Toiveena vauva 2017-2018

Ai että, lisää plussia :love: onnea hirveästi!!

Täällä vuotoa vielä odotellaan... Kp 27/26-28. Onneks ei oo yhtään testejä kaapissa, vois mennä ihan "pari" :LOL: en nyt viittis apteekista hakea kun tuli tilattua tosiaan netistä se paketillinen. Siitä tuli eilen ilmotus että matkalla ;) pitäis muistaa kyllä relatakin ettei vaan ylimääränen jännäily sitä vuotoa sitten viivyttele jos se on alkaakseen (n)
 
Onnea @Unimaa, selvä plussa! :love:

Ajattelin että nyt kun joulu on nurkan takana niin jää nämä vauvatoiveet hetkeksi vähemmälle mietinnälle mutta ei näköjään. Päivittäin täyttelen FF:ään tietoja kaikesta mahdollisesta ja mietin miten ihanaa olisikaan jouluksi saada plussa testiin. Toisaalta taas olen miettinyt tapahtuiko ovis ollenkaan, lämmöt ei ainakaan ole nousseet (n):cry: Tää yrittäminen on kyllä syvältä, kunpa vaan osais ottaa rennosti eikä olis tämmöstä stressiä :( En haluais kuitenkaan lopettaa FF:n täyttämistäkään.. mistä sais ajatukset käännettyä nollille? :ninja: Onneksi on treeni-ilta, pääsee sinnekin purkaamaan tuntoja!

Tsemppiä muillekin yrittäville ajatusten keskelle. Jospa plussa-aalto nappaisi meistä vielä monta mukaansa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa
No niinpä Unimaa!! Hermo menee tämmöseen jahkailuun ku antaa ymmärtäö vaikka mitä oireita toisen toiveikkaaseen mieleen! Pahus en oo tajunnu ees testata viikkoja näyttävällä testillä että onko viikot lähteny laskuun!!
 
Onnea plussapallot! ;):love: Minä jättäydyin tästä(kin) aallosta, eilen alkoi ruskea tiputtelu ja tänään kp1, yk11. Pikkujoulut siis rennosti muutaman lasillisen kera tiedossa. Seuraava ovis onkin joulun aikoihin, jolloin ollaan kotiseuduilla sukuloimassa. Miestä aina himottaa vieraissa ollessa (hehheh) enkä aio raahata reissuun mukaan lämpömittaria saati ovistestejä joten tjottaillessa tämä kierto, kassellaan jos auttais plussaamiseen :) Nyt on ollut viime päivät stressikierrokset satasella ja takaiskuja tullut sieltä sun täältä, sen takia menkatkin oli vaan piste i:n päälle eikä toiveet korkealla. Uutta vuotta ja kiertoa kohti!
 
Jännäilyä täällä kp 29/28-30. En tiedä miten pysyn nahoissani, kun ollut niin epätyypillinen loppukierto. :geek: Tänään vasta kramppaillut maha menkkamaisesti, huono olo edelleen, mutta muuten on oireetonta menoa. Niin epätyypillistä, todellakin epätyypillistä! Ei jaksaisi odottaa! :rolleyes: Toisaalta sitten toppuuteltava, ettei olisi kohta suru puserossa.

Ihanaa nää plussat! :) Hyvälle mielelle tuli ketjusta, vaikka päivä muutoin ei ole ollut parhain!
 
@Josia toivotaan että sieltä plussa tulee (y)

Ja miten paljon plussia tänne onkaan tullut:love::love:!! Onnea kaikille plussanneille :love:

Itse olen pitänyt vähän taukoa täältä niinkuin varmaan näkyy mutta nyt kyllä jännittää.. Dpo 9 menossa, su eli dpo 7 laski lämmöt yhtäkkiä ja nyt taas nousussa. "Oireet":
- tiedostan kohdun koko ajan, tavallaan kuumottaa ja tuntuu painetta/kipuilua
- yskiminen sattuu alavatsaan
- nippailua ja juilimista
- rinnat todella kipeät kainalon puoleisilta sivuilta, kävelynkin tärinä sattuu.
- hajuvedet aiheuttaa välittömästi kovan päänsäryn.
- tuntuu että alapäästä valuisi koko ajan jotakin mutta alushousuihin asti ei tule mitään. Vv niukkaa
- eilen illalla ja tänään aamulla kakonut halaillen pönttöä kun tuntuu että tulee oksennus mutta ei tulekkaan.
- kova närästys
- mies sanoi että syön/valitan nälkää jatkuvasti

Tänään testattu nega ( ylläri :LOL::whistle:)
 
Oijoi! Ihania plussaviivoja!
Itellä oloja olisi antaa vailla kymmenelle raskaudelle.. Vatsa on pinkeä, ihan ku turvottais sisältä. Alavatsassa myös paineen tuntua. Hajuaisti kertaa tuhat. Ja sellanen tietty fiilis, et nyt tapahtuu jotain. Jos nega tulee niin tipun aika korkealta! Dpo 11 ja kierto 24/26 nyt...
 
@Mijau ei oo helppoo kyllä ajatusten pitäminen poissa tästä vauvatouhusta, ei oo siis mitään varsinaisia vinkkejä siihen..mulla ainakin on pahinta just vapaa aika, kun ei oo parempaa tekemistä ni tää pyörii mielessä. Itsenäisyyspäivän pitkä viikonloppu oli kyl paha :LOL: treeni-ilta kuulostaa hyvältä (y)

@Rivaa ootko siis ihan varma et raskaus ei oo jatkunu? Mut viikkonäytöllinen vois tosiaan ehkä selventää.

Harmi @Idjunn :( mutta toivottelen jo etukäteen oikein mukavaa joulunaikaa ;)

Täällähän on jännät paikat monella, huhhuh! Vitsit nyt jännittää ruveta testailemaan sit lisää, vahvistuuko viiva vai ei.. kannattaiskohan mieluummin ostaa samoja apteekin omia lisää? Eka aattelin et ostan pari digiä suoraan mut eihän se oo vertailukelponen ton aiemman kanssa. Vaiko sittenki molemmat, hmm :D
 
@Unimaa mä ajattelin tehdä viikkonäytöllisen pe, silloin on tasan viikko ekasta haamusta ja kaiken järjen mukaan pitäis silloin näyttää 2-3. Sit jos näyttää 1-2 niin tiedän ettei oo normaalisti nousussa hormonit. Lokakuinen pettymys näkyy siinä ettei oikein voi antaa itselleen lupaa toivoa vaikkei mitään vuotoja nyt onneksi olekaan. Koko ajan huomaan miettiväni ensi kesää ja äitiyslomille jäämisiä jne ja sit palautan itseni maanpinnalle ettei kannata, pettymys on niin surkea jos tästä ei tulekaan mitään. Voi kun vois vaan unohtaa muutamaksi viikoksi olevansa raskaana ja muistaa sen taas sitten kun on varhaisultran aika!
Työstressiä myös nyt kovasti ja tänä aamunakin heräsin klo 4.30 miettimään unohtuneita/rästissä olevia hommia joten ehkä siksi se äitiysloma tunkee mieleen :whistle:

Sori kun on nyt ollut tosi omanapaista tekstiä, oonko muistanut kaikkia plussanneita onnitellakaan? Onnea joka tapauksessa! Ja muutamalla oli lupaavan kuuloisia oireitakin, ei kun testiä kehiin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa
@Sokeripala toivottavasti hormoonitasot nousee (y). Olisi kyllä kieltämättä kätevää voida unohtaa raskaus varhaisultraan asti. Viikkokin tuossa tilanteessa tuntuu piiiitkältä ajalta.

Mulla tänään Kp 1 :( ja ekat menkat km jälkeen. Osuu seuraava ovis joulun tienoille
 
Viimeksi muokattu:
@Tiituu pahoittelut menkoista :( mutta pidän peukkuja että tässä uudessa kierrossa teille tulis se +++ (y)

täällä dpo 10 ja testi ihan tyylipuhdas nega :cry:
mulla on tosin käytössä one step liuskat 10 miu ( raskauskeijulta) ja jostain oon lukenut et ne ei todellakaan olisi kuitenkaan herkimmästä päästä vaan saattaa mut merkit jo näyttää plussaa ennen, kokemuksia??(n)
 
@mmmarie, oon kuullu ihan saman noista testeistä! Että 25mlU testit näyttäis nopeammin plussaa kun nuo "herkät" one stepit. Muuten ei ole omaa kokemusta mutta viime kierron lopussa tein tuommosen ja yllättäen näytti negaa :LOL::ROFLMAO:

@Tiituu, toivottavasti olis vikat menkat hetkeen :unsure:
:love:

Tänään onkin onneksi jo paljon parempi fiilis, eilinen hikoilu varmaan auttoi :) Ja tajusin että joulukorttiaskartelut ei ole vielä valmiit! Nyt tulee kiire :D
 
  • Tykkää
Reactions: Unimaa
@Tiituu n kanssa samassa veneessä, kp1 täällä myös :cry: pari tuntia sit alko menkat ja äsken tuli ovelle lähetti raskaustestipaketin kanssa :mad: teki mieli sanoa että en kiitos tarvitse näitä tänään :D:ROFLMAO::ROFLMAO: sitä ennen oli kyllä kiva aamu, alotin uuden harrastuksen ja kävin elämäni ekalla jooga-tunnilla :) nyt aijon loppupäivän mököttää sohvalla :(:p
 
Onnittelut plussista, nyt on kyllä ollu melkoinen suma! Ihanaa! :love:

Pahoittelut uusista kierroista meille muille... :unsure: Toivotaan, että plussa-aalto kaappaa meidätkin mukaan... :D

ON: mulle voi päivittää kp4/23-29, yk7. Ihan kummallinen kierto takana. Selkeistä selkein plussa ovistestiin kp15 + kaikki mahdolliset oireet, mutta lämmöt ei noussut ollenkaan ja kierto jäi vaan 23 päivään. Tiputtelu alkoi kp 13 ja jatkui satunnaisesti useampana päivänä. En ymmärrä... :eek:

Noh, "eteenpäin" sanoi mummo lumessa! ;)
 
@Unimaa nyt vaan viikko näytöllisiä sulle kans kun mulla meni ne ihan ohi :LOL:
Kyllä mä odotan nyt sen pe ultran enkä testaile enää ja onki onneksi hulluna töitä siihen asti ettei ehdi jäädä pohtimaan. Ei oo ikinä ennen ollu vuotoja muuten kun km yhteydessä ja vähän särkyäki oli 3pv mutta ei tosin oo ollu aikasemmin raskausoireitakaa enää sitten km jälkeen kuten nyt on. Jännä nähä mitä ne löytää :unsure:
 
@mmmarie kiitos peukuista :), niitä tarvitaan. Toivottavasti sä vaan testasit liian aikaisin ja saisit plussan.

@Mijau olispa vikat!

@Thalassatar pahoittelut sullekin:(. Mäkin haluisin mököttää, mut onneks esikoisen muskarijoulukonsertti sai paremmalle mielelle.

En kyllä jotenkin usko tähän kiertoon kuitenkaan, et tästä mitään tulee mut ehkä mieli muuttuu oviksen lähestyessä. Voisin kuitenkin siirtyä takas listalle eli Kp 1/30, 2. lapsi, tjot 6/-16, yk2 km jälkeen
 
Pahoittelut uusista kierroista :( toivotaan että nyt olis mahdollisimman monella joulun taikaa ilmassa ja tässä kuussa saataisiin vielä paljon lisää plussia :)

Tuuhan sit @Rivaa kertomaan kuinka kävi. Laitoinkin just äsken viikkonäytölliset tilaukseen:LOL: ja päivällä kävin niin pikapikaa apteekissa et mukaan tarttui vaan tuttu ja turvallinen apteekin oma. Näyttäis vahvistuneen viiva :love: täytyy varmaan itekin säästää ne digit (toivottavasti) tuleville viikoille kun ma tuli se eka haalee viiva.

(Yritin liittää kuvaa mutta herjas että tiedosto on liian suuri, yritän huomenna paremmalla onnella)
 
Paljon onnea plussanneille, nyt on kyllä moni saanut joululahjan !!!

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

One stepin testeistä sen verran et kun dpo 12 sain selkeet vahvat viivat muista testeistä niin one step 10 näytti haalean haamun joka kuvassa ei edes meinannu näkyä... olen täs matkal tehnyt niit useasti. Tänään rv5 ja vihdoin oli tasa vahva väri... ja mulla siis viivat tulee herkästi hyväksi... että en kyllä luottaisin sen negoihin.

Tsemppiä yritykseen kaikille.
 
@mmmarie kiitos peukuista :), niitä tarvitaan. Toivottavasti sä vaan testasit liian aikaisin ja saisit plussan.

@Mijau olispa vikat!

@Thalassatar pahoittelut sullekin:(. Mäkin haluisin mököttää, mut onneks esikoisen muskarijoulukonsertti sai paremmalle mielelle.

En kyllä jotenkin usko tähän kiertoon kuitenkaan, et tästä mitään tulee mut ehkä mieli muuttuu oviksen lähestyessä. Voisin kuitenkin siirtyä takas listalle eli Kp 1/30, 2. lapsi, tjot 6/-16, yk2 km jälkeen

tietysti toivoisin kovasti mutta en usko :/ tänään aamulla pc nega ja nyt on dpo 11
 
mites noi ovistestit raskaustestinä? (n) eilen tein ovistestin, juuri ja juuri nähtävissä oleva viiva, tänään se oli LÄHES positiivinen samanlainen kuin mulla oli tässä kierrossa päivä ennen ovista mutta tosiaan se r-testi nega.. tää on jo niin epätoivosta että huhhuh :ROFLMAO: ja rinnat vaan turpoaa , mies sanoi että painavatkin enemmän
 
Mahtuuko tänne vielä mukaan? :) Kolmatta lasta yritetään. Mulla on aina ollut tarkka 28pv kierto ja ovulaatio kp17, mutta nyt on jotenkin todella mystinen kierto käynnissä. Tänään kp32, ovisplussa tullut ekan kerran kp19 ja sitten kp25 sekä kp26 :eek: Raskaustestit kuitenkin negaa.

mmmarie, monillahan lh nousee loppukierrosta niin että ovistestiin tulee vähän tummempi testiviiva, mutta kyllähän se myös hch:hen reagoi, mutta käsittääkseni sillon tarvitaan ihan kunnon viiva kontrolliviivaan nähden. Toivotaan että muuttuisi plussaksi :rolleyes:
 
@saaruska86 tervetuloa mukaan! :) voiskohan sulla olla niin ettei olekaan munasolu irronnut ja kroppa yrittää uudestaan tms?
ja joo niinhän se on että lh monilla nousee muutenkin kierron lopussa, oli nyt kuitenkin ihan lähes positiivinen o-testi, saas nähdä.. tänään saattaa olla myös vasta dpo 10 (n)
 

Yhteistyössä