Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Täällä kaikki hyvin, 30+5 :) vähän kömpölömmäksi käynyt vaan omat liikkeet. Alkanut jännittämään pitääkö tyttölupaus paikkansa, kun silloin alussa itse poikaa veikkailin :D ainakin tytön vaatteita ostettu. Vielä täytyy hetki odottaa!
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread
Heippa! Täällä pärähti eilen digiin "raskaana 1-2" joten tänään 4+3. Kääk. Yk7 siis tärppäsi ja en tiiä mitä muuta pitää sanoa? Meidän molempien eka tuloillaan!
Mä en oo vielä digillä testannut, mutta viimesen 4 päivää oon testannu aamuin illoin liuskoilla, ja selkeet kaks viivaa niissä kaikissa tönöttää. Ajattelin digin testata vasta viikon kuluttua, jos vaan maltan mieleni. Huomenna on siis 4+0, eli melko aikseen sain plussan testiin! Meillä kanssa ensimmäinen tulossa ja tässä käsitellään vuorotellen äärettömiä onnen, pelon ja ahdistuksen tunteita. Kunhan vaan pysyis siellä tiukasti kyydissä!

Onko sulla ollu mitään oireita vielä?
 
Mä en oo vielä digillä testannut, mutta viimesen 4 päivää oon testannu aamuin illoin liuskoilla, ja selkeet kaks viivaa niissä kaikissa tönöttää. Ajattelin digin testata vasta viikon kuluttua, jos vaan maltan mieleni. Huomenna on siis 4+0, eli melko aikseen sain plussan testiin! Meillä kanssa ensimmäinen tulossa ja tässä käsitellään vuorotellen äärettömiä onnen, pelon ja ahdistuksen tunteita. Kunhan vaan pysyis siellä tiukasti kyydissä!

Onko sulla ollu mitään oireita vielä?
Oi, kivaa! Kerrohan heti kun teet digin.

Mulla on karmea väsymys ja eto-olo koko ajan. Janottaa ja kun juo koko ajan vettä niin saa rampata vessassakin jatkuvasti. Onko sulla oireita?:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Mä en oo vielä digillä testannut, mutta viimesen 4 päivää oon testannu aamuin illoin liuskoilla, ja selkeet kaks viivaa niissä kaikissa tönöttää. Ajattelin digin testata vasta viikon kuluttua, jos vaan maltan mieleni. Huomenna on siis 4+0, eli melko aikseen sain plussan testiin! Meillä kanssa ensimmäinen tulossa ja tässä käsitellään vuorotellen äärettömiä onnen, pelon ja ahdistuksen tunteita. Kunhan vaan pysyis siellä tiukasti kyydissä!

Onko sulla ollu mitään oireita vielä?
Mä sain myös keväällä aikaisin plussan, just joskus 3+6. Pari haaleaa testiä tein ja sit päätin olla raskaana kunnes toisin todistetaan. Ja tuolla se haalea viiva kovasti potkuttaa. :)

Ensimmäiset kuut ovat kyllä hermostuttavia ja inhottaviakin kun väsyttää ja kuvottaa. Mut kyllä se siitä etenee ja hetken voi olla jo hyvä olokin välissä ennen kun kolotukset alkaa. :D:D Onnea ja tarrasukkia teille molemmille Maya ja keijupölyä!

Mamadread ja itu 19+0
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123
Oi, kivaa! Kerrohan heti kun teet digin.

Mulla on karmea väsymys ja eto-olo koko ajan. Janottaa ja kun juo koko ajan vettä niin saa rampata vessassakin jatkuvasti. Onko sulla oireita?:geek:
Enköhän mä se digin pian tee ja sit laitan tän testailun tauolle! :LOL::X3::whistle:
Väsymys vaivaa täälläkin. Aamulla k u n herää niin vois saman tien jatkaa päikkäreille. Janottaa koko ajan ja vessassa saa rampata. Ajoittain sellanen etäinen ällötysolo joka saa varautuun oksentelemiseen. Lisäks maha kramppaa ja pistelee, etenkin sen jälkeen särkee kun on liikkunut. Tai esim.kävellyt pitkään kaupoilla. Välillä vähän jännittää onko se huono merkki...o_O
 
Pitihän se toinen kallis digi vielä tehdä kun ei voi uskoa todeksi. Nyt uskon. Varattiin ens viikon to (6+4) alkuraskauden uä yksityiselle. Millon aiotte kertoa vanhemmillenne raskaudesta Maya123? :) me aateltiin heti ton alku uä:n jälkeen.
Paljonko maksaa se uä yksityisellä? Oon kanssa miettiny pitäiskö mennä sellaseen vai ei. Ja sit pitäis miettiä että koska siihen menee... Ollaan ajateltu kertoa heti kun tulee tilaisuus, en oo ite sellanen että pitäisin salassa keskenmenon pelossa. Kuitenkin perhe ja ystävät on ne jotka siinä tilanteessa olis tukena, joten parempi että tietää heti missä mennään. Nyt vähän jännittää kun on niin paljon noita vatsakipuja että onko kaikki ok. Aion kanssa kyllä vielä tehdä testin tai kaks tällä viikolla... :whistle:
 
Paljonko maksaa se uä yksityisellä? Oon kanssa miettiny pitäiskö mennä sellaseen vai ei. Ja sit pitäis miettiä että koska siihen menee... Ollaan ajateltu kertoa heti kun tulee tilaisuus, en oo ite sellanen että pitäisin salassa keskenmenon pelossa. Kuitenkin perhe ja ystävät on ne jotka siinä tilanteessa olis tukena, joten parempi että tietää heti missä mennään. Nyt vähän jännittää kun on niin paljon noita vatsakipuja että onko kaikki ok. Aion kanssa kyllä vielä tehdä testin tai kaks tällä viikolla... :whistle:
Onhan se aika arvokas 120-160€ paikasta riippuen. Ajateltiin että se ei oo kyllä iso raha jos miettii miten rakkaasta asiasta on kysymys :) mulla kaksi ystävää tietää jo. Perheelle haluan kertoa kasvotusten joten ultran jälkeen lähdetään sit kyläilemään:whistle:
 
11.2.2016 Sondee / 20 / 1. lapsi

7/2016
8.7. Pumpulipallero /29 / 1. lapsi
9.7. Kuhmura / 27 / 2. lapsi - TYTTÖ syntyi 2.7.
24.7. hampula / 27 / 2. lapsi
Evemum / 4. lapsi
Hendu79 / 35 / 3. lapsi
Joie / 32 / 3. lapsi

8/2016
1.8. Elsa84 / 4. lapsi
30.8. Trady / 24 / 1. lapsi
Haaveilija15 / 22 / 1. lapsi
cherrytomato / 24 / 1. lapsi


10/2016
3.10. jenna91 / 3. lapsi
4.10. Cembalo / 26 /
6.10. inasofia / 26 / 2. lapsi
6.10. Plussaplussa / 22 / 2.lapsi
12.10. Hetelmä16 / 26 / 1. lapsi
24.10. Salapoliisitar / 29 / 1. lapsi
28.10. Mandee / 23 / 1. lapsi
31.10. Merenaalto / 31 / 3. lapsi


11/2016
13.11. Huuhaa-89
23.11. vauvahaaveita / 32 / 4. lapsi
Maicy
Pjawla
Nessu87


12/2016
28.12. Miwwi / 25 / 2. lapsi
Autumn
Pauliinali


1/2017
12.1. Neitonen_82/ 34 / 3. lapsi
21.1. mamadread / 30 / 3. lapsi


2/2017
3.2. selkkis
4.2. bejbi


3/2017
5.3. Pieni haave / 31 / 1. lapsi
14.3. ÄippäVm82 / 33 / 5. lapsi
14.3. mukipukipuu / 27 / 2. lapsi


5/2017
12.5. Sara G / 31 / 4. lapsi
14.5. Evelin2 / 36 / 1. lapsi
Maya123
Keijupölyä
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Uskallan kai siirtyä tälle puolelle :) Tänään varattu aika neuvolaan, joka on vasta 3.10 ja varhaisraskaudenultraan 29.9. Tuntuu kyllä aika pitkältä ajalta odotella tuonne asti.
Valitin tuolla vauvakuumepuolella oireettomuuttani mutta eilen tuli ensimmäinen ykä ja tänään on ollut etovaa oloa myös, joten kai siitäkin pitää nyt olla onnellinen :D

Evelin2 (36)/ 2. lapsi/ 14.5
 
Moi! Uskallan kai siirtyä tälle puolelle :) Tänään varattu aika neuvolaan, joka on vasta 3.10 ja varhaisraskaudenultraan 29.9. Tuntuu kyllä aika pitkältä ajalta odotella tuonne asti.
Valitin tuolla vauvakuumepuolella oireettomuuttani mutta eilen tuli ensimmäinen ykä ja tänään on ollut etovaa oloa myös, joten kai siitäkin pitää nyt olla onnellinen :D

Evelin2 (36)/ 2. lapsi/ 14.5
Millä viikoilla sun varhaisuä on? :) meillä se olis huomenna (6+4).....apua.
 
Keijupölyä: meillä ultra on vasta 7+4. Ei suostunut antamaan aikaa kuin vasta 7+ vaikka yritin saada jo viikkoa aikaisemmin.
Huh, teillä on jännä päivä huomenna...saa nähdä kuinka paljon itsellä tutisee polvet kun se hetki koittaa. Tsempit teille huomiseen, täällä pidetään peukkuja ja odotellaan uutisia :)
 
Keijupölyä, mulla oli alkuun hyvin samantyyppiset oireet kuin sulla. Väsymys oli välillä jotain ihan kamalaa! Ei meinannut työnteosta tulla yhtään mitään. Kokoajan oli nälkä, mutta mikään ei maistunut. Joskus rv 13 tai 14 se helpotti. Sitten olikin muutaman viikon sellainen olo ettei raskaana oliskaan, kunnes liikkeet alkoivat tuntua rv 16. Ja sen jälkeenkin on ollut ihan jees olo. Nyt viimeisen viikon ajan on taas ruvennut väsyttämään ja päiväunia on joutunut ottamaan töiden jälkeen. Mahakin on jo kauhean iso ja vaikeuttaa kumartelua, asennon vaihtamista, ylösnousua jne. Ja vielä ois puolet raskaudesta edessä! :LOL:

Meillä oli tänään rakenneultra, bebe näytti edelleen pojalta ja kaikki oli oikein hyvin. :love:

Mamadread ja itu 20+5
 
Mulla oli alkuraskaudessa ihan järkyttävää väsymystä + aamu- tai iltaetomista vaihdellen. Onneksi loppu n. rv12.
Mun ikä on 23, voi laittaa listalle :)
Tuntuu et nyt aika matelee... Olisin jo (melkein :D) valmis, että vauva saapuis maailmaan. Vaikka tottakai toivon silti, että menis hyville viikoille asti. Nyt 32+6 että onhan tässä vielä odottelua, huuoh.
Hyvin kestää kunto vielä lenkkeillä vaikka päivittäin, siitä oon ilonen. Käy vaan aika pitkäksi, nyt pari viikkoa työttömänä ennen virallista äippälomaa joka alkaa 23.9.
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread
Hei kaikille, minäkin liittyisin tänne.

Mukipukipuu/27v/2.lapsi/14.3.2017

Np ultrassa käyty, siellä kaikki oli oikein hyvin tällä kertaa. Rakenne uä marraskuun ekalla viikolla sitä odotellessa. :) sukupuoli otetaan selville että pääsee valmistautuun. Pojalle olis kaikki, tytölle ei juuri mitään valmiina.

Mitään oireita ei tästäkään raskaudesta ole ollut. Ihan alussa saattoi olla vähän väsymystä, sen jälkeen tuli ummetus joka jatkuu yhä... rinnat ehkä alkaneet hieman täyttyä mutta eivät kuitenkaan ole kipeät. Esikko imi ne tyhjiksi nahkasäkeiksi :D

Mukipukipuu ja kyytiläinen 13+2
 
Mites menee? Tänne on iskenyt koko päivän kestävä pahoinvointi :sick:Pitäisi olla jatkuvasti syömässä jotain ettei kuvotus pahene. Tekee mieli kaikkea suolaista ja varsinkin salmiakkia vetäisin, jos vaan ei olisi kiellettyjen listalla. Vieläkin ihan tuhottoman pitkä aika ultraan..voisko päivät enää hitaammin kulua :sleep:
 

Yhteistyössä