Toiveena vauva 2017-2018

Miut taas voi poistaa listoilta, en tässä tilanteessa jaksa enää käydä täällä vaan jään pelkästään kauan yrittäneiden ketjuun.

Kiitos teille ketjulaisille, minulla on parempi olla siellä ja mukavampi kun pysyy paremmin kirjoittajien tilanteiden tasalla pienessä ryhmässä :)

Onnea teille plussanneille!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Heippa!
Minäkin voisin liittyä listalle :) piipahdin täällä jo aiemmin mutta silloin ei vielä päästy yrittämään. Nyt mies näytti vihreää valoa, joten oli pakko tehdä uudet tunnukset kun unohdin jo entisen.

Nyt alkaisi siis yk1 ja kierto 5/26-28. Vähän on kyllä nyt alkanut jännittää. Oon miettiny että onko sitä oikeasti valmis aloittamaan vaikka niin kauan on tullut jo haaveiltuakin. Seuraavassa hetkessä se taas tuntuu ihan oikealta päätökseltä. Haaveissa olisi siis 2.lapsi. Onko teillä ollut samanlaisia fiiliksiä?

Mitäs greippimehua nykyään saa ja mistä kaupasta? Onko Lidlissä? :D Valion mehua en oo enää kylmähyllyillä nähny. Mietin, että pitäiskö sitä heti ottaa kovat keinot käyttöön, kun esikoinenkin tärppäsi mehukierrosta. Vaikka toisaalta tuntuu, että mennään nyt ihan rennosti vaan ja katellaan kikkakolmosia sitten joskus:LOL:
 
Mitäs greippimehua nykyään saa ja mistä kaupasta? Onko Lidlissä? :D Valion mehua en oo enää kylmähyllyillä nähny. Mietin, että pitäiskö sitä heti ottaa kovat keinot käyttöön, kun esikoinenkin tärppäsi mehukierrosta. Vaikka toisaalta tuntuu, että mennään nyt ihan rennosti vaan ja katellaan kikkakolmosia sitten joskus:LOL:
Tropicanalla on muistaakseni Golden Grapefruit niminen 100% tuoremehu. Saa ainakin Prismoista ja Cittareista ja meidän lähi S-marketistakin. Lidlin mehu käsittääkseni sokeroitu ja greippipitoisuus tosi pieni. God Morgonilla on Red Grapefruit tuoremehu, mutta itse en tykännyt siitä. Tuo Tropicana on mun mieleen ja olen sitä juonut jo ennen kuin kuulin sen auttavan näissä vauvahommissa... :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa
Onnea @Bea.S <3 mukavia pikkujouluja, toivottavasti luovit alkottomalla linjalla sulavasti ilman, että herättää kauheasti huomiota. :D

Tervetuloa takaisin @MamaBlue :)

Ja tervetuloa keskustelemaan @Unimaa !

@Kultapallero kyllä siinä kaksi viivaa näkyy koko matkalta, väri alaosaan hassusti vaan kerääntynyt. Toivotaan, että on sitä itseään! <3

Rybb & Deckers greippimehua oon juonut silloin kun olen juonut. Kesällä söin verigreippejä sellaisenaan, mä rakastan greipin makua!

Omaan napaan ei kuulu oikein mitään. Kp 28 mutta oli ilmeisesti ovuloimaton kierto niin en tiedä kuinka kauan tää kestää. :unsure: Ei ole mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan ollut koko kierrossa.

Ja on muuten ärsyttävää kun ihmiset, joille olen kertonut tästä 8kk yrittämisestä, on lähes poikkeuksetta vedonneet siihen, että olen nuori (onko 29v nuori, ei tunnu näissä asioissa olevan) ja että joku vuosi kyllä saadaan vauva. Ei paljoa joku vuosi tässä lohduta tai vähennä epäonnistumisen tunteita...
 
Omaa avautumista: En siis tarkkaan tiedä koska ovulaatio oli, mutta siitä olen varma, että se on nyt mennyt. Vasenta munasarjaa on juilinut enemmän tai vähemmän jo viikon päivät, mutta nyt se on huomattavasti vähentynyt jo. Olen perinteisesti ajatellut, että mulla on nimenomaan vasemmassa puolessa jotain pientä häikkää, sen puoleisesta oviksesta seuraa välillä tiputteluvuotoja ja ennen kaikkea ihan jäätävä pms. Se mulla on tietysti jo nyt, ja ottaa taas päähän, että tätä joutuu varmaan pari viikkoa kestämään. Miesystävää en edes näe tänä viikonloppuna (meillä tällä hetkellä etäsuhde, toivottavasti tilanne helpottaa myöhemmin), se tietysti lohduttaisi. Tekisi mieli ottaa illalla viiniä oman mielialan (tilapäiseksi) parantamiseksi, mutta se ei taida kuitenkaan olla hyvä idea. Vaikka pyrinkin suhtautumaan tähän yritykseen pessimisti ei pety -idealla, niin kai se mahdollisuus on olemassa kuitenkin.
 
@Kultapallero kyllä se ihan hyvältä ja vahvalta viivalta näyttää :) Onneksi olkoon!

@MamaBlue tervetuloa takaisin!
Mäkin olen yrittänyt ajatella tuota, että jos yrityksessä menee pitkään niin ainakin syön sen aikana (vähän) terveellisemmin ja otan vitamiinit säännöllisesti jne. Joten ehkä tämän vois ottaa hyödyn kannalta.

Mä teen varmaan yhden negan huvikseni huomisaamuna, kun on ne pikkujoulut. Eihän siinä voi mitään näkyä DPO 7 mut silti jo vähän innostun pelkästä ajatuksesta. Mulle noi testit on vähän kuin raaputusarpoja, testatessa aina sellainen vähän maaginen ajattelu, yritän tuijottamalla saada sitä toista viivaa siihen :D Ensi viikolla alan sitten tosissani testailemaan! Ketkäs tulee mulle kavereiksi? (y)
 
  • Tykkää
Reactions: MamaBlue
Tervetuloa takaisin @MamaBlue!

Ja paljon onnea @Kultapallero plussasta :love:

Minäpäs voisin varovaisesti liittyä listalle :love: tänään kp 13/24-29 yk1 ja tosiaan kolmas lapsi toiveissa. Tuntemuksien mukaan dpo jotakin menossa en osaa tarkkaan sanoa mikä mutta voisinpa vaikka piinaillakin :ROFLMAO:

Kiertoa ei varmasti ole ihan optimaalisesti hyödynnetty kun juuri ovistuntemuksien aikaan oli 4 puuhatonta päivää mutta mahdollisuus on aina olemassa ;) Eikä siis olla virallisesti sovittu yrittämisestä mitään mutta tänään "kuivan kauden" jälkeen puuhasteltiin eikä mies taaskaan kaivanut kortsuja esiin, tulkitsen sen vihreänä valona kun hän on muuten ollut aina hyvin tarkka ehkäisystä. Ihanaa ja pelottavaa ja iiik!! :love::love::love:
 
Kiitti vinkeistä, God morgon, Rybb&deckers ja Tropicana täytyy siis käydä kaupassa tsekkaamassa. Ja nyt kun erehdyin kysymään mehuista ni en taatusti osaa olla ostamatta sitä! :D

Kiva olla täällä teidän kanssa keskustelemassa ja jännäilemässä!
 
Täällä tyylipuhdas nega kp29. No ihme olisikin jos jotain olisi näyttänyt kun kp13 gynellä kohdun limakalvo olematon eikä tietoakaan oviksesta. Silti jotenkin masentaa.

Rintoja aristaa, toivottavasti on oire tulevista menkoista eikä venyisi kierto. Tää epäsäännöllisyys on tosi inhottavaa, edelliset kierrot 20 ja 22 päivää, niitä edelsi 28 ja 56pv. Hitsi kun olis rahaa selvittää tätä asiaa yksityisellä, testien mukaan en oo ovuloinut edellisissä kuudessa kierrossa kuin kahdessa. Just nyt tekis mieli lopettaa täällä roikkuminen, kun ei mitään varmaan edes voi tapahtua.

Hitsin kosteet olot ollu viime päivinä, oikein hulahtaa valkkaria pöksyihin ja alapää on mallia Heti valmis. :ROFLMAO:Miehellä sen sijaan himot kateissa. :devil:
 
Onnea vielä @Bea.S ja @Kultapallero ! Ja tervetuloa takaisin @MamaBlue, sulla on kyllä ihana asenne nyt, täytyy ottaa mallia (y)

Täällä kp1 ja yk10 käynnistyi. Oviksen täytyi tapahtua luultua myöhemmin eli kp14, vaikka lämmöt olivatkin useamman päivän korkealla jo kp10 lähtien... Tämä kierto oli siis 27pv mikä on sitä pisintä laatua itselleni, täytyy olla vain tyytyväinen jos nyt jäisi lähemmäs mediaania ja oviskin olisi lähempänä kierron keskivaihetta niin olisi aikaa kypsyttää kunnon munasolu :p Eilen alkoi kummallisesti ihan pienellä vaaleanruskealla tiputtelulla menkat ja hanat aukesi vasta tänä aamuna kunnolla, ennen ei ole tiputtelua siis ollut. Kp14 ympärillä tuli puputeltua kyllä päivittäin, joten huono tuuri taas matkassa. Mies on ollut nyt niin ihanalla asenteella liikenteessä, että helpottaa kovasti omaakin oloa. Haaveilee jo vauvavarusteita nettikaupoista ja kyselee lämmöistä aamuisin, eli selkeästi kuumeilee, mutta myöskin lohduttelee että se plussa tulee sitten kun on tullakseen, ei tässä mitään kiirettä ole, eikös se ole hyvä että kierto pitenee jne. :LOL: Kauas ollaan tultu kesästä kun hän keräsi vielä paineita jos tiesi ovis- tai lämmöntestailuista, nyt käski ilmoittaa heti kun pitää taas aloittaa taas sänkymaraton tulevassa kierrossa :whistle:
 
Kivaa kun tulit takaisin @MamaBlue (y)

Onnea @Bea.S ja @Kultapallero :love:

Täällä hiljaiseloa kuukautisten loppusuoralla. Tässä kun muita kiertoja muistelee, niin ihmettelen että mulle tulee nykyään aina se pms-alakulo kuukautisten lopulla!? Siis ennen se helpotti ekana-tokana vuotopäivänä. Miten ihmeessä mun kroppa voi olla näin sekaisin? Ainakin kolme viimeisintä kiertoa on tässä vaiheessa tullut ne "pärjäänkö sittenkään jos vauva tulee, ei tästä mitään tuu, kaikki on ihan pyllystä, mikään ei huvita.." :cautious: Mikäköhän hormoni/hormonittomuus tuon aiheuttaa. Onneksi tuo ei kuitenkaan montaa päivää kestä!
 
  • Tykkää
Reactions: Bea.S
:love:Kiitos

Pikkujoulut vietetty ja liriinhän siinä meinas joutua, muutama oli laittanut merkille alkoholittoman kuoharini o_O yhden sain vihaiseksi kun ilmoitin tulleeni autolla....minä yleensä aika kosteesti pirskeisiin osallistun...ei kyllä meinata kertoa vielä kellekkään...

Huomenna teen vielä testin,haluan nähdä että apteekin omassa on eiliseen verraten vahvempi viiva.
 
Unimaa tervetuloa mukaan ja samat tuntemukset täällä toista yrittäessä! Välillä tuntuu niin oikealta ja välillä olen kauhuissaan miten vauva laittaa päälaelleen koko arjen, kestääkö hermot kun mies tekee pitkiä vuorotyöläisen iltoja/viikonloppuja ja onko se toinen lapsi varmasti oikea päätös :oops: kyllähän se muuttaa mutta kaikkeen sopeutuu!

Sokeripala minä ainakin olen mukana testailemassa ens viikolla! Ovis viikko sitten la tai su ihan tuntemusten mukaan ja ekaa kertaa tissitkin kipuilee joten katsotaan oisko se taas kolmas kierros josta tärppää! Miten sitä malttaa olla testaamatta aiemmin! :ROFLMAO:
 
Unimaa tervetuloa mukaan ja samat tuntemukset täällä toista yrittäessä! Välillä tuntuu niin oikealta ja välillä olen kauhuissaan miten vauva laittaa päälaelleen koko arjen, kestääkö hermot kun mies tekee pitkiä vuorotyöläisen iltoja/viikonloppuja ja onko se toinen lapsi varmasti oikea päätös :oops: kyllähän se muuttaa mutta kaikkeen sopeutuu!

Sokeripala minä ainakin olen mukana testailemassa ens viikolla! Ovis viikko sitten la tai su ihan tuntemusten mukaan ja ekaa kertaa tissitkin kipuilee joten katsotaan oisko se taas kolmas kierros josta tärppää! Miten sitä malttaa olla testaamatta aiemmin! :ROFLMAO:
Just niin, ite oon kans yrittäny järkeillä sen niin että kaikkeen sopeutuu ja kaikki kyllä lopulta järjestyy. Esikoisen vauva-aika oli sen verran kova koulu ja rankka, että kai siitä on jotain oppinu. Ainakin yrittää olla toistamatta samoja virheitä :)

Onnea plussista @Kultapallero ja @Bea.S !!

Täällä sitä vaan odotellaan, mulla tapahtuu ovulaatio aika myöhään kierrossa joten melkein pari viikkoa sinne vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: Rivaa
Minun odotukseni loppui lyhyeen, kesken meni varhaisilla viikoilla, tosi rankkaa on ollut enkä ole vielä saanut kohdun tyhjennystäkään mikä pidentää suruaikaa. Ehkä tästä pikkuhiljaa pääsee eteenpäin kohti normikiertoja.
 

Yhteistyössä