Toiveena vauva 2017-2018

@äiti_82 Haha no salaa toivon että olisin tästä kierrosta raskautunut, kai siihen ihan mahdollisuudet on, jos ovis tulikin oikealta puolelta :D Sepä olisikin huvittavaa että tällaisesta epäkierrosta sitten lopulta tärppäisi :LOL:

@Nadine88 No voi ei. :( Jos tosiaan oli kemiallinen niin senhän jälkeen saattaa raskautua helpommin. Toivotan siis paljon onnea ensi kiertoon, jos menkat nyt tuosta alkavat.

@tänttähäärää Jotenkin näin naisen näkökulmasta tuntuu hullulta, mutta oma mies on sanonut ihan samaa että ilman siittiöitä ei olisi mies enää ollenkaan tjs. :unsure: Toivotaan että miehesi nyt kuitenkin saisi tsempatua itsesi antamaan sen näytteen, on kuitenkin hyvät mahdollisuudet että jännitys on viimeksi näytteen pilannut. Tsemppiä teille molemmille <3
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Voi @Nadine88 , tosi harmillista kuulla! Mutta niin kuin sanoit, myös monia positiivisia asioita myös. Jonkun lääkärin korvaan varmaan pelkästään niitä. Nehän aina näissä tilanteissa vaan sanois, että "no mutta sehän on hienoa! Selkeästi siittiöt on hedelmöittämiskykyisiä ja munasolut hedelmöittymiskykyisiä" Vaikka uskon, että eipä tuossa nyt mitään erityisempää ilonaihetta juuri nyt näy. :unsure:

Ja @tänttähäärää sinne myös suuren suuret tsemppaukset, sekä sinulle että miehelle. Kuulostaa kuitenkin siltä, että olette voineet aiheesta rehellisesti puhua! Sekään ei aina noilta miehiltä ole ihan itsestäänselvää :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
TOIVEENA VAUVA :love:

9.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........20/28.............yk7
Nadine88.............1/29..............yk5
Tänttähäärää.......2/23-29 ......ya 10/16
Nelliida.................6/28-30......yk8
Pocahontas-.........19/24-34........yk12
Vuuti...................24/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....54/30-33........yk1
Sonde...................17/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................7/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...27/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........26/28...........yk 2
Ksennonen...........32/XX...........ykX
Haaveilija_93........30/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..15/27............yk2
Keijupölyä............32/18-23.......yk2
Embell..................17/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............13/25.............yk3
Aavalvar..............46/31-35........ya 2016
Minamona..........22/32-40.........yk1

Piinailijat:
Nasunen87..............dpo13
Vuuti.........................dpo11
Viipulainen...............dpo6
Minamona................dpo6
Pikkutakkutukka.......dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
Kiitos tsempeistä. Sieltähän ne menkat alkoi taas kertalaakista mikä on hyvä ettei mitään tuhrua tullu taaskaan ennen. Ihmeen hyvä fiilis vielä ja uutta matoa koukkuun vaan. Tähän kiertoon otan myös vattuteen, koska se selvästi tasasi kiertoa ja jospa tää olis ny ollu sit se eka ns. normikierto pillereiden jälkeen kun pituus jäi noin hyväksi.

Luteaalivaihe on näköjään ny kuitenkin päivän vähemmän ku alunperin luulin, mut kuitenki vielä se on 12-13 päivää riippuen laskutavasta nii pitäis olla normaali. Greippimehua en ota vieläkään käyttöön tähän, mut miehelle mietin jotain uutta vitamiinia ku ei tahdo buusti oikein riittää oviksen aikaan ku tulee monta päivää putkeen peiton heiluttelua. En myöskään aio kertoa nyt tarkkaa ovisplussaa ku se tuo miehelle turhia paineita. Näillä mennään!
 
Kiitos tsempeistä. Sieltähän ne menkat alkoi taas kertalaakista mikä on hyvä ettei mitään tuhrua tullu taaskaan ennen. Ihmeen hyvä fiilis vielä ja uutta matoa koukkuun vaan. Tähän kiertoon otan myös vattuteen, koska se selvästi tasasi kiertoa ja jospa tää olis ny ollu sit se eka ns. normikierto pillereiden jälkeen kun pituus jäi noin hyväksi.

Luteaalivaihe on näköjään ny kuitenkin päivän vähemmän ku alunperin luulin, mut kuitenki vielä se on 12-13 päivää riippuen laskutavasta nii pitäis olla normaali. Greippimehua en ota vieläkään käyttöön tähän, mut miehelle mietin jotain uutta vitamiinia ku ei tahdo buusti oikein riittää oviksen aikaan ku tulee monta päivää putkeen peiton heiluttelua. En myöskään aio kertoa nyt tarkkaa ovisplussaa ku se tuo miehelle turhia paineita. Näillä mennään!
Voi harmi:(
Mutta tosiaan, hyvä että tasaantui ja toivotaan sen myös pysyvän tuolla tolalla.(y)
Miehellesi vois sopia Mivitotal man liuos. Siinä on samat mömmöt mitä noissa tabuissa joita mun mies syö, mutta on tosiaan liuos. Se on näppärä kun voi ottaa sellasenaan tai laittaa vaikka mehun sekaan. Ja lisäks L-Carnitiini. Noi mitä meillä on, on kapseleissa, joten sen jauheen voi sieltä ottaa pois ja sekottaa vaikka jugurttiin tms.:giggle:
 
Voi harmi:(
Mutta tosiaan, hyvä että tasaantui ja toivotaan sen myös pysyvän tuolla tolalla.(y)
Miehellesi vois sopia Mivitotal man liuos. Siinä on samat mömmöt mitä noissa tabuissa joita mun mies syö, mutta on tosiaan liuos. Se on näppärä kun voi ottaa sellasenaan tai laittaa vaikka mehun sekaan. Ja lisäks L-Carnitiini. Noi mitä meillä on, on kapseleissa, joten sen jauheen voi sieltä ottaa pois ja sekottaa vaikka jugurttiin tms.:giggle:
Kiitos vinkeistä. Täytyyki ruveta googlettaa jos löytyis jostain nettikaupasta :)
 
@Nadine88 Tsemppiä uuteen kiertoon. Mä kans ens kiertoon otan vattuteen käyttöön, greippimehu oli jo tässäkin kierrossa.
@Fritang Onnea uudesta asunnosta! Ja mun kaverille kävi just niin, että sillon kun "yritys" loppui ja oli vähän jo toivokin mennyt niin sillon plussas ja sai onnellisesti nyyttinsä.

ON: perus menkkajomotuksia, ja paha olokin aamulla. Huomenna tai su odotan verilöylyn alkavaksi. AL pysynyt samassa.

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille ja
++++:whistle: piinailijoille
 
Pahoittelut @Nadine88 :cry:. Mutta nyt tunnet taas kropan paremmin ja onnistuu tallettelut just parhaaseen aikaaan! Minä liputan myös sen puolesta et siellä on hyvä olla porukaa jo "jonottelemassa" vaikka ovispäivänäkin viel tallettelis mut ei ne edellisen 4pvän talletuksetkaan varmasti hukkaan mene!

Ja jos se yhtään lohduttaa ni 50-80% hedelmöittyneistä munasoluista tarraa kiinni, eli jos kerran hedelmöittyy mut ei tartu ni seuraavan kerran kun hedelmöittyy ni aika hyvät mahkut saada tarraamaankin! Niin miä en oo tajunnut ajatellakaan tuota noin että kemiallinen vois parantaa raskauden mahdollisuutta seuraavassa kierrossa mut kyllähän se just näin meni esim. @Jasuuu lla ja sit minulla myös (vaikka en ehtinyt siinä kierrossa tikutella mut raskausoireet oli kyl niin vahvat et varmasti oli joku kemiallinen silloin) heti seuraavasta kierrosta tärppäs.

Tai no, tärppäs ja tärppäs, ei oo leffaviivoja näkynyt vieläkään, hailakka antoi vielä tänäänkin vaikka dpo18 jo. Mutta niin kauan kun ei tätikään oo tullt kylään ni toivottavasti siellä nyt joku matalasta hcg:stä huolimatta hengailisi :love:.
 
@viipulainen laitoin jo ton mivitotalin tilaukseen kun löysin sen halvalla shopping4netistä ja ei tullu ees postikuluja. Toi karnitiini täytyy jostain vielä metsästää.

Ja @ahmis tottahan tuokin että ne edeltävät tallettelut on kans tärkeitä mut oon ajatellu että jos on vaikka lyhytikäisiä siittiöitä nii olis niilläkin mahdollisuus ja sit taas jos on hitaita nii on annettu niille etumatkaa näillä edeltävillä talletteluilla :ROFLMAO::ROFLMAO:Tsemppiä sulle! Toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä :love:
 
@viipulainen laitoin jo ton mivitotalin tilaukseen kun löysin sen halvalla shopping4netistä ja ei tullu ees postikuluja. Toi karnitiini täytyy jostain vielä metsästää.

Ja @ahmis tottahan tuokin että ne edeltävät tallettelut on kans tärkeitä mut oon ajatellu että jos on vaikka lyhytikäisiä siittiöitä nii olis niilläkin mahdollisuus ja sit taas jos on hitaita nii on annettu niille etumatkaa näillä edeltävillä talletteluilla :ROFLMAO::ROFLMAO:Tsemppiä sulle! Toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä :love:
Joo toi oli muuten toinen paikka mitä katoin, mut tosiaan halusin kaiken yhestä paikasta ni tilasin tuolta hyvinvoinnin nettikaupasta. Ja siinä oli muuten sillon joku joulukuun etuki, ni se ratkes sillä.:LOL:

Ja joo kyllähän se tässä hommassa on niin että more is more vaikka miten päin asiaa miettisi. Meillä ei ainakaan tulosta oo tullu sillä, että ajotettu dpo-1, dpo0 ja dpo1. Puol vuotta tolla kaavalla ja mulle riitti tosiaan tommonen. Nyt oli talletuksia sit yht.7 kertaa hedelmällisellä jaksolla.:LOL:
Mä toivon että seuraavaa puurtamisjaksoa ei enään tarttis.:D Tää ovistallettelu muistutti kyllä tahdiltaan aika paljon sitä mistä tuo kuopus tärppäsi. Sillon meillä oli muutenki vielä päällä sellanen ekan vuoden huuma että ei tarvinnu paljoa kysellä että jaksaisko herra vähän naipotella.:ROFLMAO:
Mut positiivista tossa oli se, että vaikka mä vähän pelkäsin et se mun avautuminen saattais saada paineet päälle miehellä, ni sillä se toimi niin, että halus oikeen näyttää mihin pystyy.:D Akalle luu kurkkuub ja silleen.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
TOIVEENA VAUVA :love:

9.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........20/28.............yk7
Nadine88.............1/29..............yk5
Tänttähäärää.......2/23-29 ......ya 10/16
Nelliida.................6/28-30......yk8
Pocahontas-.........19/24-34........yk12
Vuuti...................24/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....54/30-33........yk1
Sonde...................17/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................7/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...27/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........26/28...........yk 2
Ksennonen...........32/XX...........ykX
Haaveilija_93........30/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..15/27............yk2
Keijupölyä............32/18-23.......yk2
Embell..................17/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............13/25.............yk3
Aavalvar..............46/31-35........ya 2016
Minamona..........22/32-40.........yk1
Kirpsakka............25/??...............yk2

Piinailijat:
Nasunen87..............dpo13
Vuuti.........................dpo11
Viipulainen...............dpo6
Minamona................dpo6
Pikkutakkutukka.......dpo1
Kirpsakka..................dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Mulle varmaan riittää vaan dpo1 :LOL: Kun ei ole tuota säännöllistä kiertoa ollenkaan ja tämä on nyt muutaman kuukauden aikana vasta toinen ovis niin onko se sitten yk2 :D
Mä laitoin sut tohon päälistalle kysymysmerkkeinä, mut jos haluat siihen lisäksi sun kiertopäivän voin muokata sen vielä. Eli vaikka esim.17/?? kun ei oo tiedossa miten pitkä kierto on, mutta varmaan silti tiiät millon kuukautiset alko tässä kierrossa.:)
Ja sit laitoin sut dpo listaan.(y)
 
Jos jotakuta kiinnostaa nii tässä lämpökäyrä viime kierrolle. Aika oppikirjamainen. Ovis oli siis kp16-17 yöllä eli sen takia toi lämpö jo nousi kp17 todennäköisesti. Mut ylhäällä pysyi kunnes pieni sahaus ja päivää ennen laski. Tää oli eka kierto ku mittasin alapäästä ja kyllä se vähän tasasi heittelyä.
IMG_20180209_132244.png
 
Ostin tänään vattuteetä! :LOL: Juodaanko tätä nyt koko kierto ja paljonko päivässä? Mulla ois nyt menossa kp 7 (tai 6, koska menkat alkaa aina illalla). Eli onko tästä vielä apua?

@äiti_82 Itse en ole vielä kokeillut muita "suosituksia". Foolihappoa olen syönyt jo syksystä, mutta nyt on purkki loppumassa ja mietin pitäiskö ostaa lisää (n)
 
Ostin tänään vattuteetä! :LOL: Juodaanko tätä nyt koko kierto ja paljonko päivässä? Mulla ois nyt menossa kp 7 (tai 6, koska menkat alkaa aina illalla). Eli onko tästä vielä apua?

@äiti_82 Itse en ole vielä kokeillut muita "suosituksia". Foolihappoa olen syönyt jo syksystä, mutta nyt on purkki loppumassa ja mietin pitäiskö ostaa lisää (n)
On apua alkukierrossa ku alottaa ja joka päivä 1-2 kuppia. Lopettaa sit jos plussa tulee. Loppu kiertoon jos alottaa niin teho ei oo niin hyvä, mutta sopii sitä sillonki alottaa jos haluaa. Lieventää ainakin kuukautisoloja.:)
 
Noudatatteko kaikki noita "suosituksia" lähetyssaarnaajasta punaviineihin :geek: bongasin tossa jopa sellasenki että aamulla olis siittiöitä eniten?
Mut punaviini kuurin vois ottaa nyt viikonlopulle ainaski :p
Punkkua en siedä, siis mun kroppa. :LOL:
Tärppiviikolla puuhat lopetetaan lähetyssaarnaajaan, koska se ny on tutkittu että siinä asennossa mies pääsee kaikkein syvimmälle ja hyvässä kulmassa.;) muuna aikana ihan sama.:D
Greippimehu toimii hyvin, mut nyt pidin taukokierron ku halusin nähdä joko oma kroppa jaksaa tuottaa ovislimaa tarpeeksi itse. No jaksoi. Eli jos siis on tilanne että sitä ovislimaa ei tunnu olevan paljoa, kannattaa koklata. (y) Mulla siis oli imetyksen takia kroppa vähän hitaalla ja kun imetys loppui, niin oli aika vaihtelevaa ja oikeastaan vaan ovispäivänä sitä oli riittävästi, vaikka tarvis olla ne muutamat päivät ennenkin.:LOL: Greippi pelasti.
Nyt oli normi meininki mutta otin testiin sen preseed liukkarin. Sitä kun niin on ylistetty ja porukkaa posahtanu paksuksi ekalla kokeilukierrolla vaikka sitä ennen on yritystä ollu ikuisuuksia jne.:LOL: Että katotaan onko niin ihmeainetta meidän kohdalla.:D

Mutta siis mä jankutan tästä kai aina, mutta kattokaa että se mieskin syö vitamiinit joka päivä. Mua liki ärsyttää että sitä asiaa ei oikein missään tuoda hyvin esille, että aivan yhtä tärkeää se on miehen siittiöille että tulee oikeat vitamiinit saatua ja ennen kaikkea tarpeeksi. Hedelmällisyys on joka kropalla täysin toissijainen asia jos puutosta on ravintoaineista, silloin kaikki saatu käytetään tärkeämpiin elintoimintoihin. Puutostiloissa miehien ja naisten sukusolut voivat olla epäkurantteja, miehillä liikkuvuusongelmien kasvua siittiöissä, huonoa kypsymistä, rakennehäiriöitä ja jopa kromosomivirheitä enemmän, yleisesti vaikuttaa puutostilat myös vireyteen ja libidoon. Naisilla sitten voi vaikuttaa ovulaatioonkin, munasolun rakenteeseen, luteaalivaiheeseen, limakalvon rakenteeseen ja sit toki ne kromosomivirheet ja halukkuus sekä tietty myös kuivuusongelmia voi tulla.
Eli ei pitäisi olla vain naisten asia pitää huolta näistä. :D ugh, olen puhunut.:LOL::X3:
 
Me ollaan vippaskonsteja kokeiltu silloin tällöin, mutta en ole kokenut että niistä olisi meille ollut iloa. Vitamiineja syödään, ne mitä syötäisiin muutenkin, ja sen lisäksi foolihappoa. Asennot... No viimeiset kierrot miehellä on ollut niin suuret paineet, että on ollut pakko mennä sillä asennolla joka sille toimii. Kunhan reikä on oikea niin... joo. Moi :D

Ehkä kokeilen tuota preseediä seuraavaksi. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
@Fritang tärkeä pointti, kunhan reikä on oikea. :ROFLMAO:
Ja mä kyl suosittelen tota preseediä. Ihan siis jo liukkarina tosi hyvä, viikon päästä sit tietää oliko mahollisesti muutakin iloa, joskaan ei voi tietty sata varma olla jos tärppää, et auttoko toi vaiko ihan miehen näyttämisen halu.:D
 

Yhteistyössä