Toiveena vauva 2017-2018

Pähkinä, mulla on ollut testi nega pariinkin kertaan, vaikka melkein jo oireita on ollut ja kierto lopussa. Muutaman päivän päästä sitten haamua alkanut ilmestyyn ja vahvistunut nopiaan. Joten malta vielä hetki! (y)
Äh kuinka mulla nousee karvat pystyyn misspiggyn puolesta. Läheisten arvostelu latistaa tehokkaasti oman onnen ja innostuksen..:(
Täällä tänään kp12, täytynee alkaa flunssasta huolimatta tehdä jotain, jos meinaa viivat tikuttaa.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinä89
vitsit miten helposti tämä "vauva saa tulla jos on tullakseen"- asenne muuttuu äkkiä pakkomielteiseksi vauvan teoksi. Piti niin rennosti olla ja nyt kuitenkin haluttaisi hakea ovistesti varmuudeksi, vaikka ei se oikeasti minun kohdalla mihinkään edes mitään vaikuta, muuta kuin siihen, että tietää paremmin milloin voi testata :D (olen myös himotestaaja ollut aina :D ) Luulen, että ovuloin luin ovuloinkin ihan parin päivän sisällä, sitten saakin alkaa jännittämään! Tosi hassua ajatella, että jos heti tärppäisi niin vauva tulisi vielä tämän vuoden puolella :)
 
vitsit miten helposti tämä "vauva saa tulla jos on tullakseen"- asenne muuttuu äkkiä pakkomielteiseksi vauvan teoksi. Piti niin rennosti olla ja nyt kuitenkin haluttaisi hakea ovistesti varmuudeksi, vaikka ei se oikeasti minun kohdalla mihinkään edes mitään vaikuta, muuta kuin siihen, että tietää paremmin milloin voi testata :D (olen myös himotestaaja ollut aina :D ) Luulen, että ovuloin luin ovuloinkin ihan parin päivän sisällä, sitten saakin alkaa jännittämään! Tosi hassua ajatella, että jos heti tärppäisi niin vauva tulisi vielä tämän vuoden puolella :)
Sun kirjotus oli melkein kuin mun suusta. ;) Ihan sama ajatus oli aluksi ja niin sitä vaan eka kuukausi meni sellasessa täpinöissä, ettei mitään rajaa. Mieskin sano yks päivä ettei vaan olis menny pakkomielteen puolelle tämä vauvan teko. :eek: No oppia ikä kaikki. Nyt kun alkoi ekat menkat, niin voin vaan todeta, et niin se vaan on, ikä tekee tehtävänsä ja pitkä hormooniehkäisy myös, gyne oli myös oikeassa, ettei enää niin helposti raskauduta. :( No eipä tule meille ainakaan joulukuuvauvaa ja menee ens vuoden puolelle joka tapauksessa, niin kuin oli alun perin tarkotuskin. :)
Mutta ovista en ajatellut testaavani, kun ressaa vaan enemmän, vaikka olis toki kiva tietää koska voi alkaa testailla, mutta liian aikasin en enää siihen lähde, niin välttyy turhilta pettymyksiltä. Opettavainen kuukausi on ollut kieltämättä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: foreverfever
Ja mulla siis menkat alkoivat ja kp1 ja yk2. Kierto oli vain 21 pvää. Katotaan mitä tuleva kuukausi tuo tullessaan. :) Mutta huojentunut olen enemmänkin siitä ettei tartte tätä viikkoa enää jännätä ja voi nyt alkaa "puhtaalta pöydältä".(y)
Jospa se plussa nyt tulisi, kun on harjoituskierros koettu. :p
 
Minulla ehti onneksi olla kierukka vain vähän yli puoli vuotta ja sitä ennen olen ollut ilman hormonaalisia ehkäisyjä varmaan lähemmäs 10 vuotta, joten toivon, että se ei ainakaan vaikuta raskaaksi tuloon. Gyne ainakin sanoi kierukan poistossa, ettei mitään estettä ole heti raskaaksi tulemiselle, kun näki, että limakalvo kunnossa ja munarakkula kasvamassa. Saapi nähdä! Kovin on mielentäyttävää tämä touhu :) Pitäisi gradua tässä samalla tehdä, mutta ei oikein onnistu. Vauvahaaveiden lisäksi asiaa ei auta tuo 1-vuotias :D
 
Kiitos paljon kaikille raskaustesti vinkeistä! Täytyypä käydä marketista hakemassa. Oon jotenki ajatellu, että ne ei voi näyttää oikein, mutta luotan teihin :)

Foreverfever on kyllä niin oikeassa! Pari viikkoa mennyt kierukan poistamisesta ja jo kauhee tuska raskautumisesta. Miten tästä saakin tällasen pakkomielteen kehitettyä?! Mulla oli hormonikierukka yli kolme vuotta, joten varmasti vaikuttaa raskautumiseen sekin. Oli oikeastaan pelottava huomata, kuinka kierukan poisto vaikutti minuun! Olin pari viikkoa todella itkuherkkä, unohtelin asioita, pää oli kipeä... Ylipäätään olo oli sellainen, että en ollut ollenkaan oma itseni. Jatkossa täytyy kyllä miettiä mitä ehkäisyä alkaa taas käyttämään kun sen aika tulee.

Tsemppiä kaikille tilanteesta riippumatta! (y)
 
Ja vielä neitonen82, hyvä kun menkat alkoivat niin pääset selvyyteen kierrosta ja olet vähän kartalla mitä tapahtuu. Tämä on niin ärsyttävää kun ei yhtään tiedä missä mennään, onko kierto edes lähtenyt käyntiin..! Jospa ensi kierrossa tärppää! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Ja vielä neitonen82, hyvä kun menkat alkoivat niin pääset selvyyteen kierrosta ja olet vähän kartalla mitä tapahtuu. Tämä on niin ärsyttävää kun ei yhtään tiedä missä mennään, onko kierto edes lähtenyt käyntiin..! Jospa ensi kierrossa tärppää! (y)
Juu mulle oli pahinta juuri se ettei tiennyt yhtään missä mennään ja kuinka pitkä kierto jne. ovulaatiostakaan en mene varmaksi sanomaan, mutta jos se ylipäänsä oli, niin tuntemukseni todennäköisesti piti paikkansa silloin maaliskuun puolessa välissä. ;)

Sekään ei auta, että on niin malttamaton ja kärsimätön luonne. Onneksi on nuo kaksi lasta jo ehtinyt tehdä, vaikka isoja jo ovatkin. Ettei pitäisi olla mikään pakkomielle tämä vauva, mutta en väitä, ettenkö olisi todella pettynyt jos sitä ei nyt tulekaan jostain syystä. Mutta se on sitten niin tarkoitettu. Turhaahan tämmönen pirujen maalailu on tässä vaiheessa. Sillekään en mahda mitään, että menen aina asioiden edelle ja huolin asioita etukäteen. o_O Täytyisi oppia siitäkin pois.

Mutta luulenpa, että enemmän normaalia tämä on, ettei heti tärppää pitkän hormooniehkäisyn lopettamisen jälkeen. (y) Nyt vaan täytyy ittensä armahtaa ja rauhoittua asian suhteen. :) Eka kuukausi oli sen verran piinallinen ja ehkä liiankin toiveikas. Aikamoinen elämän koulu tämäkin! :ROFLMAO:
 
Täällä odotellaan yk3 käynnistymistä. Kp40 menossa ja aamulla nega tehty, menkkoja vaan ei kuulu ei näy. Jo yli viikon ollut vatsa ja alaselkä kipeenä, myös yksi migreeni kärsittynä. Mieshän tietenkin luuli että vauva tulee heti kun en yhtenä päivänä pilleriä ota, ja nyt ihmetteleekin että oho, 3 kuukautta kohta mennyt ja vieläkään ei vauvaa kuulu.

Osaako joku sanoa, onko julkiselta puolelta mitään mahista saada lääkäriaikaa tai mitään, ihan vaan tällästen pitkittyneiden kiertojen takia? Ja jos on, niin kuinka kauan pillereiden lopetuksesta pitää kulua?

Ihanaa kun kevät tulee! :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Täällä odotellaan yk3 käynnistymistä. Kp40 menossa ja aamulla nega tehty, menkkoja vaan ei kuulu ei näy. Jo yli viikon ollut vatsa ja alaselkä kipeenä, myös yksi migreeni kärsittynä. Mieshän tietenkin luuli että vauva tulee heti kun en yhtenä päivänä pilleriä ota, ja nyt ihmetteleekin että oho, 3 kuukautta kohta mennyt ja vieläkään ei vauvaa kuulu.

Osaako joku sanoa, onko julkiselta puolelta mitään mahista saada lääkäriaikaa tai mitään, ihan vaan tällästen pitkittyneiden kiertojen takia? Ja jos on, niin kuinka kauan pillereiden lopetuksesta pitää kulua?

Ihanaa kun kevät tulee! :)
Onpa sulla pitkäks venynyt kierto. Voin vain kuvitella kuinka turhauttavaa kun testit nega eikä menkkoja vain kuulu. Itse pääsin helpolla, kun näin lyhyt kierto eli vain 21 pvä eikä tartte piinailla pitempään. Koska lopetit pillerit ja kauanko ehdit niitä syödä?

Meillä vähän sama tilanne, et mies oli varma et tärppää heti ja itekin sitä salaa toivoin, vaikka aavistin, ettei enää onnistukaan niin helposti. Ja se, että ajateltiin vielä rengasta käytettäessä, että jos unohtuisi pitemmäksi aikaa pois, niin heti kävis vahinko. Nyt lähinnä huvittaa se ajatus. :LOL:

Nuo lääkäriaikojen saaminen julkisella puolella on varmaan kuntakohtaista. Kannattaa hakeutua ensin oman piirin lääkärille joka sitten laittaa lähetteen gynekologille tai naistentautien polille tutkimuksiin. Se on sitten eri asia, kuinka pitkät jonot niille on ja meneekö kiireellisyyden mukaan jne. Tsemppiä! :)
 
Onpa sulla pitkäks venynyt kierto. Voin vain kuvitella kuinka turhauttavaa kun testit nega eikä menkkoja vain kuulu. Itse pääsin helpolla, kun näin lyhyt kierto eli vain 21 pvä eikä tartte piinailla pitempään. Koska lopetit pillerit ja kauanko ehdit niitä syödä?

Meillä vähän sama tilanne, et mies oli varma et tärppää heti ja itekin sitä salaa toivoin, vaikka aavistin, ettei enää onnistukaan niin helposti. Ja se, että ajateltiin vielä rengasta käytettäessä, että jos unohtuisi pitemmäksi aikaa pois, niin heti kävis vahinko. Nyt lähinnä huvittaa se ajatus. :LOL:

Nuo lääkäriaikojen saaminen julkisella puolella on varmaan kuntakohtaista. Kannattaa hakeutua ensin oman piirin lääkärille joka sitten laittaa lähetteen gynekologille tai naistentautien polille tutkimuksiin. Se on sitten eri asia, kuinka pitkät jonot niille on ja meneekö kiireellisyyden mukaan jne. Tsemppiä! :)
Pillerit lopetin vuoden alussa, olisko ollut 6 päivä tms kun viimeisen söin. Sen jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja eka luomukierto oli 39 päivää. Pillereitä söin 8 vuotta putkeen.

Itsekkin aattelin joskus kun yks pilleri jäi välistä, että varmasti tulen raskaaksi. :D hehee, ei ihan.
 
Piinapiinapiina päivät.. :cool: viikonloppuna pitäs menkat alkaa ja yleensä tässä kohtaa jomottaa, kiukuttaa väsyttää ärsyttää ja ei nyt mennään ihan pirteenä ja reippaana ilman valtakunnnan kipuja :oops: ehkä mulla on vielä toivoo!
Auringonlapsi ainakin täälä helsingin haagassa tk sanoin mulle että vain yksityiset tai naistenklinikka (sielä jonotukseen) hoitaa näitä asioita. Pienemmissä kunnissa on mielestäni tk oma gyne.. Toivotaan että tilanne sielä helpottuu ja ssellviää.
Neitonen ensi kiertoon tsempit (y):love:
Aurinkoista arjen alkua:whistle:;)
 
Haha, oon miettinyt just tota samaa itekin, että miten paniikissa sitä on muutamaan kertaan ollut, kun on unohtunut yksi pilleri tai renkaan laittaminen viivästynyt. :D Että nythän mä oon heti raskaana! :rolleyes: No, onhan näitäkin tapauksia tietty, mutta suurimmalla osalla tuntuu kyllä päinvastoin kestävän raskautuminen kokonaan ilman ehkäisyäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Tai se miten on silloin parikymppisenä raskautunut tyyliin kerrasta. Kaukana on ne päivät. :cool: No jos jotain positiivista tässä yrittämisessä ja sen mahdollisessa kestämisessä on se, ettei tosiaan tartte enää sitä ehkäisyä, voi ottaa sen lasin tai pari viiniä jota muuten ei pääsiäisenä mennyt yhtään (sattuneesta syystä) :D No joo laihoja lohtuja meille, jotka sitä vauvaa tosiaan toivovat, mutta pakkohan sitä jotain positiivista on keksiä tähän hätään. Nytkään ei tartte miettiä et vietetäänkö ens joulua kotona vai synnärillä. ;) Muutoinhan sillä ajankohdalla ei ole mitään merkitystä. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: PAMPULI
Tai se miten on silloin parikymppisenä raskautunut tyyliin kerrasta. Kaukana on ne päivät. :cool: No jos jotain positiivista tässä yrittämisessä ja sen mahdollisessa kestämisessä on se, ettei tosiaan tartte enää sitä ehkäisyä, voi ottaa sen lasin tai pari viiniä jota muuten ei pääsiäisenä mennyt yhtään (sattuneesta syystä) :D No joo laihoja lohtuja meille, jotka sitä vauvaa tosiaan toivovat, mutta pakkohan sitä jotain positiivista on keksiä tähän hätään. Nytkään ei tartte miettiä et vietetäänkö ens joulua kotona vai synnärillä. ;) Muutoinhan sillä ajankohdalla ei ole mitään merkitystä. (y)
Voih tulisikin kerrasta raskaaksi.. Täytän huomenna 21 esikoista yritettii 9kk ennenkuin tärppäsi ja nyt on yk 8 menossa :( toki miehen simpoissa voi olla häikkää onhan hän jo 31 mutta kuitenkin.. Vähän omaa itsetuntoo syö kun lukee näitä kerrasta raskautumisia :eek:
 
Pampuli, pahoittelut :( en tarkoittanut, että kaikilla parikymppisillä tärppäisi heti, eihän se aina iästä ole kiinni. Itselläni vain tuntui menevän niin. Tosin paha mennä sanomaan mitään, kun vasta toinen yrityskierros menossa ja täälläkin on paljon niitä joilla tosiaan on kuukausia ellei vuosiakin yritystä takana. Joten sinänsä ei itse edes oikein kehtaisi valittaa mistään vauvaan yritykseen liittyvästä. :oops:

Toivotaan kovasti et teillä nyt tärppää! (y)
 
Neitonen ja auringonlapsi, me ollaan selkeästi oltu samoilla seksuaalikasvatuksen tunneilla teininä :alien: Että hetihän sitä raskautuu, kun edes vähän mahdollista :eek: mun vaatimuksesta käytettiin suhteen alkuvuosina hormonaalista sekä kortsua, ja tosiaan nyt vähän huvittaakin :ROFLMAO:

Mä voisin liittyä piinailijoihin, dpo 4.
Arvioituna vaan, sillä en testaillut ovista. Mulle sopii paremmin näin, niin ei stressaa niin paljon :X3: Greippimehua olen juonut ja joka toinen päivä on ollut seksiä.
 
Täällä odotellaan yk3 käynnistymistä. Kp40 menossa ja aamulla nega tehty, menkkoja vaan ei kuulu ei näy. Jo yli viikon ollut vatsa ja alaselkä kipeenä, myös yksi migreeni kärsittynä. Mieshän tietenkin luuli että vauva tulee heti kun en yhtenä päivänä pilleriä ota, ja nyt ihmetteleekin että oho, 3 kuukautta kohta mennyt ja vieläkään ei vauvaa kuulu.

Osaako joku sanoa, onko julkiselta puolelta mitään mahista saada lääkäriaikaa tai mitään, ihan vaan tällästen pitkittyneiden kiertojen takia? Ja jos on, niin kuinka kauan pillereiden lopetuksesta pitää kulua?

Ihanaa kun kevät tulee! :)
Mä varasin vissiin alkuvuodesta aikaa. Gynelle piti päästä joka tapauksessa, kun olis jo syksyllä kai pitänyt käydä ihan vaan tarkastuksessa, sain ajan n.kuukauden päähän. Laittoi lisähuomioksi että kierrot on edelleen pitkät. Siellä ei kyllä sitten mitään siihen tehty, katsoi vain paikat normaalilla tarkastuksella ja totesi kaiken olevan ok. Vähän kyseli että kuin pitkä edellinen kierto oli ja onko vuoto ollut normaalia ja millon oon lopettanut ehkäisyn (9/15 asti oltu ilman).. Totesi että varmaan vielä kierto hakee paikkaansa ja sit kun vuosi yritystä takana niin uutta aikaa ja katsotaan tilannetta uudelleen.. Onkohan ihan paikkakohtaista miten nopeasti asialle tehdään jotain, vai onko tuo julkisen linja, en osaa sanoa..
 
Vähän omaa itsetuntoo syö kun lukee näitä kerrasta raskautumisia :eek:
Juu sama. Mulla kaveripiirissä esim yhdet jotka eivät sattuneet yhdellä kertaa käyttämään ehkäisyä ja kuis ollakaan, toinen tulossa. Syksyllä vissiin la. Toinen tuli pillereistä huolimatta raskaaksi, mutta se meni sit kesken.. Vähän toisinaan nakertaa, että kuin suodaan onnet niille ketkä eivät varsinaisesti harkitse lasta vaan "vahingossa" saavat ja sitten ne ketkä suunnittelevat ja toivovat niin se kestää tai löytyykin jotain pulmaa. :/
 
  • Tykkää
Reactions: onnie ja PAMPULI
Juu sama. Mulla kaveripiirissä esim yhdet jotka eivät sattuneet yhdellä kertaa käyttämään ehkäisyä ja kuis ollakaan, toinen tulossa. Syksyllä vissiin la. Toinen tuli pillereistä huolimatta raskaaksi, mutta se meni sit kesken.. Vähän toisinaan nakertaa, että kuin suodaan onnet niille ketkä eivät varsinaisesti harkitse lasta vaan "vahingossa" saavat ja sitten ne ketkä suunnittelevat ja toivovat niin se kestää tai löytyykin jotain pulmaa. :/
Näinhän se vähän menee..
Ja Neitonen ei tuo mitään, tässä oppinut huomaamaan ettei ne asiat murehtimalla parane kunhan saa vähän tätä vertaistukee ja yrittää olla positiivisin mielin niin jaksaa paremmin. Syksyllä sitten tutkimuksiin jos ei kuulu mutta nyt yritän uskoa että olisi tärppi :love: jos ei niin seuravaa kierto tääysillä mukana (y);)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Hahaa, mä luin kaiken koirankasvatuksesta jo teininä, sillä kasvatin ekan koirapentueen 16-vuotiaana. Selvittelin siinä samassa miten ne hommat ihmisillä menee, joten en ikinä ollut siinä uskossa, että hedelmöittyä voi milloin vain ja se tapahtuu tuosta vain.

Silti kyllä stressasin pillereiden unohduksesta mikäli se tapahtui "väärään aikaan" niin että ovulaatio olisi saattanut tapahtua. Ja myöhemmin, koska tunsin oman, säännöllisen kiertoni, niin mentiin varmoilla päivillä puolitoista vuotta - tiedostaen, että se riski siinä tietysti on että kierto sen kerran sekoaakin ja ovulaation tapahtuu epätyypilliseen aikaan. Tästäkin sain joskus kuulla, että ei ne varmat päivät toimi jne ja väitteitä siitä kuinka voi tulla raskaaksi milloin tahansa. Niin vissiin, annoin mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos :) Raskaaksi ei tasan tule paitsi ovulaation aikaan - toki ovulaatio voi joskus tulla epätyypilliseen aikaan ja ne siittiöt tosiaan elää pitkään, joten yhden ihmisen ja yhden kierron varmat päivät eivät päde kaikkiin ihmisiin ja kiertoihin.

Tosin muistan että mulla heräsi kerran bilsanluennolla epäilys, että miesten siemennesteessä todennäköisesti olisi jotain joka edistää ovulaation tapahtumista, ja että tämä edistää "vahinkojen" tapahtumista jo siitä yhdestä yhdynnästä ilman ehkäisyä. Googletin silloin asian (taisi olla vuosi 2013 :) ) ja vuonna 2012 julkaistiinkin tutkimus, jonka mukaan näin todennäköisesti on. Eli jos ovulaatio on teillä ongelma tai meinaa tapahtua myöhään, niin harrastakaa oikein paljon seksiä jo heti alkukierrosta, koska siitä on näytteitä että siemennesteessä on mm. ovulaatiota edistäviä proteiineja :D Se siemenneste voi siis olla hyödyllistä lisääntymisen kannalta silloinkin kun siittiöt eivät vielä pääse hedelmöittämään munasolua.

Lasta ei tosin täällä ole näkynyt, mutta ihan syystä kyllä pelkäsin raskautumista... Kolmesti olen jo tullut raskaasti kertalaakista - ne raskauden eivät vain kanna loppuun asti :(
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska



29.03.2016

★ -tanjuska (22) | kp 43/26 | 1.lapsi | ya 1/-13

★ Darni73 | kp 34/25 | 4.lapsi | ya -12

★ susanmaaria | kp 24/23-26 | 3.lapsi | yk 10

★ mama? (24) | kp 21/28-30 | 1.lapsi | ya -13

★ Nonsk | kp 32/34 | 1. lapsi | yk 6

★ Selkkis (36) | kp 27/32 | 3.lapsi | yk 4

★ Juliet86 (30) | kp 25/34 | 2.lapsi | yk 5

★ _garnet_ (25) | kp 17/27-30 | 1.lapsi | yk 5

★ kairan (29) | kp 41/28-34 | 5.lapsi | yk 3

★ Illuminated (26) | kp 27/29-37 | 1.lapsi | yk 5

★ elokuuvauva09 (29) | kp 11/30-32 | 2.lapsi | yk 4

★ Spukka (23) | kp 4/23-55+ | 1.lapsi | ya 4/-14

★ aprikoosinkukka (24) | kp 20/38 | 1.lapsi | yk 3

★ Elisen (29) | kp 22/28-32 | 2.lapsi | yk 3

★ iinaalisa (17) | kp 5/28-30 | 1.lapsi | yk 2 (ya 11/-15)

★ Shakalaka (29) | kp 2/25 | 1.lapsi | yk 6

★ keijupölyä (24) | kp 26/? | 1.lapsi | yk 2

★ Toukokuinen (28) | kp ?/27 | yk 13

★ s4nnn (30) | kp 2/26-28 | 2.lapsi | ya 2/-16

★ fabula (29) | kp 16/27 | 1.lapsi | yk 4

★ Helmi1234 (39) | kp 29/28 | 2.lapsi | yk 2

★ taaperotx5 | kp 34/32 | 6.lapsi

★ Lumirinsessa (20) | kp 29/28-32 | 1.lapsi | ya 1/-16

★ Nöösi (30) | kp 33/28-30 | 3.lapsi | yk 9

★ Miwwi (25) | kp 6/28-31 | 2.lapsi | yk 2

★ Adessaa (21) | kp 58/? | 1. lapsi | ya 1/-16

★ Zipi (33) | kp 23/30 | 4.lapsi | ya 10/-15

★ auringonlapsi92 (24) | kp 40/? | 1.lapsi | yk 2

★ Leijona_mamma (29) | kp ?/? | 3.lapsi | ya 3/-16

★ Aurankukka | kp 27/? | 3.lapsi | yk 2

★ PAMPULI (21) | kp 22/27 | 2.lapsi | ya 9/-15

★ Emmisinikka (27) | kp ?/? | 2.lapsi | ya 10/-15

★ anskuli80 (35) | kp 18/29 | 4.lapsi | yk 4

★ Neitonen_82 | kp 1/? | 3.lapsi | yk 2

★ Juli87 (29) | kp 25/? | 3. lapsi | yk 1

★ marrasmai (34) | kp 6/26-31 | 1. lapsi | yk 6

★ miss_piggy (34) | kp 26/? | 2.lapsi | ya 4/-15

★ maijjaa (21) | kp ?/? | 2.lapsi | yk 1

★ Palliton | kp 28/? | 4.lapsi | yk 1

★ MannaL (32) | kp 13/25-29 | 3.lapsi | yk 1


★ Maria82 | kp 33-40/32 | 3.lapsi

★ Taikapapu (33) | kp 17/28 | 3. lapsi

★ Unna90 | kp ?/31 | ya -14

★ Pähkinä89 (26) | kp 28/28-30 | 3.lapsi | yk 1

★ JonMa | kp 12/28-30 | 5.lapsi | yk 1

★ foreverfever | kp 14/28-32 | 3.lapsi | yk 1

★ Pieni haave (31) | kp ?/? | 1.lapsi | yk 1

★ Anumarika | kp ?/? | 3.lapsi | ya 3/-16

★ -dino- | kp 23/25-30 | 1.lapsi | yk 8

★ Lindanen (32) | kp 27/29 | yk 4

★ Hantta81 | kp 25/26-28 | 4.lapsi | ya -14


 



Hetken yritystä vielä odottavat:


teddybear82 | 3.lapsi | ya 3/-16

Minzku90 (25) | 1.lapsi | ya 4/-16

diadora (28) | 2.lapsi | ya 4/-16


sisu! (21) | 1.lapsi | ya 4/-16


maisa93 (23) | 1. lapsi | ya 4/-16

NuttyKitty (31) | 2.lapsi | ya 5-6/-16

suppuraa (29) | 3.lapsi | ya 6/-16


Qia (28) | 1.lapsi | ya 7-8/-16

ipanati (23) | 1.lapsi | ya 8/-16

Emilida | 2.lapsi | ya 1/-17

PiKKuiNeN- | 1.lapsi | ya ?




Muutoin taustalla kuumeilevat:

kunnon kinttaat (30) | 2.lapsi | ya -15


Vuorikristalli (39) | 6.lapsi | yk 7
 
Plussanneet

♡ 28.10.2015 pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♡ 30.10.2015 Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2
♡ 31.10.2015 Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♡ 07.11.2015 Evemum | 4. lapsi | yk 1
♡ 11.11.2015 Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
♡ 16.11.2015 Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
♡ 17.11.2015 hampula (27) | 2.lapsi
♡ 22.11.2015 Elsa84 | 4.lapsi | yk 2
♡ 06.12.2015 Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
♡ 11.12.2015 Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
♡ 16.12.2015 Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
♡ 20.12.2015 trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
♡ 26.12.2015 M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15
♡ 10.01.2016 cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2
♡ 19.01.2016 panikoija87 | 2. lapsi | ya 11/-15
22.01.2016 Sophi4 (24) | 1.lapsi | ya 1/-16
♡ 24.01.2016 inasofia (26) | 2.lapsi | ya 9/-15
♡ 24.01.2016 Cembalo (26) | 2.lapsi | yk 5
25.01.2016 jenna91 (24) | 3.lapsi | yk 3
♡ 25.01.2016 Kotikiss@ (30) | 4.lapsi | ya 10/-15
♡ 29.01.2016 MeaMinnis (37) | 3.lapsi | ya 6/15 (km 9/15)
♡ 02.02.2016 neitikesäheinä93 | 2. lapsi | yk 7
♡ 05.02.2016 Hetelmä16 | 1. lapsi | yk 1
♡ 08.02.2016 kiddi (30) | 3.lapsi | ya 1/-16
♡ 15.02.2016 Salapoliisitar (29) | 1.lapsi | yk 3
♡ 15.02.2016 jasmiu (25) | 2.lapsi | ya 7/-15
♡ 17.02.2016 Merenaalto (31) | 3. lapsi | yk 14
♡ 20.02.2016 Mandee (23) | 1.lapsi | ya 11/-15
♡ 26.02.2016 Emla | 1.lapsi | ya 12/-15
♡ 26.02.2016 Oinas86 (29) | 1.lapsi | yk 2
♡ 27.02.2016 Breeze (31) | 3.lapsi | yk 1
♡ 03.03.2016 paperinaru | 1. lapsi | yk 1
♡ 03.03.2016 Nessu87 (28) | 2.lapsi
♡ 06.03.2016 Huuhaa_-89 (26) | 2.lapsi | ya 12/-15
♡ 06.03.2016 Autumnn | 1.lapsi | yk 10
06.03.2016 anu84 (32) | 4.lapsi | yk 1
♡ 07.03.2016 Maicy (27) | 2.lapsi | yk 8
♡ 07.03.2016 Pjawla (26) | 1.lapsi
10.03.2016 L4isk4M4t0 | 3.lapsi | yk 2

11.03.2016 vauvahaaveita (31) | 4. lapsi | yk 1
♡ 16.03.2016 hulmur (23) | 3.lapsi | yk 2
♡ 16.03.2016 kukkakuu (26) | 2.lapsi | yk 2
♡ 25.03.2016 Catharin (25) | ya 11/-14
♡ 27.03.2016 Not alone (25) | 2.lapsi | ya -15


Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/

 
Piinailijat

29.03
maijjaa dpo 16
Helmi1234 dpo 15
Darni73 dpo 15
-dino- dpo 13-14
Illuminated dpo 13
PAMPULI dpo 12
Lindanen dpo 12
Nonsk dpo 11-12
Palliton dpo 11
Hantta81 dpo 10
miss_piggy dpo 8
Toukokuinen dpo 6
Elisen dpo 4



Ilmoita itsesi "piinapäiville" listaan korostamalla dpo :)

DPO= days past ovulation (aika lailla suoraan suomennettuna päivät ovulaation jälkeen)
Ovulaatiopäivä on dpo 0, sitä seuraava dpo 1, dpo 2 jne.
Dpo -1 ovisplussa
 

Yhteistyössä