Toiveena vauva 2017-2018

@tänttähäärää Joo kyllä mä taas aamulla testasin, lähinnä miehen toiveesta. PC antoi taas kummallisesti selvän punaisen viivan ihan väärään paikkaan eli siihen "mäkeen", niin kuin aiemminkin. Tässä vielä kuva ihmeteltäväksi:
http://aijaa.com/oxYBOr

Nappasin tuon jälkeen testistä vielä irti sen "kalvon" missä on tuo max-merkintä, ja sen alta paljastui näin kaunis viiva: http://aijaa.com/jrqxsT

En yhtään muista onko samanlaista tullut mun aiempien kiertojen nega-PC-testeihin, sekoan täällä kun kyllähän tommonen vielä pitää toiveita yllä. Nyt siis kp 33/29. Täytyy viikonlopun aikana kokeilla jollain toisella testillä, jos noi kaksi olisikin olleet jotenkin viallisia. Laitoin niistä palautettakin valmistajalle.

@teisu Tsemppiä loppurutistukseen! :)
 
@tänttähäärää onko tuo ovistesti tänään tehty? Plussahan se on joten veikkaisin oviksen olevan huomenna (y)

@Shara en näe valitettavasti tuossa testissä viivaa oikealla paikalla :unsure:

@teisu oletpa saanut hienosti painoa pudotettua :) Toivotaan pikaista plussaa :love:

Täällä tuli tänään ovisplussa :love: En muista koska olisin ollut näin onnellinen ovisplussasta koska se tarkottaa että kierto on vihdoin palannut normaaliksi keskenmenon jälkeen :) Huomenna siis oletettu ovis! Tässä vielä kuvaa testistä jonka äsken tein, aika tasavahvat viivat mitta plussahan se: http://aijaa.com/nUtk6s

Eilen illalla talleteltiin ja tänään ja huomenna varmaan myös :LOL: Täällä onkin mobta piinailijaa samaan aikaan sitten, mulla nyt siis dpo -1 :)
 
Terve, mahtuuko mukaan vielä? :D

Täällä Nems 21v , toiveissa toinen lapsi (esikoinen 10/15) , yritys aloitettu 1/17, nyt yrityskerta 3. Kp 23/ 24-28

Kahdessa ekassa yrityskierrossa ovulaatiota metsästettiin one stepin ovistesteillä,siinä onnistumatta.. nyt tässä kierrossa clearbluen digitaaliset ovistestit ja heti 4 tikku antoi toivotun hymynaaman :love: tänään (dpo 9 ) raskaustesti nega..

muilla piinapäiviä menossa?
 
Viimeksi muokattu:
Onpahan ollu melkonen kierto kyllä.. Luulin hoksanneeni oviksen kp 10, mutta itseasiassa vielä varmemmalta tuntui kp 16, kun siitä seuraavana aamuna nousi ruumiinlämpö puolella asteella ja limat itseasiassa vieläkin (kp 19) ihmeellisen runsaat. Tänään siis todennäkösesti dpo 5... On tää kyllä kun joka kerta vessassa käydessä ihan pakko tarkistaa, että olisko sattunu tulee jotain kiinnittymiseen viittaavaa.. :D
 
Viimeksi muokattu:
Olipa komeat viivat @tänttähäärää llä! Toivottavasti tärppää.
Itsellä nyt kp13 eikä testi vieläkään positiivinen, tosin tummempi kuin toissapäivänä. Toisaalta ei haittaa, koska meillä on yökyläläisiä, mutta toivottavasti ei kovin veny tai jää tulematta. Tänään kyllä vähän jomotellut alaselkää ja se yleensä on merkkinä että jotain on käynnissä.
@Nems kyllä se plussa voi sieltä vielä tulla. Itse en koskaan testaa ennen oletettuja menkkoja. Tai no, testasin silloin kun tuli plussa, mutta olinkin jo varma raskaudesta.
 
@Suffeli80 toivotaan että ovis sieltä kohta tulisi ja tärppi kävisi :)

Juu en mäkään aiemmin ole testaillut, nyt oon niin innostunut, kun oon lukenu noita keskusteluja missä tikutetaan haamuplussia dpo 9 alkaen ja pitihän se ite kokeilla josko näkyis haamuja :) ja onhan niissä sekin riski,että on sit kemikaalinen raskaus, eikä kiinnittyminen onnistukaan ja menkat alkaa ja harmittaa kahta kauheammin :( eli aika skeptisesti suhtautuisin vaikka tulis haamu ennen menkkojen myöhästymistä :)
 
@Shara lle pahoittelut uudesta kierrosta :(

Tsemppiä piinailijoille! Täällä taitaa nyt useampi siinä vaiheessa olla.

Mä nyt päätin et lasken oviksen olleen to ja näin ollen ois dpo 2. Yleensä tässä vaiheessa kiertoa pieni toivonkipinä syttyy ja elää, mutta tässä kierrossa jo alkuun ollut sellainen olo että ei tämäkään ole se meidän plussaus kierto ja vaikka nyt talletukset onnistu suht ok, vaikkei ihan optimaalisesti, niin edelleen on toi sama olo et ei tää kierto tule sitä plussaa tuomaan.
 
Täällä dpo 0

Minkään sortin kipua ei taaskaan.Mihin mun ovis kivut on jäänyt?!?

Ja itseasissa niin e.v.v.k koko kierron kaa.
Meinattiin että hommaillaan tänään mutta nyt itseasiassa kun koko päivän siivonnut ulkona ja sisällä käynyt saunassa ym niin eipä ees kiinnosta eikä jaksa kyllä yhtään mitään. Eikös oviksen aika pitänyt himottaa.. Missä mun himonikin on. Kaikki hävinneet.

Eli täällä mennään -1 ja -6 talletuksilla (ehhehee) Ja kun ei oo tärpännyt aikasemminkaan niin en kyllä hirveesti lyö vetoa että tämä yksi ja ainokainenkaan kerta tuottaisi tulosta.
 
@Tiituu älä vielä luovu toivosta :) Ite olin jo täysin luopunut toivosta edellisessä plussassa kun dpo 9 ei mitään näkynyt, päätin kuitenkin testata päiväpissasta parin päivän päästä ja selkee plussa. Mutta täytyy myöntää et tässä kierrossa mullakin vähän olo et ei tärppää... Toisaalta haluan uskoa et oliskin tärpännyt :)

@tänttähäärää ehkä se yhden päivän panostus riittääkin, who knows (y)

@Nems vielä aikaista joten toivotaan että vielä plussaat :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Ai niin ja sitten kysymys. Oon aina ovulaation aikaan kärsinyt kovista alaselkäkivuista ja tärinäherkkyydestä, jokanen kävelyaskelkin sattuu sen muutaman tunnin siitä pahimmasta kivusta. Oon jotenkin olettanut että sillon kun ne kivut alkaa on ovulaatio tapahtunut mutta nyt oon ihan hämilläni koska tänään päivällä tunsin oikeella munadarjan kohdalla pistävää kipua ja sen jälkeen tuli valkovuotoa hetken kunnolla. Eilenkin tuli ja paljon enemmän kun tänään. Eli oliko mun ovia nyt vai eilen? :LOL: Ovisplussan sain eilen päivällä, kivut oli illalla
 
@kookospieni kauheen vaikea kysymys. Oliko ne eilisiltaiset kivut erilaiset kuin tänään siis? Mulla oviskipuja on ennen aikana ja jälkeenkin oviksen ja niiden perusteella välillä onkin vaikea tulkita mitään. Yleensä tulkitsen limaisimman päivän ovispäiväksi tai sit sen kun on voimakkaimmat kivut. Viime kierrossa oli poikkeuksellisen kova oviskipu. Tää kierto nyt on ollut melko kivuton mut tosiaan muutenkin outo. Mystisiä juttuja nämä (n).
Ja täytyy yrittää olla menemättä toivoa mut jotenkin en edes löydä halua uskoa et vois tärpätä.
 
Siis ennen oon aina laskenut noista selkäkivuista ne dpot ja on vastanneet täysin plussakierroissa kyllä ja aina menkat alkaneet niistä kovimmista kivuista 14 päivän jälkeen :LOL: Tän päivänen oli enemmän nippailua tuolla oikeessa munasarjassa, ei enää niitä kovia selkäkipuja jotka aiemmin olleet merkki oviksesta. Mutta oletan et eilen oli ovis :)

Muoks. Ja eilen jomotti molemmille puolille sen pahimman kivun aikana
 
Täällä kp1 ja puoli vuotta tuloksetta täyteen. Vahva ovisplussa kp11, tallettelut kp9,11,12,13, luteaalivaihe 16 päivää. Eikä siltikään mitään. Huoh. Tulee fiilis että jotain on tapahtunut esikoisen jälkeen, silloin tärppäsi kerrasta, ja nyt ei tapahdu sitten ei mitään :(
 

Yhteistyössä