo viim klo 8, "kyllä 1 vuotias osaa jo vähän aikaa kattoo videoita yksin..."
- äidin joka mittaa kaiken vain rahassa, ei millään muulla.
- äidin joka opettaa poikaansa kiroilemaan, on hauskaa kun lapsi sanoo mulkku, pillu tai kyrpä
- äidin joka ei koskaan leiki lapsensa kanssa


ja tämä kaikki on yksi ja sama äiti. : :|
 
Äippäliini
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
- äidin joka on sanonut ihan tosissaan että ura on hänelle paljon tärkeämpi kuin heidän poikansa.
- äidin joka ei tee ikinä mitään kotitöitä
- äidin joka juo yksin koko viinipullon illassa olessaan lapsen kanssa kahden
- äidin joka nukkuu viikonloppu aamulla ainakin 11:sta vaikka lapsi herää jo viim klo 8, "kyllä 1 vuotias osaa jo vähän aikaa kattoo videoita yksin..."
- äidin joka mittaa kaiken vain rahassa, ei millään muulla.
- äidin joka opettaa poikaansa kiroilemaan, on hauskaa kun lapsi sanoo mulkku, pillu tai kyrpä
- äidin joka ei koskaan leiki lapsensa kanssa


ja tämä kaikki on yksi ja sama äiti. : :|
:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
- äidin joka on sanonut ihan tosissaan että ura on hänelle paljon tärkeämpi kuin heidän poikansa.
- äidin joka ei tee ikinä mitään kotitöitä
- äidin joka juo yksin koko viinipullon illassa olessaan lapsen kanssa kahden
- äidin joka nukkuu viikonloppu aamulla ainakin 11:sta vaikka lapsi herää jo viim klo 8, "kyllä 1 vuotias osaa jo vähän aikaa kattoo videoita yksin..."
- äidin joka mittaa kaiken vain rahassa, ei millään muulla.
- äidin joka opettaa poikaansa kiroilemaan, on hauskaa kun lapsi sanoo mulkku, pillu tai kyrpä
- äidin joka ei koskaan leiki lapsensa kanssa


ja tämä kaikki on yksi ja sama äiti. : :|
:( Johan on..
 
Mä oon kanssa sitten huono äiti, kun meillä imuroidaan keskimäärin kerran viikossa. Toki tartun imuriin useammin, jos pakottava tarve tulee. Luututaan silloin, kun tarvii. Wc:t pesen pari kertaa viikossa.
Leivon joskus. Ruokaa teen itse, mutta kyllä meillä joskus eineksiä syödään.
Et elämä on :D .
 
Kuinka usein tarvis sit luutata lattiat?!?! Mä oon viimisilläni paksuna ja esikko täytti just kaks enkä tod joka viikko lattioita luuttua en edes joka toinen. Imurii käytän sillon kun jaksan yms yms. AP taitaa itse olla jonkin asteen yli ihminen mikä nuolee lattiat ja talonsa joka päivä...Anna jokasen olla sellanen millanen on. Olisit kertonut ennemmin millanen sä oot ku alkanu mollaa jotain tuntemaas äitiä. Jokanen taplaa tyylillään, eikä mun päätäni vaivaa jos mun tuttuni ei tee asioita niin ku mä, eikä mun tarvi niiden asioita alkaa täällä puimaan... :headwall:
 

Yhteistyössä