Tietoa tahtoisin..

Mulla on kaksi lasta ja lasten isän kanssa ollaan erottu.Tahtoisin yksinhuoltajuuden ku lasten isää ei saa koskaan kiinni eikä lapsiensa perään kysele.Olen yrittäny selittää että se yksinhuoltajuus ei sitä tarkoita etteikö lapsiaan saisi tavata!!Mutta vaikka olen yrittäny mitä ni se ei suostu yksinhuoltajuutta mulle antamaan..miten lähden sitä hakemaan ilman isän suostumusta?Ei tosiaan olla missään parhaimmissa väleissä ja yksinhuoltajuus helpottais molempien elämää..ei tarvis mun pyytää koko ajan nimiä kaiken maailman lappuihin..
 
Lastenvalvojan luokse pitää mennä kertoa asiansa. Vaikea on yksinhuoltajuutta saada ellei ole todella hyviä perusteita todisteineen.Mutta toisaalta sä et tarvitse kuin pankkitilin avaamiseen ja passiin isän suostumuksen yhteishuoltajuudessa. Kaikki muut asiat pystyt hoitamaan itse.Kouluihin ja muihin ei sustumusta tarvitse, toki isällä on oikeus saada tietoja lapsestaan koululta ja terveydenhuollosta mutta se oikeus on jokatapauksessa oli huoltajuus mikä tahansa.
 

Yhteistyössä