Toiveena vauva 2017-2018

Minun odotukseni loppui lyhyeen, kesken meni varhaisilla viikoilla, tosi rankkaa on ollut enkä ole vielä saanut kohdun tyhjennystäkään mikä pidentää suruaikaa. Ehkä tästä pikkuhiljaa pääsee eteenpäin kohti normikiertoja.
Voimia! Olen pahoillani :(. Juuri samaisen koin itse. Km rv 5 arviolta, todettiin km rv 7 ja spontaanisti sitten tyhjeni onneksi rv 8. Nyt oon siinä vaiheessa et odottelen koska sit ekat menkat km jälkee alkaa. Kun kävin lääkärissä niin hän sanoi että miltei poikkeuksetta jos nainen on useamman kerran raskaana niin tulee myös keskenmenoja. Sanoi myös että seuraavassa mahdollisessa raskaudessa kuitenkin 90% mahikset et raskaus silloin jatkuu normaalisti. Tää ehkä vähän loi mihin toivoa. Mutta kovasti voimia vielä <3
 
Menkathan sieltä alkoi tänää, mies kun kerkis ihmettelee mun kauheata turvotusta :D Kierto siis tasaantunut nyt kp26, yrityskierros nro 3 alkakoot nyt. Ihmeen jees fiilis, uuteen nousuun tästä ja metsästämään ovista :)
 
Onnea plussista :love:
Mmmarie, en oo tikuttanut oviksia ollenkaan kun on aina ollut niin selkeet oireet kun se on tapahtunut. Nyt siis kolmas kierto peräkkäin kun ei mitään. Mutta voisin kuvitella että stressi sekottaa kiertoa nyt.
Kyselin aiemmin kokemuksia noista one step testeistä että tuleeko viivanpaikkaa tai turhia haamuja. Huvikseni testasin eilen ja tänään eikä tullut muuta kuin pelkkää valkoista kontrolliviivan lisäks joten ei mitään ylimääräistä ainakaan. Nyt on menossa kp26/?, en tiedä kun ei oo tosiaan mitään mistä laskee kierron pituutta. Testailen nyt sit joka toinen päivä vaikka huvikseen kun noita liuskoja nyt kaapissa sattuu olee :ROFLMAO:
 
Miten Tiituu sulla tyhjentyminen alkoi? en usko että mulla enää itsestään tyhjentyy mutta pelkään silti että alkaa kauhea verentulo yhtäkkiä esim töissä ei olisi kiva. mulla vasta aika ensi viikon lopulla.
Olen pahoillani myös sinun keskenmenostasi, hienoa jos löydät voimaa aloittaa uutta yritystä.
Mulla siihen on pitkä matka jos onnistuukaan mutta taustalle jään jotenkin se on lohdullista.
 
Miten Tiituu sulla tyhjentyminen alkoi? en usko että mulla enää itsestään tyhjentyy mutta pelkään silti että alkaa kauhea verentulo yhtäkkiä esim töissä ei olisi kiva. mulla vasta aika ensi viikon lopulla.
Olen pahoillani myös sinun keskenmenostasi, hienoa jos löydät voimaa aloittaa uutta yritystä.
Mulla siihen on pitkä matka jos onnistuukaan mutta taustalle jään jotenkin se on lohdullista.

Kiitos @teris. 7+0 tosiaan todettiin todennäköinen km ja siitä muutama päivä niin alko rusehtava tuhru jota kesti pari päivää, sit oli ehkä päivä melko niukkaa veristä ja sit vasta kunnon vuoto hyytymien kanssa, joka ei nyt sekään ihan valtaisaa. Olin töissä kun alkoi ja hyvä oli olla vessa lähellä mut ei se siis mitään valtaisaa tosiaan ollu. Yhden päivän oli pahimmillaan ja sit jo alkoi vähenemään. Kipuja oli niin et pärjäsin kun otin maksimi määrät buranaa ja Panadolia. Jonkin verran siis kipeempi olin kun normi menkat. Sori yksityiskohtaisuus, mut jos siitä vaan on apua...Toivottavasti sulla alkaa spontaanisti vuoto. Mullakin eka näytti et ei ala mut sit alkoikin. Kävin sit viime ke kontrollissa ja Uä:ssä todettiin et tyhjentyny on. Tsemppiä ja voimia! Mua välillä aina tää ahdistaa ja itkettää mut koko ajan vähemmän. On niin yksilöllistä miten kauan näistä kestää toipua henkisesti ja muutenkin. Kaikenlaisia tuntemuksia varmasti voi olla...
 
@Bea.S Kovasti vielä onnea <3

@teris haleja ja jaksamisia :( <3 toivotaan että pian raskaudt uudestaan ja sillä kertaa kunnon tarrasukat pienellä jalassa!

Niin ja vaikka mulla tuolla siis lukee yk 2 niin yritystä on ollut kuitenkin viimevuoden loppukesästä vuoden vaihteeseen 2016, sen jälkeen endon aiheuttamien kovien kipujen takia varsinaisesta yrittämisestä taukoa tammi 16 - elokuu 16, kuitenkin tuokin aika ilman ehkäisyä. tuo yk 2 siis nyt uutta yritystä :) Yhteensä siis kuitenkin vuosi ollaan oltu ilman ehkäisyä

Täällä odotellaan kuukautisia alkavaksi huomenna, kp 27/28.. ihmettelen kyllä todella paljon sitä etten ovuloisi, oli kyllä niin selkeät kivut ja oireet ja lämmöt nousi ja rinnat kipeytyi , mistä se sitten johtuu jos ei ovulaatiosta? Mistä voi muuten johtua erittäin tummat ja näkyvät verisuonet nännipihan ympärillä, mies näitä kummasteli eilen :D siis ihan tummat rinkulat nännipihan ympärille ilmestynyt? Kellään muulla?
 
Voimia @teris toipumiseen :(

@mmmarie lupaavia ovisoireita! Mulla ei noista ole muuta ollut kuin kipuja (lämpöjä en tosin ole seuraillutkaan) mutta voivat hyvinkin olla juuri ovikseen viittaavia. Plussaonnea sinnekin! :love:

Täällä menossa kp16 ja dpo5 (about). Päivät vaan matelee eteenpäin, ensi viikolla pitäisi menkkojen alkaa jos ovistuntemukset osui oikeaan. Ihan tosi helppoa ottaa rauhallisesti tämä yrittäminen! koko ajan mietin olisinko jo tästä kierrosta raskaana, kohta saattaisi kiinnittymisvuotoa olla ja plä plä plä :ninja::ROFLMAO: Päätin kyllä jo valmiiksi etten testaa ennenkuin kp30 jos sinne asti päästään. Ihan varmasti menkat myöhästyy jo pelkästään tällä asian jatkuvalla miettimisellä :X3:

Olisko joku muu testailemassa aiemmin? :barefoot::geek:
 
Voi ei @teris, varmasti kauheaa :cry: Sitä plussaa, kun niin kovasti odottaa ja riemu kun se ilmestyy. Sitten... Voimia tulevaan!

@Bea.S onnea kovasti, ihanaaaaa :love::love:

Itsellä menossa kp11 (ehkä). Kohta tarttee alkaa tikuttamaan oviksia :p
Jospa nyt olisi parempi tuuri, kuin edellisellä kierrolla. Niin se vaan kummasti alkaa kärsivällisyys huventua vaikka ei olla kauaa edes yrtitetty :D Pakko poistua palaveriin, täällä kun olisi paljon mielenkiintosempia juttuja :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Bea.S
@teris pahoittelut ja voimia <3 Millä viikolla sä olit? :cry:

Plussanneille onnea :love:

Tisseistä: oisko vaan niin ohut iho? Onko ne yhtäkkiä ilmestyny? Onks mahdollisuus että ois kuitenki plussa tulossa ja tissit turvoksissa ja siksi verisuonet näkyis selvemmin?:p:geek::D

Mulla vissiin dpo 6... Polttelee polttelee, ei oo onneksi testejä :geek: Toisaalta jännittää ja tekis mieli vaan ootella.... Vihloskellu kyllä satunnaisesti dpo 4-5 alamahalta ja aivanko vasemmalta muniksista mutta voi olla kyllä jotain ilmavaivoja :D ko join limpparii mitä en yleensä hirveesti juo ku tulee maha kipeeksi niistä :whistle:
 
Voimia @teris toipumiseen :(

@mmmarie lupaavia ovisoireita! Mulla ei noista ole muuta ollut kuin kipuja (lämpöjä en tosin ole seuraillutkaan) mutta voivat hyvinkin olla juuri ovikseen viittaavia. Plussaonnea sinnekin! :love:

Täällä menossa kp16 ja dpo5 (about). Päivät vaan matelee eteenpäin, ensi viikolla pitäisi menkkojen alkaa jos ovistuntemukset osui oikeaan. Ihan tosi helppoa ottaa rauhallisesti tämä yrittäminen! koko ajan mietin olisinko jo tästä kierrosta raskaana, kohta saattaisi kiinnittymisvuotoa olla ja plä plä plä :ninja::ROFLMAO: Päätin kyllä jo valmiiksi etten testaa ennenkuin kp30 jos sinne asti päästään. Ihan varmasti menkat myöhästyy jo pelkästään tällä asian jatkuvalla miettimisellä :X3:

Olisko joku muu testailemassa aiemmin? :barefoot::geek:
Niin siis mulle lääkäri sanoi pe ultran ja labrojen jälkeen että en " missään tapauksessa ovuloi" enkä varsinkaan tässä kierrossa ole ovuloinut, eli ei siis ole olleet ovulaatiosta nuo oireet sitten :D
Tällä hetkellä raskautumista vaikeuttaa siis munasarjassa oleva kysta/endometriooma, endometrioosi ja kuulemma kohdun limakalvokin on liian ohut , 9,5mm oli kp 25. Että näillä mennään :D

tsemppiä piinapäiviin ;)
 
@teris pahoittelut ja voimia <3 Millä viikolla sä olit? :cry:

Plussanneille onnea :love:

Tisseistä: oisko vaan niin ohut iho? Onko ne yhtäkkiä ilmestyny? Onks mahdollisuus että ois kuitenki plussa tulossa ja tissit turvoksissa ja siksi verisuonet näkyis selvemmin?:p:geek::D

Mulla vissiin dpo 6... Polttelee polttelee, ei oo onneksi testejä :geek: Toisaalta jännittää ja tekis mieli vaan ootella.... Vihloskellu kyllä satunnaisesti dpo 4-5 alamahalta ja aivanko vasemmalta muniksista mutta voi olla kyllä jotain ilmavaivoja :D ko join limpparii mitä en yleensä hirveesti juo ku tulee maha kipeeksi niistä :whistle:

voi kun olisikin mutta lääkäri teki tosiaan hyvin selväksi että ei näillä munasarjoilla ovuloida enkä missään nimessä voi olla raskaana.. oli kyllä suoraan sanottuna todella tyly ja raivostuttava lääkäri :D että siksi juuri ihmettelen näitä rintoja, kuiva iho ei ole, nämä on vaan TODELLA turvonneet ja arat ja suonet pullottaa :D

Toivotaan että tämä on sulle se tärppi kierto! :) ja kyllähän sä muutaman päivän kuluttua voit jo vähän testata ;D
 
Pikainen on: näyttäis ovulaatio lähestyvän limojen perusteella, mut ei päästä hyödyntää kun mies flunssassa :unsure:. Oisin toivonut et ois heti epäonnen jälkeen päässy yrittää mut ens kuussa sit, äh masentavaa
 
suure pahoittelut ja voimia @teris !!!

Täällä aloitettu ovistestit nyt ajoissa eilen illalla, ettei vaan mee ohi. Tällä viikolla se ovis pitäisi olla mutta saapi nähdä milloin. Viimeeksi jo kp11 tein plussan mutta nyt odottelen kyllä sit' pari päivääkin myöhemmin.

uudessa työpaikassa aloitin tänään ja hulinaa on ollut viikonloppukin vaikka lapset edes eivät olleet kotona. Mukavaa viikon jatkoa kaikille ja onnea yritykseen.
 
Voimia toipumiseen @teris !
@Tiituu kovasti tsemppiä, jospa mies vielä reipastuisi ajoissa?
@mmmarie mulla oli alkuraskauksissa jossain vaiheessa nuo normaalia tummemmat nännipihat, sikäli lupaavan kuuloinen oire mutta en tiedä mitä vois sitten olla jos raskaus poissuljettu (n)

Täällä DPO 9, tein negatestin mut eihän sen vielä tarttis mitään näyttääkään. Mulla on toiveikas olo kun naama puhkesi täyteen näppyjä, aiemmissa alkuraskauksissa on ollut yhtenä ensioireista juuri akne (y) Tosin se taitaa kertoa lähinnä siitä että keltarauhanen toimii ja erittää hormonia (mulla teki ehkäisykapselikin finnejä) mutta onhan sekin jo jotain :)
Noi Pregcheckit on kyllä halpoja, cittarissa 2 testiä 2,25 e. Loistava hinta-laatusuhde mun mielestä, apteekin kalliisiin testeihin oon satsannut vasta silloin jos PC näyttää jotain. Näillä siis jatketaan. Muita?
 
Heippa!

Täällä ilmottautuu yksi uusi kuumeilija :) olen tätä muutaman päivän lueskellut ja nyt uskaltauduin kirjottelemaan. Kp 5/26-28, yk 1, esikoinen yrityksessä. Oon 26 vuotias, mies 25. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja nyt 2 kk naimisissa:love: todella luonnollinen ajankohta siis lapsihaaveille ja yhtä kuumeisia ollaan molemmat :p teen kausityötä ja nyt tuun olemaan koko talven kotona niin voin kuumeilla ja hössöttää niin paljon kun sielu sietää, eikä varmasti tuu stressi tai kiireiset aikataulut olemaan esteenä :whistle::LOL:
 
voi kun olisikin mutta lääkäri teki tosiaan hyvin selväksi että ei näillä munasarjoilla ovuloida enkä missään nimessä voi olla raskaana.. oli kyllä suoraan sanottuna todella tyly ja raivostuttava lääkäri :D että siksi juuri ihmettelen näitä rintoja, kuiva iho ei ole, nämä on vaan TODELLA turvonneet ja arat ja suonet pullottaa :D

Toivotaan että tämä on sulle se tärppi kierto! :) ja kyllähän sä muutaman päivän kuluttua voit jo vähän testata ;D
No blääh ompa ollu ihan :poop: lääkäri :notworthy:
Kiitos ja stsemmpiä sullekkin ovis brobleemaan!(y)
 
Niin siis mulle lääkäri sanoi pe ultran ja labrojen jälkeen että en " missään tapauksessa ovuloi" enkä varsinkaan tässä kierrossa ole ovuloinut, eli ei siis ole olleet ovulaatiosta nuo oireet sitten :D
Tällä hetkellä raskautumista vaikeuttaa siis munasarjassa oleva kysta/endometriooma, endometrioosi ja kuulemma kohdun limakalvokin on liian ohut , 9,5mm oli kp 25. Että näillä mennään :D

tsemppiä piinapäiviin ;)
Kuulostaa ihan samalta kuin mun gyne muutama viikko sitten... kp13 kohdunlimakalvo olematon, jotain kystia munasarjoissa ja en varmaan edes ovuloi. Olin hakemassa ammattilaisen lohdullisia sanoja niin sain läjän kysymyksiä ja epätoivon. Siellä suossa edelleen kieritään. :cautious:

Mä ajattelin hakea tammikuussa toisen mielipiteen. Ja vastauksia. :)

Kp 32 ja edelleen menkat hukassa... kauanhan tää onneton kierto kestää?
 
Kuulostaa ihan samalta kuin mun gyne muutama viikko sitten... kp13 kohdunlimakalvo olematon, jotain kystia munasarjoissa ja en varmaan edes ovuloi. Olin hakemassa ammattilaisen lohdullisia sanoja niin sain läjän kysymyksiä ja epätoivon. Siellä suossa edelleen kieritään. :cautious:

Mä ajattelin hakea tammikuussa toisen mielipiteen. Ja vastauksia. :)

Kp 32 ja edelleen menkat hukassa... kauanhan tää onneton kierto kestää?

Joo itsekin luulin saavani sieltä vastauksia kun sinne menin , mutta v***uuntuneena ja erittäin hämmentyneenä sieltä lähdin :LOL: Suosittelen toisen mieleipiteen hakemista! ajattelin että ensi kierrossa tikuttelen ovista ahkerasti ja jos sitä ei tosiaan näy niin marssin yksityiselle, tämän endon takia todellakin toivon pikaista raskautumista, sen pitäisi lievittää oireilua, tällä hetkellä kun on ilman hormoneja joilla tätä voisi hoitaa niin tuntuu ihan riehaantuneen ja leviävän ja menkkojen aikaan kipu on aivan sietämätöntä, kauhulla siis odottelen milloin kp 28/28 vaihtuu kp1.. :eek::confused:

Ketkäs täällä nyt piinailee?:whistle: olisi kiva tuijotella muiden testejä kun itse ei taas muutamaan viikkoon pääse uittamaan testejä :LOL::geek:
 

Yhteistyössä