Tiedättekös mitä. Mua vähän harmittaa nuo jotka on viihteellä joka viikonloppu.

Ihan aluks, en tooodellakaan ole katkera kun en itse pääse.
Harmittaa lukea fb päivityksiä kuinka alle 3kk lasten äidit on joka viikonloppu juhlimassa :( Ei kai mulla oikeutta oo rutista, kaikki tekee niinku parhaakseen näkee, mutta miten joku pystyy? : /
Ja kun joka ikinen viikonloppu eikä vaan sillon tällön.
Tunnetteko teki tämmösiä äitejä. Mimmosia fiiliksiä tää herättää?

mä taidan kirjotella tästä blogissa tänään, pakko se on purkautua oikein tunnolla.
 
niih
No toisaalta, jos isä on lapsen kanssa niin eihän tuossa mitään ihmeempää ole.
Saa kai se isäkin käydä treeneissä ties missä ja ei sitä paheksuta.

Huomautuksena että oman lapsen syntymän jälkeen oon käynyt 3 kertaa viihteellä ja lapsi on nyt päälle 1 vuotias.
 
Joo, mäkään en tuomitse, mutta kyseenalaistan sen, että miten ne voi lähteä lapsen luota joka ikinen viikonloppu ja kiva varmaan sitten seuraavana aamuna krapulaisena, haisevana ja väsyneenä yrittää jaksaa leikkiä lastensa kanssa. Ei ymmärrä, vaan ei tarviikkaan, mutta onneksi ite en oo sellanen! =)
 
se joku
Mä en ajattele mitään. Tai no multa kyllä löytyisi pari sapekasta kommenttia, mutta olen tullut tulokseen että parempi pitää mölyt mahassa ja olla ajattelematta mitään kys. aiheesta.
 
No toisaalta, jos isä on lapsen kanssa niin eihän tuossa mitään ihmeempää ole.
Saa kai se isäkin käydä treeneissä ties missä ja ei sitä paheksuta.
Mua harmittaa lukea niin usein yhden pienen vauvan isän päivityksiä, kun ne koskee aina juomista, baareilua, saunailtoja... varpajaisetkin täytyi pitää heti kun lapsi pääsi kotiin, ja tietenkin kaverit piti majoittaa heille sitten yöksi.

Että voi ne miestenkin jutut toisia harmittaa, lähinnä sen äidin puolesta.

Ja toinen harmituksen aihe on yksi pariskunta joka jatkuvasti kyselee lastenhoitoapua vauvalle, tehneet sitä syntymästä asti. Ei siinä mitään, jos ei elämäänsä tahdo millään tavalla muuttaa edes hetkeksi, mutta ottaisivat lapsen osaksi sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23065792:
Joo, mäkään en tuomitse, mutta kyseenalaistan sen, että miten ne voi lähteä lapsen luota joka ikinen viikonloppu ja kiva varmaan sitten seuraavana aamuna krapulaisena, haisevana ja väsyneenä yrittää jaksaa leikkiä lastensa kanssa. Ei ymmärrä, vaan ei tarviikkaan, mutta onneksi ite en oo sellanen! =)
Mulla esimerkiksi oli niin vahva side molempiin, etten olisi voinut edes ajatella asiaa sen enempää.
Nuorin lapsi minkä tiedän (siis näiden ketä käy juhlimassa koko ajan) on vasta 3.5 viikkoinen. :(
 
"Kenguru"
Mua harmittaa yks pariskunta. Ovat viihteellä joka ikinen viikonloppu! Lapsi on jo 6, ja koko elämänsä on joutunut olemaan viikonloppuisin hoidossa, välillä viikollakin. Hyvät hoitopaikat on, mutta silti. Kamalaa elämää lapselle, kun ei yhtään viikonloppua saa viettää kokonaan kotonan vanhempiensa kanssa. Nyt en muista yhtään viikonloppua esim. viime vuodelta että lapsi ei olis ollut hoidossa. Todellakin ahdistaa!
 
"vieras"
[QUOTE="Kenguru";23065865]Mua harmittaa yks pariskunta. Ovat viihteellä joka ikinen viikonloppu! Lapsi on jo 6, ja koko elämänsä on joutunut olemaan viikonloppuisin hoidossa, välillä viikollakin. Hyvät hoitopaikat on, mutta silti. Kamalaa elämää lapselle, kun ei yhtään viikonloppua saa viettää kokonaan kotonan vanhempiensa kanssa. Nyt en muista yhtään viikonloppua esim. viime vuodelta että lapsi ei olis ollut hoidossa. Todellakin ahdistaa![/QUOTE]

Ja sinä tiedät tämän, koska...?
 
[QUOTE="vieras";23065799]Eli sua ahdistaa tämä asia kovasti? Mä en voi kuin ihmetellä :O tällaisia ihmisiä, jotka ahdistuu näin kovin toisten asioista.[/QUOTE]

En ole ahdistunut vaan harmistunut. Kyllä se vähän muaki liikuttaa, varsinkin kun itse en moista "hyväksy". Ymmärtäisin ennemmin sen, jos tää tapahtuis harvoin. Mutta samat vanhemmat ja joka ikinen viikonloppu.
 
----
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23065792:
kiva varmaan sitten seuraavana aamuna krapulaisena, haisevana ja väsyneenä yrittää jaksaa leikkiä lastensa kanssa. Ei ymmärrä, vaan ei tarviikkaan, mutta onneksi ite en oo sellanen! =)
:D Kaikki ei ole krapulaisia, haisevia ja väsyneitä baari-illan jälkeen. Okei, mulla voi kainalot olla hikiset (suihku tosin löytyy..), kun olen tanssinut koko yön, mutta kun menen baariin, juon max. neljä drinkkiä, useimmiten vain pari, ja olen neljältä nukkumassa kotona. Mies hoitaa aamuhommat lapsen kanssa, ja mä heräilen siinä yhdentoista aikaan. En koskaan ole ollut ''nukun koko seuraavan päivän''-ihmisiä.
 
fb
Mua harmittaa lukea niin usein yhden pienen vauvan isän päivityksiä, kun ne koskee aina juomista, baareilua, saunailtoja... varpajaisetkin täytyi pitää heti kun lapsi pääsi kotiin, ja tietenkin kaverit piti majoittaa heille sitten yöksi.

Että voi ne miestenkin jutut toisia harmittaa, lähinnä sen äidin puolesta.

Ja toinen harmituksen aihe on yksi pariskunta joka jatkuvasti kyselee lastenhoitoapua vauvalle, tehneet sitä syntymästä asti. Ei siinä mitään, jos ei elämäänsä tahdo millään tavalla muuttaa edes hetkeksi, mutta ottaisivat lapsen osaksi sitä.
Mua harmittaa enemmän lukea jatkuvia päivityksiä lapsen suorituksista. Että ketä harmittaa mikäkin :)
 
[QUOTE="epeli";23065890]onko tässä nyt häiritsevää se että on vauvan luota poissa vai se että on vauvan luota pois juomassa?[/QUOTE]

Se kun tapahtuu niin usein ja monesti sitten koko viikonloppu on lapsi jossain "poissa tieltä" niinkuin yks sanoi tossa joku aika takaperin.
 
v
Harmittaa täällä monia jotkut asiat sinunkin elämässäsi. Se on vähän niin, että 1 asia harmittaa yhtä ja toinen asia toista.

Ihanaa, että välitetään toisistamme:heart:
 

Yhteistyössä