Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa uusille! Mä en oo noita geleitä ym. vielä päätynyt kokeilemaan, ehkä jossain vaiheessa

Jatkan piinailua ja ihmettelen miksi mulla on nyt ovulaation jälkeen ollut päivittäin menkkajomotusta, vaikka yleensä ei oo ku vasta kun menkat alkaa (n). Ehkä pitäisi yks kierto tikuttaa ovista et sais varmuutta et se tapahtuu. Kun ymmärtääkseni imetys voi just ovulaatiota sekoittaa... No katotaan jos ens kierrossa sit tikuttais. En jotenkin usko et ois nyt tärpännyt koska se vaan olis liian hyvää tuuria. Mä jotenkin ajattelen et mitä enemmän toivon sitä raskautumista niin sitä epätodennäköisempää se on... Ihan hölmöä, tiedän o_O . Samoin kun mitä enemmän ympäriltä kuulee vauvauutisia niin sitä epätodennäköisempää pidän et itse oisin seuraava. Kauheeta olla tämmönen pessimisti. Silti petyn karvaasti joka kerta kun uusi yk alkaa.
 
Tervetuloa uusille! Mä en oo noita geleitä ym. vielä päätynyt kokeilemaan, ehkä jossain vaiheessa

Jatkan piinailua ja ihmettelen miksi mulla on nyt ovulaation jälkeen ollut päivittäin menkkajomotusta, vaikka yleensä ei oo ku vasta kun menkat alkaa (n).
Mullakin parissa kierrossa on tullut menkkajomot heti tikutetun oviksen jälkeen. Kerran on tullut muutama päivä oviksesta. En tiedä mistä johtuu, olen samaa miettinyt itsekin. Kovasti kyllä aina toiveet nousee jos alkavaa tuommoinen ennen aikojaan!
 
Voisin liittyä taustalle ainakin hetkeksi ennen varsinaista yrittämistä. :) Meillä todettiin keskeytynyt keskenmeno viime viikon maanantaina ja olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä tällä viikolla tiistaina. Olo on tyhjä ja surullinen mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa! Maaliskuussa sitten luultavasti aletaan miettiä seuraavaa raskautta kun oma mieli asiasta toipunut ja terveydentila itsellä selvitetty kun taustalla kasvain joka leikattu isossa leikkauksessa tämän vuoden helmikuussa ja vuositarkistus olis helmikuun puolivälissä. Jossei uutta kasvainta todeta niin vauva saisi tulla. :) Ennestään mulla kaksi tervettä lasta 3/12 ja 2/14 eikä aiempia keskenmenoja taustalla joten taisi olla vain huonoa tuuria matkassa. Onneksi raskaaksi tuleminen on meille ollut aina helppoa, voi vaan kuvitella miltä tuntuisi monen vuoden yrittämisen jälkeen menettää vauva :(

Toivottavasti uusi vuosi toisi tullessaan paljon hyviä asioita ja plussatuulia meille kaikille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tervetuloa @kookospieni ja pahoittelut keskenmenosta. Toivottavasti saat helmikuussa puhtaat paperit ja pääsette uuteen yritykseen.

@saaruska86 toivottavasti ovis tosiaan aikaistuu, jes! :)

Mukavaa vuodenvaihdetta teille kaikille, jääköön tämän vuoden murheet taakse ja tuokoon ensi vuosi sen mitä tänä vuonna jäimme kaipaamaan. :love:
 
@kookospieni , pahoittelut keskenmenosta!
@Tiituu, minulla ainakin imetys vaikuttaa kiertoon. Se on hurjasti pidempi kuin aiemmin. Ovista en kyllä ole tikuttanut mutta bongannut muiden oireiden perusteella, joten luulen että jotain elämää on
@Norway , miten kävi? ☺
millaisia nuo gelee royalet on? Itsellä ei ole niistä kokemusta. ☺ esikoisen aikaan apuna olivat vaan maca-pirtelöt ja greippimehu.
toivottavasti kaikille sitä toivoville tulee nyt plussat uuden vuoden kunniaksi!
 
Voisin liittyä taustalle ainakin hetkeksi ennen varsinaista yrittämistä. :) Meillä todettiin keskeytynyt keskenmeno viime viikon maanantaina ja olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä tällä viikolla tiistaina. Olo on tyhjä ja surullinen mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa! Maaliskuussa sitten luultavasti aletaan miettiä seuraavaa raskautta kun oma mieli asiasta toipunut ja terveydentila itsellä selvitetty kun taustalla kasvain joka leikattu isossa leikkauksessa tämän vuoden helmikuussa ja vuositarkistus olis helmikuun puolivälissä. Jossei uutta kasvainta todeta niin vauva saisi tulla. :) Ennestään mulla kaksi tervettä lasta 3/12 ja 2/14 eikä aiempia keskenmenoja taustalla joten taisi olla vain huonoa tuuria matkassa. Onneksi raskaaksi tuleminen on meille ollut aina helppoa, voi vaan kuvitella miltä tuntuisi monen vuoden yrittämisen jälkeen menettää vauva :(

Toivottavasti uusi vuosi toisi tullessaan paljon hyviä asioita ja plussatuulia meille kaikille :love:
Pahoittelut keskenmenosta ja voimia siitä toipumiseen! Toivottavasti ensi vuosi tuo uuden plussan ja nyytin syliin ♥
 
@Nonsk jostain luin et vois johtua keltarauhasesta mutta miksiköhän se sit joskus jomottelee ja joskus ei....mystisiä juttuja

@sirhe mulla on kyllä kierto yhtä säännöllinen kuin ennenkin ja ovistuntemukset on mut tosiaan saattaa olla useampi päivä limoja välillä loppua ja alkaa taas, kipua ennen ja jälkeen oletetun oviksen niin mietin siksi et jos noi seilaavat oireet on merkki siitä et ovis meinas tapahtua mut ei sit tapahdukaan, niin siks mietin et pitäiskö tikuttaa. Ainakin osassa kierrossa ovuloin imetyksestä huolimatta kun sain plussan mut sit tuli se km. Ja tässä kierrossa nyt ehkä siksi mietin imetyksenkin vaikutuksia kun oon lomalla ja taapero käy tiheämmin rinnalla. Noh, eikai se sit selviä kuin tikuttamalla :). Kyllä on kova kuume kun ajatukset niin pyörii näiden asioiden ympärillä.
 
@kookospieni super paljon tsemppiä teille uudelle vuodelle <3

Täällä siis dpo5. Piinaapiinaaaa... Mulla oli tässä kierrossa erityisen selvät fyysiset ovisoireet. Ennen kun yritys alko niin hädin tuskin huomasin oviksen, tiesin sen vaan siitä että yhden päivän kiukuttelin aina samana kiertopäivänä mutta muita oireita ei juurikaan ollu. Tässä kierrossa menkkajomot jatku sitten oviksesta pari päivää voimakkaina, nyt ne on vaimentunu mutta jatkuu edelleen vaimeina jomoina alavatsalla ja alaselässä o_O en tiedä liittyykö mihinkään mutta myös meijän koira on ollu jotenkin enemmän mun perään ja HAISTELLUT MUA ??? mitä ei ikinä tapahdu :ROFLMAO: lisäks tissit on... en sano turvonneet mut jotenkin täyteläiset, ei kylläkään kipeet (n) siinä teille valeraskausoireita (tosin vain osa niistä), saatte luvan nauraa mulle sitten kun kerron uuden kierron alkaneen :ROFLMAO::ROFLMAO: mut pakko myöntää, kyllähän tässä toiveet herää :whistle: kun ne tallettelutkin meni tässä kierrossa enemmän kun nappiin :)

Anteeksi kun on taas pitkä sepustus. Aivan ihanaa uutta vuotta kaikille ja hirveesti plussatuulia!! Meillä ei miehen kanssa oo vielä mitään suunnitelmia mutta toivottavasti jossain edes kävästään. :) minä tietysti selvinpäin kun oon nyt niin kovin raskaana :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Heippa piiiitkästä aikaa!

Onnea plussista! :love: Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :unsure: Viestejä tullut niin paljon etten kaikkia jaksa lukea. Paljon on täällä varmaan kuukauden aikana tapahtunut.

ON: On ollut taas pieni masiskausi ja ei oo täällä halunnut sitten käydä ollenkaan. Mies oli viime kierron taas sillä tuulella että ei tehdä yhtään mitään sänkykamarissa. Kierto venyi 31 päiväiseksi. Uusi kierto alkoi ja nyt ,mennään kp 17 ja eilen tuli ovisplussa, eli nyt on dpo 0 :). Saa päivittää mun kohdalle kp 17/29-31 yk 15. Eilen illalla pupuiltiin, täytyis tänään saada mies vielä kellistettyä niin siinä sitten on jännitettävää. Eoli meidän uuden vuoden raketti on laitettu matkaan, toivottavasti tulos on positiivinen muutaman viikon päästä :love:
 
Täällä tullu vähemmän kirjoteltua ku ei oo jaksanu enää innostua piinailemaan 1,5 vuoden yrityksen jälkeen. Loppukierto menossa, dpo 10 ja nega testattu jotta jäis pettymykset menneelle vuodelle ja uusi alkais hyvillä mielin. Parin viikon päästä gynelle suunnitteleen jatkoja.

Toivon kaikille Hyvää Uutta Vuotta ja nopeaa plussaamista! ❤
 
Kierto on nyt pari päivää yli eikä vielä näy plussaa tai menkkoja, joten jotain nyt saisi tapahtua. Negatiivinen tuli testattua uv-aattona, joten ei tarvinnut ainakaan juomattomuutta perustella. Harmitti, mutta yritän olla realisti. Muutoin uv meni hyvän seuran, ruoan ja paljun merkeissä, miten muilla palstalaisilla? Tämä vuosi olkoon kaikille plussavuosi 2017 :)
 
Dpo 4 täällä. Uusivuosi meni rauhallisesti. Käytiin lasten ja miehen kanssa anopin luona syömässä /paukauttamassa raketit /valamassa tinat. Sit kipinkapin kotiin, kun nuorin koira pelkää paukkuja. Sit sohvalla vaan koira kainalossa valvottiin miehen kanssa puolelle öin. Tällainen meidän uv on ollut jo liki 10vuotta tuon koiran takia

Olin ite masutaudissa just oviksen jälkeen. Pupuilua reippaasti ennen, ovispäivänä ja yks päivä sen jälkeen. Sit olinkin sohvan oma. Mies varmasti huokasi helpotuksesta. Just kysyin, et ottaako paineita kun ilmoitan milloin on ovis. Sanoi ettei ota, tietää et sillo jyystetään monena päivänä. No sit ku alko ovis olla lähipäivinä ja ehottelin petihommia niin nauruksiha se meni, ku paineet kasvo miehellä selvitty siitäkin puhumalla, se ku on helppo vietellä tonne sängyn puolelle vaikkei sillä pääkopassa tekisi mieli ollenkaan mut ei voi vastustaa alapään haluja..
 
Vuosi vaihtui rauhallisesti ja kohta varmaan lenkille koiruuksien kanssa nauttimaan raikkaasta säästä. Vuoden eka päivä ja tässä on sitä jotain!
Ystävän kanssa eilen puhuttiin, että molemmat on saaneet kuitenkin niin paljon v.2016, ettei kaikki hyvä vaan samalle vuodelle mahdu. :) Kiitollinen pitää muistaa olla.
Plussia ja kaikkea muutakin hyvää toivon tälle vuodelle meille jokaiselle! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Thalassatar
@1986/13 voi höh :(, ymmärrän vitutuksen. Mikä dpo sulla olis? Onks mitään mahiksia et ovulaatiota ois ollutkin myöhemmin?

Mulla tänään dpo 6. Ei oireita. Menkkajomot hävisi ja sen jälkeen ei juuri mitään oiretta. Tai eilen ihan minimaalisesti ikään kuin viilteli alavatsaa. Kauheen turvonnut ja "lihava" olo, mut se johtunee joulunpyhien ja uuden vuoden juhlinnan herkutteluista. Aika kuluu hitaasti. Aikaisintaan dpo 10 meinaan testata.
 
Ovulaatio näköjään aikaistui tässä kierrossa, tuli vähän puskista ovisplussa. No ei se mitään, se tilaisuus käytettiin vuoden viimeisenä ja uuden vuoden ekana päivänä (y) Kierto siinä vaiheessa, että toiveikkuutta riittää vielä pari viikkoa :ROFLMAO:

Tsemppiä, kierrot taitaa joillakin muillakin sekoilla... (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@Tiituu dpo olis ehkä joku 14, vaikee tarkkaan sanoa kun en tikuttanut ovista.. niihin aikoihin tuli kirkasta verta pyyhkiessä. En tiedä liittykö ovikseen vai oliko jotain välivuotoja.. menkkajomoja oli oikeastaan oletetun ovulaation jälkeen päivittäin, paitsi eilen ja tänään.. eiköhän ne menkat sieltä ala.. 16.päivä on lääkäriaika, jos sieltä sais jotain apuja tasaamaan näitä kiertoja..
 
Äh, mua kans vtuttaa. Dpo14 eikä ovistikun viivat ole lähelläkään plussaa. Tässä kierrossa viiva alkoi vahvistumaan aiemmin kun eilen, ja kerkesin jo olla toiveikas että ovis aikaistuisi, mutta nyt taas näyttää siltä, että tästäkin kierrosta tulee ovuloimaton/ovis venyy taas johonkin huitsin kukkuun. Niinkun viimekierrossa. En käsitä, oonko mä mennyt rikki? AINA ollu 28pv kierto ja ovis siinä puolivälissä. Viimekierrossa ei ovista/ovis joskus kp22 ja kierto venyi ja paukkui lähemmäs neljääkymmentä päivää, ja nyt pahasti näyttää samalta. No, onhan tässä vielä pari päivää aikaa saada se ovisplussa tikkuun.
 
Odottelu vaan jatkuu.. ei merkkiäkään uudesta kierrosta. Kauako sulla Tiituu meni km jälkeen ennen ekaa kiertoa? mietin jos aiemminkin on ollu kierrot sekasin voiko olla että joutuu tosi kauan odottamaan, en uskalla vielä ainakaan terojakaan alottaa.
 
@teris mulla meni km-vuodon alusta laskettuna 35 pv ja sit alko menkat. Normikierto mulla 29-30pv eli se km kierto oli vaan vähän pidempi. Ja mulla siis aina ollut suht säännöllinen kierto. Mutta voisko sulla vaikuttaa se että oli lääkkeellinen tyhjennys...en tiedä, mietin vaan. Olikos siitä tyhjennysvuodosta sulla noin reilu kuukausi? Ehkä jollain muulla ois kokemusta vastaavasta tilanteesta. Toivottavasti sulla kohta kierto käynnistyisi vihdoin!

@tänttähäärää pahoittelut uudesta kierrosta :(

On: lievät menkkajomot palasi takaisin...no voi kyllä olla pikkuhiljaa pms oirettakin ilmassa.
 
Voi että, onpa täällä huonoja fiiliksiä yhellä ja toisella :unsure: tsemppiä kaikille jotka tuntevat sitä tarvitsevansa <3

Dpo7 ja oloja ois ihan kuorma-autollinen. Ajatukset on ihan sekasin. Alan epäilee itteeni että oonko omalla mielenvoimalla aiheuttanu itelleni fyysisiä raskausoireita vai voiko tää nyt olla totta! :eek: mä toivon.. toivon niin paljon että pelottaa.. että jossei tää nyt ookaan totta ja se pettymyksen määrä. Viime kierrossa ei mitään oireita ollukaan mitkä ois nostattanu odotuksia niin ei edes päässy oikein pettymään siitä negasta kun sen arvas... Ei auta kun odottaa.
 
Eipä tule meille syyskuun vauvaa :cry:
Raskaustestien viivat ei vaan vahvistunut missään vaiheessa kunnolla. Digin tein ja todella pitkään mietti vastausta, tulos oli tosin raskaana 1-2. Soitin aamulla neuvolaan ja pyysin päästä veritestiin jossa kävinkin aamupäivän aikana.
Iltapäivästä soitin tuloksia ja hcg arvo oli 11. Eli jotain on yrittänyt tapahtua mutta luultavasti jäänyt yritykseksi :(
Sovittiin että käyn vielä perjantaina uudestaan verikokeissa jos ei vuoto ala ennen tuota.
Nyt siis pitäisi olla rv4+5 menossa.
Itsellä oli kyllä alusta asti joku tuntemus takaraivossa että tää ei pääty hyvin :notworthy:

Mies kerkesi sopeutua jo ajatukseen neljännestä vaikka ei nyt hirmu innoissaan uutisista ollut. Eihän se kolmosen kohdallakaan riemusta hyppivät vaan oli järkyttynyt.
Kuitenkin miehen reaktio hieman jouluaattona säikäytti että eikö se nyt haluakaan neljättä lasta, mutta oli itse ajatellut että sektion jälkeen menee nytkin se reilu vuosi ennen kuin raskaaksi tulen.

Nyt sitten tässä hieman epätietoisuudessa eletään miten jatkossa.. Itse toivon todella että se vuoto alkaa itsestään että ei tartte mihinkään kaavintaan lähteä :unsure: tai miten nämä nyt hoidetaankaan kun ei ennen ole tämmöistä vastaan tullut eikä terkan kanssa jatkoa vielä suunniteltu ennen toista verikoetta.
 
Heipsis hei kaikki testailijat! Liittynen joukkoon ketjun seurailun jälkeen. Olen 26 vuotias ja avomiehen kanssa yritetään nyt ensimmäistä. Tähän saakka olen syönyt Gestinyl pillereitä jotka jätin pois marraskuun lopulla. Nyt olisi menossa kp 29/28. Nuo kiertopäivät ovat vähän veikkausta koska en omaa luomukiertoa oikein tunne. Malttamattomana tein kp 27 testin mutta niin tyyli puhdas nega kuin voi olla.

Mahdollisen oviksen aikana ja jälkeen kipeyty rinnat, lähinnä nännit, aivan julmetusti. Rääkäsin jopa kun riisuin rintsikoita ja paitaa. Ei ole koskaan ollut noin kipeinä ja sitä kesti noin 2 viikkoa. Muuten ei kauheasti oireita, muutamia vihlasuja ja kovaa väsymystä. Jotenkaan en kuitenkaan usko että näin ensimmäisestä kierrosta saataisiin koppia mutta haaveilua on. ❤

Ihana ollut lukea kaikkien matkaa kohti plussaa, plussa tuulia!!
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk

Yhteistyössä