Toiveena vauva 2017-2018

Tämä viikko on menny kyllä niin perseelleen. Meidän neiti alko siis oksentaa tiistaina ja eikös sitten keskiviikkona ollu mun vuoro. Mieskin sitten vielä torstaina sai saman taudin (mutta paaaljon lievempänä kuin minä!!!). Nyt on jotenkuten päästy taudista eroon ja ruoka taas maistuu kohtuudella.

Nyt alko itellä sitten piinaviikko. Nimittäin ens viikon lopussa vois alkaa testaileen josko plussa ilmestyis tikkuun :p
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

ON: Dpo 8 menossa.. Jotakin menkkakipumaisia tuntemuksia ollut nyt muutaman päivän ja iltaisin palelen ihan hulluna. Muuten ei mitään poikkeavaa. Joku pieni flunssa oli alkuviikosta. Yritän olla kehittelemättä itselleni mitään oireita ettei sit taas pettyis niin kovin... Piinaapiinaa...

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti<3
 
Juliet86: Oliks sulla mikä kiertopäivä nyt ja minkämittainen kierto? Mietin vaan että millä kohtaa meinasit testata.

Mulla on kiertopäivä 14/28 menossa. Viime vkl vähä ilakoitiin, mut melkosia sissejä sais olla, että jotain tapahtuis. En oikeen ite ees tiiä, että olisinko vielä ihan valmis uuteen raskauteen. Toisaalta vois olla iha hyvä, että kävis vahingossa ettei liikaa ehtis miettii mitään.
 
Hellou!
Tausta stalkkerista taidan siirtyä tänne joukkoon :LOL:
Elikkäs avokin kanssa ya about 7/15 vähän sillä meiningillä että tulee jos on tullakseen, pikkuhiljaa alkaa tuntumaan siltä että on alettava jotain taikatemppuja tekemään kun ei muuten kuulu.
Mulla on ennestään 8v poika avokille eka.
Kaippa tuo ikäkin alkaa vaikuttaa tänä vuonna tulee karmeet 35 mittariin :(
Kp tällä hetkellä 1/28-30.
 
Onnea plussanneille! (y)

Ja pahoittelut susanmaaria uuteen kiertoon joutumisesta! :(

Täälä alotettu eilen jo testaileen ovista eli kp 6, koska kierron pituudesta ei oo mitään tietoa nii päätin aloitella ajoissa. :rolleyes:
 
Tänään tein liuskatestin, digitestin ja vielä ovistestin kun sellaisia kaapissa nyt sattu olemaan :D liuska näytti haaleaa plussaa? ovistesti vahvaa plussaa mutta digissä luki että ei raskaana :eek: ääh kun on ärsyttävää.. liitteenä vielä kuva liuskatestistä.
 
Onnea plussanneille! (y)

Ja pahoittelut susanmaaria uuteen kiertoon joutumisesta! :(

Täälä alotettu eilen jo testaileen ovista eli kp 6, koska kierron pituudesta ei oo mitään tietoa nii päätin aloitella ajoissa. :rolleyes:
Ai sä aloitit jo testailee ovista hmm..kai määki sit ku meillä sama tilanne (ei asvistustakaan milloin ovis) ja samoilla kp:illä mennään..tai no mulla on nyt kp5 :D on tosi malttamaton olo...päivät matelee...o_O
 
Täällä ois dpo 10 ja testit polttelee kaapissa...kovasti tekis mieli testata mutta pelkään pettymystä niin. Nyt ei oo pariin päivään ollut oikeestaan mitään oloja suuntaan tai toiseen (mitä nyt tallilla meinasin pillahtaa itkuun kun suututti ja joka päiväistä väsymystä). Mitään vihlasuja tms ei oo tuntunut, niistä moni tuntuu mainitsevan.
 
jenna91 aika outoa että digi ei vielä näytä!! Kyllä tuo tosi selvä plussa on jo. Mikä dpo sulla on menossa? o_O

elokuuvauva09 joo ajattelin aikasin olla liikkeellä, vaikka oo edes sellanen olo että ovis olis pian, mutta testaillaan. :D

Tilailin raskauskeijulta noita One Step ovilaatiotestejä, en oo niitä ikinä käyttäny. Kontrolliviivakin toosi haalea! Toivottavasti noista olis selkeempi lukea ovisplussa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: elokuuvauva09

Yhteistyössä