Toiveena vauva 2017-2018

Täällä kp 23/29-30. Hyvin oireetonta, ja kivutonta. Kierukan kans kerkesi tottua siihen, että juilii viikko ennne menkkoja ihan huolella (ja menkkojen aikana mehevät krampit), mutta nyt ei tunnu oikein mitään. Vähän jotain pikku tuntemuksia munasarjoissa, mutta eipä muuta :)
 
@saaruska86 ONNEA!!! :love::love:❤ Ihana lukea tällaisia uutisia ja selvä plussahan tuo on!

Täällä dpo2. Oon käyttänyt niin paljon ovistestejä että aion kyllä nyt sitten melko pitkään odottaa ennen (mahd) testausta. @Tiituu (olitkos se sinä.. Anteeksi jos meni väärin..) kiitos simppatsempistä! :ROFLMAO::love: Tiedän että mun nuorin on saanut alkunsa 4 vrk ennen ovista, mutta tämä meni nyt jo senkin yli, että toivoa ei pahemmin kyllä saisi... Vaan minkäs teet. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@saaruska86 onko sulla muuten mitään raskausoireita vielä?
Ei :D Paitsi niinkun aamulla kirjotin, pms- oireet, vtutti aivan saatanasti kaikki heti kun silmät aukas vaikka mua ei oikeesti ikinä ees mikään ärsytä :D Ja tosiaan, mulla alkaa aina tiputtelu dpo9 ja kunnon vuoto dpo11, mutta eilen dpo9 se tiputteluvuoto oli pois. Niinkun tänäänkin. Ja jatkuva paineentunne munasarjoissa/kohdussa, mutta sekään ei oo mitenkään normaalistra poikkeavaa, koska mulla on se endometrioosi ja siihen kuuluu erilaiset kivut pitkin kiertoa.

Muutenkin tosi hassu olo - oikeestikko tärppäs? Siis IHANAA jos oikeesti niin on käynyt, mutta mä olin jotenkin valmistautunut suurempaan taistoon. Tää oli vasta eka semmonen yritys-Erkkiä niskastaottamis- kierto, kun alotin sen hevosvitamiinikuurin. Muutenhan mulla oli kierron alussakin ihan semmonen evvk- fiilis, hyvä kun jaksoin sitä ovista edes pongailla. Ja talleteltiinkin "vaan" 2pv ennen ovista kun en jotenkaan yhtään jaksanut sitä pakkonaimista oviksen aikaan, kun olin ottanut päämääräkseni vaan saada kierron tasaantumaan ja oviksen tulemaan aiemmin ja limakalvon kuntoon yms. Muttasiis joo, ohho kyllä :O
 
Voi että @saaruska86 :love:. Onnea matkaan! Kenenköhän jännittäviä tilanteita ja testailumysteerejä täällä seuraavaksi sitten seuraillaan kun siirryt plussanneisiin ;). Oikeastaan kysyin oireitasi kun yritän epätoivoisesti vielä toivoa itselle plussaa vaikka oireita ei olekaan, pms ärsytyskin lieventynyt. Tällä hetkellä kyllä edellen olo et ei oo tärpännyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87
Täällä tuli digistä täysin sama teksti :love::love:

Ja @Lumi87 ihana <3 Munkin tulee ikävä sua! Ja käyn varmasti sua, ja muitakin täällä kurkkimassa ja vakoilemassa kuulumisia. Ja hei, te olette siirtymässä ammattisiittäjien syleihin, niinkun rakas mieheni alan lääkäreitä kutsuu, eli mulla on vakaa luotto siihen, että huihai ja perässä kömmit! :love:
 
Kiitos @saaruska86 <3 Toivoaan ei sovi menettää, joten täytyy vaan luottaa.
Ei sovi. Jossain on sinun oma vauva, sinun oma pieni, joka vaan odottaa vielä hetken. Sun on nyt vaan kuljettava vähän erilainen polku hänen vuokseen. Mulla on aivan erilainen ote äitiyteen tämän kuopuksen kanssa jos vertaa siihen mitä se oli esikoisen kanssa, ja siihen vaikuttaa ennenkaikkea ne kaikki vaikeudet ja vastoinkäymiset lasten välissä. En olisi näin hyvä äiti lapsilleni ilman niitä hetkiä. Mä oon monesti vannonut että jos vielä toisen lapsen saan niin en kyllä valita väsymystä, en kyllä ikinä laita telkkaria lastenvahdiks, en kyllä ikinä, mutta kyllä mä valitan ja laitan, mutta silti fiilis ja ote koko hommaan on ihan eri.
 
Onnea tuhannesti plussanneille! Ette uskokaan miten olen kateellinen. Tajusin eilen, että mullahan on ovis ensi viikolla. Ja ensi viikko on hiihtolomaviikko. Mies haluaa ihan väkisin lähteä anoppilaan kelkkailemaan. Siellä on myös talo täynnä miehen sisaruksia, että ei toivoakaan edes pienestä hetkestä kaksin. Ja koska mun kierrot on pitkiä, niin seuraava mahdollisuus onkin sitten joskus kuuden viikon päästä... Kyllä masentaa! :(
 
Onnea plussan saaneille :love: Toivottavasti itekin saa samanlaisia tuloksia!

Tsemppiä @Lumi87 toivon kovasti teille plussaa pitkän yrittämisen jälkeen! Ja @Suffeli80 onpa kurja kun mahdollisuudet täm kierron suhteen pienet, jospa kuitenkin löytäisitte jotenkin sitä kahdenkeskistä aikaa edes hetkisen..?

Omaa napaa, täällä niin selkee raskausoire joka on aina ennen merkinnyt raskautta meinaan ihan kauhee nälkä koko ajan vaikka olis just syönyt :LOL: Nyt dpo 7 ja vielä täytyis malttaa lauantaihin et sais ees jotain näkyyn testissä. Jännää!!
 
Jaahas, päivän raportointi, dpo 9 ja oireena ollut pientä menkkajomotusta. Silloin kun oon plussannut aikaisemmin ne kaks kertaa niin oon sen kyllä jotenkin jo aavistanut et nyt on tainnu tärpätä jo ennen menkkoja alkua. Nyt ei oo sellaista aavistusta.
 

Yhteistyössä