Toiveena vauva 2017-2018

Ihania plussauutisia täällä tullut! :love:

Mä oon ihan sekaisin mun ovulaation kanssa...osaatteko auttaa mua, milloin mulla on ovulaatio?
Tässä esimerkki:
Kp 10-15 runsaasti limaa, viimeiset päivät oikein kananmunavalkuaismaista, himoja
Kp 12-14 kohdunnapukka ylempänä, pehmeä ja auki, kasvoihin noussut pari näppylää
Kp 14 positiivinen ovulaatiotesti (Clearblue digital)
Kp 17 aamulämpö romahtaa pikkuisen
Kp 18 aamulämpö kohoaa merkittävästi ja jatkuu tästä eteenpäin kohonneena

Fertility friend sanoo, että ovis olis ollut kp 17. Mitä mieltä olette? Eikös ne limat, himot kuin kohdunnapukka kerrokaan kaikista parhaista ajoista? Ja miten tuo ovulaatiotesti voi näyttää plussaa 3 päivää ennen?
 
Oho,onpas paljon viestejä täällä. Onnea @Juliet86 :love:

@tänttähäärää muistan sun "huijaus"yrityksen. Onhan se ymmärrettävää et voi tulla paineita kun ehkä ikään kuin yrittää toteuttaa sitä vauvahaavetta tai tuntee olevansa jotenkin vastuussa siitä ja jos ei onnistuukaan niin se puolison pettymys jne. Mut on noi nyt kuitenkin aika kummallisia noi miehet. On vaan raskasta olla" vastuussa" yksin ja jännittää joka kk et onnistuuko tallettelut.

@Lumi87 tosi hienoa että saitte noin nopeasti ajan! Muistaakseni myös me sillon 2014 saatiin aika nopeasti, suunnilleen kuukauden parin päähän, kun vaan lähete saatiin. Toivottavasti teillä nyt alkaa sitten tapahtua :)

Meillä pitäisi varmaan saada talleteltua vkl ja ensi viikon alkupuolella. Tänään kyllä jo limaa tullut. En aio tikuttaa ovista tässä kierrossa, en jaksa. Vehnänalkioöljykin vielä hankkimatta kun en saa aikaiseksi.
 
@Ingaliini melkoinen mysteeri sulla ja paljon dataa! Eiks se testi oo silleen, että kun plussa tulee niin kiireesti talletteleen, et se ovis tapahtuu sen plussan jälkeen? Mä en oo ikinä tikuttanut ja viime oviskin oli varmaan ennen ekäisyä, eli 10v sitten:ROFLMAO: Eli joo en ole asiantuntija.

@Tiituu onhan sitä ennenkin raskauduttu ilman tikkuja, että ehkä ihan hyvä pitää paussi, jos tuntuu ettei ole motivaatiota:)
 
Onnea @Juliet86 :love:

Täällä ei ihmeellistä, menkat loppu ja nyt mietin pitäiskö hyödyntää tää kierto vai ei (n) Eihän tässäne kiire olis asialla mutta kuume on :LOL: Toisaalta jos nyt tärppäis niin uskoisin sen olevan niin tarkoitettu ja asioiden järjestyvän joka tapauksessa...utta töiden kannalta tää vaan on aika hankala ajankohta... Jossei tuu tästä niin taukoo pidetään kesään saakka.

Toivotaan @Maybelle että kuvotus johtuisi raskaudesta (y)
 
@eevas Minä olen ollut siinä uskossa, että kun se plussa pärähtää tikkuun, niin otollisin hetki lempimiselle olisi ollut edellinen päivä.

Onnittelut @Juliet86 ja toivottavasti pääsemme pian onnittelemaan myös @Maybelle ä.

Omaa napaa sen verran, että vuodan viidettä päivää kuin saavista kaatamalla. Pitänyt nököttää sisällä kun tampooni ja side yhdessäkin päästävät jo kolmessa tunnissa läpi. Painokin tippunut tämän viikon aikana 2kg... Nyt onneksi vuoto on jo normaalia runsasta. Illalla lähden ystävän luo juttelemaan viinipullollis(t)en ääreen. Ensimmäistä kertaa alkoholia kahteen vuoteen :eek:
 
Kiitos tsempeistä @eevas @höhhöö ja @Tiituu <3 Lämmittää sydäntä.

@eevas huippua jos ootte oviksen aikoihin samassa paikassa! :love:

@tänttähäärää tiedän tunteen kun aina alkaa uusi kierto... toivottavasti teilläkin pian tärppäisi!

@höhhöö valoa ja toivoa teidänkin matkaan. Uskotaan ja luotetaan, että meidän vuoro tulee. Miten sun mies suhtautuu siemenien tutkimiseen? Mun mies oli aika ahdistunut mutta sai kuitenkin näytteen annettua. Helpotus oli valtava kun sen osalta kaikki oli kunnossa.

Tervetuloa kaikille uusille ja @Juliet86 onnea vielä täälläkin! :love:

Mukavaa viikonloppua! Mä lähden pitkästä aikaa tuulettumaan huomenna, jotenkin vapautunut olo päästä ulos näistä vauvahaaveista hetkeksi. :)
 
Täällä KP1. Testin tein vielä tänä aamuna, vaikka tiesin, ettei sitä plussaa tule. Kummasti se vaan omat toiveet sekottaa kroppaa, vuoto alko ehkä tunti testin jälkeen vaikka eilen jo odottelin..

Tänään juhlitaan miehen synttäreitä ja aionpa minäkin sitten nauttia muutaman siiderin hyvällä mielellä. Mietitään sitten vielä myöhemmin mitä tehdään tän kierron kanssa. Tauko vois olla muutenkin paikallaan. Taitaa stressata sekä miestä, että minua..

YK4/KP1/28-30
 
  • Tykkää
Reactions: Äitirouva M
@Naive88 pahoittelut. :( Kyllä toiveita on vaikea sammuttaa vaikka olisi kovinkin varma, ettei ole tärpännyt. Monesti on mullakin menkat alkaneet just sen testin teon jälkeen..

Kevät saa olon jotenkin kivemmaksi. Toivon et vaikuttaisi raskaaksi tuloonkin! :) Kp 6/27-31, aika tylsää siis vielä, mutta eiköhän pian sitten taas yritys ala. :D Vauvauutisia sataa lähipiirissä.. Tänään yksi synnytti, aiemmin viikolla toinen... Ja raskaana kaksi läheistä ihmistä. Ihanaa, mut kunpa itsekin! Yritän elää mukana ja olen toki onnellinen heidän puolestaan, eihän se oli minulta pois. Silti vain kirpaisee. Jos olisi ekoista tjottailuista tärpännyt niin meillä olisi pian vauva sylissä.
 
Moikka kiva kun uusiakin liittynyt mukaan ketjuun :) Mulla nyt jo kp 29/28-30 ja jännän äärellä elellään o_O Viime kierto oli 28pv joten eilen oletin menkkojen alkavan mutta eipä oo näkyny..Positiivisen ovistestin sain silloin kp14 eli nyt siis dpo14. Olen nyt mökkilomaa viettelemässä ja mukana yksi one step-testi joka kaupanpäällisinä tuli kun ostin ovistestejä,ilmeisesti ne on kuitenkin aika huonoja? Tai näin olen lukenut palstoilta,viimeksi kun olin raskaana tuollainen vastaava halpa liuskatesti näytti negaa vielä silloin kun menkat oli viikon myöhässä joten saa nähdä näyttääkö negaa huomisaamuna kun meinaan testata...Saa nähdä siis,ainakin on paha olo ja nännit kipeenä
 
Viimeksi muokattu:
Kp 6/25-27

Ja yk 7 aloitettu.Tuhruttaaa mutta tänään oli pakko jo hommailla. Ovis on la-su kp12-13) omien laskujen mukaan eikä viikolla ole mahdollisuutta hommailla.Eli menee väkisinkin lauantaille ja mahdolliselle ovis päivälle seuraava kerta eli eipä talletella.
Toisaalta ei niin haittaakkaan.

Mulla on 1 ovistesti ja kai testaan joko pe tai la ja katon miltä viiva näyttää.

Viikonloppuna perseet vedetty ja teki hyvää tai sillon viä teki,krapula ei enään ollutkaan niin hyvä.
Lisäksi eilinen päivä koko päivä miehen kaa vierekkäin välillä sängyssä ja välillä sohvalla.Halaillen ja pussaillen,silitteli ja olin ihan myyty.
No oli siinä tuiverissa kun oltiin syöny mun kaulan.Eipä oo sitten teiniiän jälkeen ollutkaan ja mua hävettää niin paljon.Hyvä humala tila ollut etten ees muistanut koko tilannetta kun sitten näin.Onneks ei oo isoja ja harjottelin että saa ihan kivasti peitettyä kun huomenna töihin pitäs mennä.
Mutta siis mukava ja rentouttava viikonloppu ollut.
 
@kookospieni täällä kans kovasti mietityttää työt ja raskautuminen. Mulla ois mahdollisesti uusi tosi hyvä työpaikka tiedossa ja alkaisi touko-kesäkuussa. Joka tapauksessa määräaikainen työ (sijaisuus) loppuu niin olen siihen mennessä työtön, jos ei uutta löydy. Mietityttää siis toisaalta äitiyslomalle jääminen työttömänä ja toisaalta vielä enemmän se etten tiedä haluanko olla heti ilmoittamassa raskaudesta, kun uusi työ alkaa.

Toisaalta edellinen kierto oli 72 päivää ja miehellä on reissutyö niin tässä saattaa ihan luonnollisestikin kestää kauan. Päätettiin ettei ainakaan palata ehkäisyys ja tjottaillaan.:) Nyt ollaan samalla paikkakunnalla ens viikko ja vkl ja, jos nyt olisi normaalimpi kierron pituus, tästä toisesta kierrosta saattaisi olla ihan mahdollisuuksia plussaan:love: (Munasarjoille vaan terveisiä, että nyt olisi hyvä hetki munia:ROFLMAO:) Mäkin olen tässä miettinyt, että ei näitä voi niin tarkkaan suunnitella, katsotaan mitä tapahtuu ja edetään sen mukaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
@Lumi87 Ukko suhtautuu kyllä tosi hyvin siementen luovutukseen. Totesi vaan, että onhan se mielenkiintoista nähdä, onko siellä elämää ☺ Ekaa yhteistä tehtiin vuoden päivät viisi vuotta sitten, eli jotain elämää oli ainakin silloin. Hyvä kun välillä pääset tuulettumaan! Jaksaa taas perus arkea kun on välillä jotain kivaa ☺

@tänttähäärää Kuulostaa ihanalle viikonlopulle! Tuommonen yhdessä könyäminen tekee niiiiiin hyvää suhteelle.

Täällä kp 3/27-31 ja vuoto ollut kettumaisen runsasta. Olen väsynyt ja kipeä, urheillakaan en ole jaksanut. Huono omatunto vaivaa, olis pitänyt vapailla ja viikonloppuna jaksaa paremmin lasten kanssa ulkoilla ja tehdä jotain järkevää. Lötköttelyks ja jäätelön syömiseks meni. Perkele. Tää sunnuntai menee töissä, onneksi sentään on hiljaista ja tylsää välillä mielisairaalassakin.
 
@tänttähäärää Me mennään nyt aika samoissa, mulla kp7/27-38.
Minäkin tempaisin kännit perjantaina. Edellisestä kerrasta onkin 2 vuotta aikaa ja taitaa mennä vähintään toiset 2 vuotta seuraavaan. Mulla iski vielä aivan jäätävä flunssa, niin eilinen olikin sitten kiva kärvistellä.
Meidän tyttö täyttää ensi viikonloppuna vuoden :love: Talo täynnä sukulaisia koko viikonlopun. Ja tietenkin vielä ovulaatioviikonloppu. Katsotaan miten onnistuu tallettelut. Ainakin mulla on ajatukset muualla kuin raskaudessa. Pitää leipoa ja siivota ja kestitä ja ja ja....
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Heippa hei, tääl ihan tuore jäsen ja plussan odottelija! Olen pian 21-vuotias tuore vaimoihminen Savosta. :)
Viime kierrolla kroppa ja mieli teki temput ja luulin olevani odottamattomasti raskaana. Juuri potenttiaalisena kiinnittymisajankohtana tuli selittämätön tunne raskaudesta, aloin nähdä unia vauvasta ja tuli aivan julmetunmoinen turvotus. En millään saanut raskautta pois mielestäni, vaikka tiesinkin sen olevan todella epätodennäköinen, kun ehkäisy (kondomit) kuitenkin käytössä oli ollut.
Noh, kuukautiset sitten tulivat lopulta aivan normaalin oloisina, mutta päälle jäi aivan mahdoton vauvakuume. Päätettiin tiiviin pohdinnan jälkeen miehen kanssa sitten heittää ehkäisy pois.

Nyt siis yk 1! Tänään on kp. 13/26-32. Vähän on sellainen olo, että ovis olisi ollut toissapäivänä. En malttaisi odottaa näitä seuraavaa kahta viikkoa... Olisipa niin hyvä tuuri, että ekalla tärppäisi! :)
 
Onnea @Naadis :love: Paras tapa alottaa viikko!

Täälläkään ei ole tullut ilmoituksia mutta mun puhelin ei muutenkaan aina ilmoita (n):LOL:

Tervetuloa @Neilikkaa :) Toivotaan pikaista tärppiä!

@eevas taidan ottaa saman asenteen, että jos nyt tärppää niin saa tärpätä :) Tää kuu kuitenkin vaan tarkoitus yrittää ja jos ei tuu niin pidetään taukoa ja sitten niin on tarkoitus. Jos tärppää niin sitten asiat järjestyy sen mukaan. En ota paineita :)

Testasin eilen jo ovistestin vaikka ovis on aikasintaan lauantaina :LOL: Toivon et tää kierto olis jo normaali, nyt kahdet menkat ollut km jälkeen ja edellinen kierto kesti 33 päivää, sitä edellinen melkein 40. Normaalisti mulla on 29 päivää. Miehellä sopivasti to ja pe vapaata joten aikaa talletella :love:

Mikä tilanne @Sähkökissa?

@Lumi87 paljon tsemppiä ja toivotaan että saatte pian vastauksia!
 
Kaksi viivaa tikussa!

Täällä napsahti Pregcheckin liuskatestiin haalea viiva päiväpissasta kahden tunnin pidätyksellä! Sunnuntaina aamulla tein negatiivisen testin rfsu:n herkällä testillä ja ajattelin, että nää kaikki oireet (etova olo, röyhtäily, kipeät nännit ja alavatsa- ja selkäsärky) johtuu sitten varmaan pms:stä ja vilkkaasta mielikuvituksesta. Ajattelin testata uudelleen huomenna aamulla, mutta ihan hetken mielijohteesta tein testin nyt päivällä. Oikeastaan sen takia, että ajattelin, että sitten kun näen sen negan, voi unohtaa koko homman tältä päivältä. Aikamoista.
 
@Maybelle ihania uutisia sielläkin :love:

Paah, Kp 13. Oviksen pitäisi olla tässä käsillä viimeistään to. En oo testannut enkä aio tässä kierrossa. Nyt kuitenkin ihmettelen ku yleensä tässä vaiheessa kiertoa jo paljon limoja mut nyt poikkeuksellisen kuivaa.. Talletteluja vkl tehty mut pitäis saada talletuksia vielä ainakin huomenna... Ja tietty ihan kamala viikko töissä ja väsymys painaa jo et saas nähdä miten käy
 

Yhteistyössä