TIENAAKO tolla PARTYLITE -hommalla oikeasti?

Mun kaveri joka on myynyt niin provikat ei ole kovat ja on sanonut et helpommin saa rahaa muilla myyntihommilla. Mä ostin muutaman kerran kynttilöitä ja muitakin tuotteita jonkin verran ja mielestäni ne ei sen rahan arvosia ole vaikkakin käsin tehtyjä vai onko oikeasti kuitenkaan? Kun kaikilla on jo jotkut talot niin ei niitä sen jälkeen enää kaupaksi saa. Mun mmielestä on järkevämpi myydä sellaista jota tarvitsee koko ajan ja joka kuluu.
 
joku tienaa
Kyllä sillä joku tienaa, mutta kuka?

Aikoinaan oli partylite tavaroita myynnissä realisointikeskuksessa. Voitte uskoa, että hinnat oli jotain aivan muuta. Jos olisi tiennyt partyliten kestävän paremmin aikaa, niin olisi varmasti kannattanut poimia kaikki "kalliit" kynttilänjalat talteen. Niistä voisi saada huutiksessa hyvät voitot.
 
Itse olen hommassa mukana ja ei kannata. En kylläkään ole vuoteen enää käynyt kutsuja pitämässä. Hirmu vaikeaa saada kutsuvarauksia ellei satu tuntemaan just oikeita ihmisiä, jotka noita kynttilöitä ym. haluaa. Saahan nuo esittelytuotteet ja muut ostettua itse halvemmalla, kuin asiakashinta, mutta eipä se paljon auta jos niitä pitäisi koko ajan olla muutama uudesta mallistosta, että voi asiakkaille näyttää. Kuvastoja ilmestyy kaksi vuodessa ja ne sekä muut materiaalit on minusta ihan törkeän hintaisia ja itse pitää ne maksaa. Konsultti maksaa myös itse postikulut asiakkaan tilauksesta sekä varauslahjat emännille eli käteen ei jää oikeastaan mitään. Kun lasketaan mukaan vielä puhelinkulut ja matkakulut sekä muu käytetty aika niin miinukselle jäät. Partyliten toimistolla ei lisäksi toimi enää oikein tiedonkulku niin, että kaikki tilatut tavarat varmasti tulisivat siitä huolimatta, että ne on maksettu aina etukäteen. Joskus kestää pari kuukautta, että tilauksesta puuttuva tuote sitten tulee kunhan on ensin sata kertaa perään soitellut. Partyliten toimitusjohtaja kuuluu sekin olevan ylälinjan mukaan melkoinen persoona, itsellä ei kokemusta. Partylitella ei pärjää, kuin hyvissä varoissa oleva keski-ikäinen nainen jolla on ystäväpiirissään runsaasti työelämässä olevia muita keski-ikäisiä naisia. Partyliten tuotteet kyllä sitten ovat ainoita laatuaan sitä ei käy kiistäminen omien kokemusten mukaan, harmi vaan että hinnat nousivat taas oikein urakalla kaikissa tuotteissa. Ei niitä kohta kukaan pysty ostamaan. Kutsuja en ole puoliksi myöskään sen vuoksi uskaltanut pitää, että heti on kela hyökkäämässä kimppuun asumistuen ja äitiyspäivärahojen kanssa jos saa hommasta vähänkin voittoa. Itse olen saanut yleensä yksistä kutsuista 20-100e. Useimmiten n.30-40e eli en oikeastaan mitään kun laskee hommasta itselle tulevat kulut ja vaivan. Ala mieluummin emännöimään kutsuja niin saat jotain hyötyäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
iskikö rahapula? :D

musta ei ois ainakaan miksikään ylipirteeksi myyntitykiksi :snotty:
Juu :D Ei kun tossa toisessa ketjussa tätä mainostettiin, ja oli linkki sinne sivuille, ja musta tuntuu että se on ihan huijausta... Ja yllättävän moni tuttu on niistä hommista luopunut aika pian alkuinnostuksen jälkeen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Itse olen hommassa mukana ja ei kannata. En kylläkään ole vuoteen enää käynyt kutsuja pitämässä. Hirmu vaikeaa saada kutsuvarauksia ellei satu tuntemaan just oikeita ihmisiä, jotka noita kynttilöitä ym. haluaa. Saahan nuo esittelytuotteet ja muut ostettua itse halvemmalla, kuin asiakashinta, mutta eipä se paljon auta jos niitä pitäisi koko ajan olla muutama uudesta mallistosta, että voi asiakkaille näyttää. Kuvastoja ilmestyy kaksi vuodessa ja ne sekä muut materiaalit on minusta ihan törkeän hintaisia ja itse pitää ne maksaa. Konsultti maksaa myös itse postikulut asiakkaan tilauksesta sekä varauslahjat emännille eli käteen ei jää oikeastaan mitään. Kun lasketaan mukaan vielä puhelinkulut ja matkakulut sekä muu käytetty aika niin miinukselle jäät. Partyliten toimistolla ei lisäksi toimi enää oikein tiedonkulku niin, että kaikki tilatut tavarat varmasti tulisivat siitä huolimatta, että ne on maksettu aina etukäteen. Joskus kestää pari kuukautta, että tilauksesta puuttuva tuote sitten tulee kunhan on ensin sata kertaa perään soitellut. Partyliten toimitusjohtaja kuuluu sekin olevan ylälinjan mukaan melkoinen persoona, itsellä ei kokemusta. Partylitella ei pärjää, kuin hyvissä varoissa oleva keski-ikäinen nainen jolla on ystäväpiirissään runsaasti työelämässä olevia muita keski-ikäisiä naisia. Partyliten tuotteet kyllä sitten ovat ainoita laatuaan sitä ei käy kiistäminen omien kokemusten mukaan, harmi vaan että hinnat nousivat taas oikein urakalla kaikissa tuotteissa. Ei niitä kohta kukaan pysty ostamaan. Kutsuja en ole puoliksi myöskään sen vuoksi uskaltanut pitää, että heti on kela hyökkäämässä kimppuun asumistuen ja äitiyspäivärahojen kanssa jos saa hommasta vähänkin voittoa. Itse olen saanut yleensä yksistä kutsuista 20-100e. Useimmiten n.30-40e eli en oikeastaan mitään kun laskee hommasta itselle tulevat kulut ja vaivan. Ala mieluummin emännöimään kutsuja niin saat jotain hyötyäkin.
Minä kiitän tästä tyhjentävästä vastauksesta :) Jotain tommosta mä ajattelinkin. Enkä tosiaan ole itse alkamassa yhtään mitään, kunhan vaan pohdin, kun ne niin innolla värväävät ihmisiä mukaan vähän vilpillisin "rikastut helpolla" -sloganein...
 
Musta
Se että saa jotain "halvalla" kuten ylihinnoiteltuja hirveältä haisevia kynttilöitä ei musta ole etu. Sama koskee ihan mihin muuhunkin tavaraan

Kuinkahan moni oikeasti laskee kaiken tuohon ansioon (omat kulut ja käytetty aika)...
 
vieras
se joka tekee paljon töitä (myy ja sponsoroi uusia myyjiä itselleen), niin tienaa kivasti. Ite en tykkää soitella asiakkaille ja pyydellä pitämään kutsuja, joten mun palkkiot menee suoraan malleihin ja kuvastoihin yms. eli en todellakaan rikastu, mutta omat tuotteet saan edullisemmin ja pääsen viettämään ns. omaa-aikaa. :)
 
Koko Partylite saa karvat pystyyn. Ylihinnoiteltua kiinalaista skeidaa ja suksivoiteelle haisevia törkeän hintasia kynttilöitä. Tarpeen luomista ja ystävyyssuhteiden hyväksikäyttöä. Kutsujen alussa kaupataan sitä roinaa ja lopussa ruinataan uusia emäntiä tms. Örk.
 
Mä olen muutaman kuukauden pitänyt kutsuja, nyt en oo tammikuussa ollenkaan kun la lähestyy. Mutta tienasin joku 150-200e kuukaudessa, n. 4-5 kutsut, toki mulla oli siinä mielessä hyvä tuuri, että suuri osa kavereista on täysin hurahtanut kynttilöihin :D
 
vieras
Näin lamautusten aikaan, ihmiset kuluttaa vähemmän. Mistä nipistetään ensin? Juuri jostain kynttilöistä ja koristeista, ihminen elää ilman niitäkin. Ruokaan on pakko olla rahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin lamautusten aikaan, ihmiset kuluttaa vähemmän. Mistä nipistetään ensin? Juuri jostain kynttilöistä ja koristeista, ihminen elää ilman niitäkin. Ruokaan on pakko olla rahaa.
Siksi mä myyn Kotigastronomia ja sillä kyllä ihan aikuisten oikeesti hankkii kanssa.
 
lissi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin lamautusten aikaan, ihmiset kuluttaa vähemmän. Mistä nipistetään ensin? Juuri jostain kynttilöistä ja koristeista, ihminen elää ilman niitäkin. Ruokaan on pakko olla rahaa.
Lama-aikana ihmiset panostavat kotiin; tästä on ihan tutkimustietoakin eli kyllä partyt uppoaa. Katteet siinä on kyllä pienet, mitä olen kuullut.

Eikä kyllä nuista maustemyynneistäkään tienaa, jos et panosta siihen paljoa. Niinku ei mistään muustakaan. Näinhän se menee..
 
No faktahan on se, että millään hommalla ei hanki jos ei ole mitään valmis asian eteen tekemään. Mutta esim. verrattuna sisustusjuttuihin tai moneen muuhun, nuo mausteet on helppoja myydä - ovat edullisia, kaikki käyttää niitä eli asiakaskunta on LAAJA. Noissa on myös paitsi tosi hyvä kate, myös todella palkitseva bonusjärjestelmä. Että jos vaikka 3 tuntia viikossa tekee hommia, niin ihan takuulla sillä pääsee ihan kunnon tuntipalkoille. Ja koska Kotigastronomi on tähän saakka ollut aika pienen porukan hommaa, myös uusien jälleenmyyjien rekrytointi on tosi helppoa. Ainakin mulle ollut.
 
Haloo!!!!!
Emme maksa postimaksuja itse. Tarkistappa tietosi.Postimaksut tulevat vain jos tilaus on alle 100?. Emännän lahjat maksaa myös partylite, mutta varauslahjat jotka tulevat kun tulee kahdet, kolmet tai neljät jatkokutsut maksaa kyllä konsultti. Meillähän on se hyväpuoli, että posti kuskaa paketit emännän kotiovelle asti, joten ei tule kuletuskuluja kuten tupperilla ym.lla tulee.
Kukin taaplaa tyylillään. Itse aloitin kun nuorin oli 4kk ikäinen ja ei koskaan ole ollut ongelmia Kelan kanssa.
Mistään työstähän ei saa ilmaiseksi mitään, työtä täytyy aina tehdä ja aluksi varsinki.
Itse en myy mitään tyrkyttämällä ja siltikin tulosta on syntynyt. Tällä hetkellä pidän kylläkin luovaa taukoa, mutta myyn siltikin.
Partylite on paljon muutakin kuin tuotteet.








Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
Itse olen hommassa mukana ja ei kannata. En kylläkään ole vuoteen enää käynyt kutsuja pitämässä. Hirmu vaikeaa saada kutsuvarauksia ellei satu tuntemaan just oikeita ihmisiä, jotka noita kynttilöitä ym. haluaa. Saahan nuo esittelytuotteet ja muut ostettua itse halvemmalla, kuin asiakashinta, mutta eipä se paljon auta jos niitä pitäisi koko ajan olla muutama uudesta mallistosta, että voi asiakkaille näyttää. Kuvastoja ilmestyy kaksi vuodessa ja ne sekä muut materiaalit on minusta ihan törkeän hintaisia ja itse pitää ne maksaa. Konsultti maksaa myös itse postikulut asiakkaan tilauksesta sekä varauslahjat emännille eli käteen ei jää oikeastaan mitään. Kun lasketaan mukaan vielä puhelinkulut ja matkakulut sekä muu käytetty aika niin miinukselle jäät. Partyliten toimistolla ei lisäksi toimi enää oikein tiedonkulku niin, että kaikki tilatut tavarat varmasti tulisivat siitä huolimatta, että ne on maksettu aina etukäteen. Joskus kestää pari kuukautta, että tilauksesta puuttuva tuote sitten tulee kunhan on ensin sata kertaa perään soitellut. Partyliten toimitusjohtaja kuuluu sekin olevan ylälinjan mukaan melkoinen persoona, itsellä ei kokemusta. Partylitella ei pärjää, kuin hyvissä varoissa oleva keski-ikäinen nainen jolla on ystäväpiirissään runsaasti työelämässä olevia muita keski-ikäisiä naisia. Partyliten tuotteet kyllä sitten ovat ainoita laatuaan sitä ei käy kiistäminen omien kokemusten mukaan, harmi vaan että hinnat nousivat taas oikein urakalla kaikissa tuotteissa. Ei niitä kohta kukaan pysty ostamaan. Kutsuja en ole puoliksi myöskään sen vuoksi uskaltanut pitää, että heti on kela hyökkäämässä kimppuun asumistuen ja äitiyspäivärahojen kanssa jos saa hommasta vähänkin voittoa. Itse olen saanut yleensä yksistä kutsuista 20-100e. Useimmiten n.30-40e eli en oikeastaan mitään kun laskee hommasta itselle tulevat kulut ja vaivan. Ala mieluummin emännöimään kutsuja niin saat jotain hyötyäkin.
 
vieras
kyllä kai kaikki myynti työ vaatii panostusta,itse tiedän partylite konsultteja jotka jänny pois sännöllisestä palkka työstä alkaakseen myymään kynttilöitä kokopäiväisesti eli täytyyhän sen kannattaa,mutta olisin kiinnostunu tosta mauste myynnistä mistä pääsee mukaan? ja itse olen toiminu pl emäntänä monta vuottaniin saa itselleen aika hyviä etuja ,mutta siihenkin täytyy nähdä vaivaa ja tuntea ihmisiä joita kodin sisustus kiinnostaa
 

Yhteistyössä