Toiveena vauva 2017-2018

@saaruska86 eli voin alkaa odotteleen menkkoja, koska noi mun testin on super herkkiä :cry::cry: voi perse.
Täähän ois ihan liian helppoa, jos tää menis noin :D Mun kokemuksen mukaan moni ei-niin-herkkä testi näyttää raskauden aikasemmin kun herkät, varsinkin kaikki kiina/ebay/yms halvat "erittäin herkät" liuskatestit näyttää mun kokemuksella myöhemmin. Kuopuksesta testasin jollain havalla 10mlU- liuskatestillä negan dpo10, samana päivänä kuitenkin Predictorin Early Responsella plussan. Myös Apteekin Oma Ultra antoi samana päivänä plussa. Nämä molemmat siis apteekista ostettuja aika kalliita (n. 10-15€/testi) testejä. Kun nää plussat tuli, niin aloin huolella uittamaan raskauskeijun, ebayn ja markettien "erittäin herkkiä" testejä, joihin sain plussan vasta dpo14 paikkeilla. Kuitenkin esim PC antoi jo aiemmin plussan, vaikka edullinen on sekin, eikä edes kerro olevansa niin herkkä.
 
Täähän ois ihan liian helppoa, jos tää menis noin :D Mun kokemuksen mukaan moni ei-niin-herkkä testi näyttää raskauden aikasemmin kun herkät, varsinkin kaikki kiina/ebay/yms halvat "erittäin herkät" liuskatestit näyttää mun kokemuksella myöhemmin. Kuopuksesta testasin jollain havalla 10mlU- liuskatestillä negan dpo10, samana päivänä kuitenkin Predictorin Early Responsella plussan. Myös Apteekin Oma Ultra antoi samana päivänä plussa. Nämä molemmat siis apteekista ostettuja aika kalliita (n. 10-15€/testi) testejä. Kun nää plussat tuli, niin aloin huolella uittamaan raskauskeijun, ebayn ja markettien "erittäin herkkiä" testejä, joihin sain plussan vasta dpo14 paikkeilla. Kuitenkin esim PC antoi jo aiemmin plussan, vaikka edullinen on sekin, eikä edes kerro olevansa niin herkkä.
Onpas tää hankalaa hommaa :'D mulla on siis jotain raskauskeijun testejä:)
 
Täällä yk2/kp4/24-28. Mullakin kokemus et noi herkät halpisliuskat näyttää viimisimmäks sen raskauden, ja esim puikot 25miu aiemmin.
Näköjään jäi kierto nyt vähän lyhyeksi, odotin että menkat alkais tiistai-keskiviikkona niin ne alkoikin jo nyt torstaina. Ovulaatiolaskurin mukaan ovulaatio ois ollu silloin kun mulla oli pahoinvointia ja yhtenä vessareissulla lusikallinen verta tipahti pönttöön, eikä sen jälkeen mitään. Innolla tähän uuteen kokonaiseen kiertoon lähden, kun tietää vähän milloin niitä menkkoja osaa odottaa :) Ekana kiertona meni r-testejä noin miljoona, kun ei kierrosta tiennyt mitään ja olo oli toiveikas "jos vaikka tänään jotain näkyiskin" :whistle::ROFLMAO: Lopetin siis liuskan kesken kaiken, hätähousuja kun ollaan. Minut saa lisäillä listalle. Nemmiina yk2 kp4/24-28 4.lapsi
 
Hahhahhah. Pientä kevennystä vitutukseen.
Netin ovulaatiolaskireilla katselin koska vois olla ovis seuraavan kerran. Pari laskurua näytti 29.2!! (Kiva kun helmikuussa 28pv)
Ei vaan itse laskeskelin et vois mennä jos hyvin käy ni jopa alkukuulle jolloin a.Ei lapsia b. miehellä päivävuoro jess!! Kun vaan ei tulis niitä suorituspaineita.Tai ovis myöhemmin ja sitten ollaan taas iltavuoroviikolla.

Meinasin varata myös aikaa papaan ja keskusteleen tästä raskautumisesta niin mihin otan yhteyttä lääkäri? perheneuvola? mikä?
Täällä tuppukylässä ei ole yksityistä joten pitää jonottaa kunnalliselle.
 
Joop, kyllähän siinä nyt taas niin kävi että ovishan se nyt oli. Eilen illalla oli ihan samanlaiset, tosi voimakkaat oviskivut, kun viimekierrossa sillon kun mun raskaustestin haamu olikin vaan ovis o_O Tulevissa kierroissa en kyllä epäile raskautta vaikka toosasta tippuis post it- lappuja suoraan Armi Alkiolta, ellen todistettavasti ole vähintään 10pv ennen sitä pissinyt ovisplussaa tikkuun! Eilen siis ovis, ja eihän me tietty eilen talleteltu, viimeksi perjantaina. Toivottavasti riittää. Ja taaaaaas alotan piinapäiväni alusta :whistle::ROFLMAO:
 
@tänttähäärää toivottavasti osuu ovis tuohon optimaaliseen kohtaan

@saaruska86 kyllähän se kuulostaa kertomasi perusteella et se ovis olis ollut Kp 13.

Mutta mistäs näissä oikeasti tietää. Mulla yleensä selkeät ovisoireet ja limat mut nyt tosiaan ne on kaikonneet taivaan tuuliin lupaavan alun jälkeen. Eipä oo siis hajuakaan oireiden perusteella oviksesta. Testaan kyllä tänään ovistestin.
 
Kirjoitinkin samaan aikaan sun kaa @saaruska86 mutta siis mistäköhän tommonen johtuu et saa plussan tai melkein ja sittenkö ovis ei tapahdukaan vaan jäi vaan yritykseksi? Ja sit tulee uus yritys ovikselle ja ehkä onnistuukin myöhemmin... Eikai kuitenkaan kovin usein ole kahta ovista kierrossa. Sä sentään osaat vetää huumoria tilanteessasi (y). Ja hei kyllähän ne pe tallettelut hyvinkin voi riittää :)
 
@Tiituu , joo tuskimpa kahta ovista tapahtuu. Luulen että mulla näitä kiertoja nyt venyttää se, että munasolu ei pääse "ekalla yrityksellä" irtoamaan, eli lh- kohouma tulee, mikä nostattaa väriä ovistikussa, mutta mopo ei sitten ikäänkun lähekään käyntiin. Koska tämä on nyt kolmas venynyt kierto, ja joka kerta se "kyllä tää ehkä voidaan ovisplussaksi laskea"- tikku on tullut niillä main, milloin ovis on aina ennen tullut, ja kuitenkin oikea ovisplussa vasta sitten myöhemmin. Jotain positiivista siinä, että nyt se oikea ovisplussa tulikin "jo" kp21, eli enää ollaan noin viikko normiaikataulusta myöhässä.

Musta myös tuntuu, että nää kolme pitempää kiertoa on ollut ovisoireiltaan selkeesti voimakkaammat, kun aiemmin, eli sillonkun ovikset on tullut siinä kp14-16 aikoihin. Eilenkin mahaan sattu oikeesti niin, että oli työkyky koetuksella ja esim istuminen tosi vaikeeta, ja tissit on niin kipeet että vaihtuva tuulensuuntakin sattuu. Sama oli viimekierrossa, mutta näköjään se 5vk välissä on riittävä aika unohtamaan sen ja tulkitsemaan ovisoireet raskausoireiksi :D
 
@Tiituu , toivottavasti sunkin :poop: olo väistyy. Musta tuntuu että alkaa vähän helpottamaan. Saas nyt nähdä.

Tänä aamuna muutaman hetken pidättelyllä, lähes veteen uitettu ovistesti näytti seuraavaa.. ja meikä onnistuu masistelemaan että torstaina ja perjantaina jäi hommailut välistä.. viikonloppuna kyllä tuli hommailtua ja seuraavat päivät on pakko hommailla lisää.. onneksi täällä näyttää olevan haluja enemmän kuin pienessä kylässä.. (y):LOL:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@saaruska86 no jo on taas outo homma. Ootko sä nyt ovistikuilla testannu? Ihme homma jos monta kk peräkkäin tulee tikkujen mukaan kaksi ovista ja menkat kuitenki suhtautuu järkevämmin siihen jälkimmäiseen? Mä kyllä edelleen toivon, että ootkin raskaana. Ja mitä tulee noihin r-testien haamuihin niin mä haluan uskoa kun joku sanoi, ettei r-testi voi reagoida ovikseen.

@tänttähäärää toivotaan seuraavaa ovista paremmalle ajankohdalle!

@Tiituu toivottavasti ovis löytyy! Musta oli hämmentävää kun letroilla näytti ovistestiplussaa mutta oli kuivaa ku missä... jännittää oliko oikea ovis.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@Lumi87 , ne "ekan oviksen" plussat on ollu semmosia lähes plussia, ja sitten se oikeen oviksen plussa on ollut semmonen, että testiviiva on puolet tummempi kun kontrolliviiva. Eli periaatteessa se "eka ovisplussa" ei oikeesti edes ole ovisplussa, mutta jotenkin mieli kääntää sen semmoseksi "ehkä oli vähän liian laimeeta pissaa"- ratkasuksi. Ja tosiaan joo, ovistikuilla oon testannut, eli ihan dataa periaatteessa on.
Ja siis joo, eihän raskaustestin pitäis reagoida ovikseen mitenkään! Mutta mä oon nyt kahdessa kierrossa ajatellut olevani raskaana, kun onkin ovis -> tehnyt testin ja saanut niitä ihmeviivoja. Niitä viivoja on kuvista täällä muutkin nähneet :LOL:
 
Kohta alkaa taas jännät hetket, nyt kp8 ja clomit syöty täytyy vaan toivoa että päästään hommiinkin joku päivä.. ei tunnu kivalta alottaa vasta ovispäivänä. Huomenna meinasin testit alottaa, ensin apteekin omilla ja loppuviikon vasta digitesteillä. Jos osuisi ensi viikonlopulle niin olis paras ajankohta.
Kun sain keskenmenon oltiin reissussa ja ne aiheuttaa mulle aina kauheen stressin lentopelon vuoksi. Nyt olis taas reissu suunnitteilla ja tyhmänä laskin että jos tulisi nyt raskaaksi niin olisi taas ihan alkuviikot reissun aikaan. Enhän tiedä oliko stressillä ja matkalla vaikutusta edes tapahtumaan mutta kaikkea tulee mietittyä ja nyt en pysty päättämään pitäisikö reissua tehdä vai ei :(
 
No niin just ku pääsin sanomaan niin alkoi lievät oviskivut ja limojakin, vaikkei yhtään niin paljon kuin yleensä. Ja minä tulkitsen ovistestin nyt plussaksi. Ootteko samaa mieltä? Eli näyttäis taas tulevan toi plussa hyvin nopeasti, ikään kuin yhtäkkiä, kuten viime kierrossakin. Eli nyt ois Kp 15 ja dpo -1. Testaan kyllä vielä huomenna et nään haaleneeko viiva.

http://aijaa.com/G24GQA
 
  • Tykkää
Reactions: saaruska86 ja Nonsk
Onkos kukaan saanut punaisen positiivisia uutisia? Mä testasin taas tänään niin negan kun olla voi. KP 23 ja dpo 12 varmaan jo.. Käytän Yliopiston apteekin testejä. Virtsa osui molemmissa myös siihen "älä virtsaa nuolimerkin yli"-kohtaan mutta tuskin se siitä väärin näyttäisi.. Eipä tässä mitään oireita ole. Edes menkkaoireita, mutta turvotuksesta päätellen keskiviikkona vois menkat alkaa!
 
Tänään kp 24/25, huomenna aamulla ajattelin tehdä raskaustestin Jos Vaikka Jotenkin sinne jotain sattuisi ilmestymään.. Tänään on pitkin päivää ollut etovaa oloa, mutta realisti minussa sanoo sen johtuvan vain flunssasta ja viime viikolla päälle podetusta oksutaudista (esikoisen päiväkotituomisia molemmat..). Poikkeavaa on myös päivää ennen menkkoja kaapissa säilyvä suklaalevy, mutta sekin voi johtua tästä kammottavasta köhästä ja nuhasta. Muita oireita ei tällä hetkellä olekaan eli aika heikoilla mennään.
 
Negahan se Pc:n testiin tuli. Sivusta katsottuna liuskaan tuli jotain väriä, mutta päältä katsottuna lähinnä siis viivan paikka näkyi. Noh katsellaan milloin menkat alkaa, kalenterista katselin viimeisen vuoden kierrot olleen kaikki 25-27 päivää lukuunottamatta yk2:sta 29 päivää, jolloin olikin kaikenlaista oiretta ja menkat tulivat todella runsaina.
 
Keväistä alakuloa tai jotain sellaista ilmassa? Toivon kauheasti, että pian jo jollain plussa ilmestyisi ja marrasvauvojen odottajiin pääsisi siirtymään! :love:

@Paips kokeile uudestaan huomenna tai ylihuomenna! Jospa se viivanpaikka vahvistuu!(y)

@Äitirouva M ja @Dandy90 mitä teille kuuluu tänään? Ei tätiä...? (y)

@Tiituu oootteko saaneet oviksen hyödynnettyä? ;) Kyllä toi sun testi ovisplussa minusta oli. Ja mitä olen itse testaillut, niin ei se viiva kauheasti vahvistu ennen kuin yhtäkkiä sitten onkin plussa. Laitan varmaan tässä kierrossa kuvaa, kun olen nyt alkanut päivittäin testaamaan, että saan varmasti bongattua!:D

@teris aloititko testit? Mitkä tunnelmat matkustamisen suhteen? Voin uskoa, että ristiriitaiselta tuntuu lähteä mihinkään, jos km tuli matkalla ja sulla on myös lentopelko. Tähän yrittämiseen tuntuu helposti liittyvän jos jonkinlaista stressiä, toisaalta yritän itse ajatella, että en voi elää "entä jos" -ajatuksella, jos jälkeenpäin harmittaa tekemättä jääneet asiat.

Täällä siis ovistestailut jo vauhdissa, vaikka normikierron mukaan mulla ovis vasta kolmen päivän kuluttua. Talletukset on kyllä jo aloitettu ja ahkerasti onkin. :D:ROFLMAO: Liekö keväisellä auringolla osuutta asiaan. Kp11/27–31. Yleensä mulla vuorottelee niin, että jos on 30 vrk kierto niin seuraava 27, sit taas 29 ja 28 menevät ihan miten sattuu... Mutta pidempää yleensä seuraa lyhyempi. Viimeksi oli 31 vrk joten nyt uumoilen, että olisi toi 27 tai 28. Siksi testaan nyt jo, ja voihan ne simpat elelläkin muutaman vrk, että ei tää nyt ihan hukkaan mene. :ROFLMAO::whistle:

T. Hannah, joka aiemmista puheista poiketen meni jo ostamaan liudan vitamiinejakin... :D
 
@Hannah4 mä ainakin tunnustan et kärsin keväisin alakuloisuudesta. Kyllä ovis suht kohtuullisesti hyödynnettiin tosin taitaa nyt jäädä talletukset tohon su-ma yöhön koska eilen ja tänään ei logististista syistä pysty. Ja ovis kai nyt sit on tänään. Et kai sillä on mentävä. Tsemppiä sulle testailuun ja tähän kiertoon ja laita vaan kuvia :)

Testasin vielä tänään ovistestillä ja on se edelleen aika vahva kun viime kierrossa näkyi vahvana viiva vaan yhtenä päivänä mut mun mielestä kuitenkin eilen oli se plussa ja nyt haaleampi...näin näkisin vai voiko näitä kuivuneena edes enää tulkita. Tai sit mullakin on huijausovis. Ehkä vielä huomenna testaan vai pitäisikö antaa olla vaan.

http://aijaa.com/uMCuWN
 
@Hannah4 mä ainakin tunnustan et kärsin keväisin alakuloisuudesta. Kyllä ovis suht kohtuullisesti hyödynnettiin tosin taitaa nyt jäädä talletukset tohon su-ma yöhön koska eilen ja tänään ei logististista syistä pysty. Ja ovis kai nyt sit on tänään. Et kai sillä on mentävä. Tsemppiä sulle testailuun ja tähän kiertoon ja laita vaan kuvia :)

Testasin vielä tänään ovistestillä ja on se edelleen aika vahva kun viime kierrossa näkyi vahvana viiva vaan yhtenä päivänä mut mun mielestä kuitenkin eilen oli se plussa ja nyt haaleampi...näin näkisin vai voiko näitä kuivuneena edes enää tulkita. Tai sit mullakin on huijausovis. Ehkä vielä huomenna testaan vai pitäisikö antaa olla vaan.

http://aijaa.com/uMCuWN
Mielestäni toi ylempi, eli siis eilinen? on kyllä plussa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja Hannah4
@Hannah4 mä ainakin tunnustan et kärsin keväisin alakuloisuudesta. Kyllä ovis suht kohtuullisesti hyödynnettiin tosin taitaa nyt jäädä talletukset tohon su-ma yöhön koska eilen ja tänään ei logististista syistä pysty. Ja ovis kai nyt sit on tänään. Et kai sillä on mentävä. Tsemppiä sulle testailuun ja tähän kiertoon ja laita vaan kuvia :)

Testasin vielä tänään ovistestillä ja on se edelleen aika vahva kun viime kierrossa näkyi vahvana viiva vaan yhtenä päivänä mut mun mielestä kuitenkin eilen oli se plussa ja nyt haaleampi...näin näkisin vai voiko näitä kuivuneena edes enää tulkita. Tai sit mullakin on huijausovis. Ehkä vielä huomenna testaan vai pitäisikö antaa olla vaan.

http://aijaa.com/uMCuWN
20.2. eli ylempi on kyllä vahvempi, eli voisi ajatella että varmaan teillä ihan nappiin meni talletukset! (y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Minä tulen tänne nyt omanapailemaan. Kp 8/36-38 ja yk4. Tympii todella paljon nämä venähtäneet kierrot. Joku täällä kyseli imetyksen vaikutuksesta raskautumiseen. Olikohan @Tiituu ? Onnittelut muuten upeasta saavutuksesta oman imetyksesi kanssa! Imetän itse useita kertoja päivässä ja mulla se vaikuttaa pidentämällä kiertoa. Mutta tällä mennään. En ala jo olemassaolevan vauvan kustannuksella uutta yrittämään.
Laskeskelin eilen lenkillä, että olen elämäni aikana yrittänyt tulla raskaaksi pian kahden vuoden ajan. Nyt siis tätä kolmatta yritetään. Että ei ole helpolla yksikään tullut. Siksi tämä neljänteen kiertoon joutuminen tuntui jotenkin erityisen pahalta. Minulla oli niin suuret odotukset, että jos kerrankin tulisi raskaaksi helposti. Ja minun mittapuulla yk3 olisi ollut vielä lottovoitto.
No, eipä mitään. Hukutin suruni shoppailuun. Auttoi :LOL:
 

Yhteistyössä