Toiveena vauva 2017-2018

Pöh.. Aamulämpö laski 0,3 astetta. Ainut mikä voi vaikuttaa on tää kukonlaulun aikaan herääminen mut on kyllä jomotusta alavatsassa, että eiköhän ne menkat sieltä tuu. Testi ei edelleenkään nega mut ei ainakaa vielä semmosta viivaa ku eilen. Mitä lie yritystä sitten tai ihan paska testi.
 
Sen verran jomottaa alavatsa ja vasen puoli, että ovis on näillä näppäimillä tai ollut illan tai yön aikana. Harmi kun enää ei ehdi hyödyntämään kun täytyy lähteä töihin :) Mutta eiköhän neljän päivän tallettelut riitä :rolleyes:

Onko huominen sitten dpo1 (n)

Nadinen testissä kyllä viiva näkyy (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nadine88 ja ahmis
Nyt ne jomotukset katos. Hitto mitä vuoristorataa tää on. En ehtiny jäädä taas kyttäämään testiä ku piti lähtee töihin. Saa nähdä miltä se näyttää ku meen kotiin. Selasin aiempien kiertojen testikuvia ja ei kyl yhtään noin haamumaista oo ollu vaik viivanpaikkoja onki ollu paljo. Että oisko sit joku kiinnittymisyritys jos menkat alkaa.
 
@Nadine88 mulla ainakin edellisen raskauden ihan alkuvaiheeseen (eli se eka viikko kun mrnkat oli "myöhässä") kuului ihan menkkajomotus, mutta mitään en siis vuotanut. Ajattelin varmaan tuhat kertaa sen viikon aikana, että nyt ne menkat alkaa kun oli ihan sellaiset tuntemukset. Ponttina siis, että voi kuulua ihan asiaan tuollaiset jomotukset (y)
 
@Nadine88 mulla ainakin edellisen raskauden ihan alkuvaiheeseen (eli se eka viikko kun mrnkat oli "myöhässä") kuului ihan menkkajomotus, mutta mitään en siis vuotanut. Ajattelin varmaan tuhat kertaa sen viikon aikana, että nyt ne menkat alkaa kun oli ihan sellaiset tuntemukset. Ponttina siis, että voi kuulua ihan asiaan tuollaiset jomotukset (y)
Juu näinhän se on. Enemmän huolestun tuosta lämmön laskusta vaikka @viipulainen jo sanoiki just aiemmin ettei sekää mikään 100 prosentin varma merkki oo ertä menkat alkaa. Huomenna näkee suuntaa mihin se lämpö menee. Tänään ku herätys oli 4.15 ja unta tuli kovin vähän..
 
Juu näinhän se on. Enemmän huolestun tuosta lämmön laskusta vaikka @viipulainen jo sanoiki just aiemmin ettei sekää mikään 100 prosentin varma merkki oo ertä menkat alkaa. Huomenna näkee suuntaa mihin se lämpö menee. Tänään ku herätys oli 4.15 ja unta tuli kovin vähän..
Joo ei oo takuu että olis huono merkki, jos on nukkunut vähemmän ja vieläpä jos on herännyt aiemmin. Sama pätee yhtäkkiseen nousuun, eli jos nukkuu paljon pidemmät unet ja/tai herää selvästi myöhemmin, niin ainakin mulla lämpö on vähän korkeampi verrattuna normaaliin. :)

Miemie:
Mulla ei nyt ole ollut hitustakaan kuivaa kautta.(n) Nytkin ihan tuntee ku Vv tulee.:alien: Sama fiilis ku holahtelis kuukautisvuotoa.:sick:
Nyt on dpo5 (tai glown mukaan jopa 6). Että mitä lie. Aamulämpö näyttäis olevan säntillisesti nyt 36,7 ja iltalämpö säntilliset 37,4. Jopa kohdunnapukka on pysynyt aloillaan oviksen mentyä.:LOL: Pysyy ylhäällä, on kiinteä ja kiinni. Ei oo muuttunu sellaseksi pitkäksi putkeksi. Näin tasaista ei oo ollu yhen ainoassakaan kierrossa kohdun napukan kanssa. Hirveetä seilausta kun katoin merkintöjä menneiltä kuukausilta. En tiiä onko hyvä vai huono asia.:ROFLMAO: Todennäkösesti ei tarkota mitään, ehkä se on vaan nyt laiska.:D
 
Tein sit kuitenkin aamulla testin. Ei ois pitänyt koska nyt vaan tollanen saakelin värikertymä pukkas testiin. Mä kiroon nää one stepit jonnekin hyvin syvälle...
Kävin ostaa äkkiä aamulla kaupasta jonku puikkotestin,ku apteekkiin en ehtinyt.. nyt jalat ristissä koitan saada pidätettyä sen viis tuntia ja sit koitan sillä.
 

Attachments

Juu näinhän se on. Enemmän huolestun tuosta lämmön laskusta vaikka @viipulainen jo sanoiki just aiemmin ettei sekää mikään 100 prosentin varma merkki oo ertä menkat alkaa. Huomenna näkee suuntaa mihin se lämpö menee. Tänään ku herätys oli 4.15 ja unta tuli kovin vähän..
Voi että, niin toivon vahvistumista sulle! Ja kyllä tuo vähintäänkin kemiallinen on, vaikka koko viiva häviäiskin. Sen verran enemmän kuin nega kuitenkin.

ON:
Tallettelut ei ole enää onnistuneet sitten edellisillan, sen verran paineita ottaa miesraukka. Eilen aamulla siis ovisplussa, tosin ihan yhtä plussa edelleen. Yöllä klo 3 heräsin aika pahoihin toispuolisiin kipuihin ja olin aiiivan varma että siinä se ovulaatio oli. Aamulla klo 8 testi kuitenkin ihan plussa. Eli tiiä sitten. Nyt ei kuitenkaan enää taida riittää miehessä virta eli taitaa olla nyt tässä tämä kierto. Herran haltuun siis vaan! (y)
 
Palatakseni vielä edelliseen, olin viemässä tyttöä päiväkotiin niin siinä samalla tuli tuttu kipu alavatsaan ja kohdunsuulle, soitin äkkiä miehelle että jospa kuitenkin vielä talletetaan kun nyt on varmasti ovulaatio. Siitä sitten tuhatta ja sataa kotiin ennen kuin mieskin ehtii lähteä. Onneksi on hiukan työajassa joustoa :LOL:

Mutta sama kipu kuin tyttöä tehdessä, itse akti tuntui häijyltä kohdunsuulla. Mutta nyt olemme kaikkemme antaneet ja huomenna dpo 1 :cool:

Nasusen testi onkin sukkelan näköinen :confused:
 
Palatakseni vielä edelliseen, olin viemässä tyttöä päiväkotiin niin siinä samalla tuli tuttu kipu alavatsaan ja kohdunsuulle, soitin äkkiä miehelle että jospa kuitenkin vielä talletetaan kun nyt on varmasti ovulaatio. Siitä sitten tuhatta ja sataa kotiin ennen kuin mieskin ehtii lähteä. Onneksi on hiukan työajassa joustoa :LOL:

Mutta sama kipu kuin tyttöä tehdessä, itse akti tuntui häijyltä kohdunsuulla. Mutta nyt olemme kaikkemme antaneet ja huomenna dpo 1 :cool:

Nasusen testi onkin sukkelan näköinen :confused:
Kuulostaa lupaavalta! Meillä oli sama yritys aamulla mutta lopputulokseen ei ihan päästy harmillisesti. Pitää ens kierrossa ottaa käyttöön ne viipulaisen kiimavitskut :LOL:
 
Kiima vitskut:LOL: mut hei, toimineet kyllä:D

Ja voi kiesus mitä huttua testissä @Nasunen87 :cautious: josko vähän selkeempää toisessa.(y)

Mun testit tuli:whistle: mä YRITÄN oottaa sinne sunnuntaille. Normaali ihminen pystyis leikiten, mut mä en varmaan oo normaali.:ROFLMAO:
Ja mulla on rinnat herkät!!??:eek: Tuolta rintojen alta. Eri outoa ku mitään tuntemuksia oo ollu sitten viime raskauden alun. Imetys tekee aina tehtävänsä. Niissä tuntu sellasta kutittavaa kihelmöintiä ja sitä koitin pyörittää pois ja sit se sattuki. Noh, voi olla toki mitä vaan, mutta kirjasin ylös jos uuteen kiertoon päädytään ni tiiän tämänki olevan taas yksi turha oire.:LOL:
Mut kattokaa vaan ni huomenna tuun ja kerron sortuneeni tekemään negatestin.:ROFLMAO:
 
Loppukierron analysointi ovistestein ja viiva ehkä eilisestä vahvistunut.. hmmm. Huomenna vielä ja sitten jää testailut tekemättä ensi keskiviikkoon asti, sitten pitäiskin jo menkat alkaa.

@viipulainen toivotaan että tissikipu olis merkki jostain muusta kun uusista pms oireista! Oon pistäny merkille että joka kierrossa tapahtuu 'jotain outoa' ja sitten kun selaa kalenterimerkintöjä edellisiltä kuukausilta niin ne olikin vaan pms oireita. :D oireiden merkkaaminen on kyllä hitsin hyvä keino välttyä pahimmilta vainotteluilta.
 

Attachments

@aavalvar joo mä oon kirjannu 7kk ajan varmaan KAIKEN ylös ja aika selkeetä kaavaa päivän parin heitoilla näkyy kyllä kun selaa. Tää tissikipu on nyt täysin uusi, mutta tosiaan voi olla vaan uusi oire normaalissa kierrossa eikä merkkaa mitään.:D Oon niin pessimistinen omien oireiden kanssa, että oon miettiny uskoisinko edes jos sais plussan joskus testiin.:LOL:

@Nasunen87
Eikä:(
 
Tein just uuden one stepin 25mlU testin ja siihen tuli testiajalla taas eilisen tyylinen ja jopa mies näki sen :eek: mut ei se sen vahvempi oo ku eilenkään että saa nähdä. Lisäks näyttää että se olis hiukan eri kohdassa ku eilen. Toi eilinenki on hämärä ku jos läpivalaisee nii ihan ku olis 2 testiviivaa.. Mikähän tauti mul on mikä näitä antaa :ROFLMAO::ROFLMAO:

Jomotukset tulee ja menee mut ei tuhrun tuhrua. Menkat alkaa aikaisintaan yöllä ja todennäköisesti viimeistään lauantaina jos oon tulkinnut oviksen oikein.

Mielenkiintoinen normaalista poikkeava juttu on että melkein purskahdin töissä itkuun ku pomo hiukan puhu ilkeesti. Jouduin menee nurkan taas kyyneleitä nielemään vaik normaalisti vaa kiukustun. Ja PMS aiheuttaa nimenomaan kiukkua ja raivoa eikä itkua.
 
Apuuaa!
Tossapäivänä rfsu testillä haamujen haamu. Siis aivan toooooodella himmeä, et ei kuvaa ees saannu. Mut viivassa näkyi mielestäni väriä.

Eilen nega.

Tänään clearblue testi näytti negaa (mutta plussan ääriviivat???). Avasin testin ja siinä selkeä haamu. Onko kyseisen testin ominaisuus, eli tulee aina, vai onko toi haamu??
 

Attachments

:cry: Minä en ymmärrä enää yhtään mistään mitään. Tänään piti olla kp 23 ja dpo 10. Ja mä vuodan verta. :cry: Mitä hittoa?! Ei oo kyllä ikinä koskaan ollu näin lyhyt kierto. Mitä tässä voi tehdä?
Oon ollu reilu 7kk karkkilakossa. Nyt tuntuu sille, että suklaa vois tehdä hyvää.:mad:
 
Apuuaa!
Tossapäivänä rfsu testillä haamujen haamu. Siis aivan toooooodella himmeä, et ei kuvaa ees saannu. Mut viivassa näkyi mielestäni väriä.

Eilen nega.

Tänään clearblue testi näytti negaa (mutta plussan ääriviivat???). Avasin testin ja siinä selkeä haamu. Onko kyseisen testin ominaisuus, eli tulee aina, vai onko toi haamu??
Tossa testissä näkyy plussan raja aina. Ja digi tarvii paljon hcg:tä joten jos perustestit haamuja, ei riitä digille että antais plussan.
Ja koska digi toimii aivan toisin kuin normaalit testit niin antaa aina pohjavärin liuskaansa, eli ei meinaa haamua.
 

Yhteistyössä