Toiveena vauva 2017-2018

Muutama kiinnostunut oli ainakin enkä vielä löytänyt kenenkään aloittamana, joten ajattelin aloittaa jonkinlaisen pidempään yrittäneiden ketjun tämän rinnalle. Olisiko ehdotuksia? Ja koska osa kaipasi pienempää ryhmää, olisiko sen suhteen toiveita? Tokihan täällä kaikki pystyy seuraamaan kaikkia ketjuja, mutta jos sinne listoille otettaisiin vain tietty määrä porukkaa. Mielipiteitä, montako esimerkiksi olisi sopiva? Mikä ketjun nimeksi? Ajattelin itsekin alkaa aktiivisemmaksi keskustelijaksi, jäin juuri sairaslomalle joten näillä näkymin aikaa riittää selailla vaikka koko foorumi..

Onnea plussanneille, tervetuloa uusille ja tsemppiä ihan kaikille (y)

Lyllis, joko sinut siirretään plussanneisiin? :love:
Minä ainakin tahtoisin ehdottomasti tuollaiseen ryhmään. Tekee kaikesta huolimatta niin kipeää että osa onnistuu niin äkkiä vaikka eihän sitä saisi kokea niin :( Muutenkin olisi mukava, kun olisi porukka jonka tuntee ja muistaa, täällä pitää aina kelata sivuja taakse päin jotta pääsee perille mikä tilanne se olikaan tällä ja tällä henkilöllä ja kukas tämä oikein oli.

Edit, karkin ehdottama vuoden yrittämisen raja olis hyvä!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Karkki95 tsemppiä klinikka-käyntiin, epätietoisuus on pahinta :(

Sokeripala pahoittelut :(

Lyllis onnea plussasta <3

Tiituu tsemppiä ultraan, toivottavasti kaikki ois hyvin :)

Nalkuttaja tervetuloa takaisin, hyvä jos ootte saanu ees vähän asioita selviteltyä ja voisit vaikka samantien jatkaa tonne odottajien puolelle :D uutta testiä ja kuvaa kiitos.

Bertta83 en osaa kyllä sanoo näkyykö mitään.. aamusta uutta testiä? :D

@-tanjuska mä toivon että meitä ei ois nii paljo että pitäs rajata. :confused: Mut joo, mielestäni kans vuoden tai enemmän yrittäneille. Ihan kiva ois jakaa ajatuksia semmosten kanssa jokka ymmärtää miltä itsestä tuntuu. Ystävät ku ei oikeesti osaa sanoo muutako että "kyllä se siitä.."

nii ja dpo 4 täällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja -tanjuska
Kiitoksia viiva arvuuttelusta. Kuivaneena testissä näkyy selvempi viiva, mutta väristä en osaa itsekään sanoa. Yritän aamusta tehdä uutta testiä tai sitten viim. keskiviikkona.

Nyt sitten mietin, että lämmöt romahti sieltä 36,8 sinne 36,4 että näinkö meinaa menkat tehdä tuloaan :( paleltaa ihan julmetusti ja tuntuu että oon ihan ankka jäässä.
 
Heipsan kaikille :)
Uusi osallistuja, en oo ihan päässyt perille tän palstan termistöön, mutta yritän tässä samalla opiskella :LOL: Mulla ikää siis 28 -vuotta ja ensimmäistä kertaa yritys päällä. Oon yrittäny olla ressaamatta päivistä ja viivoista ja vuodoista tms. Nyt menossa ilmeisesti kp21/28. Mielenkiinnosta tein ovulaatiotestejä 21-27 päivien väillä. En nyt ihan päässyt sisälle niidenkään sielunelämään. Ekat testit olivat puhtaasti yksi viivaisia, sen jälkeen neljänä päivänä ihan selkeät kaksi viivaa ja sitten taas pelkkä testiviiva o_O

Elikkäs kierukka poistettu 29.9 ja esikoista yritetään ja tämä olisi yrityskerta numero yksi.
 
Muutama kiinnostunut oli ainakin enkä vielä löytänyt kenenkään aloittamana, joten ajattelin aloittaa jonkinlaisen pidempään yrittäneiden ketjun tämän rinnalle. Olisiko ehdotuksia? Ja koska osa kaipasi pienempää ryhmää, olisiko sen suhteen toiveita? Tokihan täällä kaikki pystyy seuraamaan kaikkia ketjuja, mutta jos sinne listoille otettaisiin vain tietty määrä porukkaa. Mielipiteitä, montako esimerkiksi olisi sopiva? Mikä ketjun nimeksi? Ajattelin itsekin alkaa aktiivisemmaksi keskustelijaksi, jäin juuri sairaslomalle joten näillä näkymin aikaa riittää selailla vaikka koko foorumi..

Onnea plussanneille, tervetuloa uusille ja tsemppiä ihan kaikille (y)

Lyllis, joko sinut siirretään plussanneisiin? :love:
Minut voi siirtää plussanneisiin:love:,ensimmäinen neuvola aikakin jo ens viikolla..tätä raskautta kun pitää nyt seurata..koska nuorimmainen syntynyt keskosena..
 
Lyllis, paljon onnea! Esikoisesta kesti yritys 7kk eikä siinä loppuajasta jaksanut enää alkoholia vältellä varuiksi. Niin olin tiestysti just ennen plussaa ottanut edellisenä viikonloppuna oikein reippaasti.. Mutta terve ja fiksu poika on tuo 6v tuolla. Ei tarvi huolehtia ❤ Nykyään raskaus vielä todetaan niin aikaisessa vaiheessa.. Mitenköhän esim joskus 70-80 -luvuilla..

Tintttu, tervetuloa! Kivaa saada samanikäinen vauvakuumeilija tänne kirjoittelemaan ja mennään vielä kumpikin aika samoissa. Meillä yk1, tosin 6v poika mulla ennestään. Toivottavasti sulla pian käynnistyy oma kierto kierukan jäljiltä!

Hyvä, että on perustettu pidempään yrittäneiden ketju. Varmasti parempi vertaistuen kannalta. On ihan eri asia, onko menossa yk2 vai yk12.. Kovasti voimia kaikille teille pidempään plussaa odottaneille. Mä uskon, että kaikella on tarkoituksensa ja Elämä kantaa.

Mä testasin tänään negan herkällä testillä. 16 päivää mahdollisesta hedelmöityksestä, niin olisi varmasti haamu jo tullut, jos olisin raskaana. Surullinen ja pettynyt olo. Onhan ne toiveet kuitenkin korkealla olleet. Voi kunpa ei tarvitsisi kovin pitkään odottaa. Mä olen sitä pientä kaivannut niin kauan. Keskenmeno neljä vuotta sitten jätti ison tyhjiön. Mutta, ei auta kuin luottaa Elämään ja oikeaan ajoitukseen, ottaa rennosti, nauttia ja nähdä kaikki ihanat asiat mun elämässä ja myös kaikki rakkaat ystävien lapset, joiden elämässä saan olla mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Minulla ilmeisesti dpo 6 eli piinapäivät. 11.11 vois testailla jos ei menkat ala sitä ennen..mulla ovis kierron mukaan 25.10. mutta pe 21.10 alkoi ihmeellinen kohtukipu ja oli hellänä, se nyt jäänyt viime viikon lopusta pois, oisko ovulaatioon liittyvää? siemeniä vkolopun ja senkin jälkeen laitettu, et saapihan nähä tärppääkö? Meillä raskautuminen on tapahtunut tähän saakka nopeasti, esikoinen pillereiden läpi, keskimmäinen heti kun annettiin lupa, samoin kesken menneet identtiset kaksospojat nappas heti, kuopuksessa meni 4kk....et jänskää on...töissä on hektistä ja mulla määräaikainen soppari jonka aikana mahdollisesti jään äitiyslomalle jo, jos heti ekasta nyt tärppää
 
Täällä 37v.äippä kuumeilee.. 4 lasta iltatähteä ovis olis ollut laskujen mukaan 27.10 ja ollaan yritetty .kävin lääkärissä 25 pvä.ultrassa ja sano et ovis menossa...noh tästä heti yritettiin.menkat alko en nyt tiedä onko tärpännyt vaikka mensut tuli...tässä kova yritys päällä ☺☺ilta pahoinvointia ollut sekä väsymyst
 
Hei mahtavaa, kohtalotoveri @Jshanti88 ☺ Testasin tänään kanssa negan ja olo täälläkin aika pettynyt. Viikonvaihteessa pitäisi kierron alkaa alusta. Vaikka kuinka yrittäisin orientoitua ajatukseen, että tulee kun tulee niin silti harmittaa kovasti.
Toivotaan pikaisia plussia kaikille tasapuolisesti!

Onko teillä muilla minkälaisia kokemuksia kierukan jälkeen raskautumisesta? Onko ollut kuinka nopeaa palautumista normaaliin kiertoon? Itselläni kierukka oli reilu 3 vuotta ja sen ajan menkat kokonaan poissa.
 
Minuakin kiinnostaa kokemukset hormonikierukan poistosta. Kierukan kanssa kylläkin minulla vuodot edelleen tulleet vähän niukempina eli kierto kai jollain lailla pelaa. Langat vaan on hukassa, niin saa nähdä miten poisto onnistuu...

Kovasti nyt olen pohtinut kevään töitä ja varmaankaan ei taukoa pidetä, jos mies on valmis jo vuoden alusta yrittämään. Jos nyt onnekkaan nopeasti tärppää, niin "murehditaan" sitä sitten. :)
 
hei onko jollain kokemusta et oviksen jälkeen tulis vielä venyvää limaa. Mulla nyt DPO 4, kp 16 ja tänään yhtäkkii vessas venyvää limaa ihan "roikkui", sori äklötys. :/ ja vatsassa turvonnut olo nyt illal... eipä se taida vielä kiinnittyminenkään vois olla jos sellastanyt tapahtuisi edes. Mut vähän silti ihmettelen et eika se ovis voinut nyt vasta olla, kun selkeen ovisplussan sain viime viikol kuitenkin sekä liuskaan että digiin.
onko jollain ollut tälläistä?
 
hei onko jollain kokemusta et oviksen jälkeen tulis vielä venyvää limaa. Mulla nyt DPO 4, kp 16 ja tänään yhtäkkii vessas venyvää limaa ihan "roikkui", sori äklötys. :/ ja vatsassa turvonnut olo nyt illal... eipä se taida vielä kiinnittyminenkään vois olla jos sellastanyt tapahtuisi edes. Mut vähän silti ihmettelen et eika se ovis voinut nyt vasta olla, kun selkeen ovisplussan sain viime viikol kuitenkin sekä liuskaan että digiin.
onko jollain ollut tälläistä?
Mulla tuli semmonen oikeen iso lima klöntti oviksesta noin viikon päästä..ja nythän tosiaan plussasin;)
 
hei onko jollain kokemusta et oviksen jälkeen tulis vielä venyvää limaa. Mulla nyt DPO 4, kp 16 ja tänään yhtäkkii vessas venyvää limaa ihan "roikkui", sori äklötys. :/ ja vatsassa turvonnut olo nyt illal... eipä se taida vielä kiinnittyminenkään vois olla jos sellastanyt tapahtuisi edes. Mut vähän silti ihmettelen et eika se ovis voinut nyt vasta olla, kun selkeen ovisplussan sain viime viikol kuitenkin sekä liuskaan että digiin.
onko jollain ollut tälläistä?
Hei ihanaa että en ole ainoa. Tosiaan dpo3 tai 4 alkoi täälläkin semmonen ovislimaa muistuttava vuoto. Jatkuu edelleen enemmissä ja vähemmissä määrin. Eipä ole tainnut ennen tulla ihan näin pitkään, joskus päivän kahden verran oviksen jälkeen saattanut tulla.. (n) ovistestejä ei ole, eli en voi testailla mitä se sanoisi. Samoihin aikoihin alkoi myös pieni turvotus ja alavatsalla jomottelu tai polttelu, pitkästä aikaa. Onhan se jo pitkään pysytellytkin poissa. Join lauantaina punkkuakin kun sattui hyvin kohdalle :D

Ihmetellään yhdessä!
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
hei onko jollain kokemusta et oviksen jälkeen tulis vielä venyvää limaa. Mulla nyt DPO 4, kp 16 ja tänään yhtäkkii vessas venyvää limaa ihan "roikkui", sori äklötys. :/ ja vatsassa turvonnut olo nyt illal... eipä se taida vielä kiinnittyminenkään vois olla jos sellastanyt tapahtuisi edes. Mut vähän silti ihmettelen et eika se ovis voinut nyt vasta olla, kun selkeen ovisplussan sain viime viikol kuitenkin sekä liuskaan että digiin.
onko jollain ollut tälläistä?
Mulla ei varsinaista venyvää limaa ole ollut, mutta nyt dpo 5 yhtäkkiä ovistyypisiä oireita. Runsasta kosteutta, munasarjanippailuja ja halut katossa. Olenkin tämän päivän pähkäillyt tota, kun digi kuitenkin näytti hymynaaman silloin viime viikolla. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Minä testasin tyylipuhtaan negan tänään.
Huomenna kokeillaan rfsu:n testejä, kun ne on ennenkin näyttänyt selkeän negaa ilman viivanpaikkoja tai sitten plussaa.

Toisaalta en jaksa uskoa, että heinävauvaa saan, joten alan pikku hiljaa asennoitumaan siihen, että menkat sieltä alkaa.

Eilen illasta kohdunnapukka oli vielä ylhäällä ja kova nyt on puolestaan alhaalla, pehmeä ja avoin. Ja miehen mukaan olen ollut jo viikon verran kiukkuinen, johon itse en ole kiinnittänyt huomiota :LOL:
tosin mulla kyllä selkeänä tulee pms-kiukku pari päivää ennen menkkojen alkua, mut vielä ei oo sitä tullut..
 
Wiihiiiii ette arvaa....:rolleyes:
Eilen illalla googlasin kaikkia menkkojen poisjäämis juttuja ja tuntu et kaikilla on vähintään terot ollu apuna joka toimien tai sit ei mutta kuitenki... Sit aloin laskeen että mun kierto on joku 50-60pvä nyt ja iski kauhee paniikki ja olin jo varma et mä en enää voi saada lapsia ja ja ja. .kunnon angsti :(
Sit menin ja varasin gyne ajan Mehiläiseen siinä toivossa et mäki saisin vaikka ne terot tai jotain syytä edes löytys.

Ja tadaa aamulla ku heräsin ja menin pissalle niin mitä....ihan kirkkaan punaista ja ei mitään tuhrua eli oletan että kp 1/28-60? on alkanut :p:ninja::love:
Oi että miten helpottunut olo voi ihmisellä olla :rolleyes: sori tällanen yyber hehkutus...Oon vaan niiiiiin :love: pakko purkaa jonnekki ku kukaan mun läheisistä (paitsi mies tietty) ei tiedä :whistle:
 
Nega testattu aamulla jälleen. Joten nyt loppui minun testaamiset tässä kierrossa. Kyllä siinä testissä pitäisi jotain jo näkyä jos raskaana olisin.
Joten nokka kohti uutta kiertoa, kunhan nuo menkat viikonloppuna alkaa.
 



07.11.2016

★ -tanjuska (22) | kp 143/26~71 | 1.lapsi | ya 1/-13

★ Nonsk | kp 29/32-33 | 1. lapsi | yk 12

★ Juliet86 (30) | kp 20/26-30 | 2.lapsi | yk 13

★ marrasmai (34) | kp 78/25-37 | 1. lapsi | yk 11

★ -dino- (24) | kp 23/25-30 | 1.lapsi | yk 16


★ Hantta81 (35) | kp 34/26 | 4.lapsi | ya -14

★ diadora (28) | kp 30/? | 2.lapsi | ya 4/-16


★ Minzku90 (26) | kp 15/26-34 | 1.lapsi | tjot 7


★ Nachsal (33) | kp 22/25-36 | 4.lapsi | yk 5


★ kunnon kinttaat (30) | kp 22/28-30 | 2.lapsi | ya -15

felessa (30) | kp 23/29 | 2.lapsi | yk 4

Reirei85 (30) | kp 24/28-30 | yk 5

Bea.S (33) | kp 14/23-28 | 3.lapsi | yk 5

Idjunn (27) | kp 16/23-25 | yk 9

★ Karkki95 | kp 11/27-28 | 1.lapsi | ya 4/-15

Miina- (28) kp 39/27 | 3. lapsi | ya 8/-16


haaveilija-31 (31) | kp 44/? | 3. lapsi | ya 12/-12

Rivaa (31) | kp 10/30 | 2. lapsi | yk 3

Minguliini | kp 71/32-35 | 1.lapsi | yk 3

★ susanmaaria | kp ?/? | 3.lapsi | ya 7/-15

iitata (19) | kp 27/? | 1.lapsi | ya 8/-14

vavec | kp ?/? | 3.lapsi | yk

Susu90 | kp 78/? | ya 8/-15

saraheinä | kp 53/30-31 | 5.lapsi | yk 1

★ Bertta83 | kp 5/26-28 | 4.lapsi | yk 4

Sokeripala | kp 11/? | 3.lapsi | yk 2

Lumi87 (29) | kp 17/21-28 | 2.lapsi | yk 6

mincha | kp 10/26 | 3.lapsi | ya 9/-16

Hensku-96 (20) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 4/-16

annikata (26) | kp 33/? | yk 5

Rosmariini86 | kp 6/28-60 | 3.lapsi | yk 1

Millatus | kp 62/30-31 | 3.lapsi

kka (25) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 10/-16

Sofia90 (26) | kp 44/28 | 1.lapsi | yk 1

FreeZone81 (35) | kp 41/29-31 | 2.lapsi | yk 1

★ Puff☆ | kp 20/27 | yk 6

Jshanti88 (28) | kp 6/25-29 | 2.lapsi | yk 2

nnnelliii (25) | kp 16/29 | 2.lapsi | yk 1

Mutzilla | kp 2/24-28 | 4.lapsi

Tintttu (28) | kp 28/28 | 1.lapsi | yk 1



Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :) Päivitän listaa säännöllisen epäsäännöllisesti 1-7 x viikko :whistle:

Yli kuukauden päivittämättä olleet nimet poistetaan plussaa odottavien listalta sen takia että se pysyy ajan tasalla. Mukaan voi tulla myöhemmin takaisin jos haluaa.

Mikäli et halua listalle ollenkaan, kerro siitä ensimmäistä kertaa kirjoittaessasi tänne :)
 
Viimeksi muokattu:



Hetken yritystä vielä odottavat:


Kuulis (25) | 1.lapsi | ya 9-10/-16

lilliputin | ya 11/-16

Mijau | 3.lapsi | ya 9-12/-16

Emilida | 2.lapsi | ya 1/-17

Idina | 4.lapsi | ya -17

pumpulipallero | 2.lapsi | ya -18





Muutoin taustalla kuumeilevat:

Vuorikristalli (39) | 6.lapsi | yk 10


piskuin3n (26) | 1.lapsi | yk 1

Lagertha (34) | 2.lapsi | yk 4

aprikoosinkukka (24) | 1.lapsi | yk 6

Lilaviolet (32) | 3.lapsi | yk 2

Hemmpsu (24) | 1.lapsi | ya-15

Yuna (25) | 1.lapsi | ya 9/-15

Tiituu (33) | 2.lapsi

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä