Toiveena vauva 2017-2018

Apua @Toiveikas92 olipa tökeröä kohtelua siellä. Mä en ylipäätään käsitä tätä meidän läskipallojen kohtelua aina näissä hedelmällisyyteen liittyvissä asioissa. Siis joo toki huonot elämäntavat ja ylipaino saattaa haitata hedelmällisyyttä, mut a) ensinnäkin kaikilla ylipainoisilla ei ole huonot elämäntavat, esim. Puuron syöminen tai syömättömyys ei kyl mitenkään korreloi ravinnon terveellisyyden tai ylipainon kanssa ja b) minä tiedän paljon lapsettomaksi jääneitä tuttavia ja kyllä joukossa on yhtä lailla niitä kerjäläisen kelkannaruja kuin liikalihaviakin. Vastaavasti tunnen myös kymmeniä ylipainoisia (enkä puhu mistään bmi 25-28 ylipainosta vaan 30-38 luokkaa) jotka raskautuvat ihan todella helposti, itseni mukaanlukien. C) entisaikaan uhkeita naisia pidettiin hedelmällisyyden perikuvana, nykyään jos sun painoindeksi on yli 25 ni välittömästi lyödään joku "saamaton läski, makaa sohvalla ja mutustaa sipsejä ja lighttikolaa kaikki päivät" leima. Itse olin esikoista kun jäin oottamaan niin ihan todella treenatussa kunnossa ja kävin salilla 4 kertaa viikos ja treenasin kovaa ja vaik mun bmi oli joku 30 ni ei siin ihan hrveesti läskii ollut. Silti kuuntelin 9kk sitä vittuilua ylipainosta ja kaikista terveysongelmista ja radista yms. Yms. Vaikka mitkään tulokset ei viitanneet mihinkään ongelmiin ja kaikki sujuikin alusta loppuun ihan täydellisesti.

Sanoisin siis sun perhesuunnittelutyypille et "vedäpä v*ttu päähäs" :mad::mad:
 
Onko sulla siis kp 2/27? Vai siis dpo 2, mutta mikä kiertopäivä? :) käyn vähän hitaalla kun en ymmärtänyt :unsure:

@Toiveikas92 olipas kurja käynti!:cry:

Tein tänään viimeise testin ja ei :unsure: huomenna kotona sit taas..
Siis dop2 joo. Kierto ei ole käynnistynyt edellisen synnytyksen jälkeen kunnolla joten jos sen vaan jättää auki? Tikuttelin siis tuon ovulaation ja muistakin merkeistä (= kivuista) päätellen nyt vihdoin alkaisi kroppa palailemaan.

Voi mut toki jättää laittamatta listalle, jos menee liian sekavaksi.
 
Vaihdoin o-testit pregcheckin testeihin eilen illalla ja heti tuli vahvempaa viivaa . Nyt kp 13 ja flo ennustaa ovista huomiselle :):)
Parin tunnin päästä jos tekis tän päivän ekan. Yritin eilen laittaa kuvaa, mutta en osannut (ainakaan puhelimella) laittaa o_Oo_O Haluisko joku kiltti neuvoa?:love:
 
@Toiveikas92 onpa ollu tylyä :confused: minkähän takua mie sitten olen ylipainonen ku syön puuroni kiltisti joka aamu :eek:
Mut kyllä sitä on muitakin terveellisiä aamupala vaihtoehtoja jos hän tarkoitti sitä että pitää syödä terveellisesti ja säännöllisesti!
Täällä vaan tylsää oottelua..

Ja mitä greippimehua juotte ja voiko sitä alkaa jo nyt lipittää?? Ovikseen astiko? Ja vadelma teetä mistä mihin (n)?
 
@Toiveikas92 olipas kohtelu ihan syvältä sieltä itsestään..:devil::mad:
Tsemppiä kuitenkin, ja mahtavaa että olet noin positiivinen kuitenkin.
@ijomeo Tervetuloa!

Omaa napaa: Mulla lämmöt nousi 0,5 astetta. Ja tietty toiveet nousi että olisipa kiinnittymisestä johtuvaa, tosin tiedän ettei noihin lämpöihin niin voi luottaa. Ne saattaa vaihdella ihan miten vaan tässä loppukierrossa.
 
Taas mennyt ihan ohi paljon kirjotuksia kun mitään ilmotuksia oo tullu sähköpostiin uusista viesteistä tähän ketjuun, en ymmärrä kun välillä tulee sähköpostiin ilmotuksia uusista viesteistä ja välillä ei sitten mitään. Kummallista!
Täällä tänään napsittu kolmas primolut, ja viimeisen kerran testasin clearbluen kaksoishormooni ovistestillä ja antoi jo seitsemännen vilkkuvan hymynaaman putkeen.
Seuraavan kerran aloitan testailun ensi kierrossa kp10 eteenpäin ja follikkeli ultra on sitten kp12-14 aikavälillä.
 
Mäkin tiedän muutaman sellaisen henkilön jotka on muakin paaljon lihavempia ja ovat raskautuneet helposti, toinen raskautu tyyliin kerrasta ja joutuko tekee jopa 7 aborttia ennenkun tehtii sterilisaatio vai miksikä sitä sanottiin (tämä mun isän serkun vaimo ja on oikeesti sairaalloisen ylipainoinen ja heillä 4 lasta ennestään ) ja siis on mullakin tota massaa, 7kg enemmän kun mitä painoin kun aloin esikoista odottaa. Mutta kuitenkin, olen laihtunut 7 kg siitä, kun aloitettiin hoidot julkisella.. Kertaakaan ei ole mun painosta onneksi vielä mainittu, ainoastaan tsempattu!

Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivotaan pikaista plussaa kaikille! :)

Lisäys: Ja me kun alettiin miehen kanssa seurustella, ei meillä ollut ehkäisyä käytössä ollenkaan enkä silloin tikutellut ovista. enkä ikinä oo tuntenutkaan ovista tai ajatellut vauvoja tai mitään muutakaan. Harrastettiin seksiä lähes päivittäin ja jossain kohtaa mieskin ihmetteli, kun en ole vielä raskaana vaikkei ollu ehkäisyä käytössä.. 2 vuotta kun oltiin oltu yhdessä tein elämäni ensimäisen positiivisen raskaustestin rv 5+1 ja en unohda sitä päivää ikinä! Olin jo muutaman viikon ainakin ravannu vessassa yöt ja rinnat oli ollu kipeät tosi pitkään mutta ajattelin että menkat ne vaan sieltä alkaa kun usein oli mulla rinnat kipeät ennen menkkoja mut niin vaan se sitten enteilikin plussaa! <3
 
Viimeksi muokattu:
Olipas tökerö lääkäri @Toiveikas92

@Nasunen87 melkoinen nousu lämmössä. Mulla nousi oviksen jälkeen ja on nyt pysyny tossa 36,6-36,7. Toivottavasti sulla merkkais toi nousu kiinnittymistä.

Mulla on ollu aika oireetonta mitä nyt jomotusta hiukan ja nyt illalla yskiessä alkoi vasemman munasarjan tietämille sattua. Saattaa olla että keltarauhanen se siellä alkaa aktivoitumaan. Eilen illalla ja vielä tänään aanullaki ravasin vessassa vartin välein mut hiukan sit tasoittui. Nännit on arat ja nöpöttää koko ajan, niinku yleensäki oviksen jälkeen. Mut vasta dpo4, eli eipä tässä mitää oireita kuuluis ollakaan
 
@Wintersun josko nyt tulis tänään jo plussa tikkuun! Peukut pystyssä(y)

Dpo10 , testit negoja :LOL: kääntelemällä tulee häiritsevän selvästi osuu silmään se viivan paikka kun yleensä en noissa testeissä sitä nää (onestep):X3: aikaista on kuitenki vielä :whistle: viimeksi sain kameran nähtävän plussan dpo11 ja apteekin testillä , en näillä onestepeillä:cautious: onkos @ijomeo tai @Nelliida testannu? Entäs @vuuti ? :love:
 
Testasin, mutta testi oli viallinen. Ei tullut kumpaakaan viivaa. Tää aamu on nyt aika hälinää, kun pitää valmistautua häihin ja heräsin aika myöhään. En tiedä testaanko vielä ennenkuin lähdetään. Toiveet tärpistä on kyllä melko alhaalla. Tosi oireetonta ollut.
 
Tänne kyllä tulee niin mahtavan paljon tekstiä ja mä olen näköjään aika surkea kuumeilija niin en pysy mukana yhtään vaikka yritän kuinka lukea teidän juttuja :D

Meillä mies lähti reissuun ja ollaan lasten kanssa täällä keskenään. Talletuksia yritettiin tehdä ennen sitä mut saa nähdä jäikö kesken kun kierrot olleet aika pitkiä ja voi olla että ovis on vasta myöhemmin, ei auta kun mies on siellä reissussa :p

No, tilasin kyllä silti toiveekkaasti pari raskaustestiä :ROFLMAO:

Toivon kyllä plussaa teille kaikille kuumeilijoille, joko ovistestiin tai sit mieluummin tietenkin raskaustestiin:love:
 
@Appelsiiniomena pahoittelut menkoista :unsure:@Wintersun näyttäs kohta olevan plussa (y) jännä seurata ja ottaa mallia ku kohta saa alkaa itekki tekee noita :geek: ainut mikä koituu ongelmaksi on se testi ajankohta..jos aamun ekasta ei kannata ottaa... sit se menee iltaan.. ja ilmeisesti voi jäädä plussa näkemättä jos ei pysty kahta kertaa testaamaan parhaina päivinä (n) töihin en kyl noita vie :ROFLMAO:
Ja kiitos mehu ja tee vastauksista.. ainut mikä jäi uupumaan ni millasta greippimehua ootte juoneet..ihan niitä tuoremehuja? Vai onko olemassa jotain hifi mehuja :geek: taidan jättää ne tuoreet greipit kuitenki aamupalalta pois.. kahvi maistuu niitten pahalta ja syöminen työlästä :D
 
@äiti_82 jos vaihtoehtona on aamun eka pissa tai testaamattomuus ni kokeilisin onneani sen aamupissan kanssa :)

Kiitos @Wintersun , ihan hauska mietiskellä mahdollisia "oireita" sillain leikkimielessä. Toki meillä on pidetty vauvantekohomma kevyenä eli miehelle näistä on turha puhua: Ahdistuu jos analysoin eka ovisoireita puolet kuusta ja raskausoireita toisen puolen kuukaudesta:LOL: jos vauvaa joutuu odottelemaan useita kuukausia ellei jopa vuosia niin oireiden analysointi alka! varmasti ahdistaa..(n)

@ijomeo no voi pe*** , viallinen testi (n) mukavaa juhlapäivää sinne nyt kuitenkin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
@äiti_82 mä oon tehny aamun tokasta ennen töihin menoa ja joutunut ottaa sen tehdyn testin laukkuun jos aamuvuoro ja oon sit käyny sitä tiirailee samalla ku vessassa tms :ROFLMAO:

Mä löysin huonosti greippimehuja mut kylmähyllyssä on semmone litran purkki tropicanan golden grapefruitia. Siinä ei oo lisättyä sokeria ja mun mielestä ihan ok makuista.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Noista viallisista testeistä!! Mulla tuli kans kerran rfsu n 2kpl testipaketti jossa molemmat viallisia . Ärsyttää!!

Mä sain o-testiin nyt plussan tai ainakin melkein plussan. Mutta EN OSAA LAITTAA TEILLE KUVAA :eek::eek::eek: Auttakaa kiltit :love::love:
 
Mä ajattelin ostaa sitä valion greippi täysmehua, mies unohti eilen ostaa vaikka pyysin. Ehkä parempi että meen ite sinne hyllylle tutkailemaan niitä purkkeja. :ROFLMAO:

Nyt vasta lämmöt romahti, eilen oli vielä 37.2 ja tänään sit normi 36.4 niinkuin aina. Taidan oviksen aikaan testailla noita lämpöjä mutta loppukierrosta jätän ne väliin.
 
Noista viallisista testeistä!! Mulla tuli kans kerran rfsu n 2kpl testipaketti jossa molemmat viallisia . Ärsyttää!!

Mä sain o-testiin nyt plussan tai ainakin melkein plussan. Mutta EN OSAA LAITTAA TEILLE KUVAA :eek::eek::eek: Auttakaa kiltit :love::love:

Mä saan laitettua kuvan kun valitsen tuosta "lähetä vastaus" vierestä "liitä tiedosto" ja sieltä suoraan puhelimesta valitsen kuvan.
 

Yhteistyössä