Toiveena vauva 2017-2018

Heips taas kaikille... Mä oon ollu paripäivää tosi itkuinen ja väsynyt...siis tooooooodella väsynyt :sleep:
Miehen huumorintaju on hiukan koetuksella kun hormoonit heittää ärtymyksestä itkuisuuteen... Vatsa vähän vihloo ja tissit on turvonneet ja tuntuu lämpimältä. Ruokahalu on normaalia pienempi... Mä vedin ny koko kierto sekoilu jutut paperille selkeesti ylös ja tammi-helmi kierto oli 25 pv. Tammikuussa tosiaan kierukka poistettiin. Helmikuun alussa alkoi menkat ja kp 27 nyt o_O
Mitään takuita ei oo et kierto olis tasaantunu ja kaikesta huolimatta tuntuupi et seuraavaan yrityskiertoon siirrytään näinä päivinä. Kuitenkin rt:n tein ja ihan tyylipuhdas nega. Seuraavan yrityskierron aion kokonaan tikuttaa ihan mielenkiinnostakin. Aika ristiriitaiset fiilikset kun toisaalta oottaa et ne menkat sit alkais jos alkaakseen on kun niin vahva tunne että seuraavalle kierrolle mennään ja toisaalta haluis niin sen plussan:unsure:
 
Ei oo oikein mitään oireita. Jomotuskin katosi. No dpo6 vasta. Aamulämpö nousi 36,8. Huomenna vois periaatteessa testailla mut enpä tiedä ku aamuvuoro. Oikeestaan torstaina vasta olis semmone rauhallinen aika testata aamulla ku mies ei oo kotona :D sillo jo dpo10 nii vois todennäköisesti jotai näkyä jos on näkyäkseen. Todennäköisesti löydän kuitenkin itseni pisimmästä kuppiin huomenna :whistle::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Nelliida
@Nadine88 toivottavasti sulla tärpännyt nyt!
Mulla tosiaan fiilikset laski aamulla, mutta huomenna teen aamulla r-testin. Olis dpo9 ja vois kai toivoa että näkyisi muutakin kun "jotain". Vähän on fiilis että ei oo tärpännyt, vaikkakin paha olo on tänään vaivannut oikeen huolella. On myös ollut aika koviakin alavatsakipuja, että oliskohan jotain yritystä ollut ja siihen jäänyt. (Mä heitän täällä jo kirvestä kaivoon:()
 
TOIVEENA VAUVA :love:

4.3.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto

Keijupölyä............55/18-23.......yk2
Ksennonen...........55/XX...........ykX
Haaveilija_93........53/27...........yk 2
Sonde...................40/26-30........ya syksy-17
Embell..................40/21-35.......yk 4
lilia88.................1/27-35.........yk 3
Nelliida.................29/28-30......yk8
Alinah92...............29/40-55.... 2. ya 2/16
Salty...................29/30-33........yk2
Vuuti...................25/28-32......yk10 (km yk7)
Tiutau13.............25/27-31......tjot
ijomeo................25/28...........yk1
Nadine88.............24/30..............yk5
Nasunen87...........21/29...........yk 3
Wintersun...........20/22-34........ya12/2010
Minamona..........20/32-40.........yk2
Aavalvar..............19/31-35........ya 2016
Kuus+1...............15/xx....yk4(kkm yk2)
Aurorials.. ......... 12/28.....yk10
Poppana92.........11/30...............yk2
Kirpsakka............10/??...............yk3
kissaliikeri.............10/25.............yk4
Kettuperhe...........10/28-30.........yk7
VauvaHaaveilija89..7/27............yk3
Toiveikas92.........6/32..............yk2
Äiti_82...................5/30-35?........yk2
Appelsiiniomena... 3/33............yk4
MannaL................x/27-?.............yk1

Piinailijat:
Nelliida.....................dpo13
Tiutau13...................dpo11
ijomeo......................dpo11
Vuuti.........................dpo9
Nasunen87...............dpo8
Nadine88..................dpo6
MannaL....................dpo5
Wintersun.................dpo0
Kuus+1.....................dpo0

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2),Viipulainen (yk7), Pikkutakkutukka (yk6), HFLvauva (yk2)
 
@Nasunen87 älä heitä kirvestä vielä! Noin aikaiset dpot (tosin sait kyllä jo kummallisen vahvan viivan aiemmin :eek: )! Toivoa on vielä vaikka kuinka paljon(y)

@ijomeo älä muuta sano, alkaa olla kärsivällisyys lopussa piinailun kanssa:LOL: tai no, ei lähellekkään :ROFLMAO: lähinnä testejä kuluu kun testailee pitkin päivää:X3: siis joo, mä pöljä tein sitte vielä nyt alkuillasta ovistestin (yhtä blanco kuin aina ennen menkkoja) ja hakemani apteekin oman herkkistestin (siinä näkyi todella hailakka viiva muttei kuvaankaan saanut todistettua ni epäilen että mulla on vaan vahvat viivalasit päässä(n)) ja neki alle 2h pidätyksellä:unsure: flo -sovellus sanoo että menkat alkais 5pv (kp29) päästä mutta voi hyvin alkaa jo kp28.. jos on alkaakseen!:geek: kieltäydyn heittämästä omaa kirvestäni kaivoon niin kauan kuin menkat pysyy poissa..:whistle:

Joku mietti että testatakko aamulla vai ei koska töitä. Mä mietin ihan samaa :cool: toki voin mä 04.30 pissiä silmät ristissä .. mutta jos se näyttää plussaa ni meen ihan sekasin ja pyörin työhousuissani häntä tulen alla koko työpäivän !:ROFLMAO: ja sit taas jos se näyttää yhä negaa niin se ei kyllä nosta mielialaa tulevalle päivälle ..:unsure:

No. Plussatuulia nyt kuitenkin tänne ketjuun!! @Nelliida jos ei oo aamulla menkat alkanu ni mars testiostoksille!:LOL:
 
Pakko muuten mainita: hain siis ihan tosta vakkariapteekista sen testipaketin. Ostin myös allergialääkettä muodon vuoksi etten pelkkää testiä vaan hae (en tiiä mikä logiikka, kai se että jos ois törmänny tuttuun ni ois pitäny testit piilossa ja heilutellu sitä allerg.lääkepakettia..:whistle:) . No pidin vähän tosiaan piilossa ostoksia (kädet puuskassa ja ostokset kainalossa:ROFLMAO::LOL::whistle: ni se kassatäti muovipussin tarpeen kysyttyään vilautti tosi huomaamattomasti ne ostokset sinne pussiin(y) ei siis nostanu siinä pöydällä niitä pussiin vaan liu'utti ne pöydän reunaa pitkin sinne:LOL: sekava sepustus , mut laitoin merkille! Olin tosi tyytyväinen kyllä:rolleyes:
 
Täällä takapiruna teitä tsemppaamassa ja viivoja jännäämässä! (y)

@äiti_82 tiedän ton tunteen :( itse tunnun odottavan jopa liikaa sitä, että pääsis yrittämään. Taas viime viikolla töissä kuulin raskausuutisen ja samalla viikolla toinen kollega sai vauvan, todella iloinen heidän puolestaan mutta...you know :oops:
Miehelle raportoin näistä tapauksista tyylillä ”vinkvink” mutta plaah, hyvä kun edes kuunteli :ROFLMAO::unsure:
 
Jotenkin jännä miten oma mieli toimii:ROFLMAO:

Tossa kun oli menkat, niin luin joka päivä tätä keskustelua, mutta en päivitellyt mitään koska "eipä tässä mitään kerrottavaa ole" :ROFLMAO:

Nyt taas ku vähän mieli kohonnut niin voi taas päivitellä kaikkee turhaa:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
@Toiveikas92 ihan sama täällä :geek: ei tapahdu mitään..ei raportoitavaa :whistle: paitsi menkat loppu ja kuulin et just sillon ku kuvittelen ovulaation olevan ni mies lähtee reissuun (n) mut nyt vaa peukut pystyy et olis sillon ni voitas hyödyntää etukäteen ja viel sinä aamuna.. no kyse on vaa 2 yön reissusta eli mahollisuudet kuitenkin on onnistua (y)
Mut nyt viikko ettei tapahu mitäääää :geek::rolleyes::whistle: miten kestänkääään..
Tsemppiä kaikille (y)
 
Dpo10 ja one stepin herkkä ihan tyylipuhdas nega. Närästää tosi herkästi ja kivut häpyluun kupeessa jatkuu edelleen, nyt ei enää onneks niin kovia, että itkeä pitäis.

Huomaa, että tämä pitkä yritys alkaa käymään jo parisuhteen päällekin, joten toivoisin kyllä pikaista plussaa joka onnistuisi loppuun asti. Meille ei mitään väliä onko loppuvuoden vauva, kunhan tulis vauva, ollaan miehen kanssa molemmat loppuvuodesta syntyneitä itsekin.
 
Tein sit ovistestin kun en muutakaan keksinyt(en halunnu tuhlata r-testiä viel) ja eihän se mitää kertonu. Toinen haalea viiva siihen tuli mut siinä se. Lämpö laski 0,2,mut tuskin silläkään suurta merkitystä. Ihan plaah fiilis ja surettaa valmiiks jos ei tärpännyt vieläkään :( ja hei dpo7 vasta..ehdin siis mennä kunnon vuoristorataa vielä moneen kertaan
 
Ei toi viiva kyllä ihan huonoksi ovistestissä jääny siihen nähden ertä lh-hormonia pitäis olla tosi vähän aamun ekassa pissassa ja mitä joskus alussa testasin nii siitä ei kyl tullu ees haaleeta toista viivaa. Mut toisaalta todennäköisesti kiinnittyminen tapahtuis vasta näillä paikkeilla nii ei mitää vois viel näkyä. Mut kyl näitä ajatuksia on kiva pyöritellä.

Alamahan jomotus jatkuu ja tajusin senkin että eilen ei jomottanut sen takia että jouduin ottaa särkylääkettä päänsärkyyn nii todennäköisesti helpotti myös alavatsan tuntemuksia
 
@Wintersun Kiitos! Ihanaa, kun jaksat aktiivisesti päivitellä listaa :)

Mäkin oon vaan nyt lueskellut teidän viestejä, kun odottelin menkkoja. Tässä kuussa ovis jäi hyödyntämättä kunnolla, niin ei tarvinnut piinailla. Kierto oli pitkästä aikaa 28pv (y) Latasin myös flo-sovelluksen ja viikon kokemuksella vaikuttaa todella kätevältä.

@Tiutau13 Olipa mukava palvelu! Itse olen välillä apteekin kassalla töissä ja pyrin myös aina laittamaan intiimitavarat huomaamattomasti pussiin. Kerran sain siitä palautettakin, että olipa mukavaa, kun normaalisti tuotetta pyöritellään pitkin kassapöytää.

@vuuti Toivottavasti teillä nyt tärppää! Pidän peukkuja (y)
@Nadine88 Sinne myös tsemppiä piinailuun! Se viimeinen viikko ennen menkkoja on kamala. Toivottavasti sieltä tulee plussa :love:
 

Yhteistyössä