Toimiiko reimatec-haalari kurahousujen korvikkeena?

Siis lapsi voi hypätä isoon lätäkköön ja haalarit pysyy hehkeinä? Ainakaan Lassien haalareissa en moiseen luottaisi, siksi onkin lisänä kurikset. Jos Reima todella kestäisi läträämisen niin melkein tulisi samanhintaiseksi ostaa pelkkä haalari.
 
hei
Meillä tyttö istui viikonloppuna lätäkössä reimatecin haalari päällä. Ei ole karheumaa missään, joten sinänsä ehjä haalari.

Ainoa, mitkä kastui oli hanskat, mutta ne olikin vain kosteutta hylkivät. =) (eivätkä reimatecin vaan jotku Lennet)
 
vieras
No ei meillä käytetä ollenkaan kuriksia edes jonathanin vk-haalareiden kanssa. Ihan hyvin on pitäneet myös lätäköissä, tosin jos pitkään istuu niin lahkeensuusta tulee sisään... Eli kurahousut on vaan päiväkotia varten, laittavat ihan mällikelillä kun piha on sellaista kivaa mutaa täynnä, niin ei tarvi pestä haalaria silloin joka päivä.
 
Kyllä reimatecistä menee jossain välissä vesi läpi. Ei sillä uimaankaan voi mennä. Mutta kurahousut meillä on kurakelien varalta vähentämään sotkua... En osta muuta kuin kosteussuojattuja vaatteita. Puhtaassa lätäkössä saa toki uida ilman kuriksia :LOL:
 
rew
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kai se toimii, mutta likainenhan se on heti.
Näin! Ja kun likaantuu, niin joutuu pesemään jatkuvasti ja haalari kuluu pahiten pesuissa ja menettää siten vedenpitävyyttään. Lisäksi lika pinttyy ikävästi ainakin vaaleamman värisiin haalareihin, eikä lähde kokonaan puhtaaksi. Eli pitää kyllä veden, mutta järkevämpää on silti käyttää pahimmilla kurakeleillä kurapukua päällä. Jos tarvitsee laittaa lapsi autoon tai vaunuihin, niin on helppo riisua kurapuku pois ja laittaa lapsi puhtaalla haalarilla istumaan eikä siten sotkeennu kaikki paikat rapaan.
 
toukomami08
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Siis lapsi voi hypätä isoon lätäkköön ja haalarit pysyy hehkeinä? Ainakaan Lassien haalareissa en moiseen luottaisi, siksi onkin lisänä kurikset. Jos Reima todella kestäisi läträämisen niin melkein tulisi samanhintaiseksi ostaa pelkkä haalari.
Kokemusta on, ei toimi ylihintaiset Tec-asut kurahousujen korvikkeena! Juuri siksi että menee ihan järkyttävän likaiseksi ja lika ei todellakaan lähde vain suihkuttamalla. Kurahousut päälle vaan.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
AIka hyvin pitää kyllä vettä,mutta ei nyt ihan kuristen korvike ole.
Näin justiin! Kokeilkaa itse, jos ette usko. Aikoinani tuli harrastettua retkeilyä ja vaellusta. Sinnehän ne goret ehti ensinnä kenkiin ja vaatteisiin. Kosteella kelillä ja tihkussa goret, mutta kyllä vaan kunnon sateessa perinteiset sadevaatteet kaivettiin esiin.
 
Maija
Mä käytän lapsella kurahousuja kuran takia vedenpitävän haalarin päällä. Kun lasta esim. hakee hoidosta ja laittaa autoon/vaunuihin, voi vetäistä sen kurahaalarin pois. Jos päällä on kaikenpitävä Reimatec, on vaunut, turvaistuin ja puoliautoa silti kurassa...
 
hei
Mun täytyy kyllä lisätä, et meillä on toppahaalarissa tuo reimatec. Keväthaalarissa on alaosa vettäpitävä ja yläosa kosteussuojattu, koska keväällä just ton kuran takia vedetään meilläkin kurikset jalkaan.

Mut vielä, kun tuo on vaan sulanutta lunta eli vettä ei kuriksia tarttee. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
AIka hyvin pitää kyllä vettä,mutta ei nyt ihan kuristen korvike ole.
Näin justiin! Kokeilkaa itse, jos ette usko. Aikoinani tuli harrastettua retkeilyä ja vaellusta. Sinnehän ne goret ehti ensinnä kenkiin ja vaatteisiin. Kosteella kelillä ja tihkussa goret, mutta kyllä vaan kunnon sateessa perinteiset sadevaatteet kaivettiin esiin.
Kyllä minä vaan gorea pidän kaatosateessa. Kengät, housut, takit ja hanskat.
 
anu
meillä ei ikinä käytetä kurahousuja. likaantuuhan haalari, mut voi suihkussa huutaista pahimmat ravat pois ja sit vaan taas käyttöön. pesen harvoin, suhkuttelu riittää pitkälle.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja E:
Reimatecin laatu on heikentyny ja paljon, mutta harmi ku jotkut ostaa sitä vaan lapsilleen merkin takia.
Se laatu oo mihinkään heikenteny, kateellisten panettelua.. Oon käyttäny lapsilla 10 vuoden ajan, ja yhä toimii tänä vuonnakin ostetut. Saahan jokainen toki valita itte merkkinsä, mutta mulle ei tulis mieleenkään ostaa mitään muita merkkejä, kun oon hyvän löytänyt. Ja varsinkaan mitään kurahousuja, hyi!
 
E
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja E:
Reimatecin laatu on heikentyny ja paljon, mutta harmi ku jotkut ostaa sitä vaan lapsilleen merkin takia.
Se laatu oo mihinkään heikenteny, kateellisten panettelua.. Oon käyttäny lapsilla 10 vuoden ajan, ja yhä toimii tänä vuonnakin ostetut. Saahan jokainen toki valita itte merkkinsä, mutta mulle ei tulis mieleenkään ostaa mitään muita merkkejä, kun oon hyvän löytänyt. Ja varsinkaan mitään kurahousuja, hyi!
Älä ny naurata. Reimatecille kateellinen? Meille on varmaan sit ma kappaleita osunu, tutuille, mutta rikki menee nopeemmin kun ennen. Me ei osteta enään mistään hinnasta koko merkkiä.
 

Yhteistyössä