Toiveena vauva 2017-2018

Kp 38/28, ei edelleenkään mitään merkkiä menkoista.. Kai se pitää jossain vaiheessa sit taas terkkaan olla yhteyksissä jos ei näy mut tällä hetkellä en jaksa ressata enää yhtään asiasta..

Alko tänään vapaat ja niin vaan heräsin viime yönä etovaan oloon ja oksensin. Eikö se niin oo, että tunnollinen työntekijä sairastaa vapaalla :D hyh, kunhan ei kaikki vapaat tässä kulus..
 
Millos te enemmän testaamiskokemusta omaavat olette saaneet plussia testiin? Kuinka monta päivää oviksen jälkeen? Sehän kiinnittyy 6-7 päivän päästä oviksesta, jos on hedelmöittynyt ja silloin alkaa se hcg:n määrä kasvamaan.

Miten te tulkitsette oviksen ajankohdan, jos ette tikuta sitä? Milloin ne limat tulee (sellai venyvä köntti)?

Onks digitestit hymynaamalla ne luotettavimmat vai voiko niistäkin mennä ovis ohi?
Mulla oli edellisessä raskaudessa dpo 11 David-raskaustestillä haalea mutta selvästi värillinen viiva, dpo 12 Davidilla vähän vahvempi viiva ja dpo 13 PC:ssä melko vahva viiva. Mulla on noi kirjoitettuna raskauspäiväkirjassa, joten ihan tuoreeltaan katsottuna, mutta on mulla noi testit myös jemmassa. :ROFLMAO::rolleyes:

Ovista en kropan tuntemuksista ja merkeistä tunnista. Tässä kierrossa en ole bongannut mitään limoja, mutta testi antoi kuitenkin ovisplussan...
 
Millos te enemmän testaamiskokemusta omaavat olette saaneet plussia testiin? Kuinka monta päivää oviksen jälkeen? Sehän kiinnittyy 6-7 päivän päästä oviksesta, jos on hedelmöittynyt ja silloin alkaa se hcg:n määrä kasvamaan.

Miten te tulkitsette oviksen ajankohdan, jos ette tikuta sitä? Milloin ne limat tulee (sellai venyvä köntti)?

Onks digitestit hymynaamalla ne luotettavimmat vai voiko niistäkin mennä ovis ohi?
Tässä mun esikoisesta tehdyt testit <3 Eli ovulaatio on vissiin ollu kp18 kohdalla ni siitä 12 päivää ni näkyy jo selkeäkin plussa :love: ai että...saispa taas kohta tuollaisia kuvata :rolleyes::whistle::love:
Mä en oikeen tota ovista tunne/huomaa eli tikutus on ollu mun juttu :DOvulaatiotestit.JPG raskaustest.jpg
 
Uskaltaako mukaan yrittää yks innokas haaveilija? :)

Ite oon siis 24v (muutaman viikon päästä 25) ja puoliso 26v. Pikku hiljaa alkaa tulla vuosi siitä kun ehkäisy jätettiin pois ja alettiin yrittämään sekä haaveilemaan pallerosta. Minulle tämä tulokas olisi toinen, aikaisempi syntynyt '08. Tulokas olisi puolisolle ja meille yhteisesti ensimmäinen.

Itseä ruennut jo turhauttamaan kun pallero ei ole antanut itsestään merkkejä näinkään pitkän ajan jälkeen. Ensimmäinen lapsi ilmoitti tulostaan muutaman kuukauden yrityksen jälkeen. Puoliso jaksaa kannustaa että kyllä se sieltä tulee kun aika on mutta itse vain niin kärsimätön. Muutaman kerran ollut raskausoireita ja kerennyt haaveilla että nyt se onnistui mutta ei. Testi näyttänyt aina negatiivista. Liekö höperö pääkoppa kehitelly nuo oireet sitten :D
 
Nyt olisi gynelle aika reilun parin viikon päähän. Katsotaan mitä se sanoo ja antaako se jotain kierron tasaamiseen. Mitä vaihtoehtoja siihen on? Ovis tulee tikkujen mukaan, mutta menkat antaa odottaa itseään?
 
Heippa! :) Täällä yksi kuumeilija lisää. Olen 25-vuotias, 2-vuotiaan tytön äiti ja puolisen vuotta yritystä takana ja vauvakuume on ihan mahdoton :) Käytössä ollut nyt terolutit kolmisen kuukautta, kiertoa tasaamaan ja luteaaliaikaa pidentämään. Nyt menossa kp 27/30 ja viikon ajan ollut kaikenlaisia outoja oireita ja nyt sitte jännittää ja lujaa :D! Viime viikolla yhtenä päivänä raudanmaku suussa, mutta illalla norovirus iski päälle ja kesti pari päivää, en tiedä johtuiko maku suussa sitten siitä...noh on muutakin :p kauheat iltavilut ja nännit kosketusherkät, alavatsassa ja alaselässä juilii menkkamaisesti, mutta aika lievästi ja nyt kipu on enemmän keskellä kuin yleensä...viikonloppuna etoi hirveästi ruokailujen aikana ja nyt ruokahalu on vähentynyt...jännää. Pelkään vaan, että mielikuvitus tekee tepposet taas. ei auta kun odotella :)
Kysäisen sultakin, että missä vaiheessa otit yhteyttä ja minne tuosta lyhyestä lueaalivaiheesta? Meillä nyt viides yrityskierto menossa. Pari viimeistä kiertoa olen tikuttanut ovista ja huomannut lyhyen luteaalivaiheen. Imetän vielä esikoista muutaman kerran päivässä, joten varmaan ei kannata mihinkään soitella ennen kuin imetys on kokonaan loppu ja näkee auttaako jo pelkästään se. Mutta lyhyt kierto mulla on ollu jo joskus kauan sitten, joten voi olla mulle ihan tyypillistä...
 
Moikka! :)

Täällä 24v kroonisesti vauvakuumeesta kärsivä, syksyllä AMK-opintonsa päättänyt nainen. Olemme olleet mieheni kanssa ensi kuussa yhdessä 2 vuotta, miehellä vakiduuni ja asumme omassa (pankin) rivaripätkässä. Itsellä tällä hetkellä vaan pätkäduuneja, mutta eiköhän sitä töitä kerkeä koko elämän tekemään, alakin on sellainen että työt ei pitäisi kyllä kesken loppua.

Tosiaan itsellä on ollut toiveissa lapsi jo varmaan teinistä asti ja miehelle olen aikaajoin asiasta puhunut. Hän ei ole ollut juurikaan kiinnostunut, lapsia kyllä haluaa ja aina halunnut mutta tämä perinteinen "katsotaanhan vielä...". Nyt kuitenkin tuli tilanne, jossa PAPAssa näkyi graavimpia muutoksia ja jouduin kolposkopiaan. Pelkäsin jo, että löydös on syöpä ja minulta poistetaan kaikki -> en voi saada lapsia. Tämä sai miehenikin heräämään, ei ne lapset ja niiden "TEKEMINEN" ole ihan itsestäänselvyys. Tulos oli kuitenkin paras mahdollinen: seuraava papa vuoden päästä.

Asia jäi kuitenkin kaivertamaan: entä jos tilanne pahenee? entä jos vuoden päästä joudun leikkaukseen joka johtaa lapsettomuuteen? pystynkö elämään ajatellen, että ainoa mahdollisuuteni saada lapsi oli tämä vuosi ja se menetettiin?

Päätimme siis, että ensi kuun lopussa jätän minipillerit pois ja antaa tulla sitten kun on tullakseen. Kuume on ihan älytön! Kierrosta en voi sanoa mitään, koska minipillerit ovat lopettaneet kuukautiseni kokonaan. Toivottavasti tärppää nopeasti, että saamme pienen jo tämän vuoden puolella! :)

Sori, tulipas pitkä vuodatus! :D

Minulla oli aikoinaan löydöksiä PAPAssa, silloin vielä ne laitettii vaikeusasteisiin ja ei ollut lievemmästä päästä. Muutaman vuoden kävin puolen vuuen välein (olikohan näin) otattamassa kokeen ja lopuksi tuli puhtaat paperit. Tästä on jo vuosia aikaa, mutta kyllä se sillon hätkähytti. Pitäis käyvä taas, mutta kun ei saa aikaseksi.

Mutta tsemppiä teille! :)
 
Plussatuulia odottavat:
21.01.2016


heartbeat-163709__180.jpg pregnant-422982__180.jpg baby-256857__180.jpg puzzle-654957__180.jpg
banner-940636__180.jpg

-tanjuska (21) | kp 1/26 | 1.lapsi | ya 1/-13

inasofia (26) | kp 22/29-30 | 2.lapsi

Darni73 | kp 24/25 | 4.lapsi | ya -12

taaperotx5 (33) | kp ?/32-46 | 6.lapsi

susanmaaria | kp 26/23-26 | 3.lapsi | yk 7

mama? (24) | kp 13/28-30 | 1.lapsi | ya -13

Nonsk | kp 46/34 | 1. lapsi | yk 4

Vuorikristalli (39) | kp 9/27-28 | 6.lapsi | yk 7

kunnon kinttaat (30) | kp 39/28 | 2.lapsi | ya-15

Selkkis (36) | kp 24/30 | 3.lapsi | yk 2

Juliet86 (29) | kp 19/26-28 | 2.lapsi | yk 3

Chuislean (22) | kp 34/38 | 1.lapsi | ya-14

Mandee (23) | kp 33/28-31 | 1.lapsi | ya 11/-15

_garnet_ (24) | kp 5/27-30 | 1.lapsi

mirajalapset | kp 29/28 | 4.lapsi | ya 12/-15

Mintzuli (32) | kp 29/26-30 | 2.lapsi | yk 3

jenna91 (24) | kp 25/33 | 3.lapsi | yk 3

Pjawla (25) | kp 36/28 | 1.lapsi | ya -15

Unelmia2016 (32) | kp 26/28 | 2.lapsi | yk 4

Autumnn | kp 16/27 | 1.lapsi | yk 9

jenetsu (27) | kp 16/28-30 | 1.lapsi | ya 1/-16

MeaMinnis (37) | kp 21/25-26 | 3.lapsi | ya 6/15 (km 9/15)

kairan (29) | kp 6/28 | 5.lapsi | yk 2

Illuminated (26) | kp 23/29-31 | 1.lapsi | yk 3

anu84 (32) | kp ?/? | 4.lapsi | ya 1/-16

Kotikiss@ (30) | kp 25/28 | 4.lapsi | ya 10/-15

Minmar83 (32) | kp ?/28-33 | ya 3/-15

elokuuvauva09 (29) | kp 3/? | 2.lapsi | yk 2

aprikoosi85 (30) | kp 98/? | 3.lapsi | ya 1/-16

Sophi4 (24) | kp 25/28-30 | 1.lapsi | ya 1/-16

Spukka (23) | kp 2/23-55+ | 1.lapsi | ya 4/-14

Oinas86 (29) | kp 26/28-31 | 1.lapsi | yk 1

aprikoosinkukka (23) | kp 38/? | 1.lapsi | yk 1

nenni26 (28) | kp ?/? | 1.lapsi | yk 3

Cembalo (26) | kp 22/25 | 2.lapsi | yk 5

Karkki90 (25) | kp 5/? | 2.lapsi | yk 1

PAMPULI | kp ?/29 | 2.lapsi | ya 9/-15

jasmiu (25) | kp 3/30 | 2.lapsi | ya 7/-15

kiddi (30) | kp 7/25 | 3.lapsi | ya 1/-16

Not alone (24) | kp ?/? | 2.lapsi | ya -15

Emla | kp 32/30-60 | 1. lapsi | ya 12/-15


Hetken vielä taustalla kuumeilevat:

s4nnn (30) | 2. lapsi | ya 2/-16
Helmi1234 (39) | 2. lapsi | ya 4/-16
diadora (28) | 2. lapsi | ya 4/-16
keijupölyä (24) | 1. lapsi | ya 3/-16



Plussanneet: :love:
font-326357__180.jpg

♡ 28.10.2015 pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♡ 30.10.2015 Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2
♡ 31.10.2015 Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♡ 07.11.2015 Evemum | 4. lapsi | yk 1
♡ 11.11.2015 Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
♡ 16.11.2015 Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
♡ 16.11.2015 Nessu87 (28) | 2.lapsi | ya 6/-15
♡ 17.11.2015 hampula (27) | 2.lapsi
♡ 22.11.2015 Elsa84 | 4.lapsi | yk 2
♡ 06.12.2015 Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
♡ 11.12.2015 Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
♡ 16.12.2015 Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
♡ 20.12.2015 trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
♡ 26.12.2015 M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15

03.01.2016 Moon Moth (29) | 1. lapsi | yk 2
10.01.2016 cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2

19.01.2016 panikoija87 | 2. lapsi | ya 11/-15


Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

baby-19003__180.jpg
Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/
 
Viimeksi muokattu:
Taitaa menkat alkaa huomenna olin niin toivonut tällä kierrolla onnistumista, mutta tervetuloa yk5... Tekis mieli vetästä iso lasi viiniä mikäs nyt toisaalta estääkään... Jotenkin olen siinä uskossa, että seuraava mahdollinen tärppi on kesällä, keväällä se ei tule tapahtumaan. Jos osais pysyä näiltä palstoilta poissa, keskittyä muuhun ja lopettaa turhan testaamisen...
 
Tervetuloa Not alone ja keijupölyä! :)

keijupölyä, laitoin sinut tuonne taustalla kuumeileviin vielä hetkeksi, kerro kunhan yritys varsinaisesti alkaa :)

Täälläkin menkkoja odotellen, kyllä ne tänään vielä tulee siitä olen varma. Ja taas alkaa sama kela pyörimään kuin joka hemmetin kuukausi, loppumaton oravanpyörä. Tänään on näitä päiviä että niin kyrsii koko maailmankaikkeus eikä tiedä itkeä vai nauraa tälle epätoivon ja kyllästymisen karvaalta maistuvalle sopalle jossa on liian monta lusikkaa tai kenties sitten liian vähän.. Kiitos ja Anteeksi :rolleyes:

Muokkaus: Nyt hetkisen jälkeenpäin ei voi kun todeta, että kyllä ystävä saa paremmalle tuulelle ihan tietämättäänkin ♥

kp 1
 
Viimeksi muokattu:
Taas roikun netissä ja googlettelen kaikenlaista jotta saisin mielialan paremmaksi...ja se toimii! Löysin netistä meinaan, että kun lopettaa pillerit niin toinen kierto (joka mulla siis juuri alkoi) on usein hedelmällisin ja siinä kierrossa saattaa tulla useitakin ovulaatioita :LOL: Ootteko te muut kuulleet tällaisesta mitään vai onko tää ihan höpöhöpöjuttua? (n)
Jos asiassa on perää, niin tää tietää TAAS lisää rahanmenoa...heti kun nää tyhmät menkat on ohi niin pitää ruveta ovulaatiota tikuttelemaan tyyliin joka toinen päivä jos kerta on mahdollista että ovulaatioita tulee useitakin :whistle: voi luoja mun kanssa...:ROFLMAO:
 
Ihanaa että plussia tulee hiljalleen:love:

Tänään ollut huono päivä:/ sitä on niin sekaisin itsestään ja tuntemuksista:unsure: monta päivää lämmöt olleet 37 molemmin puolin,väsynyt useama päivänä vaikka yöllä nukkunut hyvin, välillä tuntuu menkkamaisia kipuja, joinain iltoina on "yököttänyt",mitään kiinnittymisvuotoa ei oo ollut (tai tuleeko sitä kaikille?) tänään dpo 7 tai 8 ka r-testi selvä nega,en oo yllättynyt ja kierto on ollut 28-33päivää. Ja odottaminen ei oo mun juttu:( nyt tekis mieli vaan itkeä:cry: miksi pitää olla niin vaikeaa ihmiselon? Ja varsinkin niillä,joilla on oikeasti todettu ongelmia raskaaksi tulon kanssa.
 
Tervetuloa taas uusille ja plussaonnea kaikille! :)

Täällä meni erikoiseksi homma, raskaustesti nega (clearbluen digi) ja ovulaatiotesti näyttää tummaa viivaa, eli siis ovulaatio nyt kp 39/28 vai mitä ihmettä ?! Kyllä kai mun kroppa taitaa olla sekasin ko mikä :confused:
 
-tanjuska Voitko vaihtaa mut ton Karkki90 tilalle, mä sain vihdoin toimimaan tän mun tunnuksen, millä oon aikasemminkin kirjotellut! :)

Tervetuloa uusille! :D

elokuuvauva09 Toivotaan, että se olis totta, tää olis se kierto! ++ ;)

Mulla tosiaan loppu menkat 2 päivän jälkeen ja tein vielä tuossa eilen testin varmuuden vuoksi, että olisinko raskaana, mutta en ole. Eli nyt vaan sitten testailemaan ovista ja toivottavasti tää kierto on nyt normalisoitunut. :D
 
Taas roikun netissä ja googlettelen kaikenlaista jotta saisin mielialan paremmaksi...ja se toimii! Löysin netistä meinaan, että kun lopettaa pillerit niin toinen kierto (joka mulla siis juuri alkoi) on usein hedelmällisin ja siinä kierrossa saattaa tulla useitakin ovulaatioita :LOL: Ootteko te muut kuulleet tällaisesta mitään vai onko tää ihan höpöhöpöjuttua? (n)
Jos asiassa on perää, niin tää tietää TAAS lisää rahanmenoa...heti kun nää tyhmät menkat on ohi niin pitää ruveta ovulaatiota tikuttelemaan tyyliin joka toinen päivä jos kerta on mahdollista että ovulaatioita tulee useitakin :whistle: voi luoja mun kanssa...:ROFLMAO:
Meidän esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. :) En tiedä onko tuossa jutussa perää. Ainahan joillain tärppää toisella kierrolla ja joillain ei. Ehkäpä teillä tärppää! (y)
 
Täällä kp 7 ja ei mitään uutta auringon alla :D. Oireita ei ole juuri minkäälaisia. MIetinkin sitä viime kiertoa missä oli tosiaan oireita vaikka muille jakaa. Tissit törkeen kipeet ja turvonneet, vatsaa kouri, ja pahoinvointia monena päivänä. No, vielähän nuokin oireet ehtii tulemaan, jos vaikka olisi pituudeltaan taas vähän normimpi kierto:whistle:.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tilasin just raskauskeijulta läjän ovulaatiotestejä ja jotain foolihappovalmistetta. Aattelin myös huomenna hakea kaupasta litratolkulla greippimehua. Jumaliste nyt rupeaa tapahtumaan :LOL::LOL::ROFLMAO: Saapa nähdä mikä "este" tällä kertaa tulee juuri ovulaation aikaan, syyskuussa oviksen aikana kamala emätintulehdus, sama juttu marraskuussa ja nyt viime oviksen aikaan minulla oli oksennustauti eikä nyt ihan hirveästi huvittanut peittoa heilutella :D Toivon todella, että nyt tärppäisi, alan olla ihan tosissaan turhautunut :(
 
Kp.26/23-26, mies sano että eiköhän mennä apteekkiin ♡ No apteekista testi ja nega :cry: Itse olin näkevinäni haalean haamun, mies oli tosi pahoillaan eikä nähnyt mitään vaikka kuinka tiiraili. Sano vaan että eikun lisää yrittämään, ihan kuin lohdottaisi :censored:
No pitää uudestaan ehkä testailla jos ei ala tässä viikonlopun aikana.
 
Mahanpohjaa kutkuttaa! Mulla on tätä pilleriliuskaa 17 pil jäljellä ja kysyin eilen mieheltä että ei kai mun tartte sen jälkeen enää uutta alottaa pariks viikoks (kun se sopimus oli se helmikuun vika pv). Eka sano että ei tartte mutta yritys alkaa vasta kuun lopussa. Hetken mietittyään tajus sitten, että eipä siinä oo kyllä mitään järkeä ja sanoo että liuska loppuun ja sitten (y)

En ois ikinä uskonu, että olisin näin innoissani yli kahta viikkoa ennen kun koko yritys edes alkaa :D
 
Minulla tosiaan kierron pituus 27-32. Näköjään aika vaihtelevaa mutta niin taitaa muillakin olla. Pahoittelut, en puhelimella saa vaihdettua väriä tuolle tekstille.

Täällä joudutaan taas kärsimään menkoista. Pienen pieni toivon kipinä kävi, josko nyt olisi onnistunut mutta ei :(
 

Yhteistyössä