Toiveena vauva 2017-2018

Voi harmi Juliet86!:(

Arvatkaa maltoinko kotiin päästyäni olla testaamatta, kun tiputtelu on edelleen pysynyt pois... Ja seuraava kysymys onkin, että oletteko saaneet Pregcheckeillä roskisplussia? Tuhon nimittäin tuli juuri virallisen testausajan ulkopuolella hentoinen viiva, joka ehkä on värillinen. Tuskin on miehen nähtävä, enkä pöhköyttäni hänelle meinaa tunnustaa. En saa kameralla näkymään myöskään. Että tervemenoa tuonne himotestaajiin ja piinailijoihin...:ninja:
 
Nyt ärsyttää vaan niin kympillä.
Eilinen tallettaminen meni mönkään,tänään ukko ei jaksa (tänään mun ovis) Et .....

Meillä kun oli ukko se joka kärsi vauvakuumeesta ja puheillaan tartutti sen muhunkin.Mulla kuitenkin nuo lapset ja periaatteessa olisivat riittäneetkin,kunnes ukkeli alko puhuun vauvakuumeesta jonka tartutti muhun.

No ehkä ens kierrolla..Ukkeli lohdutteli et voidaan huomenna hommailla ja voidaan ens viikolla vaikka joka pv mut ku se ei ny tähän ovikseen enään auta.

Enkä vahingossakaan mainitse ovikseen viittaavaa enään ikinä.

Ug olen puhunut
 
Viimeksi muokattu:
@Minzku90 voi kun voisikin pyhästä hengestä sikitä (miten se taipuu?) ;). Oon joskus miettinyt että olispa helppoa niin, kun meillä kanssa mies ottaa helposti paineita. Viettelyvinkkejä ei oo muuta kun että jos itse on aidosti halukas niin usein se mieskin sit innostuu ja oviksista ei kannata puhua mitään :rolleyes:
Just kun pääsin sanomasta hiljaiselosta makkarissa, niin nyt se sitten päättyi :D Joo pitää muistaa olla hienovarainen oviksesta puhumisessa, vaikka meillä mies on itse sanonut, että pitäähän hänen tietää millon pitäs yrittää, silti helposti ottaa paineita, että tiiä tässä sitten miten pitäs tehä :alien:

@Idina Uutta testiä huomenna tai ylihuomenna, mikä kiertopäivä sulla on menossa? Peukut pystyssä että saisit kunnon viivat (y)

@tänttähäärää Tiedän tunteen kun ei tallettelut onnistu, ärsytys sallittua... Oot varma että ovis on nyt? Voihan se olla että huomiset tallettelut vielä hyvällä tuurilla riittäis, eikö sen munasolun pitäs vuorokauden suunnilleen kuitenkin pysyä hedelmöityskykyisenä.

Tsemppiä kaikille tilanteesta riippumatta!
 
Voi ei @1986/13 :cry: Ihan superpahoittelut. Uusi kierto on aina pyllystä muutenkin, mutta vielä tommosen toivonherättelyn jälkeen

--

Tiettekö, mä oon maailman paras saamaan blanconegaan testiinkin haamun, mutta fyysisten raskausoireiden keksimisessä alussa olen huono. En siis saa loppukierron nippailuja ja nappailuja ja muita käännettyä raskausoireiksi, koska mulla on kaikenlaisia oloja pitkin kiertoa aina ollut ihan sinkkunakin. Mutta aijjumalauta että mun mielikuvitus lentää nyt o_O Koko eilisen päivän vasenta alavatsaa nippaili. Sitten mun tekemät pasteijat haisi, no. Persvaolle. Aattelin että ne on mennyt pilalle. Muttakun samalle persvaolle täällä alko haisemaan moni muukin, muunmuassa PepsiMax. No yöllä sitten heräsin siihen että mulla on jäätävä näläntunne, mutta ei yhtään nälkä! Siis se alavatsan nippailu on yltynyt sellaseksi että koko mahaan sattuu ihankun olis ollut kaksi päivää ravinnotta.

Se ovistestikään ei koskaan tummunut plussaksi asti, vaikka sillon toissailtana sen tosipaljon tummuneen viivan heittikin. Voi pärskeles.
 
Voi ei @1986/13 :cry: Ihan superpahoittelut. Uusi kierto on aina pyllystä muutenkin, mutta vielä tommosen toivonherättelyn jälkeen

--

Tiettekö, mä oon maailman paras saamaan blanconegaan testiinkin haamun, mutta fyysisten raskausoireiden keksimisessä alussa olen huono. En siis saa loppukierron nippailuja ja nappailuja ja muita käännettyä raskausoireiksi, koska mulla on kaikenlaisia oloja pitkin kiertoa aina ollut ihan sinkkunakin. Mutta aijjumalauta että mun mielikuvitus lentää nyt o_O Koko eilisen päivän vasenta alavatsaa nippaili. Sitten mun tekemät pasteijat haisi, no. Persvaolle. Aattelin että ne on mennyt pilalle. Muttakun samalle persvaolle täällä alko haisemaan moni muukin, muunmuassa PepsiMax. No yöllä sitten heräsin siihen että mulla on jäätävä näläntunne, mutta ei yhtään nälkä! Siis se alavatsan nippailu on yltynyt sellaseksi että koko mahaan sattuu ihankun olis ollut kaksi päivää ravinnotta.

Se ovistestikään ei koskaan tummunut plussaksi asti, vaikka sillon toissailtana sen tosipaljon tummuneen viivan heittikin. Voi pärskeles.
Huomenta! Ja jep, sama täällä..eli "oireita" seuraillen. voi aargh. Alavatsan turvotus on hiukan laantunut mutta pakko käyttää löysiä housuja, en saa lempifarkkuja kiinni edelleenkään, eli ei voi olla kuvittelua:X3:. Näytän ihan hiphopparilta näissä tamineissa, joten onneksi ei ole "viettelypäivät" käsillä..
Lisäksi alavatsaa jomottelee edelleen. Oviskivut ei ole ikinä kestäneet viikkoa, ja muutenkin ihmettelen näitä oireita. En ymmärrä.
Ehkä vartaloni vain käynnistelee uudelleen pillerien lopetuksen johdosta.. tai sitten jotain on tapahtunut?!
No, sainpas nyt ainakin kirjoitamalla vähän purettua olotilaani;) jos töissä pystyisin keskittymään töihin.

@1986/13 onnea matkaan uuteen kiertoon(y)!

@Minzku90 viettelyvinkki joka toimii meillä melkein aina: selkä ja jalka = kokovartalohieronta miehelle jonka aikana vaatteita pois, kyllä se siitä alkaa lämmetä ;)

@Idina Testasitko uudelleen? Mikähän siellä tilanne:)?!

@tänttähäärää En ole ikinä oviksia tikutellut, mutta saatan aloittaa jos nyt ei ole tärpännyt, ja en uskalla kyllä miehelle sanoa.. tiedän että hän ei haluaisikaan kuulla ovistikutteluista, saati muista kuumeiluistani, vaan paras tulos tulee kun kuumeilen&piinailen täällä ja hän saa olla rauhassa ja rentona (y) ei mene tasan meillä tää kuumeilu.. mutta ihana tietää että mieheni kuitenkin on hommassa mukana 100% ei vain halua stressata asialla. No, itsehän stressaan tässä näköjään ainakin kahden edestä;) ja on se kumma miten sitä aikuinen naisihminen näin höpsähtääkin. Tsemppiä meille ukkojen kanssa:)!

Nyt töihin mars, hyvää perjantaita teille kaikille, ja nautinnollista ihanaa vikonloppua myös:)

T: Hiekkasärkkä79 jolla vielä 9pv mahdolliseen testaamiseen..
 
  • Tykkää
Reactions: Minzku90
Just kun pääsin sanomasta hiljaiselosta makkarissa, niin nyt se sitten päättyi :D Joo pitää muistaa olla hienovarainen oviksesta puhumisessa, vaikka meillä mies on itse

@tänttähäärää Tiedän tunteen kun ei tallettelut onnistu, ärsytys sallittua... Oot varma että ovis on nyt? Voihan se olla että huomiset tallettelut vielä hyvällä tuurilla riittäis, eikö sen munasolun pitäs vuorokauden suunnilleen kuitenkin pysyä hedelmöityskykyisenä.

Joo oon tikutellut.Kipuja ei oo ollut mutta ke 13/25 ovistesti näytti 2 tummaa viivaa ja eilen 14/25 se toinen viiva helotti niin punasen paksuna ,huomattavasti tumnempi kuin eilen ni oletin että ovis on ollut eilen.

Harmittaa että viikko oli nyt huono kun lapset täällä ja näin keskellä viikkoo. Ja kun menin vahingossa ovikseni möläyttään.(ei tuu tapahtuun enään ikinä) Juttelin ukon kanssa pitkään ku ärsytti niin paljon.Mies sanoi että haluaa lasta luultavasti enemmän kuin minä ja alkaa itekkin selvittään asioita sanoi että tommoset ovikset on ihan hepreaa.Ens kuussa sit zempataan täysillä just niille päiville vaikka olis mikä.
Eli nyt ei oo kun siis maanantain talletus(super siittiöitä ni ehkä sit joo) ja ehkä nyt sittten tänään varmuuden vuoks..Jos ei muuta ni onhan se seksi kivaa.
 
@1986/13 vilpittömät pahoittelut uudesta kierrosta. Se on ihan tosi raivostuttavaa, kun ei voi ennakoida kiertoja. Ei ikinä tiedä missä ja milloin alkaa ja miettii vaan missä on vika kun kroppa ei toimi. Mulla oli menkat aina ihan kellontarkat, siitä asti kun menkat alkoi siihen kun aloin esikoista odottaa. Siksikin tää on super outoa. Teilläkin pitkä tie takana... toivottavasti loppu häämöttää jossain. <3

@Minzku90 ja @Tiituu kun voiskin pyhästä hengestä lisääntyä! Jotenkin oikeesti lohdullista että muidenkin miehet ottaa paineita. Mä oonvielä alkuajoista kyllä rauhoittunut, silloin saatoin olla vähänpelottava kun itkin menetettyjä mahiksia. :ROFLMAO: Nyt oon koittanut olla hienovarainen ja muualle purkaa ärsytyksen. Välillä mietin että niin stressaavaa ja ahdistavaakin kun se olis joutua johonkin isompiin hoitoihin niin ainakin seksi olisi taas vaan seksiä...

@saaruska86 onpas nyt lupaavan kuuloisia oireita! Mä niin toivon että se ois kuitenki sitä itteään. :love: Onhan tässä kaiken maailman myöhäisiä plussia näkynyt...

@tänttähäärää no voihan hitsit sentään! Toivottavasti ens kierto paremmalla onnella jos ei nyt tärppää... Mä en hiisku miehelle ikinä mitään kun sille tulee suorituspaineita, mikä tietysti on vähän koomista kun en meinaa ovuloida. :ROFLMAO:

@Juliet86 pahoittelut uudesta kierrosta. :(

@Idina ikinä en oo roskishaamua saanut millään testillä! Testaa parin päivön päästä (tai tänään :ROFLMAO: ) uusiksi!

Ja just nyt tämmösessä kierrossa jossa kroppa ei pelaa meillä on ollut seksiä enemmän kuin aikoihin. :mad: Koskahan tällästä tapahtuu seuraavan kerran...

Ja joku himotestaaja mussa asuu kun en voi lopettaa ovistikuttelua vaikka ke ultrassa näkyi ettei ole yhtään kasvavaa follia. :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Minzku90
@Minzku90 eikai siinä auta kuin olla viettelevän oloinen just sillon kun ovis on ja sulavasti ottaa ohjat omiin käsiin, kuitenkin niin et mies kuvittelee et ne on hänellä. Voi noita miehiä välillä ;)

@1986/13 ♥

@saaruska86 onpas sulla oireita. Se on muuten rasittavaa kun ei voi vaan tietää onko ne oireet mielikuvituksen tulosta, oikeita mutta muusta kuin raskaudesta johtuvia tai niitä oikeita. Itse en viime piinailukauden jälkeen luota enää mihinkään uusiin oireisiin että ne merkitsisi mitään kun näköjään mitä tahansa voi olla ja sit ne on vaan pms:sää :mad:

On: Kp jotain 3 tai 4. Mietin pystyisinkö ottamaan tän kierron rennommin enkä niin seurailla kiertoa....tuskin onnistuu. Tylsä vaihe tää alkukierto mut toisaalta rento kun ei oo jännäiltävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Minzku90
@Lumi87 mäkin esikoisen yrityksen aikaan varmaan lisäsin miehen paineita kun itkin menetettyjä oviksia/mahiksia. Nyt pidän kaiken pettymyksen näissä asioissa omana asiana, vaikka se kyllä välillä vähän raskasta onkin. Mutta onneksi täältä saa vertaistukea :)
 
Tänään kun uusi kierto alkoi, niin tuntuu jopa helpottavalta. Kyllä sitä eilen olin jo niin varma että ne tulee, odottelin vaan johonkin kuukauden päähän näillä mun ihme kerroilla maanantaina lääkärille juuri kiertojen takia, ehkä mulla joskus on jotain hajua näistä (y)

@Lumi87 no mulla oli kanssa ennen esikoista kellontarkat menkat, sen jälkeen heitellyt HIEMAN, nyt keskenmenon jälkeen en enää tiedä mistään mitään o_O

Piti vastata useampaan viestiin nyt kerralla, mutta kellohan on jo hitosti ja pitää lähteä muskariin.. vielä kun saisi nuo villit,yökkäreissä riehuvat naperot kesytettyä..
 
Täältä nyt omaa napaa. Sain jopa kerrankin tän palstan auki koneella enkä vain kännykän kautta kirjottele :D On tullut muutamat hienot autocorrectit aikaisempiin viesteihin.
Olin malttamaton ja soitin tk voitaisko tälle kierrolle tehdä jotain ja sanoi että pitää odotella sinne kp 60 tienoille ensin :( Venähtää sitten seuraava yrityskierros pitkälle. Ärsyttää kun kaikki testit näyttäneet negaa ja nyt kuitenkin kp 40. Haluan vaan jo et pääsis seuraavaa kierrosta alottelemaan. Ärsytys! :cry:
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79


Nyt siis dpo9, siinä ovistestit dpo5,7,8 ja 9. Tuolloin dpo7 siis luulin, että ovisplussa on tulossa (taas) kp25, mutta tosiaan, eipä se siitä sitten lähtenytkään tummumaan. Eikai se auta kun odottaa, testejä mulla on vaan OneSteppejä, ja ne ei viimeksikään muuttunut plussaksi kun vasta dpo15, kun pari muuta testiä näytti plussaa jo dpo10. En kyllä yhtään usko plussaan. Paitsi sitten sekunnin päästä olen varma plussasta. Kunnes taas en enää olekaan. Huoh.
 
Mulla on jännä filis. Aiemmat yrityskerrat on mennyt jotenkin tosi go with the flow, ja vaikka oonkin himotestaillut ja tikutellut, niin aina oon ollut kuitenkin semmosella erilaisella fiiliksellä. Oon alkanut testaamaan ajoissa ja nega ei sillätavalla oo ollut "pettymys" (vaikka tietty oikeesti onkin ollut, vaikea selittää :D ), vaan uuteen kiertoon lähteminen ei ole mitenkään harmittanut. No, nyt kävin ostamassa 4kpl PC:n liuskatestejä ja mua JÄNNITTÄÄ testata, koska oon nyt tän päivän aikana onnistunut jotenkin valamaan itseni semmosen "ihan varmasti ole raskaana"- fiiliksen. Koska mitään fyysisiä oireita ei koskaan ole ollut. Järjellä ajateltuna se, että en saanut ovisplussaa koko kierron aikana sanoo, että tuskin onnistun kahta viivaa tikkuun pissimään, mutta sitten kokoajan se järki leijaileekin johonkin peräseinäjoelle ja prseeltä maistuva pasteija saa pään toitottamaan vaan "raskaana, raskaana, raskaana!". En tiedä, että tipunko nytkään kovaa ja korkealta negasta, tuskin, mutta ekaa kertaa mulla on oikeesti semmonen fiilis, että voisinkin olla raskaana, ja mua jännittää testata nega ja todeta että oon siirtynyt tässä itseni huijaamisessa ihan uudelle levelille. Että enää en viivalaseilla tuijottele vaan haamuja dpo3 raskaustestiin vaan nyt saan jo fyysisiäkin oireita mielen voimalla :LOL::D

Anteeksi omanapainen vuodatus, mutta oon taas päivän aikana googletellut sataan kertaan "ovulaatiotesti dpo9", "kokemuksia one step- testeistä" yms :ROFLMAO:
 
Hei!

Se on viikonloppu viimeinkin, Huoh mikä viikko:(
Kiitokset kun saan liittyä seuraanne.:)

Pahoittelen negoista ja onnittelut plussista!

Menkatkin loppui eilen ja nyt todellakin odotellaan molemmat että päästään yrittämään. Peitot heilui jo harjoitukseksi eilen:)

Kuinkahan usein listaa päivitellään?

Olisiko hyviä vinkkejä raskautumiseen? Olisi niin ihana nähdä ne kaksi viivaa..

Mutta kirjoittelen tiivimmmin palstalla ensiviikosta lähtien.

Ihanaa viikonloppua kaikille

Terkuin. Enisa kp 5/27 yk 1
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Ääh, dpo 12 ja puhdas nega testattu herkällä testillä päivällä... :poop: Olin jo niin varma, että nyt on jotain tapahtunut. Ollut jotenkin niin onnellinen olo koko kierron ajan. Ja höhöpö juttua vissiin. Rinnat aristaa edelleen, dpo 5 alkaen jatkunut ja sekin vituttaa. Hoen vaan itselleni, että oot hullu, hullu, todella hullu nainen, kun taas uskoit höpöhöpöä. :confused:

@saaruska86 Sulle peukut pystyyn! :) Toivotaan, että sun tuntemukset olis nyt oikeassa! :love:
 
Viimeksi muokattu:
Mää kai koitan tässä viä itselleni kehitellä tuplaovista :) :) Netin laskurit ja tikku anto eilisen päivän.

http://aijaa.com/qh62uy

Oon tilannut testit raskauskeijulta ja hävitin ohjeenkin jo viime testauksien yhteydessä. tässä testit ylhäältä alaspäin
Kp 11
Kp13
Kp 14

No järjellä ajatellen kp 13(ke) tuli samanvahvuset ja väriset viivat eli sen jälkeen ei enään olis tarvinnut testailla mutta pakko kuitenkin eilen testata kun oli mönkään mennyt talletus.et jos kuitenki ei olis viä ovis tullut.. kp14(to) tuoreeltaan se helotti tosi paksunaa huomattavasti tummenpana. Ku olix se niin että samanvärisetki viivat oli jo plussa? Oli kai..

Ärsyttää kun eka odottaa kuola poskella et tulis ovis ja sen jälkeen et alkooko menkat vai ei. Mulla jää tuo toinen jännitys kun tiedän että ne menkat alkavat loppukuusta. No voipa koittaa vähän relaillaeikä mee rahat testeihin.
 
Heipä hei,

Onnea plussista ja pahoittelut negoista, sekä uusista kierroista.

Viettelynä meillä toimii kun otan housut pois ja käännän selkäni miehelle, mutta niin että peppu on häntä vasten. Ikäänkuin lusikassa. Sit ihan sanominen, että haluun ja kiinni käyminen toimii kanssa :D Usein petaan homman jo päivällä seksiviestein ja kuumin suudelmin saatesanoina jotain seksististä :p

Täällä hyviä ja huonoja uutisia. Raskaustesti on nyt kkm:n jälkeen nega ja ultrassa näkyi, että ovuloin. Mutta kohtuun on jäänyt istukkaa, jossa niin vilkas verenkierto, että se joudutaan poistamaan tähystämällä nukutuksessa parin viikon päästä. Sitä ennen raskautumisen mahdollisuus hyvin olematon. :cry: Nyt dpo 4/5
 
Tervehdys kaikille, toivottavasti mahtuu vielä joukkoon mukaan! :)

Projekti on siis laitettu aluille. On vaan ongelma, hieman hangoitteleva mies. Nimittäin seksiä ei ole liitossa enää nimeksikään. Vähän kehnoa aloittaa se vain lisääntymistarkoituksessa..

Kotona on puolitoistavuotias entuudestaan. Häntä ennen kävin läpi keskenmenon.

Tavoitteeni on olla maaliskuun kierrosta raskaana! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
M89
Ihan mahtavaa lukea teidän kaikkien taivalta ja eläytyä mukana. Harmittaa lukea huonoja uutisia. Niin toivoisin, että kaikilla tärppäisi <3
Omaa napaa; Tänään kp 25 ja samoja oireita ilmaantunut kuin viime kierrossa kun olin raskaana (varhainen km). Flunssa, nännien ulkonäkö muuttunut radikaalisti, rintakehään/yläselkään tullut täyteen näppyjä, hieman etoo varsinkin syömisen jälkeen, tänään alkanut turvotus, päätä särkee. Näiden oireiden lisäksi tullut outo juttu kun kainalossa ilmeisesti imusolmuke kipeytynyt ja turvonnut.... johtuu varmaan tästä tukkoisuudesta. Jos vanhaan kiertoon uskomista, niin kierto olisi 28-29 joten ensi viikolla pitäisi tulla täti kylään. Voihan toki oireet johtua myös niistä, mutta pelottavan samanlaisia oireita. Nyt dbo olisi mahdollisesti 8 ainaki ovis tuntemuksien perusteella. Hieman turha mun tapauksessa vielä kauheesti testailla, koska mulla näkynyt kaikki raskaudet tosi myöhään testissä. Varmaan parin pv:n sisään teen ekan testin. Ei olla yrittämällä yritetty tässä kierrossa, mutta tokihan lomalla tuli paljon puuhailtua.
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79


Tuollainen se edellinenkin testi oli, tänään siis dpo10 ja ihan liian aikaisin taas testaan... :oops: En tiedä näkyykö kuvassa mitään, mutta paljaalla silmällä katsoen se ei ole ihan valkoinen, jotain siinä on. Ikinä aiemmin ei ole Pregcheckiin missään kuivumisen vaiheessa tullut epämääräisiä viivoja, lieneekö testi muuttunut? Todellatodella toivon, että olisi vaan liian aikaisin testattu plussa, en nyt kykene ajattelemaan toista vaihtoehtoa. Meillä toki vasta yk1 menossa, mutta kun keväästä lähtien olen vauvasta haaveillut, niin odotus tuntuu jo pitkältä. Mies vaan piti saada mukaan touhuun :LOL:

Milloin @saaruska86 testaa? :)

Ja pahoittelut taas uuteen kiertoon joutuneille, ainakin 1986/13 ja Tiituu.

@Josia tsemppiä toimenpiteeseen, toivottavasti menee kaikki hyvin!
 

Yhteistyössä