Toiveena vauva 2017-2018

Jaahas, testissä onkin nyt sitten roskishaamu o_O
Voi ei tekis mieli sanoo että rauhotu vähän:LOL::ROFLMAO:. Hohhoi vaikka kyllä ite muistan jotain samanmoista, että on pää seonnu tossa testailuvaihees:X3:. Tsemppii hurjasti nyt!

Mitäs tässä miulla,minä tarkkailen tilannetta.. miehen taivuttelu pisteessä jossa hää sano ettei oo innokas mut ei kiveen kirjoitettu.
Meil on paljon käytännön asioita mitkä pitäis muuttua ennenku vois ajatella kuulemma. Raha on yks.. kyllä se vaan tuntuu olevan kai niin että kolme lasta on kolme mutta neljä on suurperhe ja kun se autokin pitäs vaihtaa.. turha mun on selitellä että ei mahuttais nykkään aina jos mul ois leveempi perse..
Ois vaan niin paljon helpompi ku sattus sellanen "vahinko" vauvao_O
 
Onneksi meillä on muutenkin varaa vain vaihtoautoihin. Niitä näyttää löytyvät ihan yhtä edullisia tila-autoina kuin pienempinä autoina. Pienikulutuksisiakin. Lisäksi uusi äitituttu sanoi, että heidän tila-autossaan ei ole edes vakuutukset isommat kuin entisessä autossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sandi04
Tänään sain digiin tällaisen, joten uskottava on. :love:Siirryn varovasti odottamaan maaliskuun ihmettä, ja toivottelen kaikille tänne kovasti plussaonnea, positiivisuutta, uskoa ja rentoa mieltä.:) Meillä tärppi oli viimein tässä kierrossa, kun kyllä ovista testattiin, mutta seksi oli lähinnä vain ja ainoastaan hauskaa. Vuosi täynnä yritystä, nyt alkaa odotus. Toivon, että tämä jaksaa pysyä kyydissä, ja tulen varmasti tänne lukemaan vielä kuulumisianne. (y)

IMG_0627.JPG
 
Pakko tulla teiltä kyselemään vinkkiä mitä tämä voi olla.
Yli pari kuukautta sitten lopetin imetyksen, menkat ei ole vielä alkanut.
Oviksia olen pongaillut kyllä..

Toissa päivänä(tai eilen, en muista :D ) oli hirvittävä kipu munasarjoissa vasemmalla puolen. Eilen tuli sit paperiin veriviiruja ja hyytymä.
Ihan varma en oo oviksesta milloin ollut..

Tänään ei oo ollut mitään muuta oiretta kuin väsymys jota on ollut jo neljä päivää.. Mistähän tämä johtuu?
 
Tänään sain digiin tällaisen, joten uskottava on. :love:Siirryn varovasti odottamaan maaliskuun ihmettä, ja toivottelen kaikille tänne kovasti plussaonnea, positiivisuutta, uskoa ja rentoa mieltä.:) Meillä tärppi oli viimein tässä kierrossa, kun kyllä ovista testattiin, mutta seksi oli lähinnä vain ja ainoastaan hauskaa. Vuosi täynnä yritystä, nyt alkaa odotus. Toivon, että tämä jaksaa pysyä kyydissä, ja tulen varmasti tänne lukemaan vielä kuulumisianne. (y)

katso liitettä 2005
Voi ihanaa:X3: onnea ja iloista odotusta(y)
 
Taidan mä täältä ketjusta nyt siirtyä plussanneiden puolelle, eka ultra varattu 27.7. Femedaan H6 + 3 ja neuvola 4.8. ja kaikki on nyt mennyt tähän asti hyvin, ei vuotoja tai muuta erityistä. Vaikea uskoa todeksi mutta neljä viikkoa alkiolla jo ikää. Harmittaa kyllä juuri ebaysta tilatut 20 kpl clearbluen digiovutestejä, pitää yrittää saada kaupiteltua kun käyttöaikaa vaan 3/2018 asti. (Winkwink, voi laittaa yksityisviestiä jos kiinnostaa, avaamaton 20 kpl pakkaus tikkuja ja yksi holderi, ja hinta neuvoteltavissa, tärkein et menisi käyttöön :) ).

Kiitos onnitteluista ja onnea plussanneille ja voimia ja onnea vielä plussaa odotteleville!
 
Viimeksi muokattu:
No hei myrsky..miten se tilanne nyt on? Toivottavasti et suuttunu mun kommentista, ei ollu silleen tarkotettu piikittelynä. Pidän oikeesti vaan peukkuja täällä:rolleyes:
En oo edes kovin järkevä tämän ikäiseksi (n)
Mä oon tässä kovasti kuvitellu että ois jotain varmoja päiviä... siis oon aatellu että hitsi kun ei voi edes vahingossa raskautua kun ei voi ehkäisy pettää, kun sitä ei oo:unsure:, tai on mutta just älysin kuinka epävarma se onkin:(. Opiskelin vähän lisää noista varmoista päivistä ja se onkin tosi minimissä että mitkä on satavarmasti varmoja:notworthy:. Mä tiiän että sanoin myös toiveesta " vahinkovauva"o_O.. ehkä tässä kohtaa kuuluis olla jo hiljaa. Mutta jos mulla jotain uutisia myöhemmin on ni sitten on ehkäisy pettäny ja oon edelleen parikymppisen kropassa ja joku ihme on tapahtunut..o_O
Tsemppilöitä teille muille ja plussia:oops:
 
Omaan oloon ei mitään. Ei oo kipuja eikä mitään. Tänään 22\24-26

Eilen kuvittelin että puuttuva ovis tuli vuoto oli ihan huipussaan. Ovistikku toisin ei näyttänyt kun haaleaa viivaa.

En tiä vaikuttaako tuo looppi raskautumiseen netis oli yks teoria että kohdunsuulla oleva arpi haittais raskautumista mutta en tiä.

Saa nähdä tuleeko tuhruttelut nekin ku oli mun vaivoja alkuvuodesta.
Jos menkat tulee sillon ku pitäs ni tuhtuttelukin pitäs olla ihan näinä päivinä.
 
Eipä täällä häävi tilanne oo... Ihan reilu vuoto alkoi vielä samana päivänä kun roskishaamu tuli. Keskenhän tää siis meni heti alkuunsa :( Ei haaleakaan punainen viiva tyhjästä voinut yhteen testiin tulla ja vuoto oli runsaampaa kuin normimenkat, joten kyllä meillä pienen pienen hetken oli pikkuinen matkassa. Kohti uutta yritystä, vaikka pelko saman toistumisesta on suuri.
 
Tänttähäärä pidän peukkuja(y) ettei tuliskaan mitään tuhruja vaan plussa. Mutta aatteles kun jotkut raskautuu kierukasta huolimatta:ninja:

Myrsky:( voi ei..ei varmaan auta sanoa että olet kuitenkin hedelmällinen ja raskautuminen mahdollista(y) olisko siitä yhtään lohtua..:unsure:
Tiedän kyllä tunteen kun on osunut omaan napaankin sellainen:notworthy:
 
Kävin gynellä eilen kun taas tulee vaaleanpunaista valkovuotoa ja ovis/menkkamaiset jomotukset ja nippailut vaan jatkuvat oviksesta menkkoihin asti niin kuin viime kierroissakin. Edellisessä kierroksessa tuli vaaleanpunaista valkkaria joka alkoi kun menkkojen piti alkaa ja kesti viikon kunnes menkat alkoivat viikon myöhässä. Ja tuli vain paperille, ei siteeseen asti. Oviksen ja menkkojen välisenä aikana koko ajan menkkojomotuksia. Nyt on siis kolme päivää tullut taas paperille sitä vaaleanpunaista valkkaria ja kivut jatkuu ja jatkuu.

Gyne sanoi onneksi että kaikki näyttää hyvältä ja nämä vuodot luultavasti johtuu oviksesta kun munasolu on irronnut ja siitä tulee verta ja sattuu koska kroppa puskee sitä verta ulos. Eli ei ollut kiinnittymisvuotoa niin kuin luulin kolme päivää sitten kun oli jopa vähän veriviiruja mukana. On siis mahdollista että on tärpännyt, sehän ei tietenkään näkynyt eilen kun ultrasi. Gyne sanoi vaan että hienosti limakalvo paksuuntunut ja ovis selkeesti tapahtunut. Itse luulen että talletukset ei ehkä osunut oikeeseen aikaan jos ovis oli kun vuodot alkoi. Gyne sanoi että on myös mahdollista että ovis oli viime viikolla kun luulin ja että oviksen aiheuttamat vuodot vaan alkoivat myöhemmin.

Mitä luulette, onko toivo menetetty jos viimeiset talletukset olivat lauantai iltana ja ovis oli keskiviikkona(jos ovis oli kun vuodot alkoivat)? Saa nähdä. Nyt kp 20/24 ja kaapissa odottaa sofie liuska ja clearblue digi
 
@Kirahvikahvi Jännän äärellä olet. Pidän peukkuja että tärpisi.
En osaa vuotoihin sanoa mitään. Itse kärsin tammikuusta-toukokuuhun tuhruvuodosta niin että alko dpo 7-8 mutta mulla syy oli toinen. Nyt jännitännin että onko tuhruvuoto loppunut kokonaan vai vieläkö tulee. Ei ainakaan vielä alkanut ja menossa kp 25/24-26. Netissä jotku kirjoittaneet että tuhruttelu jäi vaikka loop tehty.

Talletuksista eikös sanota että kestävimmät simpat kestävät viikonkin. Normisti kai 4-5pv vai millai se oli??? Ei muista. Vai 3pv ku oli se.. No kuitenkin toivottavasti talletukset riittävät.

Omasaa ei mitään. Kauhea ärsytys mahaa nippailee, alas kylkeen sattuu ja niin menkka jomot käynnissä että alkas nytten sitten kun meinaavatkin.
Toisaalta toivoin pitempää kiertoo kun ollut tuo kp 24 aika vakio.

Kp 25 /24-26. Yk 11
Ovista en bongannut.
Mietin myös että kun lääkäri sanonut että mun vasemmanpuolen munasarjat laiskat ja nyt tänäänkin todella kovat kivut alhaalla kyljessä vasemmalla niin että kippurassa huusin ku tuli niin äkkinäinen kipu niin mietin et olisko just nyt tällä kierrolla tuo laiskapuoli menossa. Ja enskiertoon oikea terveempi puoli käytössä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sandi04
Hormonihirviö täällä hei :ROFLMAO:
Kyllä on mies ollu pulassa muutamana päivänä mun hysteeristen itkukohtausten kanssa. Se on kerran jos toisenkin saanu vakuutella ettei oo menossa mihinkään ja että se rakastaa mua just sellasena mitä olen :love:
Ovis lähenee ja vähän hirvittää saadaanko se hyödynnettyä, mies kun on ymmärrettävästi väsynyt työpäivien jälkeen. Pitikin meidän lomaplussan mennä kesken, on niin hankalaa talletella miehen töiden lomassa :(
 
Niin no saihan täällä käydä potemassa vauvakuumetta, joo ei sitä lupaa kyllä oo.
En oo kuitenkaan luovuttanu..
Mulla oli haaveena että syyskuulle lupa heltiäis:love:. En oo uskaltanu kysellä nyt. Koitan vaan miettiä että miten tän kuvion sais toimimaan, jos mua lykästää vielä. En raskautunu vahingossa:unsure:.. eli elokuun rundi pyörähti päälle:sneaky:. Vitsit että ei ois kauheesti malttia.. kun vanhenenkin kokoajan!!!! Aargh:mad:!!
Myrsky jospa sie nouset ratsaille ja suuntaat kohti ..;) ni ei ukko rasitu

Tsemit kaikille:p
 
@Sandi04 Onneks tää mun urheilija on pienellä houkuttelulla ollut sittenkin kunnolla iskussa ;)

Täällä ovistesti näyttää jo aikas vahvaa viivaa. Parin päivän sisään ovis myös oireista päätellen. Toivottavasti tänään tai huomenna ehdittäis vielä talletella :) Eilen ja tiistaina on jo onneks talleteltu.
Vähän yrittämistä varjostaa miehen lasten huoltajuuskiista. Onneks saadaan pienet käymään viikonloppuna, vähän koko perheen laatuaikaa välillä :LOL:
 
Heipähei!

Liittyisin porukkaan. Neljättä kuumottelisi.
Lapset 09,10,12 ❤❤❤
Kp. 31/32, negan sain kp. 28/32. Mutta onneksi tulee uusia kiertoja...
Mulla lasten syntymän jälkeen ollut kamalat oviskivut. Mutta nyt ollut mielettömän kipeä alavatsa, etenkin oikealta nivusesta. Nyttenkin paraikaa kramppaa kunnon menkkakivut...

Plussatsemppejä kaikille!
 
Kp 8/24-26
Josko alkas huomenna ovista tikuttelemaan. Viime kierrolla en sitä löytänytkään.

Mites ootte mieltä mulla alko nyt yk 12 koska kierrot lyhyet ja välillä ollut kahdet menkat kuukaudessa. Eli voinko jo soitella aikaa kunnallisen lapsettomuus tutkimuksiin vai odotanko sen kun aloitettiin eli lokakuussa jollon tulee 1v täyteen
Toisaalta mulla oli tuo loop myös että voivat vaan sanoa että malttia
 

Yhteistyössä