Toiveena vauva 2017-2018

Posti toi tännekin testit tänään!:)Negatiivinen oli, niinkuin vähän arvelinkin, joten nyt vain odottelen menkkoja alkaviksi.

Mä tilasin kotitestiltä, ja sieltä tuli sähköpostiin ilmoitus, kun tuotteet oli lähetetty.
Eihän sitä vielä tiedä vaik plussaks muuttuisi. Mulla tänään kp 29/28. Toivon että joko tulis pikainen plussa tai sit menkat alkais. Pahinta jos kierto venyy tolkuttomasti. Mulla oli kyl yhtenä päivänä oletetun oviksen jälkeen kipukohtaus töissä joten jos se oliki ovis nii menkat alkais vasta torstaina.

Jännä tunne alavatsassa koko ajan. Ihan ku siel olis jotai ylimääräistä :ROFLMAO: ei sellasta menkkamaista vaan jännää pistelyä. Testi viimeks eilen nega joten tuskin silti tärppäs
 
Mä tilasin tällä kertaa mammaksi.fi, tuli nopeesti ja oli davidin herkkiä. Kohta oon tilannu kaikista mahdollisista paikoista :D hauska kun joka paikasta tulee eri testit. Nettisivuilla ne on tyyliin vaan jaoteltu herkkyyksien mukaan ja sit vasta selviää, kun avaa kuoren
 
Mä tilasin tällä kertaa mammaksi.fi, tuli nopeesti ja oli davidin herkkiä. Kohta oon tilannu kaikista mahdollisista paikoista :D hauska kun joka paikasta tulee eri testit. Nettisivuilla ne on tyyliin vaan jaoteltu herkkyyksien mukaan ja sit vasta selviää, kun avaa kuoren
Himotestaajan hupeja "minkä merkkisiä testejä täältä saa?".:LOL:
Helpot huvit ja itse harrastan samaa.:D

No sorruin ovistestiin. Onneks oli vielä ihan halju, mutta vv on siihen viittaavaa että ovis kyllä lähenis.(n) Testasin siis kohdunnapukan ja mukana tuli jäätävä määrä valkuaiselta näyttävää tavaraa.:sick::ROFLMAO:
Liian sitkeetä ollakseen vielä erityisen hedelmällistä, mutta ei oo kyllä aiemmin näin aikasin alkanu tulemaan, menkatki loppu vasta 2pv sitten.:whistle:
 
Pitihän se nyt sitten kauppareissulla ostaa RFSU:n testi ja vain yksi viivahan siinä näkyy. Arggg, mikään ei oo turhauttavampaa kuin negatestit ja menkat, joita ei kuulu. Kp 33/31-32. Ärrrsyttävää. Ja alkokin oli jo kiinni kun sinne asti tänään pääsin :(

Saisko lyödä jo hanskat vaan tiskiin? :cry:
 
Tääl onki paljon samanlaisia tilanteita.. Hitsi ku tekis mieli olla testaamatta pari päivää mut haluaisin tietää voinko juoda huomenna sitä viiniä.. En vaan jaksais nähdä yhtään negatestiä. Ei kuulu siis menkkoja vieläkään
 
Tääl onki paljon samanlaisia tilanteita.. Hitsi ku tekis mieli olla testaamatta pari päivää mut haluaisin tietää voinko juoda huomenna sitä viiniä.. En vaan jaksais nähdä yhtään negatestiä. Ei kuulu siis menkkoja vieläkään
Mulla oli ihan sama ongelma kaupassa. Mikä tosin ratkes jo siihen alkon kiinnioloon :D Mutta selitin testaamista itelle myös sillä, että mitä vähemmän aikaa niitä turhia toiveita ehtii itselleen herätellä, sitä vähemmän joutuu myöskin negatestiin pettymään. Eli jos itellä ei huomennakaan ala kuukautiset, oisin jo ollut vähän turhankin innoissani raskauden mahdollisuudesta. Nyt en niinkään.
 
Ompa nyt paljon epätietosuutta ilmassa. Itellä meni pikkujoulut niin kosteissa merkeissä, et nyt ei tee onneks ainakaan alkoholia kyllä yhtään mieli. =)

Voiko tää meijän alituinen "stressaaminen" ja itsensä/tuntemuksiensa vähän semmonen ehkä liiallinenkin tutkiskelu vaikuttaa negatiivisesti ja siirtää menkkoja? Eikai? Alkaa jo nyt tuntua rasittavalta vaikkei kiertoja oo edes montaa takana :D
 
Ompa nyt paljon epätietosuutta ilmassa. Itellä meni pikkujoulut niin kosteissa merkeissä, et nyt ei tee onneks ainakaan alkoholia kyllä yhtään mieli. =)

Voiko tää meijän alituinen "stressaaminen" ja itsensä/tuntemuksiensa vähän semmonen ehkä liiallinenkin tutkiskelu vaikuttaa negatiivisesti ja siirtää menkkoja? Eikai? Alkaa jo nyt tuntua rasittavalta vaikkei kiertoja oo edes montaa takana :D
Siis jos siitä luo itelleen stressiä/kovia paineita niin voi kyllä vaikuttaa, usein siihen ovikseen. Joko ovis siirtyy pidemmälle tai jää kokonaan välistä.
Mua tää analysointi rauhoittaa kun tietää mitä tapahtuu tai ei tapahdu.
Oma kroppa kyllä viestittää mulla aika vahvasti, eri asia toki suostunko uskomaan niitä viestejä, mitkä siis kielii negakierrosta.:LOL:
Oikein täsmällisesti menkat silti aina alkaa vaikka ensin kieltäydyn uskomasta täysin mm.vikoina kiertopäivinä alkavaan lämmön sahaamiseen. Se on täysin selvä merkki mulla ettei tärppi käynyt, toistuu joka kierrossa just muutamia päiviä ennen ku hanat aukeaa.:ninja:
 
Kuinkas pitkän aikaa jengi on täällä yrittäny?
Mulla vasta eka kierto menossa niin en ole vielä kerenny stressata (siis muuta kuin sitä että missä mennään kierron kans), mutta uskon että jos jo on monta kiertoa yrittäny niin helposti varmasti alkaa stressiä pukkaamaan, vaikka yrittäis ottaa rauhallisesti.

Mä kyllä olen melko varma, että ovis oli muutama päivä sitten, oli vähän semmoset merkit, joten en niin hermostu noista negatesteistä. Varmaan sitten taas alan stressaamaan jos ei menkkoja ala kuulumaan parin vkon päästä.
 
Yk 1 täälläkin vasta menossa. :) Flo:n mukaan ovulaatioon 8 päivää jäljellä. Ajattelin perjantaina/lauantaina alkaa ovista tikuttelemaan. Itse en ole mitään ovulaatio-oireita tunnistanut niin vähän jänskättää kuinka tämä homma nyt toimii. :D Siksi ovistestit heti käytössä. Vauvaa olen toivonut jo pitkään ja vihdoin marraskuussa mies antoi periksi. :p Ensimmäistä yritetään ja vähän pyörryksissä ollaan molemmat. Mutta tämäkin kokemus taas vahvistaa. <3 Itsellä vaan suuri pelko jos tärppiä joutuu odottelemaan kauan..
 
Täällä kesäkuun jälkeisestä keskenmenosta jatkunut yritys. Aamulla ehdin jo ottaa aamupissat talteen testiä varten, kunnes kp 1 ilmoitti tulostaan. Eli taas uuteen alkuun.

Nyt taidan kyllä pistää yrityksen joulutauolle. Tänään ainakin tuntuu sille ettei jaksa eikä pysty :cry:
 
@Möörtsi tsemppiä vaan sitten yritykseen! Ovistikut on tosi käteviä jos ei ole mitään oireita oviksen aikoihin tai epäsäännöllinen kierto.

@pikkutakkutukka :(❤ Saanko kysyä, että ootko käyny lääkärillä tämän tiimoilta? Onko sulla lapsia ennestään vai yritättekö ensimmäistä? Ehkä joulupuuhat saa vähän ajatuksia irti tästä hommasta.
 
Ajattelin tulla huikkaamaan, että tein eilen aamulla uuden testin (edellisen siis sunnuntaina) ja viiva oli selvästi tummunut, joten kyseessä ei onneksi ollutkaan kemiallinen. <3

Jos kaikki vaan hyvin menee, elokuussa meillä on uusi perheenjäsen. Jostain syystä vaan oon todella epäluottavainen voiko kaikki mennä jälleen hyvin, jotenkin tajunnut keskenmenojen yleisyyden niin tuntuu mahdottomalta että se ei omalle kohdalle osuisi. Mut yritän olla stressaamatta koska se ei mitään auta. Ehkä ekan ultran jälkeen jos kaikki on hyvin annan itselleni luvan innostua.

Ihmetyttänyt myös sellaiset satunnaiset vihlaisut kohdunsuulla, muistaako kukaan aiemmin raskaana ollut että olisi heti alkuraskaudesta ollut sellaisia? Mulla ei ainakaan ole kahdessa aiemmassa raskaudessa ollut sellaista, mut voiko se johtua siitä että paikat on jo niin venyneitä?

Paljon tsemppiä ja jaksamista kaikille, se on henkisesti yllättävän raskasta. :/ Toivotaan että uusi vuosi tuo mukanaan teille kaikille ihania uutisia <3
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
Kääk, valkovuoto muuttui tänään kirkkaaksi, sitkeäksi ja kuin kananmunan valkuaista olisi. En ole tajunnut näin aikasin alottaa ovistikkuja! Tänään kp 10/30 vasta. Onkohan jo liian myöhäistä vai alkaako tuollainen vuoto jo ennen ovulaatiota? :eek:
 
@lalaland ihanaa, onnea!:love:
Ja mulla oli tuosta kolmannesta (eli nuorin) aikamoisia säväreitä ja vihlontaa sekä rv7 verilimaista vuotoakin. Muistelen että kun se vuoto loppui (kesti vajaan viikon eikä ollut siis jatkuvaa vaan pari-kolme kertaa päivässä tuli), loppui myös ne vihlonnat. Neuvolassa arpoi että voi liittyä toisiinsa. Limatulpan muodostuminen, limakalvojen muutokset yms.

Ja mä oon kaikessa rauhallisuudessani odottaessani voinut henkäistä paremmin vasta rakenneultran jälkeen ja siitä vielä hieman stressailen kunnes ollaan päästy sinne rv27 ja on jo paremmat mahikset keskosen selvitä. :barefoot: En koko ajan stressaa, mutta se sellainen huoli on siellä taustalla. Omassa piirissä on kaikenlaista tapahtunut, joten pistäähän se aina miettimään ja tulee ajoittain sellainen fiilis, että miksi itse olisi poikkeus kun on jo lapsia.
Mutta niin, osaan onneksi märehtiä nuo ajatukset sivummalle ja elää siinä hetkessäkin. Vanhemman rooli selvästi on olla aina vähän huolissaan :whistle:

Mulla nää ovisolot senku kasvaa. Tosi aikaseen kyllä alkaa. Testailen oviksen tuossa jahka tulee tarpeeksi pitkä väli liruttelematta. En mä ovisplussaa odota, mutta olettaisin että näillä oloilla viiva silti selvemmin näkyis.:LOL:
Selkeesti siis vois olla oikealta tulossa, ku tällä tavalla jo miestä kyttään.:D
 
Ihan justiinsa on tasan 6vuotta siitä, kun plussasin tytöstä ja täytyy kyllä rehellisesti sanoa etten muista mitä tuntemuksia oli. Muistan huimauksen ja lievän kuvotuksen, mutta en sitä et oliko mitään alapää/vatsatuntemuksia :D ei varmaan ainakaan kauheita.

@lalaland ainaki moni puhunut että toisen/seuraavien lasten kohdalla just esim vatsa kasvais alkuraskaudessa nopeammin yms, joten hyvin kai tommoset tuntemukset vois olla just siitä, ettei oo ekaa kertaa venyttämässä paikkoja :D
 
Unohtunut kaikessa joulu kiireessä tänne tulla kirjottelee, kävin uudestaan progesteron verikokeessa tiistaina. Kun sain toista kertaa tässä kuluvassa kierrossa clearbluen kaksoishormoonilla hymynaaman kp38, se ensimäinen arvo joka otettiin silloin marraskuussa oli kuulemma todella alhainen. Kuulin vaan puhelimessa näin, kun soittelin sitä että jos voisin käydä uudestaan.

Mulla iski tuolloin kp38 kun sain sen hymynaaman, niin migreeni kohtaus ja oli alamaha kipeä ainakin 4 päivää. Luulin että mulla alkoi virtsis, kun oireilee juuri niin että alamaha on kipeä ja käveleminen ( ne tärähtelyt) sattuu ja istumaan meneminenkin hieman tuntui. Seksi sattui myös, limoja en erityisemmin kyllä bongannut.

Tuloksia progesteron arvosta voin soitella ensi viikolla, ja alotella terolut kuuria jotta saadaan uusi kierto käyntiin. Ei varmaan tässä joulukuussa saada tehtyä sitä aukiolotutkimusta kun alunperin oli puhetta. Harmittaa! Mutta katsotaan miten käy, meinaan vaan kun tulee pyhiä sun muita niin ei varmaan edes ole aikojakaan sopivasti heillä..

Alinah92 kp46 dpo7.

Aamulämpö käyrästä laitan kuvaa myähemmin tänään kun ehdin, nyt olen tietokoneella käymässä ja käyrä on puhelimessa. :)
 
Ihan justiinsa on tasan 6vuotta siitä, kun plussasin tytöstä ja täytyy kyllä rehellisesti sanoa etten muista mitä tuntemuksia oli. Muistan huimauksen ja lievän kuvotuksen, mutta en sitä et oliko mitään alapää/vatsatuntemuksia :D ei varmaan ainakaan kauheita.

@lalaland ainaki moni puhunut että toisen/seuraavien lasten kohdalla just esim vatsa kasvais alkuraskaudessa nopeammin yms, joten hyvin kai tommoset tuntemukset vois olla just siitä, ettei oo ekaa kertaa venyttämässä paikkoja :D
Jep, seuraavilla kerroilla alkaa kaikki aiemmin, usein, ei toki jokaisella.
Ja hyvin monilla alkaa liitoskivut. Itsellä ne on olleet kerta kerran jälkeen pahemmat, mutta onneksi ne loppuu sittrn kun on synnytyksestä palautunut ja siinä vauvakuplassa niihin ei enään kyllä kiinnitä huomiota ollenkaan, onnellisuus hormoonit jyllää sen verran vahvasti.:LOL:
Mä muistan esikoisen odotuksesta, että maha pysyi piilossa rv23 asti ja sit se puski ihan kauhealla vauhdilla esille. Liikkeet tunsin rv21 ekan kerran.
Kakkosesta ei pystynyt piilottamaan mahaa enään rv15 jälkeen millään. Liikkeet tunsin rv16.
Kuopuksen ja kakkosen välissä oli melkein 6 vuotta, niin maha pysyi jemmassa taas vähän pidempään, olisko posahtanut rv17 niin palloksi että ei auttanut piilottelu.:LOL: Liikkeet tuntui rv15 eteenpäin. Liitoskivut alkoi kuopuksesta rv18..en tykänny.:D
 
Lalaland onnea! :love:

Meillä on yrityskierto 2 käynnissä nyt, mutta menkkojen pitäis alkaa hetkenä minä hyvänsä. :D Olo ei tosiaan ole yhtään raskaana oleva, ja eilen testi näytti negaa... Mutta siis lauantaihin mennessä viimeistään pitäisi alkaa.
Meillä on ennestään kolme lasta, suht nopeasti tärpänneet (yrityskierroista 3, 6 ja 2). Silti kuitenkin jännittää, että neljäs ei onnistuisikaan yhtä helposti. No, ei pitäisi olla liian malttamaton... :rolleyes:
 
Ja oon kuullut (ja itsekin todistanut :ROFLMAO:), että mitä useammin synnyttää, niin sen pahempia ne synnytyksen jälkeiset jälkisupistukset on. :eek: Itellä ainakin se kolmas kerta oli jo täyttä piinaa, ties mitä neljännellä kerralla tulisi olemaan! :ROFLMAO::confused:
 
@Marceline Meillä on menossa yk6 viimeisimmän keskenmenon jälkeen. Vuosi sitten jätettiin ehkäisy pois ja keväästä saatiin kaksi keskenmenoa.

@pikkutakkutukka Voi ei, pahoittelut menkoista :( Me pidettiin kesällä 2kk taukoa, teki kyllä ihan hyvää.

@Alinah92 Kuulostaa kyllä ihan ovikselta nuo tuntemukset :) Toivottavasti se tutkimus ehdittäisiin tehdä, olettehan tekin jo odotelleet vaikka kuinka kauan.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92

Yhteistyössä