Toiveena vauva 2017-2018

Täällä jännäillään taas.
Plussatuuli puhaltanut ahkerasti :love: onnea kaikille plussanneille! Toivottavasti tulen perässänne huhtikuisiin vielä. (y)

Täällä nyt KP 21/28. Oletetusta oviksesta nyt dpo 7.
Alamahassa on ollut pari päivää ihmeellistä painontunnetta. Muuten ei oo mitään erikoista.:whistle:
Testiä sitten ens viikon alkupuolella. Toivon kovasti että plussa sieltä tulisi. :barefoot:
 
Po
Heippa!

Haluaisin liittyä mukaan kuumeilemaan :)
Minä juuri täytin 31v ja mies 35v. Ennestään meillä on viisi lasta ja nyt haaveillaan kuudennesta :love: Nyt aloitetaan siis ensimmäistä tjottailu/yritys kiertoa. Ovista oon bongaillut limoja ja kohdunsuuta tarkkailemalla nyt pian 9v ajan. Tänään menossa kp13/34-48, kierto siis epäsäännöllinen, mutta kaikki merkit tällä hetkellä viittaa siihen että ovis voisi osua ensi viikolle (y)
 
Kiva saada uusia joukkoon, kun niin moni siirtyi odottajiin!
Tänään kp 32/28-31. Mutta oletetusta oviksesta joko 12 tai 10 päivää. Repäisykipuja on tuntunut ja yhtenä yönä hetken hassua kuplintaa tai kuin ois elohiiri. Eilen tuntui liikkuessa kuin ois veitsellä useita kertoja hellästi mahaan pistetty, semmoista tuikkivaa kipua, joka ei kuitenkaan kipeää tehnyt. Tämmöstä ei normisti ole mulla, repäisykipuja on ollut joskus ilman raskauttakin. Varovaisesti innostuin, että nyt on tärpänny, mutta tänään iltapäivällä tuli tuhruvuotoa. Prkl. Eiköhän siis huomenna ala kunnolla vuotamaan ja kaikki taas alusta. Pöh.
 
Heippa,

kirjoitin jo vähäsen vauvahaaveiluita vanhalla tunnuksella "toiveena vauva 2016-2017"-ketjuun, mutta jotenkin me(tai mä lähinnä) ollaan pähkäilty jotain mukasopivaa ajankohtaa tähän asti. Nyt sitten tän kierron alussa (kuukautiset pitäis alkaa 3pvän päästä) päätettiin lopettaa stressaaminen ja tjottailla menemään. Oon jo nyt täysin varma ettei oo tärpänny tästä kierrosta, mutta jatketaan ja katsellaan.

Niin ja meillä on siis 2012 syntynyt tytär (joka "kuumeilee" vähintäänkin yhtä paljon kuin me. Asiaa ei yhtään parantanu, että tarhakaveri kävi esittelemässä just syntynyttä pikkuveljeään päiväkodilla. Ei tiedä meidän vauvahaaveista mitään, mutta kaipaa välillä seuraa ja kinuu usein pikkusisarusta /koiranpentua :D)<3

toivottavasti mahtuu mukaan!
 
Mä hyppään myös tänne! :barefoot:

Elikkä jotain taustaa tähänkin tiivistetysti.

Minä 30v ja mies 25v (jep oon puuma:ROFLMAO:).
Minulle tämä vielä haavevauva olisi neljäs, miehelle toinen.
Lapset ovat syntyneet 08, 09 ja 15. :)

Minä olisin ollu tälle viimiselle lapselle valmis jo aikaa sitten, mutta mies toivoi, että odotetaan josko hän saisi toivomansa vakipaikan. Ja nyt tuossa kuun alussa hän sen sai, joten mie aloitin hyvin pontevan vauva-asian esiintuomisen. :whistle:

Viikko tässä meni niin, että mies toimi niinkuin koko tämän ajan. Minua alkoi vähän ahistamaan tämä tämmöinen menettely, kun asian piti olla ihan selvä.
Jotenka eilen mie reippaana naisena iskin asian pöytään uudestaan, taas. Miehet on niin vaikeita.:cautious:
No ei siinä, mies tunnusti alkaneensa jännittämään, mutta totesi lopulta naureskellen, että ei nyt oikein itsekkään ymmärrä mitä jännitteli.:D
Eli sen mitä arki nyt antaa saumaa yritykselle, niin sen puitteissa mennään.

Kp12/30 nyt ja ensi viikolla olis ovis/tärppipäivät. Jos nyt ees paristi onnistuisin tuon miehen kellistämään, niin voisi jopa hieman jännäillä.:LOL:
En tosin usko, että ekasta tärppää, mutta onhan tää silti jännää ja tuskasta aikaa.

Tsemppiä jokaiselle, plussaruuhkainen kuukausi ois aika kiva.(y)
 
Ärsyttää. Mulla on ollu lähes kellontarkka kierto lähes siitä lähtien kun kuukautiset ensimmäisen kerran alko eikä raskaus juurikaan muuttanut sitä. Nyt kuitenkin viime joulukuusta lähtien kierto ollu kaikkea 25 ja 32 päivän väliltä. Ovulaation oon tuntenu kuitenkin melkein joka kerta. ~Elokuun(tän kierron) ovulaatiosta ei hajuakaan, mutta kännykkäapsi johon näitä oon merkinny kertoi, että kuukautisten olis pitäny alkaa eilen. Tein mielenkiinnosta eilen illalla raskaustestin joka oli ihan selkeä nega. Ei mulla kyllä mitään raskausoireita oo, eikä kyllä mitään mistä aavistais menkkojen pian alkavan.
Ei huvittais stressata menkkojen alkamista kovin pitkään, joten alkaispa vaan nyt pian.
 
Po
Nelliida, toivottavasti menkat alkaa pian tai sitten tämä kierto päättyisikin siihen plussaan jos ovis on ollut myöhemmin :)


Mulla näyttäisi nyt tulevan lyhyempi kierto, sillä eilen alkoi ovisjomotukset, limat ja pari päivää ollut suuremmat halut :LOL: Yleensä tätä kestänyt kolme tai neljä päivää ja viimeisenä päivänä siis ovis. Katsotaan osuuko sunnuntaille vai maanantaille. Jännittävää tämä oikealle päivälle osuminenkin. Sitten jännitetään pari piiiiitkäää viikkoa :whistle: Mutta vaikkei tärppäisi ekasta kierrosta, niin iloitsen jo siitä että kierto on nyt lyhyempi, pitkät kierrot on niin hitaita :eek:
 
Mulla ollut tämä kierto vähän outo. Voi olla että oon ovuloinu kahdesti. Huomasin siis tämän kun tarkistelin flo sovelluksen merkintöjä. Tänään/huomenna pitäis olla laskennallisesti ovis ja talletus tehty, mutta kahtotaan nyt mitä tuleman pitää, en tosiaan kauheasti laske ekan yrityskierron varaan.:p

Ja mä kuulun näihin himotestaajiin.:whistle:
Tilasin keskiviikkona päivällä muutamat testit raskauskeijusta, olivat jo torstaina postilaatikossa.:ROFLMAO: Että pojot nopeasta toimituksesta.(y)

Nyt olis sit ainakin 8-9pv maltettava. Kuopuksesta kyllä tuli plussat varhain, tai selkeitä haamuplussia jotka vahvistui nopeasti. Jännää kyllä. :rolleyes:
 
Kiitos Po :) kyllä ne sieltä sitten tuli 2päivää "myöhässä".

Mä oon samaan aikaan ihan tositosi innoissani ja samaan aikaan pohdin jotain turhia juttuja ja kynnys toisen lapsen hankkimiseen nousee kokoajan.
Oispa kiva kun osais suhtautua asiaan silleen rennon positiivisesti mitä mun mies.

No mutta hei uus kierto uudet kujeet.

Pitäisköhän munkin tilailla testejä? Voisin hyvin liittyä himotestaajien joukkoon :D
 
Nelliida tilaa vaan:D himotestaus on tosi in:X3:
Oikeesti aivan kamalan piinaavaa ja koukuttavaa, mutta minkäs ihmislapsi omalle luonnolleen mahtaa.:LOL:

Mä en oo lainkaan varma min dpo tilanteesta, mutta mennään flon antamalla tiedolla. Eli koska vuorokausi on nyt taas tuore, niin dpo1..enään siis 7 eteenpäin ja alan ninjailemaan testieni kanssa.
Olen varmaan aika sairas yksilö?:ROFLMAO:
 
Onko kukaan tilannu ulkomailta raskaustestejä? Onko ne ihan hyviä? Esim vaikka jos tilais wishiltä
Ei oo kokemusta.. mut kotitesti.fi sivuilta saa sofi merkkisiä edullisesti.. itellä ainaki toimineet täydellisesti.. ei oo turhaa viivaa näyttäny.. tällä kertaa tuli eka se ns roskishaamu eli reilusti testiajan jälkeen punanen ohut viiva tullu (joooo, en malttanu olla kattomatta jälkeenpäin.. :D).. no siitä innostuneena tekasin uuden testin ja taas hitusen testiajan jälkeen tuli viivaa.. ja siitä parin pv päästä jo testiajan sisällä plussa jne.. :love: jos en oo raskaana ollu, niin ei oo tullu yhtikäs mittään.. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87 ja kipaaa
Jees, tääl on virallisesti alotettu oireharhat.:ROFLMAO:
Oviksesta pari päivää max.kolme. Eli tarvii todella olla aika pro kyllä saadakseen kuviteltua mitään.:cautious:
Pakko keksiä jotain lisäpuuhaa että ei menis ihan pelkäksi oireiden analysoinniksi.:LOL:
 
Tilasin nyt kasan noita aijemmin mainittuja Sofitestejä kotitesti-sivustolta. Ei onneks oo kiirettä niiden kanssa, tuntuu että tää kierto on lähteny hiiiiiitaaaasstttiiiii liikkeelle ja ovikseen on ikuisuus :D En oo yhtään malttamaton en.

Nooh fiilistelen sit muiden kirjotuksia sen aikaa :)
 
Onks kellään turvonnut toinen rinta ennen plussaa?
Särkenyt jo noin viikon rintoihin, en voi liivejä käyttää. Etenkin toinen rinta kosketusarka, toinen myös mutta vähemmän. Kp. 30/31
Mulla turposi esikoisesta ja kuopuksesta ja oli aivan uskomattoman kipeät.
Keskimmäisestä ei kipeytynyt, kun raskaus alkoi 10kk esikoisen syntymästä, oli vielä siis varmaan "varaa" sen verran, ettei tuntunut. Kuopuksen ja keskimmäisen välissä ehti olla melkein 6 vuotta, joten en ihmettele että teki niin kipeää niin pitkän tauon jälkeen taas.:cautious:
Etkö sie oo testannut?:X3:

Aika matelee. Testikasa polttelee kaapissa pahasti. Tekisi niin mieli tehä yksi, vaikka tiedän ettei siinä mitään näykkään, mutta ihan vaan tekemisen riemusta vois.:LOL:
 
Mulla turposi esikoisesta ja kuopuksesta ja oli aivan uskomattoman kipeät.
Keskimmäisestä ei kipeytynyt, kun raskaus alkoi 10kk esikoisen syntymästä, oli vielä siis varmaan "varaa" sen verran, ettei tuntunut. Kuopuksen ja keskimmäisen välissä ehti olla melkein 6 vuotta, joten en ihmettele että teki niin kipeää niin pitkän tauon jälkeen taas.:cautious:
Etkö sie oo testannut?:X3:

Aika matelee. Testikasa polttelee kaapissa pahasti. Tekisi niin mieli tehä yksi, vaikka tiedän ettei siinä mitään näykkään, mutta ihan vaan tekemisen riemusta vois.:LOL:
Testasin tänään ja negatiivinen oli....
Jotenkin aika potentiaalisia raskausoireita ois... Järkky väsymys, mut se sijoittuu aamuun... Joten syytän koulun aloitusta ja arkea....
Mut on täs jtn muutakin. Kun on se fiilis....
Mutta ei tiiä, kaipa se ois jo näkynyt.
Stressaa vaan toi kun toi toinen boobsi kipee ja turvonnut...
 
@lippimami
Oliko minkä vahvuinen testi?
Jos ei uutta kiertoa ala pukkaamaan, niin uutta testiä kehiin vaan.
En nyt tietty halua mitään turhiakaan toiveita nostatella, mutta ei se ole yks tai kaksikaan tapausta, joilla alkuun hCg nousee hitaasti. Syitähän on monia, joista yksi voi olla myöhäisempi ovulointi, jonka vuoksi tietty kiinnittyminenkin myöhempään jne.
Pidetään peukkuja kuitenkin, loppuun asti ja jos ei sitten olekkaan tärpännyt, niin nenä pystyssä uudelle kierrokselle.:love:
 
@lippimami
Oliko minkä vahvuinen testi?
Jos ei uutta kiertoa ala pukkaamaan, niin uutta testiä kehiin vaan.
En nyt tietty halua mitään turhiakaan toiveita nostatella, mutta ei se ole yks tai kaksikaan tapausta, joilla alkuun hCg nousee hitaasti. Syitähän on monia, joista yksi voi olla myöhäisempi ovulointi, jonka vuoksi tietty kiinnittyminenkin myöhempään jne.
Pidetään peukkuja kuitenkin, loppuun asti ja jos ei sitten olekkaan tärpännyt, niin nenä pystyssä uudelle kierrokselle.:love:
Kiitos tsempeistä
Joku s marketin testi se oli... käyn huomenna apteekissa ja ostan apteekista himaan testejä... jotenkin muistelisin että tyttärestäni plussasin myöhään....
Mut jotenkin sitä muista oikein mitään 7v taaksepäin
Pää kuin puuroa täynnä ja kumminkin on vauvakuume onneksi en oo ainoa....
 

Yhteistyössä