Toiveena vauva 2017-2018

Iltaa siskot. Täällä viidettä kierrosta alotellaan, kp 4 menossa. On taas sellanen "iha sama" fiilis enkä aio yrittää tai laskea tai testailla mitään, samoin joka kierron alussa mutta jo viikon päästä ollaan taas ihan eri aatoksissa :)
Ovistestin tein taas ns normitason tarkistusta ajatellen mutta nyt se näyttääkin melkeen positiivista vaikka ei ollut kuin vajaa kaksi tuntia rakossa olleesta pissasta. Jos näyttää että koko kierron nyt alkaa olemaan noin paljon LH:ta veressä niin soittelen kyllä sitten lääkärille. Viime kierrossa kyllä alkukierrosta näytti ihan selvää negaa niinkuin pitääkin.
 
Voi mua ja mun tunteita kun ne heilahtelee...mua pelottaa huominen aamu :D ja menkat pitäis olla ihan hollilla tai sit ei...kpt ollu 23-25 ja nyt 22...ovis oli kyllä testin mukaan vasta kp13 plus lyhyt kierto,riittääköhän...

Onnea @Lumi ovisplussasta ja muutkin!

Oliko täällä muita viimemetrin piinailijoita?kuka pissii tikkuun huomenna?! :D
 
Täällä näyttää kierto venyvän... Perjantaina tein testin jossa näkyi pelkkää valkoista ja sillon piti omien päätelmien mukaan olla dpo13, vaan eipä vissiin ollukkaan kun ei menkkoja näy. Viimeistään tänään ois pitäny alkaa ja onhan nyt jo kp36. Jos ei tiistaiaamuun mennessä ala niin sitten uus testi. Tosiaan kun luulin sillon perjantaina että menkat alkaa pian ja luotin että pc ois dpo13 jotain näyttäny jos näkyäkseen ois, niin otin sitten vähän siideriä pe ja la. Nyt sitten mietin että oliko se ovis kuitenkin vasta myöhemmin ja siksi ei näkyny mitään... Ihan sekasin koko pää taas kerran.
 
Heippa taas kaikille! :LOL: Onnittelut vielä plussanneille ja pahoittelut ja tsemppihalit uuteen kiertoon joutuneille.

Pikainen oma napa: yritystauko lusittu, lomareissu heitetty ja tauon aikana sairastettu muutama virus- ja bakteeritauti antibiotteineen pois alta (ihan kauhee kuukausi takana, mutta toisaalta osui sairastelu nyt hyvään saumaan, kun taukoa oli muutenkin). Eli yk4 starttaa virallisesti tänään ja mulle voi päivittää kp1/25-28. (y)
 
Huomenta!

Testattu tänään nega...kp23 ja dpo 10..ehkä aikaista vielä,mutta kun on ne lyhyet kierrot niin olis ehkä haamulaista edes toivonut...nyt on niiin piinaavat päivät edess...mutta tästä lähetään uuteen viikkoon,mulla huomenna parin päivän duunireissu(vie onneks ajatuksia,EHKÄ).Seuraava testi torstaina jos ei oo menkat alkaneet.

Hyvää alkavaa viikkoa! :)
 
Minzku ja Bea teillä jännät paikat, pidetään peukkuja!

ON: mitäs arvon raati sanoo oviksen ajankohdasta, kun eilen aamulla oli eka kertaa positiivinen, alkuillasta viiva vielä tummeni, tänään positiivinen mut haaleempi kuin eilen alkuillasta? Eilen ei puuhailut onnistuneet niin onko tänään jo myöhäistä? :D Edellisen kerran touhuiltu pe iltapäivästä. Heitänkö jo kirveen kaivoon tän kierron suhteen vai vieläkö ois mahiksia saada vauva alulle?
 
Täytyy kommentoida vähän tän Royal Geleen osalta kiertoa. Ei ole vaikuttanut oloon noin yleensä, en siis huomaa mitään että olisin energisempi tai toisaalta mitään negatiivisiakaan vaikutuksia.

Nyt kp18, ovis tasan kp14. Limoissa en huomannut eroa, mutta ovis oli ehkä jotenkin erilainen, ei niin kivulias. Särkylääkettä ei tarvinnut ottaa. Kipu ei myöskään ollut sellaista selkeää vain toisella puolella olevaa niin kuin yleensä vaan kipu oli kokonaisvaltaisesti koko alavatsalla enkä osaa sanoa kummalta puolelta munsolu irtosi. Harvinaisempaa on myös se että nännit on nyt kipeät, viime yönä jopa nukkumaan käydessä kyljellään oli vaikea löytää asentoa jossa ei sattunut. Tuntuu myös että alavatsaa nippailee enemmän. Nyt vaan toivon että luteaalivaihe pitenis.

Saas nähdä mitä tästä vielä kehkeytyy.
 
Minzku ja Bea teillä jännät paikat, pidetään peukkuja!

ON: mitäs arvon raati sanoo oviksen ajankohdasta, kun eilen aamulla oli eka kertaa positiivinen, alkuillasta viiva vielä tummeni, tänään positiivinen mut haaleempi kuin eilen alkuillasta? Eilen ei puuhailut onnistuneet niin onko tänään jo myöhäistä? :D Edellisen kerran touhuiltu pe iltapäivästä. Heitänkö jo kirveen kaivoon tän kierron suhteen vai vieläkö ois mahiksia saada vauva alulle?
Jaa-a, enpä osaa sanoa muutenkuin että olisi tänä aamuna varmaan kannattanut tallettaa, illalla voi jo olla myöhäistä.
 
ON: mitäs arvon raati sanoo oviksen ajankohdasta, kun eilen aamulla oli eka kertaa positiivinen, alkuillasta viiva vielä tummeni, tänään positiivinen mut haaleempi kuin eilen alkuillasta? Eilen ei puuhailut onnistuneet niin onko tänään jo myöhäistä? :D Edellisen kerran touhuiltu pe iltapäivästä. Heitänkö jo kirveen kaivoon tän kierron suhteen vai vieläkö ois mahiksia saada vauva alulle?
Kyllä kerkee. Ovisplussasta menee noin 12-34h ennenku ovuloi. :)

Bealle pahoittelut negasta :<
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87
Olen ihan uusi täällä palstalla ja vauvakuume iski kun salama kirkaalta taivaalta kesän aikana.
Olen kohta 33 vuotias kolmen lapsen äiti ja pitkän pohdinnan jälkeen päätettiin miehen kanssa antaa vielä neljännelle lapselle luvan tulla, jos on tullakseen. Vaikka viime synnytyksen jälkeen päätin, että ei enää ikinä lapsia, kun oli sen verran traumaattinen käynnistysyritys joka johti lopulta sektioon.
Mutta näin se mieli kääntyy ja aika kultaa muistot.
Lapset ovat siis 4,5v, 2v ja 7,5kk.

Täällä on siis yk2 menossa. Tässä kierrossa en ovista tikuttanut mutta limoista ym. päätellen nyt mennään dpo2. Kierrot itsellä heittelee vielä jonkin verran kp23-28 väliä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Kamalaa sanoo, mutta mulla alkaa kyllä vauvakuume vähän hiipuu ku tää on vaan yhtä oottelua :'( koitan nyt vaan keskittyä terveelliseen syömiseen ja liikkumiseen ja harrastuksiin. Aika menee onneks nopeeta ku on paljo tekemistä. Kohta se on joulukuu ja voi sit uudestaa varailla gynelle aikaa. :)
Sama homma. Tuntuu niin etäiseltä kun jotkut vasta yrittämisen alottaneet valitsee jo vaunuja ja ostaa vaatteita ja kaikkee vaikkei oo raskaanakaan. Itellä kuume enimmäkseen lähtenyt ja vaikka vauvat on ihania niin en silti tunne mitään surua tai kaipausta vaikka oisin pelkkien äitien ja vauvojen keskellä. Tässä kierrossa en oo ees tikuttanu ovista enkä tiiä mikä kp on, ja mitä väliä vaikka tietäsinki ku ei se oo ennenkään auttanu.

En tarkota angstailla jos siltä kuulostaa, enemmänki oon hiljasesti hyväksyny että meille ei sitä vauvaa oo tulossa pitkään aikaan ja parempi keskittyä muihin juttuihin. Ihan eri tavalla taas löytäny iloa koulusta, liikunnasta, harrastuksista ja kavereista kun ei koko ajan mieti kiertopäiviä tai oireita tai millon testaan seuraavaks. Katotaan kun päästään hoitoihin ehkä ens vuoden puolella et mitä sit tapahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Bealle jaksamista! <3

Yuna mä jotenkin aina jaksan ihmetellä kun ihmiset uskaltaa ostaa vauvajuttuja heti plussan jälkeen saati sitten kuumeiluvaiheessa. Mä olen muussa elämässä ihan positiivinen tyyppi, mutta tässä asiassa en jotenkin yhtään uskalla hätiköidä. Kai se pelko on liian suuri, etten raskaudukaan tai mahdollinen raskaus menisi kesken. En oikein uskalla edes haaveilla millaista elämä olisi kahden kanssa, kun raskaus tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta.
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal ja Yuna
Kp 6 ja toinen clomi otettu tänään huimausta ainakin aiheuttaa, miten muilla clomeista oireita? Lääkärin varasin jo ensi viikolle niin näkee miten vaikuttaa vai vaikuttaako. Epätavallisen pitkään vuotaa, voisiko clomi lisätä vuotopäiviä..
 
Tänään oli eka ultra. Siellä kahvipavun sydän sykki. Tänään varaan ensimmäisen neuvolan. Ja tästä se lähtee.

Poistun tästä ryhmästä, koska en enään tarvitse täältä tukea. Kiitos kaikille kaikesta. Etenkin niille kenenkanssa tässä ollaan alusta asti oltu. Monet tunteet purettu.

Toivon että jokainen teistä pääsee tästä ryhmästä eteenpäin hyvillä mielin. :)
 
Pikainen pyrähdys täällä tauon jälkeen.
Kiitos kaikille tsemppaajille.Olette todellisia helmiä ja teidän sanat lohdutti oikeasti.:love:
Minun viivat ei pysynyt matkassa,valitettavasti.Tosin tässä tilanteessa en ollut ollenkaan varma haluanko raskautuakaan. Kamalaa sanoa se näin ääneen,mutta kyllä parisuhteen täytyy olla kunnossa jo ennen raskautta.
Me vielä mietitään avioliiton jatkoa..tai minä mietin,mies katuu,itkee ja pahoittelee.
Luottamus on rikottu niin täydellisesti,että en osaa sanoa jatkosta.

Minut voi poistaa listoilta. En ole varma jäänkö taustailemaan kuitenkin,koska se vauvakuumehan ei ole mihinkään poistunut ja alkaa olemaan viimeiset hetket raskautua,koska ikää kertyy..:eek:
Kaikille plussanneille superisti onnea!!Piinailijoille plussatuulia!:love:
 
Pikainen pyrähdys täällä tauon jälkeen.
Kiitos kaikille tsemppaajille.Olette todellisia helmiä ja teidän sanat lohdutti oikeasti.:love:
Minun viivat ei pysynyt matkassa,valitettavasti.Tosin tässä tilanteessa en ollut ollenkaan varma haluanko raskautuakaan. Kamalaa sanoa se näin ääneen,mutta kyllä parisuhteen täytyy olla kunnossa jo ennen raskautta.
Me vielä mietitään avioliiton jatkoa..tai minä mietin,mies katuu,itkee ja pahoittelee.
Luottamus on rikottu niin täydellisesti,että en osaa sanoa jatkosta.

Minut voi poistaa listoilta. En ole varma jäänkö taustailemaan kuitenkin,koska se vauvakuumehan ei ole mihinkään poistunut ja alkaa olemaan viimeiset hetket raskautua,koska ikää kertyy..:eek:
Kaikille plussanneille superisti onnea!!Piinailijoille plussatuulia!:love:
Voi Nalkuttaja, mä toivon sulle niin paljon kaikkea hyvää jatkoon. Toivon todella, että sun ja teidän asiat järjestyvät sellaisiin uomiin kuin niiden on tarkoitettu. Paljon halauksia ja onnentoivotuksia sulle jatkoon! :love:
 



06.10.2016

★ -tanjuska (22) | kp 111/26~71 | 1.lapsi | ya 1/-13

★ Darni73 | kp 141/25 | 4.lapsi | ya -12

★ Nonsk | kp 28/35 | 1. lapsi | yk 11

★ Juliet86 (30) | kp 14/28-30 | 2.lapsi | yk 12

★ elokuuvauva09 (30) | kp 86/28-33 | 2.lapsi | yk 8

★ marrasmai (34) | kp 46/25-37 | 1. lapsi | yk 11

★ -dino- (24) | kp 20/25-30 | 1.lapsi | yk 15


★ Hantta81 (35) | kp 28/26-28 | 4.lapsi | ya -14

★ diadora (28) | kp ?/? | 2.lapsi | ya 4/-16

Yuna (25) | kp 23/~28 | 1.lapsi | ya 9/-15


★ Minzku90 (26) | kp 11/26-34 | 1.lapsi | tjot 6


mirajalapset | kp 152/28 | 4.lapsi / yk ?


Aurorahh (21) | kp 60/37 | 2.lapsi | yk 5

Piikulain3n (30) | kp 71/28 | 3.lapsi | yk 3

★ Nachsal (33) | kp 18/25-36 | 4.lapsi | yk 4

★ Lyllis | kp 10/31-51 | 3.lapsi | ya -14


Orchidea81 | kp 15/30 | 3.lapsi | yk 5

Sniff | kp ?/? | 3.lapsi | ya ?

★ kunnon kinttaat (30) | kp 16/28-30 | 2.lapsi | ya -15

★ pikkumini (24) | kp ?/? | 2.lapsi | yk 1

MamaBlue (38) | kp 11/25-28 | 1.lapsi | yk 4

mamitas | kp 106/29 | 3.lapsi | yk 1

Armadillo | kp 26/29 | yk 6

felessa (30) | kp 19/29 | 2.lapsi | yk 3

Sunmom (28) | kp 94/27-28 | 3.lapsi | yk

zannuli | kp 81/28 | 3.lapsi | yk 1

Reirei85 (30) | kp 18/28-30 | yk 4

Bea.S (33) | kp 10/24 | 3.lapsi | yk 4

Vattupuska (28) | kp ?/? | 5.lapsi | yk 1

nuohooja | kp ?/? | 2.lapsi | ya 8/-16

Idjunn (27) | kp 8/27-28 | yk 8

★ oskama (21) | kp 84/? | 1.lapsi | ya 6/-16

★ teris (36) | kp 16/59 | 3.lapsi | yk 5

maisa93 (23) | kp 63/? | 1.lapsi | yk 4

mytty_ (25) | kp 81/28-32 | 3.lapsi | yk 8

★ Karkki95 | kp 6/28 | 1.lapsi | ya 4/-15

Miina- (28) kp 35/27 | 3. lapsi | ya 8/-16

Futuretar (26) | kp 43/25-30 | 2. lapsi | tjot 1/-16

haaveilija-31 (31) | kp 12/? | 3. lapsi | ya 12/-12

Rivaa (31) | kp 7/25 | 2. lapsi | yk 2

Minguliini | kp 39/32-35 | 1.lapsi | yk 3

★ susanmaaria | kp ?/? | 3.lapsi | ya 7/-15

kikiii (20) | kp 59/28 | 2.lapsi | yk 4

iitata (19) | kp 25/? | 1.lapsi | ya 8/-14

neitperhoinen (31) | kp 51/30 | 4.lapsi | ya 9/-16

vavec | kp ?/? | 3.lapsi | yk

Susu90 | kp 46/? | ya 8/-15

saraheinä | kp 21/30-31 | 5.lapsi | yk 1

★ Bertta83 | kp 26/23-28 | 4.lapsi | yk 2

Sokeripala | kp 26/? | 3.lapsi | yk 1

Lumi87 (29) | kp 7/? | 2.lapsi | yk 5

mincha | kp ?/? | 3.lapsi | ya 9/-16

Hensku-96 (20) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 4/-16

annikata (26) | kp 1/? | yk 5

Rosmariini86 | kp ?/? | 3.lapsi | yk 1

Millatus | kp 30/30-31 | 3.lapsi

kka (25) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 10/-16



Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :) Päivitän listaa säännöllisen epäsäännöllisesti 1-7 x viikko :whistle:

Yli kuukauden päivittämättä olleet nimet poistetaan plussaa odottavien listalta sen takia että se pysyy ajan tasalla. Mukaan voi tulla myöhemmin takaisin jos haluaa.

Mikäli et halua listalle ollenkaan, kerro siitä ensimmäistä kertaa kirjoittaessasi tänne :)



 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä