Toista yrittävät pinoon

On tullut kaupastakin useati haettua.
Mutta on vaan niin kiva kun on tuo apteekki 100m päässä. ja isompiin kauppoihin 5-10km.
Ja meidän lähellä pikku kaupassa ei ole lainkaan testejä.
Niin ja nyt löytyi netti sivut joista saa tilattua kotiin postilaatikkoon testejä ja tulee posti ilman kuluja ja on vielä halpoja :D :D
Nyt ropisee postilaatikkoon testejä USEASTI :/ :/
 
Nyt olis sitten enää 1vko odotettavaa..
Alkaako menkat vai ei??
Toivon että ei alkais, joka kk olen toivonut ja vielä ei ole toivosta ollut apua.
Oireet viittaavat kyllä menkkojen alkuun mutta katsotaan.
=) =)
 
Joo nyt olis sitten vielä 4pv ÄRSYTTÄVÄÄ odotusta ja piinausta. sellanen olo että menkat olis alkamassa kun maha särkee, selkä puutuu ja naamaan tulee näppyjä.
Ja ne on ne samat oireet kun joka ikinen kuukausi on ollut. :headwall: :headwall:
 
JANICA04
Meillä tyttö 1v 10kk ja ikinä ei olla mitään ehkäisyä käytetty.. Eka lähti Clomifenin avulla ekasta kierrosta.. Toista yritetty tavallaan 1,5 vuotta.. Eilen ja tänään olen odotellut menkkoja alkavaksi, vaan ei ainakaan vielä ole alkanut.. Ja sitten yksi juttu, mikä on erillailla kuin yleensä eli mulla turpoaa maha aivan järkyttävästi 1-2 viikkoa ennen menkkoja ja nyt ei ole näin tapahtunut =) No varmaan ens yönä on koko sänky veressä, kun menin puhumaan.. :headwall:

Onnea kaikille yritykseen!

Yritän itse malttaa vielä ennenkuin teen testejä, koska se on aina tosi paha pettymys jos näyttää negaa..
 
meillä poju täyttää pian vuoden, ja sillä periaattella eletään, että jos toinen tahtoo tulla, niin iloinen yllätyshän se olisi :heart: viime kuussa menkat pari pv myöhässä, ja oltiin miehen kans ihan tohinoissa et nyt tulee toinenkin. seuraavana päivänä alkoi menkat. pettymys oli yllättävän suuri, kun ei sitä olla "tekemällä tehty" , eikä niin kauheesti kuumeiltu. ehti vaan niin innostumaan ajatuksesta jo :ashamed: toivottavasti tajusitte mun sepustuksesta jotain...
 
Moikka!
Täälläkin olisi toinen lapsi toiveissa, vaikka ensimmäinenkin lapsi on vasta 6kk. Ekaa lasta yritettiin kaksi vuotta ja siitä vuosi käytiin lapsettomuushoidoissa. Nyt ei sitten ehkäisyä käytetä. Pikku sisarus saa tulla heti, kun haluaa.
Olen kuitenkin varautunut siihen, ettei toinenkaan ihan heti tule, ja olen aloittanut painonpudotuksen. Eli olen kesällä joko hoikka onnellinen auringonottaja tai isomahainen onnellinen odottaja. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 23:51 JANICA04 kirjoitti:
Meillä tyttö 1v 10kk ja ikinä ei olla mitään ehkäisyä käytetty.. Eka lähti Clomifenin avulla ekasta kierrosta.. Toista yritetty tavallaan 1,5 vuotta.. Eilen ja tänään olen odotellut menkkoja alkavaksi, vaan ei ainakaan vielä ole alkanut.. Ja sitten yksi juttu, mikä on erillailla kuin yleensä eli mulla turpoaa maha aivan järkyttävästi 1-2 viikkoa ennen menkkoja ja nyt ei ole näin tapahtunut =) No varmaan ens yönä on koko sänky veressä, kun menin puhumaan.. :headwall:

Onnea kaikille yritykseen!

Yritän itse malttaa vielä ennenkuin teen testejä, koska se on aina tosi paha pettymys jos näyttää negaa..
MITEN SULLE KÄVI? :flower:
 
Nyt on otettu "apuja" käyttöön, on juoto greippimehua,syöty multitabsia,ovulaatiotikut ym...
Taas olis odotusta puoleen väliin kuuta..
Yhdeksäs kuukausi yritystä on sitten takana..
:headwall: :headwall:
 
meillä esikoinen 5v. ja toista yritetään. Ovistikut on käytössä ja hirveä toivo siitä etteivät menkat maaliskuun alussa ala. >Molemmilla aivan mieletön vauvakuume, kun tuntuis nyt niin oikealta hetkeltä saada toinen, saada taas pitkästä aika vauva...
 
oli pakko tulla tänne lukeen teidän juttuja vaikka ei me vielä edes yritetä kun on tuo kierukka vielä käytössä....huhtikuun lopulla otan pois että jos sattuu käymään niin etttä tärppääkin heti niin ei tule jouluksi kun tuo eka oli joululainen :)
tosin tässä hokasin että mullakin pitäs menkat alkaa ihan justiinsa :(
aina välillä on ollu sellanen tunne kuin olis raskaana ja kun noita kierukka lapsiakin tulee niin aina käy mielessä.....
mutta onnea kaikille plussanneille ja lykkyä odottajille...siis plussan odottajille....
minä liityn joukkoon vasta parin kuukauden päästä ...
 
joo!!! kirjoitin tossa aikaisemmin tänne ja pikkukakkonen oli silloin matkalla mutta meni kesken viikolla 8 eli nyt sit odotellaan josko sitä pääsis uudestaan yritteleen.... te joilla km kuinka kauan on käsketty oottaa ennen uutta yritystä.... haluaa pikkukakkosen ton "ison ylkkösen " kaveriksi.... :D :kieh: :D

niinkuin se olis halusta kiinni.... :LOL:
 
Estu82
En kuulu joukkoon, kun meillä tärppi kävi lokakuussa ja rv 23+2 menossa, mutta tätä toista yritettiin aika aktiivisesti vuoden 2005 alusta asti, eli meilläkin kului vajaa 10kk ennenkuin saatin tulosta aikaan. Esikoinen huhtikuussa 2v. Onnea yrityksiin ja kyllä se haikara ilmoittaa tulostaan ennemmin tai myöhemmin :heart:
 
pöhlö
raskaus ei aina ole ihan itsestään selvyys! mekin ykkösen jälkeen yritettiin neljä vuotta kakkosta ja sitten vasta mentiin tutkimuksiin. no vika löyty siemen nesteestä ja inseminaation avulla vika saatiin ohitettua heti ja nyt korissa tuhisee kolme viikkonen kullan muru. esikoinen tuli siis ihan normaali konstein ja melko pienen yrityksen tuloksena. että ihmiset hakeutukaa tutkimuksiin jos ei ala tärpätä! se raskauden odotuksen tuska on lopulta suorastaan piinaa jo parisuhteenkin kannalta! nyt me imetetään yhdessä onnellisena viisi vuotias ylpeä isosisko nukkea ja minä vauvvaa! ONNEA teille kaikille!! =)
 
siili
Toista yritetään täälläkin. Ehkäisy on ollu poissa nyt vähän yli 3 kk. Esikoinen on 8.5 kk. Pelottaa et menee taas vuosikaudet ennen kun tärppää. Esikoinen sai alkunsa tasan 4 v. yrityksen jälkeen.
 
Nyt olis vielä pari päivää jännäämistä.
Menkka oireita ei ole lainkaan ja yleensä nekin on jo tähän mennessä alkaneet, mutta taas olis niitä alkuraskaus oireita.
Ja kuinka suuri onkaan pettymys kun alkaa menkat tyytyväisenä ajallaan..

Miks on niin vaikeeta vaan olla normaalisti eikä hakata päätä seinään joka kerta kun menkat alkaa, hermoromahdushan tässä pian tulee

:headwall: :headwall:

Mutta tsemppiä kaikille ja PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE :flower:
 
Meillä tyttö 1vja 10kk.
Luulin jo että lis tärpänny mut kk alkoi 2 viikkoa myöhässä ja on ollu tosi kivuliaat...en tiedä mitä tapahtui.
En tiedä koska olis nyt sitten se tärppi päivä kun menkatkin siirtyi?
kertokaa jos tiedätte?
 

Yhteistyössä