Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen tsemppiä! Noi ekat viikot on ihan kamalaa piinailua. Mut ihanaa sellasta.
Ja en mä siis oleta että mä noista ovistesteistä saisin plussaa, kun luin että joillain näyttänyt oviksesta koko loppukierron tosi vahvaa viivaa menkkojen alkuun asti. Mut ihan mielenkiinnosta nyt ekaa kertaa katon että Mitä näyttää loppuun asti.
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
@viipulainen tsemppiä! Noi ekat viikot on ihan kamalaa piinailua. Mut ihanaa sellasta.
Ja en mä siis oleta että mä noista ovistesteistä saisin plussaa, kun luin että joillain näyttänyt oviksesta koko loppukierron tosi vahvaa viivaa menkkojen alkuun asti. Mut ihan mielenkiinnosta nyt ekaa kertaa katon että Mitä näyttää loppuun asti.
Joo onhan nää kyllä tosi neuroosia täynnä nämä ekat viikot. :whistle:
Ja jos mulla ois ollu hyvät varastot aina noita o-testejä, ni oisin todellaki kartottanu joka kierrossa miltä ne näyttää. Tilastointi on ihanaa.:love::LOL:(y)
 
Hyvä että oot positiivisella mielellä @äiti_82

Mulla vasta dpo2 ja nyt jo tulee ahdistunut olo aina välillä että jos ei vieläkään tärpännyt. Tässä kierrossa ku oli kaikki "aseet" käytössä. Tietty noi miehen vitamiinit alkaa vaikuttaa enemmän ku ehtii syödä niitä vähän pidempään samoin ku gelee royale itselläni. Mut kuitenkin odotukset on niin kovat nyt että tipun korkealta ja kovaa jos ei tärppi käy :ninja:
 
Ööööö... Nyt on kp6 ja alotin letrot kp3, eilen ja tänään on nippailut molemmin puolin ja mietin että voisko letrot auttaa, aikasemmin ei ole kuin kerran tehonneet. No ovistestit tuli tänään ja reilun tunnin pisasta testi näyttää tältä https://aijaa.com/oSqwfC

Onkohan noi nyt jäätyny matkalla vai mitäköhän ihmettä, nythän on vasta kp6 :eek:
 
Onpa oudon hailakka kontrolliviiva ja testiviivaki mut tasavahvat kyllä :eek:. Mut jäätymisestä oon ymmärtänyt että kunhan testi on käyttöhetkellä huoneenlämpöinen nii ei jäätymisen pitäis vaikuttaa. Mut peitot nyt heilumaan varmuuden vuoksi(y)
 
  • Tykkää
Reactions: kirpsakka
Hyvä että oot positiivisella mielellä @äiti_82

Mulla vasta dpo2 ja nyt jo tulee ahdistunut olo aina välillä että jos ei vieläkään tärpännyt. Tässä kierrossa ku oli kaikki "aseet" käytössä. Tietty noi miehen vitamiinit alkaa vaikuttaa enemmän ku ehtii syödä niitä vähän pidempään samoin ku gelee royale itselläni. Mut kuitenkin odotukset on niin kovat nyt että tipun korkealta ja kovaa jos ei tärppi käy :ninja:
No mie nyt oon sitä mieltä et asiat tapahtuu tarkotuksella.. ja sitäpaitsi täällä onnistuttii pelottelemaan uinuvista huonoista munasoluista pillereiden jälkee ni ehkä vaan tyytyväinen et jos tulis parempaa laatua nyt :whistle::whistle:
Ja nyt tosiaan jännä päästä testailee ovista ku epäilen tietäväni millo se on ja kerta menkatki alko nyt, ni ei se montaa päivää heitä se epäily (y)
Ja jos sais painon pudotuksen taas vauhtiin ja työ asioissa rauhan.. se stressi pelottaa eniten..
@viipulainen tsemppiä muuten odotteluun!! Voin vaa kuvitella mite ite jännäisin!! Edellisillä en kyllä panikoinu..luotin vaa et kaikki on niiku pitää! Keskenmenosta aikoinaan tiesin alusta asti et kaikki ei oo hyvin ja ei tullu yllätyksenä sitte et meni kesken..
 
Hei moi!

Oon tuolla piinailijoissa ja esikoisen haaveilijoissa pyöriny, mutta hyppään tännekin mukaan. Vielä kovasti haaveilen pienestä tän vuoden puolelle. Eli listalle kyytiin yritän hypätä mukaan plussa-aallolle :p

Oon siis 29v, yk10 menossa ja kp 9/28 menossa. Ovista oottelen tohon kp16 tienoille eli ensi viikolle.:)

Koitin olla täältä foorumilta pois jotta vauvahaaveet ei aiheuttais stressiä ja mahdollisuudet paranis. Mutta siinä kävikin sitten niin että mieli meni asenteelle ”ei me kuitenkaan koskaan raskauduta” joten palasin takaisin:rolleyes:
 
Hmm... ei me sitten ehditty hyödyntämään sitä ovisplussa päivää
Mutta toivotaan että ne edelliset kerrat tuottaisi tulosta. Kyllähän ne simpat saattaa elää useammankin päivän?!

Noista gelee royaleista... mä en tiedä kuuluuko niitä syödä oviksen jälkeen. Ja jos olisikin raskautunut, niin onko niitä turvallista sitten syödä? Googlailun perusteella ei ainakaan tullut vastaan mitään, että olisi vaaraksi. Onko kukaan raskautunut syönyt?

Mut saa siis lisätä listalle, tarkkoja tietoja en tiedä mutta mennään nyt näillä, DOP2/ 27-?, korjailen sitten jos ja kun kierto kunnolla lähtee käyntiin.
 
Rfsu:n ovulaatiotestistä!!! Ei ole nyt ohjeita lähettyvillä, mutta oliko siinä kastekuaika 5sekuntia? Vaikuttaakohan tulokseen jos uittaa liian kauan. Mietin kun on alkanu tulee niin haaleita viivoja vaikka ovulaation pitäisi olla just lähipäivinä tulossa . Viivat oli siis vahvempia aikaisemmin .
 
Paaaljon oli tullut taas viestejä! :) mietin töissä viime yönä , että pitäisikö tieteen ja tutkimuksen nimissä aloittaa jo testailu:love: mutta kun oon itse järki-ihminen (paitsi näyttävästi mitä tulee vauvakuumeiluun:cautious:) niin ihan tylsää on nähdä se nega kun on vasta dpo8 :unsure: tulee sellanen "no mitäs urpo odotit?!":cautious:
@Nadine88 tsemppiä piinailupäiviin! Mua(kin) stressas ja ahdisti n. dpo5 asti mut sitten yhtäkkiä ahdistus loppui ja tuli sellanen kevyt ja seesteinen olo. Että tärppää tai ei, molemmat hyviä vaihtoehtoja. Saas nähdä nyt sitten , yleensä en todella ole kärsivällinen tai hyväksy ei-toivottua tulosta:cautious: sulle toivon kyllä aivan superisti plussaa ja stressivapaata nyt ennen sitä!!:love:
 
20180301_123607_crop_604x390.jpg

No niin täällä teille tiirailtavaa kanssakuumeilijat! :whistle: voin nyt ääneen sanoa itelleni: No mitäs urpo odotit!!:LOL:

Oli pakko kattoa miten se väri (pissa) leviää tikkuun kun laskin tasolle , aika pirun kuumottavaa nähdä se testiviiva kun se käväsee selkeenä punasena ennen ku tasottuu!!:ROFLMAO: ennen oon siis kieltäytyny katsomasta testiin tekeytymisaikana ja vasta lähellä testiajan päättymistä menny tarkistamaan tuloksen - muuten testiä tuijottaessa viivalasit silmissä aktivoituu ja luulen näkeväni jotain testiviivan kohdalla vaikkei siinä mitään olisikaan:ROFLMAO:

@kirpsakka hyvä että selvitit testin olleen viallinen ni ei tartte päätä vaivata moisella :)
 
Dpo3 ja alavatsa jomottaa. Mitähän siellä vois tällä dpo:lla tapahtua :ROFLMAO: ja tää tunne on nimenomaan keskellä eli ei munasarjojen kohdalla. Kyl tulee pitkä piinailu taas ja kun viime kierto oli niin oireeton nii nyt tulee varmaan sit senkin edestä todellisia ja kuviteltuja oireita :whistle:
 
Huhhuh kehuin kuinka hyvä mieli oli ennen menkkoja ja pms oireet loisti poissaolollaan. Sitten ryvinkin mieli maassa kp 1-3 (n) miten se nyt näin päin meni. Vadelmalehtitee auttoi menkkakipuihin :X3:(y) elämä on yleensä pysähtynyt noin 6 tunniksi kun menkat alkaa nyt oli super vähän kipuja ja en tarvinnut särkylääkettä jes! Mahtavaa juon tuota teetä loppuelämän :coffee: nyt ens viikkoa kohti ovista metsästämään yhdessä miehen kanssa. Itse ehdotti jos tekisin ovistestejä :ROFLMAO: alkaa ilmeisesti loppuun kärsivällisyys myös hänellä.

Jos nyt omanapailun ja negailun jälkeen tulen teidän höpinöihin mukaan oli pakko pitää pieni tauko :whistle:
 
Me käytiin tänää perheensuunnitteluneuvolassa...

Oli vähän kummallinen kokemus, mutta todella syyllistävää settiä välillä kyllä tuli... kuten esimerkiksi kun en syö aamupalalla puuroa niin ilmankos oon ylipainoinen:unsure:

Toisaalta hyvää tietoa, ja tosi paljon, että oli kyllä sillee tosi jees.Mut päällimmäisenä jäi vaan mieleen et ku oon tämmönen sikapossu niin kattellaa saanko lapsia:unsure:
 
Me käytiin tänää perheensuunnitteluneuvolassa...

Oli vähän kummallinen kokemus, mutta todella syyllistävää settiä välillä kyllä tuli... kuten esimerkiksi kun en syö aamupalalla puuroa niin ilmankos oon ylipainoinen:unsure:

Toisaalta hyvää tietoa, ja tosi paljon, että oli kyllä sillee tosi jees.Mut päällimmäisenä jäi vaan mieleen et ku oon tämmönen sikapossu niin kattellaa saanko lapsia:unsure:
Höh, olipas inhottava tyyppi :devil: Eipäs tässä maailmassa olis varmaan ylipainosia jos aamupuurolla siltäkin vältyttäis :cautious::cautious:
Mä en menis kyl tollaselle tyypille enään uudestaan o_O
 
Höh, olipas inhottava tyyppi :devil: Eipäs tässä maailmassa olis varmaan ylipainosia jos aamupuurolla siltäkin vältyttäis :cautious::cautious:
Mä en menis kyl tollaselle tyypille enään uudestaan o_O
Voihan siis olla et menkkahuuruissani otin liikaa itteeni mutta kyllä toi mieskin sano että jotkut kommentit oli tosi tökeröjä, kuten se kun sanoin että mulla ei oo aikomustakaan olla kun max 3kk töistä pois että mies jää kotio, jos nyt siis tämmönen onni meille suotais...:sick:

Ryven ehkäpä itsesäälissä vielä tän päivän, huomenna sit taas uuteen nousuun :cautious:
 
@Toiveikas92, onpa ollut kamala käynti! Luulis että siellä olis tarkoitus ennemminkin kannustaa kuin lynkata. Ei ihme jos jäi kurja fiilis.

Eilen alkoi jäätävä vitutus ja teki/tekee ihan hirveästi vaan mieli herkkuja. Mahaan kertyny kauheasti ilmaa. Ei kai tämä voi olla mikään muu kuin merkki lähestyvistä menkoista?! Ja tänään vasta dpo22. Viime kiertohan jäi vaan tuohon 22 päivään. :( Tänään on sitten vituttanut jo valmiiksi se, että kierto on edelleen ihan sekaisin ja jää liian lyhyeksi, vasta 6 päivää oviksesta. Yritin jo valmiiksi etsiä, että mistä tavoitan gynen, jos hanat huomenna aukeaa. Sitten on jo pakko mennä tutkittavaksi.
 
Maanantaina ja tiistaina oli ihmeellistä menkkajomotusta ja aattelin että sieltä ne taas tulee kun edellisistä kaks vk, mut ei tullukaan mitään vuotoa. Flo:n mukaan saattas olla ovis tänään jos olis se mun normi 28pv kierto. Toivossa on hyvä elää että alkuviikon kivut olis ollu se ovis. Tänään tein varmuudeksi raskaustestin kun edellisestä on viis viikkoo. Negaahan se näytti... No kuukauden päästä taas testailen riippuen menkoista ovistestejä kattelin kaupassa, mutta en viittiny viä ostaa kun ei oo mitään käsitystä milloin vois testailla.
 

Yhteistyössä