Toiveena vauva 2017-2018

Plussasadetta, aivan mahtavaa @saaruska86, @PIKKUMAMI85, @Dandy90 ja @mincha. Komea lista tuli kun kaikki muistamani kirjoitin :love: Onko nyt kevät vai mitä tapahtuu ;)!

Tänään on ollut selittämätön paha olo melkein koko päivän. Särkee päätä ja oksettaa, ehkä joku jälkitauti viikonloppuflunssastani. Toki olen jo miettinyt "mitä jos", mutta päänsärky ei nyt sovi kuvaan. Laskennallisesti dpo 5 menossa, piinailuapiinailua. Jotenkin turhauttaa, kun ei miehen kanssa asuta yhdessä, niin pakostikin pidempiä taukoja käytännön vauvanteossa.
 
Ihania plussauutisia :) onnittelut jokaiselle!
Täällä dpo 2 muistaakseni, tylsää odottelua vaan. Ei mitään aavistuksia eikä tuntemuksia mihinkään suuntaan. Oltiin vielä sillon ovispäivän iltanakin että ainakin on siltä osin kunnossa.
 
Onnea plussanneille joita nyt tulee ihan ropinalla.

Omaa. dpo 1 Talletukset meni kerrankin putkeen on talletettu ma,ti,ke ja vielä tänäänkin
MUTTA nyt mulla on masis olo vaan sen takia että mietin että talletuksia ollut oviksen aikaan,ennen ja tänään jälkeen eli täydellinen ajoitus muttamutta kun viimiset 5kk mulla on tullut voimakkaat ovis kivut ja nippailuja aina jommalle kummalle puolen ja välillä sattunut tosi voimakkaastikkin mutta nyt ei ole minkäänsortin kipuja tai edes nippailua ollut että olisko ovuloimaton kierto?!? Ärsyttää etukäteen jos on koska eka kerta kun talletukset onnistu (aina ennen ollut miehen yötyöviikolla

Dpo1(listalle en saa punaseksi)
13/25-27
 
Ihanaa että plussia tullut <3 Onnea kaikille,ihana juttu
Oon kyllä tosi aloittelija tän palstan kanssa,varsinkin puhelimella heh en osaa esim korostaa kenenkään nimimerkkiä tms,täytyy ehkä vähä opetella..

Mulla nyt kp13 eikä ovistestit ole näyttäneet MITÄÄN,siis pitäiskö tässä vaiheessa jo jotain hailakampaa edes näkyä öööö?
Sitten toinen juttu,mulla siis ollut tammikuusta asti menkkojen ja oviksen aikaan aivan jäätävää kipua koko alamahassa ja varsinkin oikeassa munasarjassa ja niin oli myös viime sunnuntaina kunnes se yhtäkkiä loppui kuin seinään! Olikohan se joku kysta joka puhkesi tms... Noh mitään oireita ei nyt tosiaan ole suuntaan eikä toiseen limoja lukuunottamatta
 
Ihana plussasade on saapunut paikalle kevään kunniaksi! Onnea teille kaikille odotuspuolelle marraskuun pienokaisia odottamaan siirtyville! :love::)(y) Ja peukkuja, että kaikki sujuu nyt hyvin!

Dpo 3 , kp 27-31. Meillä meni talletukset turhan varhaiseen (4-5vrk ennen ovista) ja olen ihan varma ollut, että ei kyllä tässä kierrossa tärppää. Nyt kuitenkin (ällövaroitus:ROFLMAO:) tuli vessassa ihan kuin ovislimaa!! Siis sitkeää mut ei ihan kirkasta.. Ja olen ihmeissäni. Ei mulla tällaista ole yleensä. Onko teillä muilla? Kyllä mulla nyt kuivaa on kuitenkin ovispäivän jälkeen ollut, tai ei ainakaan tällaista limaa..
 
Onnea plussanneille!! ❤

ÄLLÖVAROITUS :LOL:
Dpo9 (?) Ja vessassa käydessä v.punertavanoranssihtavaa paksua limaa. Taitaa ne menkat alkaa nyt sitten tässä toisessa terolut kierrossa melko aikaisessa vaiheessa, vielä olis 3 pilleriä syötävä.. noh, vielä yksi terolut kierto ja sitten soittelen taas neuvolaan jatkoista.

Mutta vielä hirveästi onnea plussanneille ❤❤❤!! @saaruska86 , täältä ilmoittautuu kanssa yksi joka jää ikävöimään sun kirjoituksia :)
 
N23
Onnea plussanneille! :)

Täällä siis Kp 19/26-30 ja dpo 3
Yk 4

Onko kenelläkään alkuraskaudessa pissa haissut todella voimakkaalle? Aikaisemmissa kierroissa on ollut kaikki muut oireet laidasta laitaan mutta pissan haju ei oo muuttunut koskaan. En muista edellisesta odotusajasta oliko silloin samaa.. Nyt vasta dpo3 ja ovulaation jälkeen haju ilmestynyt joka vessareissulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
N23
Ihana plussasade on saapunut paikalle kevään kunniaksi! Onnea teille kaikille odotuspuolelle marraskuun pienokaisia odottamaan siirtyville! :love::)(y) Ja peukkuja, että kaikki sujuu nyt hyvin!

Dpo 3 , kp 27-31. Meillä meni talletukset turhan varhaiseen (4-5vrk ennen ovista) ja olen ihan varma ollut, että ei kyllä tässä kierrossa tärppää. Nyt kuitenkin (ällövaroitus:ROFLMAO:) tuli vessassa ihan kuin ovislimaa!! Siis sitkeää mut ei ihan kirkasta.. Ja olen ihmeissäni. Ei mulla tällaista ole yleensä. Onko teillä muilla? Kyllä mulla nyt kuivaa on kuitenkin ovispäivän jälkeen ollut, tai ei ainakaan tällaista limaa..

Mulla on parissa kierrossa loppupuolella tullut limaa ja ihmetellyt samaa, ei edes oviksen aikaan tule niin paljon. En tiedä mistä johtunut. Mulla kyllä kierto ollut sekaisin pitkään, menkat alkoi kun tyttö 8kk(nyt1v2kk). Imetän edelleen ja nyt vasta tuntuu että kierto kohdillaan.

Plussatuulia sinne suunnalle! :)
 
Jos on Tiituu vielä liian aikaista tai joka tapauksessa toivon että testaat vielä plussan, tsemppiä!
Kyllä voi olla tyhmä olo, käykö kukaan muu raskauslaskuri sivulla ennenkuin on tietoakaan onko raskaana? (nolo olen)
Hermot äärimmäisen kireällä ja tuntuu jo ettei onnistumista tullut, viikkoko siitä oviksesta oli kiinnittymiseen?
 
@Tiituu ehkä tosiaan vielä liian aikaista, josko aamusta jotain näkyis. Toivon parasta!

@teris täällä yks joka käy raskauslaskurilla jo ennen kun plussa on testissä :LOL: Ja noin viikon (5-7päivää) on oviksesta kiinnittämiseen.

Mulla on nyt vasta dpo 8 ja testasin tänään iltapissasta pregcheckin puikolla haamujen haamun :ROFLMAO: Mutta mä oon niin varma jo raskaudesta kaikkien oireiden kanssa et se antaa lisää uskoa siihen että vielä tulee kunnon plussa. Huomenna aamusta sitten First Response. Mulla tänään uutena oireena palelu ja vilunväristykset, tosi kostee olo myös ollut muutaman päivän. Tisseissä myös tän päivän ollut kihelmöintiä. Menkkojen alkuun olis vielä viikko :whistle:
 
Kiitos tsempeistä! En oikein usko plussaan mutta tietty kaikki periaatteessa on vielä mahdollista kun ei menkat ala.

@teris mäkin käyn joskus raskauslaskurilla ja vielä nolompaa ehkä että käyn sitten vilkuilemassa "lasketun ajan ryhmissä/keskusteluissa". Miksi kiukaan itseäni en tiedä.

@kookospieni toivottavasti haamu vahvistuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Dpo 11 ja nega testattu. En tiedä kumpi on pahempi et testaa ajoissa ja sit alkaa masennella jo ennen menkkoja vai se et oottaa ja kerää toiveita ja sit tippuu korkealta kun menkat alkaa. Mutta niin taidetaan mennä kohti "kokonaisyrityskiero" 9:ää ja yk 5:tää km jälkeen. Mikä pettymys :(
 
Moikka täältäkin pitkästä aikaa! ;)

Onnittelut kaikille plussanneille :love:

Täällä ollaan ihan ymmällään koska joulusta asti oon kärsiny pahoinvoinnista 24/7 ja kaikki muut raskausoireetkin on mutta testit ei näytä silti mitään mutta mahakin on kyllä kasvanut jopa lääkärikin sen on todennut että kohtu on suurentunut ja kohdun seinämä paksuntunut vai miten se nyt sanoikaan (n) ei muista enää..

Ei kai tässä nyt muuta pönttö kutsuu taas :sick:
 
@Tiituu vielä voi tosiaan olla aikaista. Tsemppiä piinailuun. (y) Kyllä se voi vielä plussaksi muuttua.

@teris ja muut raskauslaskurin kurkistelijat... :D Mäkin teen sitä. Ja siis jokaisten menkkojen alkaessa sen avulla jotenkin koitan suunnata ajatuksia tulevaan: "okei, nyt täti, jos tästä kierrosta tulisin raskaaksi niin vauva syntyisi..". Vaikka on se kyllä aikamoista itsensä piinaamista myös.

Meille syntyy lähipiiriin nyt tosi paljon vauvoja. Tämä vuosi tuntuu olevan varsin vauvaisa.:ROFLMAO: Olen tosi onnellinen ystävieni puolesta, mutta silti samalla tuskailen, kun jos ei nytkään tärppää niin sitten pian ollaan jo ensi vuodessa lasketun ajan kanssa.. Aikaistahan tätä on murehtia. Ja kun meillä jo kolme lasta on, nuorin 5v, ei kukaan todellakaan enää osaa edes odottaa meiltä vauvauutisia ja myötäeläjiä en täältä lähipiiristä oikein löydä. Onneksi on tämä palsta!

Dpo 5,kp 22/27-30. Nännit kipeytyi heti oviksen jälkeen kuten aina, enää ei juuri arista. Toiveet ei ole korkealla.
 
Dpo 3 15/25-27

Täällä kans vauvauutia yhtenään muille.Ittee tietysti harmittaa kun tuntuu että tälle vuodelle ei meille vauvaa tule :(

Pähkäilin taas kun tiistaina ovistikku näytti tasavahvoja viivoja ja keskiviikkona toinen vahvempi viiva joten oletin että ke-to ovis. Mutta perjantai ehtoona tuli niin pistävä kylkikipu että mietin että mikäs pistävä kipu se nyt olis voinut olla kun oviskin jo mennyt.

Mulla on kännyssä laskuri et niinä päivinä kun harrastaa seksiä niin laskee mahdollisen lasketun ajan.Kyllä piinaan itseäni näemmä. Pitäs lopettaa tämä stressaaminen mutta helpommin sanottu kuin tehty.
 
Mun serkku myös sai vastikään vauvan, en ole vielä livenä nähnyt kylläkään, eiköhän siinä taas vauvakuume lisäänny 100% :p

Eilen sain jopa ovistestiplussan JEE! Tänään oli selvästi hailakampi jo sitten viiva. Miten tuo dpo siis määritellään? Onko se ovistestiplussa päivänä dpo 0 vai ? o_O Nyt jokatapauksessa kp15 siis menossa
 

Yhteistyössä