Toi fiksuhuuto on vissiin oikeesti huijausta?

  • Viestiketjun aloittaja kumma
  • Ensimmäinen viesti
kumma
Seurasin sitä jonkun aikaa, ja todella moneen kohteeseen tuli uusi huuto siinä vaiheessa, kun kohteen sulkeutumiseen oli aikaa 1 sekunti! Ihan kuin joku kone olisi korottamassa, siinä vaiheessa kun kohde menossa kiinni, firma itse "korottaa" jolloin huutoaikaa on taas lisää.
 
joo
Ei kannata sekaantua niihin -mun mielestä. Tiedän kyllä yhden äidin, joka on "voittanut" sieltä taulutelkkarin. Sitä en tiiä kuinka paljon rahaa hänellä on mennyt. Ja lehdissä on tosiaan ollut noista juttua, toimivat laillisuuden rajoilla. Ilmeisesti siitä on tutkinta meneillään rikkooko tollanen lakia vai ei.
 
leafru
31.10 sattumalta avasin fiksuhuuto.fi ja ajattelin kokeilla. Heti voitin 69 sentillä Nintendo dsi:n ja rupesin ihmettelemään, mitä on tässä liikeideana, jos näin halvalla saa. No, kun yritys on rekisteröity Suomessa... jatkoin peliä. Samalla viikolla voitin 'hello kitty' -kännykän ja Acer laptopin! Tosi hurjaa, eikö? No, sitten kun naiivisti luulin, että tällä menolla on kohta tv tai kamera tai... Sitten meni tonni rahaa - ei enää voittoa! ja pääasia - ei mitään tavaraa koska tullut (vaikka toimitusehdot ovat 2-6 viikkoa). Lähetin viestin heille, vastauksena oli, että ne ei vasta tavaratoimittajan toiminnasta. Sellainen kokemus:( Nyt en tiedä pitäisikö soittaa kuluttajavirastoon vai poliisiin.
 
huusin vuosi sitten videokameran ja jouduin odottamaan noin kolme kuukautta kunnes otin yhteyttä kuluttajasuojaan ja kamera oli seuraavana päivänä kotiintuotuna. Huusin viime viikolla grillin ja ja tällä viikolla munankeittimen ja saa nähdä kauanko menee? Ennen oli sentään puh.numero mihin soittaa. Olisin voitosta saanu kuulemma 50 huutoa kuvaani vastaan, mutta ei niiden kone ota vastaan vissiin liitteitä? MIKÄ MÄTTÄÄ?
 
Kustu
Huusin mp3:n marraskuulla 2009 ja vielä tänään on tulematta. Asiakaspalvelu haluaa kaupanpurkuun liikaa mun pankkitietoja, joten sanoin tekeväni tutkintapyynnön. Siihen ei ole vastattu, joten täytyy katsoa sitten loppuun asti. Käyn huomenna tekemässä, joten eiköhän silloin selviä, onko tutkinta jo päällä.
EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN!!!
 
sellasta
Alkuperäinen kirjoittaja Kustu:
Huusin mp3:n marraskuulla 2009 ja vielä tänään on tulematta. Asiakaspalvelu haluaa kaupanpurkuun liikaa mun pankkitietoja, joten sanoin tekeväni tutkintapyynnön. Siihen ei ole vastattu, joten täytyy katsoa sitten loppuun asti. Käyn huomenna tekemässä, joten eiköhän silloin selviä, onko tutkinta jo päällä.
EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN!!!
joo mulla sama tilanne ei ole vielä tuotetta tullut. ensin sanoivat että 4-5vko toimitus sitten se oli 9vko ja nyt en ole saanut sieltä edes vastausta enään
 
HUUTONETTIONHUIJAUSTA
Alkuperäinen kirjoittaja leafru:
31.10 sattumalta avasin fiksuhuuto.fi ja ajattelin kokeilla. Heti voitin 69 sentillä Nintendo dsi:n ja rupesin ihmettelemään, mitä on tässä liikeideana, jos näin halvalla saa. No, kun yritys on rekisteröity Suomessa... jatkoin peliä. Samalla viikolla voitin 'hello kitty' -kännykän ja Acer laptopin! Tosi hurjaa, eikö? No, sitten kun naiivisti luulin, että tällä menolla on kohta tv tai kamera tai... Sitten meni tonni rahaa - ei enää voittoa! ja pääasia - ei mitään tavaraa koska tullut (vaikka toimitusehdot ovat 2-6 viikkoa). Lähetin viestin heille, vastauksena oli, että ne ei vasta tavaratoimittajan toiminnasta. Sellainen kokemus:( Nyt en tiedä pitäisikö soittaa kuluttajavirastoon vai poliisiin.
JEPP!! Minäkin voitin walkie talkiet ja maksoin ne marraskuussa, nyt on jo maaliskuu, eivätkö ole vieläkään tullut, olen moneen kertaan laittanut asiakaspalveluun viestejä, että missä viipyy ja sielä on vaan sanottu, että lumisateen takia eivät saa tavaroita kuljetettua ja järjestelmät sekasin, niin pitää manuaalisesti laittaa, hei what a fuck, paska puhetta. KAUPOISSAKIN tavaraa tulee sekä kotimaasta, että ulkomailta. Ja oli firma mikä tahansa järjestelmä jutut hoidetaan saman päivän, viimeistään saman viikon aikana. JOTEN ON TODELLA HUIJAUSTA!! Juuri äsken lähetin taas sähköpostia, että missä viipyvät ja syy on kyllä millon mikäkin, että eivät kyllä itsekkään niihin usko.
 
FIKSUHUUTOONHUIJASTAAA
Alkuperäinen kirjoittaja tiiajulia:
huusin vuosi sitten videokameran ja jouduin odottamaan noin kolme kuukautta kunnes otin yhteyttä kuluttajasuojaan ja kamera oli seuraavana päivänä kotiintuotuna. Huusin viime viikolla grillin ja ja tällä viikolla munankeittimen ja saa nähdä kauanko menee? Ennen oli sentään puh.numero mihin soittaa. Olisin voitosta saanu kuulemma 50 huutoa kuvaani vastaan, mutta ei niiden kone ota vastaan vissiin liitteitä? MIKÄ MÄTTÄÄ?
Täytyisi varmaan itsekkin ottaa yhteyttä kuluttajasuojaan, niin saisi tuotteet jopa kotiin (walkietalkiet, jotka voitin marraskuussa). IHME TOUHUA!! Muuten mietin, että jos täällä on jotain hyvää kirjoitettu fiksuhuudosta, niin ovat varmaan itse henkilökuntaa. Sillä eräässä firmassa jossa olin töissä (ei huijannut asiakkaita) mutta kävimme kirjoittelemassa keskustelupalstoilla tyyliin, että onko kukaan käyttänyt sitä ja sitä firmaa ja muuta, että saatiin mainostusta firmalle. Joten älkää luottako, jos joku sanoo, että "sinne vaan huutamaan" "kaikki tulee heti perille ja on halpaa" tms..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HUUTONETTIONHUIJAUSTA:
Alkuperäinen kirjoittaja leafru:
31.10 sattumalta avasin fiksuhuuto.fi ja ajattelin kokeilla. Heti voitin 69 sentillä Nintendo dsi:n ja rupesin ihmettelemään, mitä on tässä liikeideana, jos näin halvalla saa. No, kun yritys on rekisteröity Suomessa... jatkoin peliä. Samalla viikolla voitin 'hello kitty' -kännykän ja Acer laptopin! Tosi hurjaa, eikö? No, sitten kun naiivisti luulin, että tällä menolla on kohta tv tai kamera tai... Sitten meni tonni rahaa - ei enää voittoa! ja pääasia - ei mitään tavaraa koska tullut (vaikka toimitusehdot ovat 2-6 viikkoa). Lähetin viestin heille, vastauksena oli, että ne ei vasta tavaratoimittajan toiminnasta. Sellainen kokemus:( Nyt en tiedä pitäisikö soittaa kuluttajavirastoon vai poliisiin.
JEPP!! Minäkin voitin walkie talkiet ja maksoin ne marraskuussa, nyt on jo maaliskuu, eivätkö ole vieläkään tullut, olen moneen kertaan laittanut asiakaspalveluun viestejä, että missä viipyy ja sielä on vaan sanottu, että lumisateen takia eivät saa tavaroita kuljetettua ja järjestelmät sekasin, niin pitää manuaalisesti laittaa, hei what a fuck, paska puhetta. KAUPOISSAKIN tavaraa tulee sekä kotimaasta, että ulkomailta. Ja oli firma mikä tahansa järjestelmä jutut hoidetaan saman päivän, viimeistään saman viikon aikana. JOTEN ON TODELLA HUIJAUSTA!! Juuri äsken lähetin taas sähköpostia, että missä viipyvät ja syy on kyllä millon mikäkin, että eivät kyllä itsekkään niihin usko.
Vähä-älyisten kannattaisi pysytellä kaukana kaikista huutokaupoista.
 
nykyinen senttiläinen
Olen itsekin huutanut tuolla fiksuhuudossa ja paljon saanutkin tavaraa edullisesti muutamilla huudoilla. Kaikki ennen marraskuuta 2009 huutamani tuotteet olen saanut mutta marraskuussa huutamani tuote edelleen saamatta. Olen ollut monesti yhteydessä asiakaspalveluun ja sieltä aina tullut vastaus että kaikki pitää manuaalisesti tarkistaa ja maksamani tuote tulee kyllä. Huomenna teen ilmoituksen asiasta.
 
!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon kyl kuullu, että oikeesti firma ite niitä korottaa... Eikös tästä oo ollut paljon juttua? Huijausta kaikki nuo senttihuutokaupat.
Tottakai korottaa ja jos on menossa liian halvalla niin huutavat itselleen ja sulkevat kohteen. Avaavat sitten hetken päästä uudestaan ja taas lähdetään nollilta.

Tuo on kaupantekoa, ei kukaan ilmaiseksi tavaroita pois anna!
Jos siellä on 5000 euron mönkijä huudos, niin kyllä se myyjä siitä itse nettoaa sen 10 000 euroa ennenkuin sen jollekin pilkkahintaan myy.
Lisäksi jos firma on Espanjassa, niin ei tarvi edes maksaa veroja kenellekään.

Jossain välissä jokin joka roposensa tuonne on tuotteita huutamalla antanut, saa jonkin tuotteen itselleen...pilkka hinnalla tietty. Eli kaikki hyötyy. Myyjä tottakai eniten, mutta myös se kuka on 2 eurolla, tai vaikka 200 eurolla saanut itselleen 5000 euron arvoisen mönkijän.

Eriasia haluaako antaa rahojaan paikan pitäjille, nehän ne viisaita tässä jutussa ovat ja ne on ne jotka rahan lopulta tienaavat.
 

Yhteistyössä