Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussista @Sokeripala ja @Reirei85 :love: aivan ihanaa!

Onneks ehdin oman testini tehä tältä aamulta ennen kun tulin lukemaan uutisia ettei ois turhaan nostanu odotuksia :LOL: negaa näytti, ei epäilystäkään, vaikka olin siitä jo varmakin ennen testiä... Nyt siis dpo 12 ja kp24. Vuoto alkaa luultavasti ylihuomenna tai tiistaina, pms oireet on jostain syystä tässä kierrossa jotain kertaa sata! Mies oli kyllä ihanan positiivinen aamulla ja totes vaan reippaasti että eikun uutta yritystä käyntiin :p vaikka mistään muusta en ois elämässä varma niin siitä oon että oikeen ihmisen oon löytäny tohon rinnalle :love:
 
@Sokeripala Onnea!!!! tervetuloa odotuspuolelle :)
Kiitos! En mä ihan vielä uskalla sinne kun viimeksi luikin parin päivän päästä jo häntä koipien välissä takaisin :(
Mutta toisaalta olen ikuinen optimisti joten jos pari päivää menee ilman vuotoja niin enköhän mä sinne elokuisiin änkeä :ROFLMAO:

@Thalassatar pahoittelut negasta! Eiks tossa vielä oo mahikset että kääntyis plussaksi kumminkin lähipäivinä? Mut jollei käänny niin tsemppiä uuteen kiertoon!

Ja @Lumi87 , jospa säkin vaan ovuloisit tässä kierrossa myöhään? Jos mun eilinen haamu ois ollut vaikka dpo 10 niin mulla ois ollut ovulaatio joskus kp 30+, repikää siitä :LOL:
 
@Sokeripala niin, ois kai se mahdollista. En tiiä miks mutta jostain syystä olin vaan niin varma että en oo raskaana ja tavallaan "odotin" sitä negaa että sitten kun se tuli niin ajattelin että tää kierto oli sitten tässä. Noh, jos menkat viipyilee yhtään niin mä oon hyvin nopeesti apteekissa noutamassa uutta testiä :whistle: mutta kiitos tsempeistä! Jos huonosti käy niin mulla on kyllä aseet ladattuna uudelle kierrolle! Vitamiinit, greippimehu, vehnäalkioöljy ja tänään tilasin netistä paketin raskaustestejä :LOL: (lopuksi mainittakoon että oli merkki mistä hyvänsä niin mulla on ainakin alavatsa ja tissit niin kipeet että kohta lähtee järki)
 
Kp 43 ja en tiedä näättekö tossa kuvassa mitään mut livenä näytti ihan hentoinen haamu piirtyvän :eek:
Katellaan nyt rauhassa, voi olla joku viivanpaikkakin. Mutta taidan palata vähäksi aikaa rakkaan harrastuksen pariin :LOL: siis huomenna lähtee kaupasta pari testiä mukaan! Mä oon jo laskenut tän kierron hävikkiin eli tässä ei oo kuin voitettavaa :)
samanlaisiahan minäkin sain, ai että ihanaa...nyt tummumista viivoihin :love::love::love:
 
Onnea plussanneille :love: Muutamakin totesi optimistisuuden nousevan omallakin kohdalla plussista, olen joku outolintu koska itselle käy päinvastoin :cautious: En siis todellakaan toivo kenellekään negoja, päinvastoin, mutta joka kuussa plussapallojen alettua poksahdella totean että alkaa olla palstan kuukausittainen plussakiintiö täynnä, että tuskin omalle kohdalle enää lotto osuu :ROFLMAO:

Nyt pitäisi olla DPO10 ja piinapäivät alkaisi jo riittää. Nännikipu, josta aiemmin mainitsin (ja johon epäilin miestä syypääksi), vaihtui perus-rinta-arkuuteen. Tänä aamuna olivat kipeämmät jo kuin koskaan. Lisäksi tänä aamuna lämmöt olivat tipahtaneet 0.5 asteella kynnysarvolle: tekee niin mieli elätellä toivoa kiinnittymistipahduksesta, mutta ei uskalla. Toisaalta vaikka FF sekä toinen kalenterisovellus väittävät menkkoja alkavaksi keskiviikkona, niin omasta mielestäni ovis saattoi myös olla paria päivää aiemmin, mikä toisi tädin jo huomenna kylään ja selittäisi lämpöjen tippumisen. Noh, pianhan tämänkin kierron tulos nähdään, nämä viimeset päivät on aina vaan kuumottavimpia :unsure:

MUOKS. Niin, lisään vielä että kyllä, en vieläkään ole siis oppinut olemaan mittaamatta lämpöjä loppukierrossa :oops: MUTTA, tässä kierossa on vielä FF:ssä vippitoiminnot päällä niin ajattelin ottaa kaiken ilon irti, seuraavassa kierrossa pyrin tosissaan jättämään mittarit laatikon pohjalle.
 
Hyvin epätavallinen oireettomuus jatkuu, kierto nyt 27/28-30. Vähän pyörrytystä alkuviikosta ja huono olo parina iltana, mutta se ei tarkoita kyllä vielä mitään. Tein toiveikkaan r-testin aamulla, eikä nega ollu yllätys. Ei vaan jaksaisi odottaa, tulis nyt plussa tai rehellisesti ne menkat! :geek:

Onnea teille plussanneille tasapuolisesti! :love:
 
@Sokeripala joo eihän sitä tiedä vaikka ovuloisi myöhään, mutta jotenkin oon heittänyt hanskat tiskiin kun kierrot heittelee niin paljon etten jaksa kauheasti uskoa ovulointiin. Sen nyt ainakin päätin, että jätän rakkaan harrastukseni oviksen tikuttamisen tästä lähtien. Ei oo muuta hyötyä niistä ollut kuin rahan menoa ja pahaa mieltä... Tai siinä vaiheessa voin taas tikuttaa kun on lääkärissä tehty vähän tarkempia tutkimuksia ovuloinnin suhteen. Mutta ihsnat viivat olet saanut ja mahtavaaettei nyt kipuja eikä vuotoja! :love:

@Idjunn mulla vähän samoja tuntemuksia. Oon vilpittömän iloinen muiden plussista mutta omalle kohdalle en jaksa toivoa. Ja kun katsoin plussanneiden listaa niin tuntuu että monet plussaa tosi nopeasti, oma yk 7 (ja 9kk yritys) tuntuu siltä että mahdollisuudet vaan vähenee.

Jos olisi heti tärpännyt niin mulla olis ihan näinä päivinä nyytti sylissä. :cry:

Sori negatiivinen viesti, jotenkin sellainen kierron vaihe meneillään että ottaa koville... Luulen, että vuoden vaihtuminen kohta tekee hyvää. Tuntuu aina jotenkin uudelta alulta. :)
 
@Idjunn @Lumi87 olen kanssanne aika samoilla linjoilla. Itsellä lähipiirissä suuri kontrasti vauvahaaveilijoista;
niitä onnellisesti vahinko raskautuneita että niitä vuosia yrittäneitä. Antaa paljon perspektiiviä sekin.

Idjunnin teksti oli jotenkin niin kuvaava, että pakko liittää lainaus tähän alle! :ROFLMAO:

"Plussapallojen alettua poksahdella totean että alkaa olla palstan kuukausittainen plussakiintiö täynnä, että tuskin omalle kohdalle enää lotto osuu :ROFLMAO:"

Mutta huonoinakin päivinä on niin ihanaa kuulla nää plussauutiset täältä, kun tietää pikkuisten olevan niin toivottuja :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Idjunn
Tänään digiin tuli: Raskaana 2-3, joten mut voi siirtää plussanneisiin. Ikääkin on tullut tässä syksyn mittaan vuosi lisää, joten voi päivittää 31.

Mä oon hurjan onnellinen tästä, mutta samalla on jotenkin huono "omatunto", kun teitä pidempäänkin yrittäneitä on täällä paljon.:unsure: Mä todella toivon teille kaikille plussaa! Vaikutatte jokainen sellaiselta, joka todella ansaitsisi saada vauvan! :love:

Jään tänne lukemaan teidän kuulumisia!:geek:
 
Mulla jotenkin täällä palstalla tulee hyvä mieli toisten plussista, mutta ristiriitaisia tunteita aiheutti esim. kun sain tietää yhden tutun olevan raskaana ja laskettu aika vain vähän enne kuin mulla olis ollu jos tää viime raskaus ei ois menny kesken...ihan siis iloinen pystyn olemaan hänen puolestaan mutta tossa tilanteessa niin kyllä nostaa pintaan pettymyksen ja surun omasta keskenmenosta. Ne ajatukset siitä mikä elämäntilanne olis nyt jos olisikin edelleen raskaana....Ja hetkeksi tulee epätoivo et ei me sitä toista ehkä saadakaan :cry:. Mut sit sitä saa taaas etäisyyttä asiaan ja alkaa taas olla toiveikkaampi olo. Mut onhan tää aika vuoristorataa.
 
Mulla jotenkin täällä palstalla tulee hyvä mieli toisten plussista, mutta ristiriitaisia tunteita aiheutti esim. kun sain tietää yhden tutun olevan raskaana ja laskettu aika vain vähän enne kuin mulla olis ollu jos tää viime raskaus ei ois menny kesken...ihan siis iloinen pystyn olemaan hänen puolestaan mutta tossa tilanteessa niin kyllä nostaa pintaan pettymyksen ja surun omasta keskenmenosta. Ne ajatukset siitä mikä elämäntilanne olis nyt jos olisikin edelleen raskaana....Ja hetkeksi tulee epätoivo et ei me sitä toista ehkä saadakaan :cry:. Mut sit sitä saa taaas etäisyyttä asiaan ja alkaa taas olla toiveikkaampi olo. Mut onhan tää aika vuoristorataa.
Aivan samat tunteet minullakin. kauhea pelko ettei toista lasta saakaan . ja yksi ystävä odottaa lasta ja laskettuaika lähellä kun oma olis jos ei kesken olis mennyt. ja enää olis muutama kuukausi äitiyslomaan . ei pitäisi menneitä miettiä mut helpommin unohtuisi jos ei toisella läheisellä olis laskettuaika niin lähellä.....
 
@Haavekesä <3 se on rankkaa kun tulee muistutetuksi siitä menetyksestä ja menetetyistä haaveista. Mulla tää tuttu on siis nimenomaan "tuttu", joten en koko ajan tule muistutetuksi asiasta. Lähikaveripiirissä taitaa olla aikalailla lapset saatu jo, eikä sieltä varmaan vauvauutisia enää tipu. Että mä on se joka "vanhoilla päivillä" perustan perhettä eikä nyt kun yksi lapsi on, niin kukaan onneksi juuri kysele oisko toista tulossa. No, ei tässä nyt mun kohdalla vielä pitäis toivoa menettää kun tjot (vaikka mä oon seurannut ajoitusta kyllä ja kohdilleen on osunu) vasta kesäkuusta, mutta kun pelko on et joku mättää kun esikoistakin sai niin kauan "yrittää". Eikai se auta ku porskuttaa eteenpäin parhaansa mukaan. Voimia teille kaikille jotka näiden asioiden kanssa painiskelette!
 
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille! Tännehän oli tullut paljon juttua viime kerrasta kun kirjoitin :) Luen ne myöhemmin vielä ajatuksen kanssa.

Täällä kp 28/26-28. N. viikko sitten "heitin hanskat tiskiin" tän kierron suhteen ku ei ollu mitään oireita. Nyt parina päivänä on taas toivo heränny kun on ollu kohdussa paineentunnetta ja vihlasuja ja kaamee turvotus. Tissitkin jotenkin täyteläisemmät. Ootan vielä testaamisen kanssa kuitenkin, koska en halua nähä sitä negaa ja tänään tuli puuhastelujen jälkeen ruskeeta limaa. Että hyvinkin huomenna vois menkat alkaa. Ja täähän saattoi olla myös ovuloimaton kierto kun ei oviksen aikaan ollu mitään selkeitä merkkejä siitä, joten kierto pitenee. Let's see..
 
Moi!
Täällä plussattu haamulla torstaina illalla ja digillä perjantai-aamulla ❤

Toivotaan että pieni pysyisi matkassa mukana. Keskenmenoja kun on jo monta takana. La en ole varma kun ovis tuntui olleen vasta joskus kp 22 tienoilla. Kai se sinne elokuun puoleen väliin menee.

Onnea muille plussanneille ja plussatuulia muille
 
Kp 43 ja en tiedä näättekö tossa kuvassa mitään mut livenä näytti ihan hentoinen haamu piirtyvän :eek:
Katellaan nyt rauhassa, voi olla joku viivanpaikkakin. Mutta taidan palata vähäksi aikaa rakkaan harrastuksen pariin :LOL: siis huomenna lähtee kaupasta pari testiä mukaan! Mä oon jo laskenut tän kierron hävikkiin eli tässä ei oo kuin voitettavaa :)
Kyllähän tuo plussalta näyttää
 
Täällä pitäny hiljaiseloa.. edelleen testi plussaa, kaikki oireet päällä ja pitää varoa miten liikkuu kun repii niin munasarjojen tienoilla joten varasin ajan ultraan pe varmistuakseni oliko vuoto nyt varmasti km ja jos oli nii eihän tarvi tyhjennysapua! Sitte ku saa varmistuksen kaikkeen nii voi alkaa puhtaalta pöydältä paremmin mielin (y)

Kauheasti plussia! Niinku pitääki! :love: Hirmusesti onnea ja plussatuulia kaikille muillekkin!!
 
Vähän varovaisesti vielä suhtaudun tuohon tulokseen, mutta toiveikkaasti :) tuo oli vika testi kaapissa, joten täytyy tilailla/käydä ostamassa lisää, kunhan ehtii. Töissä on just ihan älyttömän kiire viikko meneillään..

Joo stressasin itekin noista ovistesteistä @Tiituu . Mulla ne ei oikein missään vaiheessa näyttäny kunnon vahvaa viivaa. Mutta toivotaan et tilanne sulla pian selviää :)

@Sokeripala hienosti viivat tummuu :love: tää olis kyllä ihan paras joululahja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu

Yhteistyössä