Toiveena vauva 2017-2018

Voi te ihanat!! Mies toi tänään töistä tullessaan apteekin oman testin. Kamppailen täällä itseni kanssa tehdäkö vaiko eikö aamulla.. jäljellä on myös yksi rsfu.. jotenkin tuntuu ettei sitä testiä uskalla tehdä, kun ei halua nähdä vain sitä yhtä hiton viivaa.. mutta kyllähän sen tietää.. uitan varmaan molemmat heti aamulla.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille.. noh, ihan kaikille.
 
Taisin tulla takaisin :( eilen alkoi haalean ruskea vuoto, tänään tullut reilusti verta ja sellainen peukalon kokoinen massakin. Oli tosi vaikeaa olla päivä töissä. Harmittaa ja surettaa. Kattelen pari päivää ja sitten varailen lääkäriaikaa. Neuvolaan jo soitin ja peruin loppukuun ekan ajan :'(
 
@Norway , pahoittelut :(

Ja @1986/13 , tsemppiä aamun testailuun!

Jasiis mä en kestä, jos viime kierto toistaa itseään. Viimekierrossa siis sain selkeän ovisplussan kp25, ja ajattelin että se on joku satunnainen juttu, koska ovis on aina ollut kp16 ja kierto 28pv. No, tässä kierrossa noi OneStepin ovistestit antoi selkeästi vahvemman testiviivan kp14, mutta ei kontrolliviivan vahvuista, ja ajattelin, että ne OneStepit ei ehkä mulla toimi, niinkun ei ilmeisesti kaikilla muillakaan, ja ovis mulla kuitenkin olis, koska se sopis päiviin, limoihin ja fiiliksiin. MUTTA aaaaargh, tänään kp24 ja ovistesti lähti tummenemaan! En kestä jos se taas heittää mulle huomenna plussan ja tää ovis-kp25 onkin joku uus toistuva juttu. Haluan mun 28 päivän kierrot takaisin! :mad::poop:
Nyt siis kp24 ja testiviiva vahvempi kun se kp14 tikku. :devil:
 
@1986/13 pahoittelut negasta :cry:
@Norway voi ei, toivottavasti olisi vain harmitonta vuotoa..

Oma fiilis on vähän haikea nyt, menkat tulivat siis työpäivän aikana. Mies yritti parhaansa piristää, sano et ens kierto sit naidaan koko ajan eikä tikutella yhtään mitään enkä saa edes seurata mun kalenteria missä näkyy ovulaatio ym. Eli sokkona mennään sit tää kierto. Tää edellinen kierto olisi ollut vaan otollinen likan nen koulun meno kanssa, olisin jääny äippävapaille elokuussa ja synnytys syyskuussa. En olisi pitänyt kesälomaa olleskaan. Nyt kun mennään pidemmälle syksyyn.. No joskos se veis paineita pois ja ressiä
 
Viime perjantaina kävin siis päivystyksen kautta hcg:n mittaamaassa ja oli tippunut 13--->8 tiistaina alkoi sitten ihan jumalattomat krampit ja eilen alkoi vuotamaan. Eli onneksi vuoto alkoi itsestään. Toista päivää on nyt todella kipeä olo, mutta ehkä tästä voiton puolelle vielä päästään.
Nyt sitten jännäillään miten pitkään vuoto kestää ja miten sekaisin kierto menee.
 
@Tinnuli , ei ole vuoto alkanut. Mutta eiköhän täälläkin ole vaan kierto sekaisin. En edes tiedä onko menkat myöhässä vai ei.. viimeksihän noin pari viikkoa menkkojen jälkeen tuli jotain vuotoa, joka mielestäni oli kyllä liian runsasta ollakseen ovulaatioon liittyvää.. vaikka ajankohdan puolesta sopisi ovulaatioon.. Maanantaina on lääkäriaika kiertojen selventämiseksi. Vaikka tekisi mieli perua sekin.. nyt tuli olo että luovutan, en jaksa enää niitä negatiivisia testejä ja uusia kiertoja ja niiden epäsäännöllisyyksiä..

Sen mä vaan sanon, että ootte te helvetin kovia, jotka olette pidempään yrittäneet ja jaksatte toivoa ja uskoa. Teille kaikille toivon pysyvää plussaa pian.. ja toki kaikille muillekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Sendmylove
@Norway pahoittelut. :( Toi on tosi kurjaa jos saa haamun ja sitten se häviääkin, mutta jotain on varmasti kuitenkin koittanut tapahtua ja se kertoo kuitenkin jotain hyvää. <3

@1986/13 pahoittelut negasta. Minkä verran teillä olikaan yritystä takana? Ja kuinka epäsäännöllisiä kiertoja sulla on? En siis tarkoita että sillä olisi niin väliä kauanko yrittänyt, ne pettymykset on ihan valtavia joka tapauksessa. En vaan muista ulkoa taustaasi. :)

@tänttähäärää hyviä ja suotuisia talletteluja! :love:

@saaruska86 no toivottavasti sun kierrot ei nyt säännöllisesti veny ja pauku. o_O Täällä on nyt joku huono karma menossa...

On tää yli 10kk yrittäminen ollut kyllä melkoinen matka. Onneksi ei alussa tiennyt, mitä edessä on. Ja jotenkin asioihin aina sopeutuu - olin uusista kierroista paljon surullisempi puoli vuotta sitten. Mutta aaltoliikettä on oma olo - välillä on toiveikas olo, toisinasn haikea, välillä surullinen ja pelokaskin. Ja tunteet menee miten sattuu, voi olla joku ihan pieni asia josta yhtäkkiä tulee oikein sellainen puristava tunne rintaan, että miksei me onnistuta.

Mutta sen olen ainakin oppinut, että elämää ei kannata suunnitella liiaksi. Mullakin oli haaveissa olla kotona kun esikoinen menee kouluun ja alkuun tuntui ihan hirveältä, että se haave ei toteudu. Nyt on ottanut sellaisen taisteluasenteen, että kyllä tästäkin selvitään. Alkanut luottaa siihen, että elämä heittelee, mutta jotenkin asiat lopulta ratkeaa ja varmasti parhain päin.

Olen tästä yrittämisestä puhunut jonkin verran töissä ja lähipiirille ja on kyllä helpompi olla, kun ihmiset tietää. Ei tarvitse pelätä mitään hölmöjä heittoja siitä, että eikö me jo tehdä toista lasta. Ja mikä parasta, me ollaan miehen kanssa ehkä vihdoin samalla aaltopituudella näistä hoidoista ym. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Josia
Mä ite oon aina kertonut asioista vähä liiankin helposti. Mutta tällaisissa asioissa mua ainaki helpottaa, ku laitan ystävälle et uuteen kiertoon ja fiilikset haikeat. Se oma suru on heti laimeampi kun saa pukea sen sanoiksi. Toiset saattavat kummastella, kun kerron niin avoimesti mutta se helpottaa mua ja mun olotilaa. Ja sitä vartenhan ne ystävät on, et saa jakaa niin ilot kuin surutkin. Olen aikaisemmista raskauksista suunnilleen heti pistänyt kuvan plussasta
 
@Lumi87 , kierrot heittelee 19-37 päivän välillä nyt.. kolmannen yritys aloitettiin 12/15, melko pian siitä tulikin plussa joka 11+3 päätty keskenmenoon ja paljastu tuulimunaksi. Siitä meni melkein 5kk että menkat alkoi ja parit ensimmäiset olikin suht säännölliset, sit rupes heittelee ja nyt vikana tää superouto kierto.. en tiedä oliko tosiaan viimeksi menkat marras-joulukuun vaihteessa vai joulukuun 19 ja 20 päivä.. menkathan on tosiaan myös niukentuneet ja lyhentyneet, joka kierrossa keskenmenon jälkeen..
 
Jahhas tässä kuussa ei näemmä tarvi ku odottaa menkkoja alkavaksi parin viikon päästä.

Mulla oli eilen kipuja joista ukko huolestu,sanoin et ovis kivut ne vaan puskee päälle ja kun sen menin ääneen mainitteen niiiiiiin..ukolla olikin suorituspaineita ja aina on se onnistunut mutta eipä eilen.. (en oo aikasemmin hiiskunu mitään koska ovis on ja ylensä meillä on kuitenkin seksiä säännöllisesti joka toinen päivä.)

Ovis olis tänään et vois koittaa onnistusko tänään muussa tapauksessa edelliskerta ollut maanantaina..4pv ennen ovista..äärgh liian kauan.. :(

Kp 14/25 dpo 0
 
Mä olen myös ihan hemmetin avoin ihminen, ja yrityksestä tietääkin iso liuta kavereita. Omat kaverini on juuri niitä kenelle vuodatan kierron vaiheita ja laittelen niitä ihania kusitikkukuvia että mitäpä luulet oisko ovis :LOL: Sukulaiset (meidän vanhemmat ja sisarukset siis) taas tietää, että lisää lapsia toivotaan, mutta ne ei niin spesifisti tiedä kaikkia käänteitä :whistle:
 
pahoittelut kun musta ei ole kuulunut, oon pitänyt taukoa täältä stressin välttämiseksi ja tässä kierrossa jätettiin yrittämällä yrittäminen , kaikki poppakonstit ja keskityttii vaa ihan muuhun. nyt kuitenkin ovistesti näyttää tältä: http://aijaa.com/wm9keJ

uskaltaiskohan jo tehdä rtestin? menkkojen pitäis alkaa su.. :rolleyes:
 
Otan osaa negatuloksiin :(raastavaa lukea nega-kuulumisia, pidän kaikille peukkuja ja varpaita että seuraava yrkkäkerta olisi se viimeinen ja toivottu plussa sieltä tulisi.
Odottelu/piinailu on kyllä yhtä raastavaa, kun sitä tulosta ei vielä tiedä, pakko vain odottaa.
Itselläni on tänään turvotus alavatsalla laantunut hieman, eikä juili enää ihan niin hurjasti. Helpompi olla töissäkin nyt, vaikka verkkareissa joudun vielä kulkemaan, farkut kun ei mene kiinni tällä hetkellä.
Viime yö kului raskausoireista lueskellessa, ja ilmeisesti parasta olisi jos siittiöt olisivat etukäteen odottelemassa ovulaatiota.. ja jos kiertoni jostain ihmeen syystä olisi nyt heti pillerien jälkeen normaali, olisi meillä käynyt juuri näin viime viikonloppuna.
Jotenkin epäuskoinen olo ja samalla toiveikas, josko olisi voinut tärpätäo_O.
Yritän henkisesti varautua että ei onnistunut, mikä on aika todennäköistä.
Huokaus.
Aika näyttää.
Tsemppiä kaikille Kuumeiluun & yrityksiin:barefoot:!
 
@Norway Voi ei, paljon voimia :(
@1986/13 Pahoittelut negasta.
@Hiekkasärkkä79 Tervetuloa mukaan!

Oon yhelle hyvälle kaverille maininnut, että lapsi ois tervetullut, mutta en mitään tarkempaa. Hän juuri odottaa toista lastaan. Muille ei olla mitään puhuttu.

Meillä on seksielämä sellaista vuoristorataa, välillä mennään kovaa ja silloin seksiä saattaa olla parikin kertaa päivässä ja useana perättäisenä päivänä. Sitten tulee se hiljainen pätkä ja taukoa saattaa olla reilusti yli viikko. Kunnes taas yhtäkkiä mennään kovaa :ROFLMAO: Nyt on taas hiljainen vaihe menossa ja loppua ei näy, itsellä kyllä ois haluja mutta mies ei innostu. Mun mies on myös siitä herkkä, että jos sanon, että jos nyt ei tässä kierrossa onnistunut niin pitää ens kerralla yrittää enemmän, niin ottaa sen painostuksena... Vaan enpähän minä mistään pyhästä hengestäkään sikiä... Välillä vaan turhauttaa, kun nyt on ollut monesti väsymystä tai innottomuutta miehellä oviksen aikaan ja sitten ei tallettelut onnistu toivotulla tavalla. Että viettelyvinkkejä otetaan vastaan uuden kierron varalle ;)
 
@Minzku90 voi kun voisikin pyhästä hengestä sikitä (miten se taipuu?) ;). Oon joskus miettinyt että olispa helppoa niin, kun meillä kanssa mies ottaa helposti paineita. Viettelyvinkkejä ei oo muuta kun että jos itse on aidosti halukas niin usein se mieskin sit innostuu ja oviksista ei kannata puhua mitään :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Minzku90
@mmmarie minä tein edellisessä raskaudessa myös ensin ovistestin kun jotenkin ajattelin, ettei raskaustestiä kannata tuhlata. Mulla tosin tuo testiviiva oli tummempi kuin kontrolliviiva, mutta aika vahvalta tuo sinullakin näyttää Raskaustestin tein heti perään ja hailakan plussan antoi. Ja nämä testit tein 3 päivää ennen oletettuja kuukautisia. Toivottavasti saat plussan!

@Norway pahoittelut, että näin kävi. Jospa seuraava kerta olisi suotuisampi, jos se nyt yhtään lohduttaa.

@1986/13 jos ei vuoto ole alkanut, niin kai jotain toivoa vielä on?
 
Juu ei kai se toivo ole menetetty täysin, kun vuoto pysyy poissa.. mutta kauheita toiveita en enää viitsi asettaa (enpä!!)
Aamulla olin valmis heittämään pyyhkeen kehään ja luovuttamaan. Nyt taas on tullu jo se "p****le,mehän saadaan se vauva"- asenne.
 
  • Tykkää
Reactions: Minzku90

Yhteistyössä