Tiedätkö pareja joissa toinen puolisoista lähtee liikaa toisen vouhotuksiin mukaan?

Sori. NYT tuli multa aivopierujen oikein turaus....:oops::oops::oops::oops:

Mä luulin että r0s tarkotti että sillä vessaharjan tiskiharjapäällä pestään keittiössä tiskit ja sit siinä on joku uloke vessanpönttöä varten...eli yhdistetty keittiö-ja vessaharja....
Mä olin ihan shokissa.


Että ihminen voi olla tyhmä
:cry::cry::cry:
 
r0s
Sori. NYT tuli aivopierujen oikein turaus....:oops::oops::oops::oops:

Mä luulin että r0s tarkotti että sillä vessaharjan tiskiharjapäällä pestään keittiössä tiskit ja sit siinä on joku uloke vessanpönttöä varten...eli yhdistetty keittiö-ja vessaharja....
Mä olin ihan shokissa.


Että ihminen voi olla tyhmä :cry::cry::cry:

Mut jos hieman lohdutan.

Mulla oli työkaveri joka huuhteli (sen ihan tavallisen) vessaharjan aina lavuaarissa.

Ja joo. En mä usein sanattomaksi jää mutta parikin kerta sen nähtyäni olin yhä hiljaaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
---mieleen joku Matti ja Mervi (sympatiat Merville joka taitaa olla vakavasti sairas/kuolemaisillaan tällä hetkellä?): tapellaan yltiödramaattisesti ja sit se kännikalaäijä sopertaa korvaan "mut oot shä rakash niin kuuma että ootash ku tuuppaan sua..."
Ja nainen uskoo vuodesta toiseen miehen valheet.

Tai molemmat on ylidramaattisia "me rakastetaan rajusti". :sick: Eli joka toinen tunti on musta silmä ja joka toinen tunti paneskellaan ja sit vellotaan draamassa ja mustasukkaisuudessa...
Nyt taisi mennä reippaasti överiksi?
 

Yhteistyössä