Tiedättekös mitä. Mua vähän harmittaa nuo jotka on viihteellä joka viikonloppu.

Alkuperäinen kirjoittaja täysin;23066334:
Samaa mieltä! Lisäksi ihmettelen tätä menoa, että pariskunnat bailaa joka viikonloppu ilman puolisoa, toinen pe ja toinen la. Ei ihme, että pienten lasten vanhemmat eroavat, kun puolison kanssa oleminen vapailla ei kiinnosta yhtään. Baareissa käyminen satunnaisesti varmaan virkistää, mutta joka viikkoinen ilman puolisoa baareilu tuskin tuo mitään hyvää yhteenkään parisuhteeseen. Ja jooo, tiedän olevani todella vanhanaikainen:)
Samaa mieltä :) Eikä vaan se, että puolisot ei näe toisiaan vaan myös se, että lapset ei pääse viettämään molempien vanhempien kanssa yhteistä aikaa silloin kun molemmat ovat vapaalla.
 
rtee
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23067302:
Samaa mieltä :) Eikä vaan se, että puolisot ei näe toisiaan vaan myös se, että lapset ei pääse viettämään molempien vanhempien kanssa yhteistä aikaa silloin kun molemmat ovat vapaalla.
Mutta sekin on kyllä totta, että on erilaisia liittoja. Jotkut saattavat olla yhdessä vuosikymmeniä, jopa naimisissa, mutta silti asua erillään. Se mikä sopii toiselle, ei kuitenkaan välttämättä sovi toiselle. Joillekin pariskunnille voi riittää se, että he ovat arki-illat ja vaikkapa sunnuntait yhdessä ja toinen on sitten perjantain kavereiden kanssa ja toinen lauantain.
 
"essi"
Mä en ylipäätänsä ymmärrä, että joka viikonloppu pitää bilettää, oli sitten lapsia tai ei.
Kamalan ahdistava ajatus... Ja sillon en tosiaan lainkaan ymmärrä, jos on puoliso / lapsia.
Raflat nyt vaan on tietynlaisia paikkoja, ei niitä paljon kannata keilailuun vertailla.
 
pööö
Mä hoidan aina välillä yhden tällaisen äidin muksua. Joka toinen viikonloppu on isällään, 1krt kuussa mummolassa ja melkeinpä kerran kuussa meillä. Ei siinä mitään, kyllä mä hoidan, ihan kiva muksu ja helppo, mut paha mieli tulee kun viikot on päiväkodissa ja sit viikonloput milloin missäkin. Äiti bilettää...
 
"hmm"
Mä sain 20-vuotiaana oman esikoiseni ja hyvin olin ehtiny juhlia ennen sitä. Nykyään ei se baari- elämä juuri kiinosta ja kyllä ihmettelen itsekin pienten lasten vanhempia jotka on lähes joka viikonloppu viihteellä.. Mä haluan "pyhittää" viikonloput perheen yhdessä oloon en kännäämiseen. Toki jokainen rentoutuu tyylillään. Mutta ehkä olis mietittävä enne ku niitä lapsia tekee..
 
[QUOTE="hmm";23067837]Mä sain 20-vuotiaana oman esikoiseni ja hyvin olin ehtiny juhlia ennen sitä. Nykyään ei se baari- elämä juuri kiinosta ja kyllä ihmettelen itsekin pienten lasten vanhempia jotka on lähes joka viikonloppu viihteellä.. Mä haluan "pyhittää" viikonloput perheen yhdessä oloon en kännäämiseen. Toki jokainen rentoutuu tyylillään. Mutta ehkä olis mietittävä enne ku niitä lapsia tekee..[/QUOTE]

Täysin samaa mieltä.
 
kyllähän sitä nyt tuulettumassa pitää välillä käydä.. ja kukin tuulettuu tyylillään.
mutta ois varmaan ihan hyvä välillä rauhottaa ne viikonloputkin koko perheen voimin.
Minusta ei ainakaan ole mitään sen voittanutta. Nukutaan pitkään ja ollaan vaan ja touhutaan yhessä kaikkee kivaa =) Vaikka niin meillä tehdään melkeen joka viikonloppu.. Ainakin mun osalta, mies menee välillä. :D poika 9kk ja kerran ollu mummolassa muutaman tunnin.. muuten ollu isän kanssa jos minä oon ollu tuulettumassa.. =) ja mun tuulettuminen on käydä esim. kampaajalla tai elokuvissa..
 

Yhteistyössä