Toiveena vauva 2017-2018

Täällä mennään tänään dpo 0 eli ovispäivä ja ei herran jumala! En ennen tienny että ovulaatio saattaa aiheuttaa aamupahoinvointia. Ennen en oviksen aikaa tuntenu mitään, nyt sitä ei voi olla huomaamatta ku sattuu ja oksettaa :LOL: Tosin jos lämpöihin on uskomista niin ovis oli jo kaks päivää sitten.
 
Heh, mä en ole vielä nähnyt raskausunia, mutta muuten kyllä omituisia unia. :D Yhdessä unessa selitin äidilleni kuukautiskierron vaiheita ja kun heräsin, ihmettelin, että miten se ei muka niistä tietäis. :ROFLMAO:

Onko muut piinailijat vielä testailleet? :) Mua alkais vähän houkuttaa, mutta parempi olis odotella vähintään ensi viikon alkuun.
Mä oo luvannu itselleni että ennen perjantaita en testaa :cautious: viime kuussa meni varmaan 6 testiä, että jos tässä kuussa pääsis vähemmällä:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Nimen saa mun puolesta vaihtaa kun se vauva on joka tapauksesssa suunnitteilla sinne 2017 mutta ketju voi pysyä samana :)

Ehkäisystä: itse tein tietoisesti niin etten aloittanut esikoisen jälkeen mitään hormonaalista ehkäisyä koska a) tiesin ettei tämä väli jää tähän 4-5 vuoteen ja b) koska en halunnut tässä välissä alkaa uudestaan sekoittamaan hormoonitoimintaa. Tosin tässä kun on pitkään, 7 vuotta ollut ilman e-pillereitä alkaa jo haaveilla niitä talkaisin sen tasaisen mielialan vuoksi. Ei olisi tätä vuoristorataa joka kuukausi :alien:

Meillä kun tosiaan on se yksi ihana poika niin pakkohan sitä on edes pilke silmäkulmassa yrittää näitä vinkkejä joilla tyttöä yritetään, ja en nyt tarkoita niitä sukankutimet sängyn alle :ROFLMAO: Vaan että yrittäisi sitä hommailua ennen ovista. Sen takia harkitsenkin niitten ovistestien ostamista. Mulla ei kyllä ole mitään ogelmaa tunnistaa ovista; oli selkeesti viikonloppuna limat ja nyt särkee vatsaa ja selkää, mutta mikä sitten on oikea ajankohta?? Jostain luin että kun bongaa limat "on jo myöhäistä" eli jo ennen limoja pitäisi hommata ja ei saisi saada orgasmia :D

Mutta tää nyt on tällasta. Molemmat miehen kanssa asennoidutaan siihen että toinen poika sieltä kuitenkin tulee :giggle: ja on siis ihan yhtä toivottu :love::love: Mutta täytyyhän sitä yrittää jippoja koska yrittänyttä ei laiteta. Toki tiedostan että tällasen kikkailun vuoksi koko raskautuminen voi siirtyä ja siirtyä ja tulla taas se liika "yrittämisen maku" joka tuli esikoisenkin kohdalla - tärppäsi silloinkin vasta kun lopetin hampaat irvessä jalat kattoa kohti- yrittämisen... :whistle:
Ootteko vielä aloittanut yritystä vai ootteletteko suosiolla alkukesään et tulisi ensi vuodelle?
Nimen saa mun puolesta vaihtaa kun se vauva on joka tapauksesssa suunnitteilla sinne 2017 mutta ketju voi pysyä samana :)

Ehkäisystä: itse tein tietoisesti niin etten aloittanut esikoisen jälkeen mitään hormonaalista ehkäisyä koska a) tiesin ettei tämä väli jää tähän 4-5 vuoteen ja b) koska en halunnut tässä välissä alkaa uudestaan sekoittamaan hormoonitoimintaa. Tosin tässä kun on pitkään, 7 vuotta ollut ilman e-pillereitä alkaa jo haaveilla niitä talkaisin sen tasaisen mielialan vuoksi. Ei olisi tätä vuoristorataa joka kuukausi :alien:

Meillä kun tosiaan on se yksi ihana poika niin pakkohan sitä on edes pilke silmäkulmassa yrittää näitä vinkkejä joilla tyttöä yritetään, ja en nyt tarkoita niitä sukankutimet sängyn alle :ROFLMAO: Vaan että yrittäisi sitä hommailua ennen ovista. Sen takia harkitsenkin niitten ovistestien ostamista. Mulla ei kyllä ole mitään ogelmaa tunnistaa ovista; oli selkeesti viikonloppuna limat ja nyt särkee vatsaa ja selkää, mutta mikä sitten on oikea ajankohta?? Jostain luin että kun bongaa limat "on jo myöhäistä" eli jo ennen limoja pitäisi hommata ja ei saisi saada orgasmia :D

Mutta tää nyt on tällasta. Molemmat miehen kanssa asennoidutaan siihen että toinen poika sieltä kuitenkin tulee :giggle: ja on siis ihan yhtä toivottu :love::love: Mutta täytyyhän sitä yrittää jippoja koska yrittänyttä ei laiteta. Toki tiedostan että tällasen kikkailun vuoksi koko raskautuminen voi siirtyä ja siirtyä ja tulla taas se liika "yrittämisen maku" joka tuli esikoisenkin kohdalla - tärppäsi silloinkin vasta kun lopetin hampaat irvessä jalat kattoa kohti- yrittämisen... :whistle:
Ootteko vielä aloittanut yrityksen vai ootatteko suosiolla alkukesään et tulis vasta ensi vuoden puolelle? ;)
Mä taas ootan, et pääsen tästä renkulan käytöstä kun aiheuttanut sellasia mielialan heittelyjä, et morjens. :cry: Ja muutenkin oppis oman kropan tuntemaan kun ei vaikuta ylimääräset hormonit siihen. Mut jos tärppääkin heti, niin eipä sitäkään sitten ehdi kovin tutustumaan.:D

Ollaan kans paljon puhuttu, et kumpi tulee, lähinnä nimiä ehdoteltu toisillemme. :p Tyttöä mekin molemmat toivoisimme. Mulla on jo ennestään molemmat ja nyt vaan toivoisi eniten sitä, että lapsi olisi kaikin puolin terve, koska poikani on monivammainen ja ollut tosi raskasta sen kanssa. Eli sukupuolella ei todellakaan ole sen puoleen väliä, kun eniten jännittää onko jotain sairauksia yms. Mutta tietty jos sais toivoa niin tyttöä sitten. :love:

Me siis mennään ihan ilman mitään kommerverkkejä ja tulee stten kun on tullakseen...:whistle: Mutta voin sieluni silmin nähdä itseni testailemassa oviksia yms. jos ei suht nopeesti tärppää. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: NuttyKitty
Mä oo luvannu itselleni että ennen perjantaita en testaa :cautious: viime kuussa meni varmaan 6 testiä, että jos tässä kuussa pääsis vähemmällä:whistle:
Tsemppiä odottamiseen! Mä en ole vielä tehnyt yhtään testiä :LOL: Jos (ehkä vois suosiolla sanoa kun :whistle:) viikonloppuna en enää pysty odottamaan, niin täytyy varmaan käydä hakemassa halvempia testejä (pc). Ei ehkä aikaiseen testaukseen kannata "tuhlata" apteekin omaa. :X3:
 
Hetkeen en oo nähnyt unia, mutta muutama viikko sitten oviksen aikaan näin että joulukuussa täälläkin olis nyytti sylissä! meinattiin kyllä ettei joulun alla olisi niin hyvä, mutta samapa tuoa,itse en ole kummemmin kärsinyt kun joulun alla tänne olen tullut. Mies toivoo tyttöä, itse kolmatta poikaa. Mutta samapa tuo kunhan olisi terve!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Ootteko vielä aloittanut yritystä vai ootteletteko suosiolla alkukesään et tulisi ensi vuodelle?


Ootteko vielä aloittanut yrityksen vai ootatteko suosiolla alkukesään et tulis vasta ensi vuoden puolelle? ;)
Mä taas ootan, et pääsen tästä renkulan käytöstä kun aiheuttanut sellasia mielialan heittelyjä, et morjens. :cry: Ja muutenkin oppis oman kropan tuntemaan kun ei vaikuta ylimääräset hormonit siihen. Mut jos tärppääkin heti, niin eipä sitäkään sitten ehdi kovin tutustumaan.:D

Ollaan kans paljon puhuttu, et kumpi tulee, lähinnä nimiä ehdoteltu toisillemme. :p Tyttöä mekin molemmat toivoisimme. Mulla on jo ennestään molemmat ja nyt vaan toivoisi eniten sitä, että lapsi olisi kaikin puolin terve, koska poikani on monivammainen ja ollut tosi raskasta sen kanssa. Eli sukupuolella ei todellakaan ole sen puoleen väliä, kun eniten jännittää onko jotain sairauksia yms. Mutta tietty jos sais toivoa niin tyttöä sitten. :love:

Me siis mennään ihan ilman mitään kommerverkkejä ja tulee stten kun on tullakseen...:whistle: Mutta voin sieluni silmin nähdä itseni testailemassa oviksia yms. jos ei suht nopeesti tärppää. :ROFLMAO:
Ei olla siis aloitettu yritystä vaan sovittiin just että toukokuussa, koska silloin on aikasin jos heti ekasta tärppäisi että LA olisi helmikuussa ja täten äitiysloma alkaisi tammikuussa 2017....siihen kröhöm.. tähdätään jo ihan taloudellisista syistä ;)
 



09.03.2016

-tanjuska (22) | kp 23
/26 | 1.lapsi | ya 1/-13

Darni73 | kp 14/25 | 4.lapsi | ya -12


susanmaaria | kp 4/23-26 | 3.lapsi | yk 10


mama? (24) | kp 31/28-30 | 1.lapsi | ya -13


Nonsk | kp 12/34 | 1. lapsi | yk 6


Selkkis (36) | kp 7/32 | 3.lapsi | yk 4


Juliet86 (30) | kp 5/34 | 2.lapsi | yk 5


_garnet_ (25) | kp 23/27-30 | 1.lapsi | yk 4


kairan (29) | kp 21/28-34 | 5.lapsi | yk 3


Illuminated (26) | kp 7/29-37 | 1.lapsi | yk 5


elokuuvauva09 (29) | kp 22/30-31 | 2.lapsi | yk 3


Spukka (23) | kp 14/23-55+ | 1.lapsi | ya 4/-14


aprikoosinkukka (23) | kp 48/38 | 1.lapsi | yk 2


Not alone (25) | kp ?/27-32 | 2.lapsi | ya -15


Jawanna (34) | kp 47/28-30 | 2.lapsi | ya 7/-15


Elisen (29) | kp 2/28-32 | 2.lapsi | yk 3


iinaalisa (17) | kp kp 16/28 | 1.lapsi | yk 2 (ya 11/-15)


Pikkuvaimo (24) | kp 62/65-70 | 1.lapsi | ya 1/-16

Shakalaka (29) | kp 8/25 | 1.lapsi | yk 4


keijupölyä (24) | kp 6/? | 1.lapsi | yk 2


hulmur (23) | kp 22/25-28 | 3.lapsi | yk 2


varpaisillaan (30) | kp 32/33-56 | 2.lapsi | yk 5


L4isk4M4t0 | kp 26/28 | 3.lapsi | yk 2

vauvahaaveita (31) | kp 22/28-32 | 4. lapsi | yk 1


Toukokuinen (28) | kp 22/27 | yk 12


s4nnn (30) | kp 7/28 | 2.lapsi | ya 2/-16


fabula (29) | kp 21/27 | 1.lapsi | yk 3

Helmi1234 (39) | kp 9/28 | 2.lapsi | yk 2

taaperotx5 | kp 14/32 | 6.lapsi

Lumirinsessa (20) | kp 9/28-32 | 1.lapsi | ya 1/-16

Nöösi (30) | kp 13/28-30 | 3.lapsi | yk 9


kukkakuu (26) | kp 23/28-34 | 2.lapsi | yk 2

Miwwi (25) | kp 16/28 | 2.lapsi | yk 1

Adessaa (21) | kp 38/? | 1. lapsi | ya 1/-16

Zipi (33) | kp 3/30 | 4.lapsi | ya 10/-15

auringonlapsi92 (24) | kp 20/? | 1.lapsi | yk 2

Leijona_mamma (29) | kp ?/? | 3.lapsi | ya 3/-16

Aurankukka | kp 7/? | 3.lapsi | yk 2



 



Hetken yritystä vielä odottavat:


teddybear82 | 3.lapsi | ya 3/-16

Minzku90 (25) | 1.lapsi | ya 4/-16

diadora (28) | 2.lapsi | ya 4/-16


sisu! (21) | 1.lapsi | ya 4/-16


NuttyKitty (31) | 2.lapsi | ya 5-6/-16

suppuraa (29) | 3.lapsi | ya 6/-16


Qia (28) | 1.lapsi | ya 7-8/-16

ipanati (23) | 1.lapsi | ya 8/-16

Juli87 (29) | 3. lapsi | ya ?


PiKKuiNeN- | 1.lapsi | ya ?

Neitonen_82 | 3.lapsi | ya ?





Muutoin taustalla kuumeilevat:

kunnon kinttaat (30) | 2.lapsi | ya -15


Vuorikristalli (39) | 6.lapsi | yk 7
 
Plussanneet

♡ 28.10.2015 pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♡ 30.10.2015 Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2
♡ 31.10.2015 Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♡ 07.11.2015 Evemum | 4. lapsi | yk 1
♡ 11.11.2015 Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
♡ 16.11.2015 Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
♡ 17.11.2015 hampula (27) | 2.lapsi
♡ 22.11.2015 Elsa84 | 4.lapsi | yk 2
♡ 06.12.2015 Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
♡ 11.12.2015 Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
♡ 16.12.2015 Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
♡ 20.12.2015 trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
♡ 26.12.2015 M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15
♡ 10.01.2016 cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2
♡ 19.01.2016 panikoija87 | 2. lapsi | ya 11/-15
22.01.2016 Sophi4 (24) | 1.lapsi | ya 1/-16
♡ 24.01.2016 inasofia (26) | 2.lapsi | ya 9/-15
♡ 24.01.2016 Cembalo (26) | 2.lapsi | yk 5
25.01.2016 jenna91 (24) | 3.lapsi | yk 3
♡ 25.01.2016 Kotikiss@ (30) | 4.lapsi | ya 10/-15
♡ 29.01.2016 MeaMinnis (37) | 3.lapsi | ya 6/15 (km 9/15)
♡ 02.02.2016 neitikesäheinä93 | 2. lapsi | yk 7
♡ 05.02.2016 Hetelmä16 | 1. lapsi | yk 1
♡ 08.02.2016 kiddi (30) | 3.lapsi | ya 1/-16
♡ 15.02.2016 Salapoliisitar (29) | 1.lapsi | yk 3
♡ 15.02.2016 jasmiu (25) | 2.lapsi | ya 7/-15
♡ 17.02.2016 Merenaalto (31) | 3. lapsi | yk 14
♡ 20.02.2016 Mandee (23) | 1.lapsi | ya 11/-15
♡ 26.02.2016 Emla | 1.lapsi | ya 12/-15
♡ 26.02.2016 Oinas86 (29) | 1.lapsi | yk 2
♡ 27.02.2016 Breeze (31) | 3.lapsi | yk 1
♡ 03.03.2016 paperinaru | 1. lapsi | yk 1
♡ 03.03.2016 Nessu87 (28) | 2.lapsi
♡ 06.03.2016 Huuhaa_-89 (26) | 2.lapsi | ya 12/-15
06.03.2016 Autumnn | 1.lapsi | yk 10
06.03.2016 anu84 (32) | 4.lapsi | yk 1
♡ 07.03.2016 Maicy (27) | 2.lapsi | yk 8


Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!


Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/

 
Piinailijat

09.03
L4isk4M4t0 dpo 12
vauvahaaveita dpo 8
kukkakuu dpo 8

fabula dpo 7
_garnet_ dpo 7
elokuuvauva09 dpo 3

iinaalisa dpo 0
Miwwi dpo 0



Ilmoita itsesi "piinapäiville" listaan korostamalla dpo :)

DPO= days past ovulation (aika lailla suoraan suomennettuna päivät ovulaation jälkeen)
Ovulaatiopäivä on dpo 0, sitä seuraava dpo 1, dpo 2 jne.
Dpo -1 ovisplussa
 
Nyt taitaa tosiaan olla ovis meneillään ja foolihapoista ja greippimehusta on ollu apua tunnistamaan oviksen. Eli eilen ovisplussa ja tänään runsaat ovislimat. Ihmetyttää vaan kun tässä kierrossa on ollut kahdet ovislimat, kp 12 ja kp 16 (tänään) :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: PAMPULI
Ei olla siis aloitettu yritystä vaan sovittiin just että toukokuussa, koska silloin on aikasin jos heti ekasta tärppäisi että LA olisi helmikuussa ja täten äitiysloma alkaisi tammikuussa 2017....siihen kröhöm.. tähdätään jo ihan taloudellisista syistä ;)
Okei, no sitten ihan ymmärrettävää. :)
Meillä tosiaan viikonloppuna päätetään jätetäänkö ehkäsyt pois ja siten mahdollista saada vielä joulukuulle vauva, jos heti tärppäis, jota ite alkanut epäilemään suuresti näitten muitten kertomustenkin perusteella ja mitä gynekologi sanoi viime joulukuussa. :( Koska sillähän ei välttämättä ole mitään merkitystä, että olen yli kymmenen vuotta sitten tullut heti raskaaksi. Mutta luulenpa vahvasti että päätös on juuri tuo ettei uutta rinkulaa haeta apteekista. :D
 
  • Tykkää
Reactions: NuttyKitty
Tsemppiä odottamiseen! Mä en ole vielä tehnyt yhtään testiä :LOL: Jos (ehkä vois suosiolla sanoa kun :whistle:) viikonloppuna en enää pysty odottamaan, niin täytyy varmaan käydä hakemassa halvempia testejä (pc). Ei ehkä aikaiseen testaukseen kannata "tuhlata" apteekin omaa. :X3:
Voin suositella Raskauskeijun testejä jotka herkkiä ainakin ne liuskatestit ja halpojakin ovat joten ei haittaa vaikka "turhaa" testailisikin. :)
Mut ei se apteekin oma herkkä puikkotestikään paljoa maksa, muistaakseni alle 6 euroa, joten jos aikaisin haluaa testata, niin kannattaa valita ne herkimmät testit, niin kuin varmasti kaikki tietävätkin. ;) Sithän on nykyään myynnissä joku Amerikasta kait tullut vielä herkempi testi, jossa mainostetaan et voi jopa 6 päivää ennen oletettuja menkkoja testata, mut se onkin sit jotain tuplasti kalliimpi. :D Mut myydäänkö niitä herkkiä (10) liuskatestejä jossain kaupoissakin tai apteekissa? :p
 
Heippa pitkästä aikaa! Meillä on ollut kauhian kiireinen alku kevät niin muutama kk vierähtäny ettei oo tännekkään kerenny.. Eilen jo hetken kerkesin ajatellla jokl nyt olis tärpännyt mutta illalla alkoi menkkakivut ja tässä sitä taas ollaan... :cry: viikko sitte testinki ostin valmiiksi ja huomenna olisin sen tehnyt mutta saas nyt nähdä, vuoto suht niukkaa verrattuna edellisiin -yleensä vesiputous heti kättelyssä- muttei nyt.. Oviksen bongasin kyllä tossa 20.2.
Voi taas laittaa jonon jatkoksi eli nyt pampuli 2/27kp, 2 laps, 2015
Kovasti miehen kanssa toinen taapertaja haluttais mutta ei nyt vain tärppää, kohta täytyisi töihin lampsia takaisin joten yrityskin jäisi sit taas vähemmälle..
Tuun lirkuttelee et miten tässä käy jos oliski vaa valemenkat tullu :ROFLMAO:;) toivossa hyvä elää:alien:
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tässä pieni kysely kaikille halukkaille :)

Kuinka moni on tullut raskaaksi heti kierukan/renkaan/pillereiden tai muun hormonaalisen ehkäisyn jätön jälkeen? Eli tyyliin ei ole ehtinyt tulla ekoja luomumenkkoja. :ROFLMAO: Ja mielellään kuulisin minkä ikäisenä myös ja voit kertoa enemmänkin halutessasi. :D
 
  • Tykkää
Reactions: PAMPULI
Ihan btw: En suosittele noita erittäin herkkiä testejä! Mun kohdalla ne näytti hailuraa viivaa, kun ihan tavan pregcheck anto jo kunnon selvän plussan :) Samoten RFSU:t näytti hailuraa ja digi veti jo tekstin raskaana 1-2.. Ne toimii kyllä, mutta kovin aikasin niiden kanssa on turha testata. Pikemminkin ne on hyviä silloin, kun menkkojen pitäisi alkaa tai menkat jo myöhässä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: NuttyKitty
Ihan btw: En suosittele noita erittäin herkkiä testejä! Mun kohdalla ne näytti hailuraa viivaa, kun ihan tavan pregcheck anto jo kunnon selvän plussan :) Samoten RFSU:t näytti hailuraa ja digi veti jo tekstin raskaana 1-2.. Ne toimii kyllä, mutta kovin aikasin niiden kanssa on turha testata. Pikemminkin ne on hyviä silloin, kun menkkojen pitäisi alkaa tai menkat jo myöhässä. :)
Aika jännä, kun luulis et just ne herkät testit reagois aikasemmin plussaan. Mistäköhän johtuu etteivät toimi sit niinku pitää?! Tarkotatko ihan niitä liuskatestejä (10),jotka ei toimi kunnolla? Ja ootko testannu raskauskeijun testejä? Mulla nimittäin oottamassa just niitä herkempiä liuskoja ja keijulta tilattuja. :)
 
Mä en suosittele ennenaikaista testaamista tai mitään herkkiä testejä. Voi tulla vaan turhaa surua ja murhetta, Kyllä sen huomaa jääkö ne menkat tulematta vai ei. Itse testasin esikoisesta sitten kun menkat oli pari päivää myöhässä, oisko ollu dpo 16 niin ei tarvinnut sitten yhtään arvuutella viivan paikkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Neitonen_82: Mulla on just noita Raskauskeijun erittäin herkkiä, herkkyys 10yksikköä ja on OneStepin.

Tässä esimerkki. Siinä yllä olevassa kuvassa on digi, RFSU ovistesti ja alimpana tuo OneStep erittäin herkkä. Digi ja ovis antanut plussaa ja hentonen viiva tuosa herkässä. Tehty 3+5.
Alla sit löytyy Pregcheck ja erittäin herkkä. Tehty rv 3+6 ja PC:ssä selkee viiva, kun taas herkäsä joutuu tiiraileen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Neitonen_82: Mulla on just noita Raskauskeijun erittäin herkkiä, herkkyys 10yksikköä ja on OneStepin.

Tässä esimerkki. Siinä yllä olevassa kuvassa on digi, RFSU ovistesti ja alimpana tuo OneStep erittäin herkkä. Digi ja ovis antanut plussaa ja hentonen viiva tuosa herkässä. Tehty 3+5.
Alla sit löytyy Pregcheck ja erittäin herkkä. Tehty rv 3+6 ja PC:ssä selkee viiva, kun taas herkäsä joutuu tiiraileen :)
Uskon kyllä kun sulla selvästi kokemusta asiasta. Itekin oon aikoinaan testannu ihan normitesteillä kun menkat jääny tulematta,liekö silloin edes ollut herkempiä testejä mitä nykyään on. Nyt alkoi vähän huvittamaan kun kuulostan ihan ikälopulta tolla lauseella. ;D
 
Joo en siis todellakaan tiedä mistä johtuu ettei näytä ja voihan se joillakin toimia vallan hyvin. Mutta erittäin herkissä tosiaan pitäs näyttää jo 10 pykälän nousun, kun taas PC:ssä 25, niin jännä sit et reagoi kuitenni vähän niinku toisinpäin :D
Samoin RFSU:n testit on meikäläisen kohdalla yhtä sutta ja sekundaa. Testasin tänään aamulla RFSU:lla myös ja hentonen viiva näkyy, mut se vahvistunut toissapäiväseen RFSU:n.

Mä oon himotestaaja, en vaan voi sille mtn ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Joo en siis todellakaan tiedä mistä johtuu ettei näytä ja voihan se joillakin toimia vallan hyvin. Mutta erittäin herkissä tosiaan pitäs näyttää jo 10 pykälän nousun, kun taas PC:ssä 25, niin jännä sit et reagoi kuitenni vähän niinku toisinpäin :D
Samoin RFSU:n testit on meikäläisen kohdalla yhtä sutta ja sekundaa. Testasin tänään aamulla RFSU:lla myös ja hentonen viiva näkyy, mut se vahvistunut toissapäiväseen RFSU:n.

Mä oon himotestaaja, en vaan voi sille mtn ;D
On joo outoa noitten testien kans mut pakkohan se on uskoa ja noita testejä tuntuu olevan niin paljon erilaisia et tiedä sit mitkä on luotettavimpia. :) Apteekin omakin puikko on sen 10 eli herkimpiä joten onkohan se kuin luotettava? Mut katotaan koska pääsen oikeesti testaileen kun viime kuussa oli pakko testata pari kertaa kun oli muka semmonen olo et ois voinut olla raskaana vaik ehkäisy käytössä. Negaahan ne näytti tietenkin. ;) eli täällä toinen himotestaaja. :D
 
Neitonen_82: Apteekin oman herkkyys on 25, jollei oo muuttunut :) Ja se on kyllä kans näyttänyt tosi hyvin raskauden! Niihin luotan kyllä. :)
Himotestaaja saa olla ;) haha
 

Yhteistyössä