Toiveena vauva 2017-2018

Haamulainen saatu r-testiin noin tunnin pidätyksellä! En mä sit kuitenkaan malttanu oottaa huomiseen :D en uskalla vielä enempää iloita mutta huomenna aamulla testaan sit seuraavan kerran :) voisko tää olla jo totta :) jos on niin la ois omien laskujen mukaan 2.1.-17. Huolestuttaa vaan toi pieni rusehtava vuoto mut luin jostain et kiinnittymisvuotoa voi esiintyä jopa 6-7 päivääkin. Pitääköhän paikkaansa?
 
No oho, saitpas sä aikasin ajan. :) Täällä kuulemma eka käynti on vasta rv 8 ja eka ultra rv 12, lääkäriajasta ei ollut vielä puhetta. Mulle ihan uusi tuo terkka, mutta kuulosti ainakin ihan mukavalta. :)

Onko täällä mitään käytäntöä miten tai kuka noita ryhmiä voi luoda? Ja pitääkö se ryhmän perustaja huolta siitä listastakin, jossa kaikkien la? :D
Joo viime kerralla oli sama terkka ja silloinkin pääsin jo 5+2 ekaan neuvolaan ja tällä kertaa 6+2 :D Saa nähdä saanko sen lääkäriajankin aikasin niinku viime kerrallaki, mutta veikkaan että saan kun on se keskenmenokin takana.

Ja jos la on tammikuussa niin saa tehdä ryhmän ja yleensä sen ryhmän perustaja huoltaa sitä ryhmää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Haamulainen saatu r-testiin noin tunnin pidätyksellä! En mä sit kuitenkaan malttanu oottaa huomiseen :D en uskalla vielä enempää iloita mutta huomenna aamulla testaan sit seuraavan kerran :) voisko tää olla jo totta :) jos on niin la ois omien laskujen mukaan 2.1.-17. Huolestuttaa vaan toi pieni rusehtava vuoto mut luin jostain et kiinnittymisvuotoa voi esiintyä jopa 6-7 päivääkin. Pitääköhän paikkaansa?
En osaa noista kiinnittymisvuodoista sanoa kun ei koskaan mun kohdalla ollut :confused:

Tuut sit kertomaan mitä testi antaa huomenna! Mikä dpo? :)
 
http://aijaa.com/m4H186

Tosi huonosti sain kameraan vaikka omaan silmään näkyy selvästi vaikkakin haaleesti. Tänään dpo 9 tai 10. Oon menny jo ihan sekasin laskuissa :D
Joo mullakin haamu dpo 9 ei näkynyt koneelle ladatessa oikeastaan ollenkaa vaikka silmään oikein selvä haamu ja kamerakin sen näki mutta tää kone vääristää kovasti kuvia :eek:

Ja joku haamu siinä on, testaa uudestaa 2 päivän päästä :) Hcg tuplaantuu 1,5-2 päivän välein :)
 
  • Tykkää
Reactions: s4nnn
Kerrohan mikä tämän päivän testitulos on, onko haamu vahvistunut eilisestä? :)
Jospa kans pääsisit joulukuisiin. <3
Ei oo vahvistunut yhtään... Tein nyt töiden jälkeen..ku aamulla oli niin hoppu. Pahoinvoinnistakaan en pysty sanomaan, kun en ole flunssan jälkeen täysissä voimissa ja töissä oli niin kiire että adrenaliinit vaan virtasi.
Vielä en silti luovuta! Pystyn malttaa mieleni kyllä ja odottelen menkkoja...su tai ma alkavaksi. Testaan kyllä tietysti joka pvä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Meillä mies oli vastahakoinen kerran, ja vetäisin niin hirveet maailmantuska-itkupotku-miksi-haluat-tuhota-kaikki-mun-unelmat -kohtauksen josta tuli "vähän" riitaa, että ei ole sen jälkeen hirveästi pihtaillut. Taisin olla niin surkea ja/tai pelottava kun oon seonnut noin kakssataaviiskytprosenttisesti tähän vauvahommaan, että on tainnut katsoa parhaaksi olla panttaamatta. :D:whistle::ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: PAMPULI ja Pissu1
Onnea hirmupaljon raskautuneille! Niin ihana lueskella ilouutisia:love: Täällä yks hätänen jo testaili dpo9 (Saattaa olla että ovis oli pari päivää myöhemminkin) negaa siinä tikussa vain näkyi vaikka kuinka vääntelin ja kääntelin :mad: No jospa taas huomenna katselisi jos tulos olisikin toisenlainen :LOL: Ihana aurinko täällä eteläsuomessa paistelee :p
 
  • Tykkää
Reactions: PAMPULI
Meillä mies oli vastahakoinen kerran, ja vetäisin niin hirveet maailmantuska-itkupotku-miksi-haluat-tuhota-kaikki-mun-unelmat -kohtauksen josta tuli "vähän" riitaa, että ei ole sen jälkeen hirveästi pihtaillut. Taisin olla niin surkea ja/tai pelottava kun oon seonnut noin kakssataaviiskytprosenttisesti tähän vauvahommaan, että on tainnut katsoa parhaaksi olla panttaamatta. :D:whistle::ninja:
Hah, pitäiskö itekin kokeilla ;) mä kyllä loukkaannuin aika reippaalla kädellä kun tulee olo ettei toinen halua mua. Ei se ettei olis täysillä mukana tässä vaan nimenomaan se perus naisen olen ruma ynm vastaavaa! Ja kun se on tapa rentoutua vaikka siinä sivutuotteena saadaan aikaseksi jotain kaunista 《3

No liekkö seksin puute vai mikä mutta kiukkuinen olen ja kiihdyn nollasta sataan alta aikayksikön. Pientä ovis kipua alavatsalla ja muuten kaikki vuoto ynm normaalia. Eli 2 vkon päästä odotellaan tätiä kylään o_O
 
Jännitin itse etukäteen tuota kanssa, että mitäs jos ei ovulaation aikaan vaan halutakaan, puolin tai toisin. Ei onneksi muodostunut ongelmaksi täällä ja nyt on jatkettu ihan huvin vuoksikin talletteluja kerta alkuun päästiin :D Mutta hankala homma tuo! Pitäis jotenkin saada innostettua se toinen vaan puuhaan mukaan, kun ei tosiaan se asiasta harmistuminen taida sekään hyvä ratkaisu olla. No, aina ei osaa olla viisas o_O

Täällä menossa KP18 (YK1) ja piinapäivät on alkaneet eli DPO2. Hurjan jännää! Mitä luulette, kannattaako DPO11 jo testata? Meinasin testailla ennen reissua, tosin heti reissun alussa pitäisi alkaa uusi kiertokin että jokatapauksessa lähipäivinä siinä varmaan jotain selviää.

Onko muilla ollut ovulaation jälkeen maha kipeänä? Minulla on kummallisesti sattunut vatsaan eilen ja tänään enkä mielestäni ole syönyt mitään kummallista. Outoa. Jos en ole raskaana niin olen varmaan valeraskaana :rolleyes:
 
Tässähäm
Mä peruin mun huomisen hammakiven poiston (vetämällä ois tehty)...ei sillä että olisin raskaana, toiveita tietysti on...Mut en saanut näköjään töistä vapaata siihe. En taida hötkyillä uuden ajan kanssa, kun vasta synnytyksen jälkeen, jos tässä raskaana ollaan.
Siitä ollaan kahta mielipidettä, joittenkin mielestä ei oo raskaus este..sinuna kyllä en menis, jos tulisikin sitten komplikaatioita ja joutuisi vaikka kipulääke- ja ab kuurille. Ite haluaa ainakin välttää kaikkia lääkkeitä raskausaikana.
Tässähän mä tietysti puhuin viisaudenhampaasta enkä hammaskivestä :p
 
Ainakin 6 päivältä puuttuu ja loppukuusta on päivissä vaan 1-2 odottajaa :D
Meinasin kans liittyä joulukuisiin ja ite laskin la 30.12 mut terkkarin mukaan olis vasta 2.1. :D Mut ovis oli takuuvarmasti sen verran aikasin et sen puolesta olis toi joulukuu todennäköisempi mut muutama päivä sinne tai tänne ja uskon et syntyy tammikuun puolella kun aiemmat lapsetkin syntyneet muutaman päivän yli. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Meinasin kans liittyä joulukuisiin ja ite laskin la 30.12 mut terkkarin mukaan olis vasta 2.1. :D Mut ovis oli takuuvarmasti sen verran aikasin et sen puolesta olis toi joulukuu todennäköisempi mut muutama päivä sinne tai tänne ja uskon et syntyy tammikuun puolella kun aiemmat lapsetkin syntyneet muutaman päivän yli. :)
Harmittaa kun missään ei ole vielä luotu tammikuisille ryhmiä ja itse olen taikauskoinen että jos minä menen luomaa ryhmän, niin tuo vain huonoa onnea...
 
Kyselenpä täälläkin ovislimoista ja -plussista:

Anteeksi TMI. Mulla siis oli parhaat "liukkaan kelin päivät" pitkään aikaan noin lauantaista tiistaihin, mutta ovisplussa tuli vasta eilen (ja vielä tänään) ja silloin kelit olivat jo hieman kuivumaan päin, siis vv tahmeampaa, ja tänään on vieläkin kuivempaa. Eikös sen pitäisi vasta oviksen jälkeen kuivahtaa (n)? Olisko ovis voinut olla jo eilen? Lämmöt kyllä oli tänä aamuna vielä alhaalla. Onko kellään kokemusta?

Meillä se menee muuten niin päin, että kun ennen ovista puuhastellaan ahkeraan, niin sitten muutaman kerran jälkeen minä en enää jaksakaan innostua (kroppa lakkaa tekemästä yhteistyötä enkä muutenkaan enää ole "sillä tuulella"), ja sitten mies hermostuu etteikö tässäkään kuussa onnistuta kunnolla hyödyntämään tärppipäiviä. Mun mielestä me nyt ei niin huonosti olla hommia hoidettu sentään, luulis että ne simpat yleensä ainakin vuorokauden pysyy hengissä jos on pysyäkseen :rolleyes:.
 
Meillä yleensä mies tietää muutenkin, että ovuloin, koska tuo (ällövaroitus) alalokeron eritys on aika mahtavaa niinä päivinä :whistle: Viime raskautta yrittäessä hän sen oppi, että ovulaatio = vaimo käy päälle ja lakanat kastuu. Mutta siis, meilläkään ei aina ne himot osu kohdilleen, ja jos itse tekee mieli ja toista ei, niin sitten pitää vikitellä :ROFLMAO: Välillä onnistuu, välillä ei. Vikittelyyn sisältyy meillä seksikkäissä alusvaatteissa kuljeskelua, lupaus testailla jotain uutta makuuhuoneen puolella tms. (aina tietenkään ei onnistu, jos lapsi vaikka heräilee paljon alkuillan aikana). Ollaan molemmat aika avoimia kaikelle uudelle, ja siitäkös mies yleensä innostuu, jos ehdottelen itse jotain uutta (yleensä hän tekee aloitteen). Mutta tiedän niin toin tunteen. Miten turhauttavaa olikaan, kun ovulaatio meni ohi sen takia, ettei mies vaivautunut paria kertaa tökkäsemään :mad::LOL:
meillä ihan kylmästi vaan tehtiin vaihtokauppaa, että minä hieron puoli tuntia, ja nukkumaan mennessä mies vaivautuu käyttämään 2 minuuttia vauvan tekoon, vaikka ei yhtään kiinnostaisi sillä hetkellä.
:D Siitä oli romantiikka ja hyvä seksi kyllä niin kaukana :D Mutta raskaana ainakin toistaiseksi olen :D
 
Tervetuloa uusille mukaan keskusteluun!

Oli puhetta halujen kohtaamisesta ja meillä kyllä molemmat on aktiivisia ja niin on ollut ihan aina. Aikoinaan edellisessä parisuhteessa mua ei huvittanut juuri ikinä ja oon kyllä tosi onnellinen että mulla on nyt parisuhde jossa kemiat pelaa ja pystyn nauttimaan petipuuhista varsinkin kun kaikki muukin suhteessa toimii niin hyvin. :love:

Kesälomasuunnitelmistakin joku kysyi. Me ollaan lähdössä reissuun Eurooppaan. Ensin Pariisiin, sieltä Venetsiaan moikkaamaan miehen siskoja ja niiden perheitä ja loppulomasta vielä Roomaan. Tämä tulee olemaan meidän häämatka myös samalla ja en malta kyllä odottaa :) Jos siihen mennessä ei oo tärpännyt, niin onpahan ainakin muuta ajateltavaa hetkeksi...
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Kävin tänään lähimmässä prismassa ja hitto soikoon ei ollut mitään pc testejä :mad: ärsyttää ja ärsyttää...:D mahaa juilii ja nipistelee sillontällön..

Aamulla esikoisen allergialääkäri joten nyt joutaa maate, mukavaa perjantaita :)
 
Pampuli, hammaskiven poiston voi huoletta suorittaa, mutta josbraskaus vahvistuu, niin sun kannattaa saman tien soittaa sinne hammaslaakariin ja kertoa raskaudesta. Ne todennakoisesti lykkaa sen hampaanpoiston sitten sinne raskauden jalkeiseen aikaan, ellei sitten poistamatta jattaminen saata olla isompi riski.

Yleisesti ottaen ne ei halua rontgenkuvata ja kayttaa niita puudutteita/nukutusaineita raskaana oleviin. Ja ohimennen mainittuna, raskaushaaveilijoiden olisi hyva muistaa kayda hoidattamassa hampaat kuntoon jos on pientakaan epailysta reijista, tulehduksista tms. Hammashygienia ongelmat on linkitetty monenlaisiin sairauksiin ja onglemiin.
Mulla ei edes poistettu kiveä.. kun kuulemma vuotaa ikenet helpommin ja siinä on km riski!
 
Paljon olen netistä lukenut ivf hoitotuloksista. Ja tuntuu todella usein siinäkin tärppäävän toisella tai kolmannella kerralla. Ensimmäisellä kerralla kun vähän tavallaan kokeillaan kuinka paljon hormoonipistoksia, eli näitä follikkeleja kasvattavaa lääkettä voidaan antaa. Kun liikaakaan ei saisi lääkettä keho saada, ettei munasarjat veny liikaa rakkuloiden määrästä. Siinä voi joutua sitten toimenpiteisiin ja joutua odotella mahdollisia alkioiden siirtoa pidempään.

En tiedä kauan tässä joutaa odotella kun kesällä on hoitovapaakuukausi näistähoidoista. Siivoavat kuulemma tuon osaston kunnolla ja sen takia ei hoitoja tehdä kuukauteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Darni73

Yhteistyössä