Toiveena vauva 2017-2018

@Äitirouva M Oudon sivussa kyllä on.Kannattaa testailla uudestaan

Onnea plussanneille :)

Omaa kp 6. ovistikuttelun alan maanantaina pitää koittaa muistaa joka päivä uittaa,viime kuussa vähän laiskaa ja dpo 12 helottikin jo tosi vahvana.
Ensviikolle oon varannut ajan papaan.
Ja oon ihan innoissani että eka viikko ikinä jos ovis tulis ajoillaan ens viikon aikana niin ei mee suorittamisen puolella yön pikkutunneilla vaan voi ihan normi aikaan.Lisäksi lapset pois että jos kipinää haluu niin sen voi tehdä vaikka keittiönpöydällä tai vaikka keskellä olohuonetta ,ei tarvi pelätä että joku yllättäs ja kuunnella ääniä et kuuleeko joku.awink a wink :) Täällä ollaan siis aika iloisin mielin alottamassa yk 6,vaikka menkkojen aluttua olinkin romuna

6/25-27
 
  • Tykkää
Reactions: X0x0
Ihanaa ja onnea @Dandy90 & @Sendmylove ! On ollut pitkään plussatonta täällä, josko viimein taas aukeaisi ketjun plussatili ;)

Kp jotain ehkä oviksen aikoihin, alanko keskittyä jo muihin asioihin? Näemmä, jokin aika sitten haukkana tuijotin kalenteria ja mahdollisia valkuaislimoja. Hah! Nyt flunssan kourissa ehtii tännekin vähän kirjoittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Dandy90
Oi, ihanaa, onnea plussista!! @Sendmylove ja @Dandy90 :love:

Täällä se ovis oli ja meni, liukkaus jäi.. mahtaako olla greippimehusta johtuvaa..?! Samoin tissejen kutina, joka oli aina ennen varma merkki raskaudesta, mutta keskenmenon jälkeen se on tullut aina oviksen aikoihin, loppunut aina paitsi nyt. Tosin iho on kauttaaltaan kuiva ja kutisee muutenkin, mutta tämä tissi, tai lähinnä nänni, kutina on kyllä erilaista. Toivottavasti ei jatku kovin pitkään. Kiusallista käydä esimerkiksi kaupassa, saa sukeltaa aina millon mihinkin hyllyyn vähän rapsuttelemaan :LOL:

Jaaha,jos sitä lähtisi kehittämään kahvia. Täällä ipanat päätti aloittaa aamun taas neljältä :cautious:
 
Heissan kaikille! Uusi kuumeilija ilmoittautuu :)

Ilman e-pillereitä oltu lähes vuosi,josta 3kk aktiivista yritystä oviksen aikoihin tähtäämällä. Munasarjakipujen vuoksi olen menossa lääkäriin parin viikon päästä koska epäilen endoa :( 2 lasta on ennestään exän kanssa ja nyt haaveissa mun ja miehen ensimmäinen yhteinen. Ikää mulla 33v.

Nyt ekaa kertaa ostin ovistestejä ihan mielenkiinnon vuoksi,nyt menossa kp7 joten aloitan testaamisen varmaankin ma tai ti kun kierto on sen 28-30 ollut. Raskauden alkaminen on minulla aina vienyt sen 6kk vaikka ikääkin oli silloin vähemmän joten en edes odota raskautuvani nopeasti :D Mutta toivottavasti kuitenkin onnistuu jossain vaiheessa! Plussatuulia kaikille ja ihanaa aurinkoista päivää :)
 
  • Tykkää
Reactions: X0x0
@Sähkökissa Tervetuloa mukaan.Mennäänkin sit samoissa mulla myös tänään kp 7. Ekaa yhteistä yritän myös nyksäni kanssa.
Itse aloitan ma tikittelun. Tikutella ei kai tarvis kun seksiä se joka toinen päivä meiningillä,mut en osaa limoista viä tulkita ovistani ja haluan tietää koska se kuitenkin on.

7/25-27

Huijasin ukkelia et ovis silloin kun sillä yötyö viikko ettei sille tulis niitä suorituspaineita mutta jos ovis ens viikolla ni mitenköhän mää selitän tuon ylikosteuden alapäässäni,se tajuaa sen siitä ja sitten panikoi..Saisko itteensä jotenkin kuivaks? :)
Mulla kun tota kosteutta tulee ja tulee välillä niin märkää ettei mikään ees tunnu missään. Ärsyttävä ovis
Nyt kyl viime kierrossa join greippimehua ja tuntu etten ollut niin kostee kun ylensä oon,et oisko mulla vähentänyt,kun ylensä sen pitäs lisätä.?!?
 
Hätähousuihin laitoin viestiä, mut tänne kanssa. Eihän tää voi olla niin, että jo eilen illalla oli ovisplussa?! Eihän toi ole plussa? Mä toivon aikataulujen takia kauheasti, että vasta aikaisintaan huomenna olisi ovulaatio! Tänään alkoi oireilu ja vähän limaa myös... (n)
 

Attachments

Onnea plussanneille :love:

@Äitirouva M kyllä tuo näyttäis musta plussalta, mutta varmista vielä toisella testillä (y)

Täällä tänään dpo 1 ja eilen niin selkee ovis ettei voi erehtyä :) Piinapäivät siis alkaneet ja ajattelin testailla ensi viikon sunnuntaina aamusta jos vaikka näkyis jo. Meillä edelliset (3) raskaudet alkaneet yk 1-4 eli toiveet korkealla mutta toisaalta ei haittaa vaikkei nappaiskaan heti.

Tsemppiö muillekin piinailijoille, toivon myäs että nyt saadaan tässä kuussa paljon plussia tänne :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Äitirouva M
Hätähousuihin laitoin viestiä, mut tänne kanssa. Eihän tää voi olla niin, että jo eilen illalla oli ovisplussa?! Eihän toi ole plussa? Mä toivon aikataulujen takia kauheasti, että vasta aikaisintaan huomenna olisi ovulaatio! Tänään alkoi oireilu ja vähän limaa myös... (n)
Ei ole mun mielestä plussa, on useemman asteen vaaleampi kun testiviiva. Mulla hyppii just tollain ovistestiviivat ennen plussaa, että välillä on suht vahva ja sitten taas vaalenee, kunnes pärähtää se selkeä plussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hannah4
Paljon onnea plussanneille!
Ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan @Sähkökissa :)

Täällä edellinen kierto venyi 36-päiväiseksi ja toiveethan siinä ehti nousta kun tissikipukin puuttui ihmeen pitkään. Viime viikon perjantaina oli pakko tehdä testi päivällä ennen illanviettoon lähtöä, mutta negatiivistahan se tietenkin näytti ja hetken kävin aika pohjalla samalla kun kyyti odotti pihalla :( Meni vähän säätämiseksi se koko lähtö kun ei ollut ennalta sovittu sitä illanviettoa (muutenhan olisin testannut heti aamulla), mutta testi oli pakko saada tehtyä... Sen jälkeen ehdin vielä kolme päivää elätellä toiveita ennen kuin menkat tuli palauttamaan maan pinnalle. Tiedä sitten oliko ihan ovuloimaton kierto vai ehkä kiinnittymisyritystä vai miksi taas pitkästä aikaa venyi kun tätä ennen 4 kiertoa oli 27-29 päivää. Viikko sitten kun sitä negaa masistelin ja miehen kans juteltiin tästä onnistumattomuudesta niin selvisi, että jos jommassa kummassa jotain vikaa on niin se tod.näk. on minussa. Kyselin siis mieheltä, että miltä siitä tuntuis jos joutuis tutkimuksiin tai löytyis jotain ongelmaa ja hän hoki että ei ole, minä siihen että eihän sitä voi tietää jos ei tutki ja sitten hän sanoi että tietää, koska kerran on käynyt lähellä. Joku hänen eksä on siis joskus tullut miehelleni raskaaksi (vahingossa), mutta se on mennyt kesken. Enempää hän ei halunnut siitä puhua. Mutta helpotuin kyllä siitä, että todennäköisesti ainakin miehellä on vauvan siemenet kunnossa.

Nyt on kp4 ja menkat alkaa olla lopuillaan. Että ei kai tässä muuta ku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Luultavasti sitä saa taas muutaman viikon päästä pettyä, eihän se ennenkään ole tärpännyt vaikka miten muka olis tallettelut mennyt hyvin... Olishan se ihana ihme jos kuitenkin tärppäis, sitä odotellessa, toivoa on aina vaikka usko alkaakin olla hakusessa.

Hyvä että on tällainen paikka olemassa, missä saa purkaa huolia ja tietää että ei ole yksin. Kiitos teille kaikille :love:

Aurinkoista viikonloppua ja lempeitä plussatuulia! :barefoot: Palataan.
 
Ei ole mun mielestä plussa, on useemman asteen vaaleampi kun testiviiva. Mulla hyppii just tollain ovistestiviivat ennen plussaa, että välillä on suht vahva ja sitten taas vaalenee, kunnes pärähtää se selkeä plussa.
Kiitos @saaruska86 ! Miten tämäkin voi aiheuttaa näin paljon stressiä! :confused::ROFLMAO: Illalla ja aamulla kokeilen uudestaan, mä haluan nähdä kunnon ovisplussaviivan! :D

@Minzku90 voin vaan kuvitella että oli ahdistava tuo pitkäksi venynyt kierto! Sitä kuitenkin tuntuu, että toivoa on kun ei tätiä näy, ja kuitenkin jos vaan negaa näyttää.. Tän kierron aikana ehtii talvi muuttua jo kevääseen ja aurinko saa ehkä aikaan valoisamman olon sekä paremmat mahdollisuudet hyvän fiiliksen ansiosta.. Näin uskon omalla kohdallani ja toivon myös sulle. :love:
(y)

@Sähkökissa tervetuloa joukkoon! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Minzku90
Tervetuloa @Sähkökissa

@tänttähäärää aika ovelaa yrittää huijata ukkelia ;). Toivottavasti se ei huomaa ovista tai vaistoa sitä ja tallettelut onnistuu. Mun mies esikoisen yritysaikana aina tuntui vaistoavan sen.

Mulla nyt dpo 3 ja ihan kuin alkais se fiilis hiipimään taas ajatuksiin et eipä tainnu tässäkään kierrossa onnistua vaikka eihän sitä tässä vaiheessa edes voi tietää. Tänään keltarauhanen antanut olla rauhassa kipuilulta sentään.
 
Tervetuloa @Sähkökissa

@tänttähäärää aika ovelaa yrittää huijata ukkelia ;). Toivottavasti se ei huomaa ovista tai vaistoa sitä ja tallettelut onnistuu. Mun mies esikoisen yritysaikana aina tuntui vaistoavan sen.

Mää kans luulen että mun huijaus ei onnistu jos en sit oo vähän kuivenpi.
Tuo mun mies kultani kun on muutenkin luenteeltaan tuollainen tarkkailija ja tutkailija. Huomaa mun lapsista asioita/piirteitä mihin en itse ole kiinnittänyt edes huomiota. (Mää kuitenkin elänyt niiden kanssa koko elämäni ja hän vasta totuttelee)
Katsoo kuin käy,jos nyt eka sais sen oviksenkin bongattua
 
Yk10 kp1 :cry::cry::cry:

Sitä vaan jäin miettimään kun testien mukaan ois ollut tänään vasta dpo10 että missähän nyt mättää vai oliko ovis oikeesti letroillakaan... no parin viikon päästä aika klinikalla ni sittenpähän voi kysellä.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja sisua muille yrittäjille! Ei tekisi mieli siirtyä täältä pois. Ja jotenkin tuntuu, että tieni käy tänne vielä. Todella paska fiilis, varsinkin kun mies ei innostunut uutisesta ja on sama olo kuin ensimmäisessä raskaudessa mikä sitten meni kesken yllättävän myöhään..
 
Onnittelut plussaajille!!
Täällä ei vielä ovista näy, tosin kierto varmaan ainakin 30pv niin en vielä huolestu, tänään 14kp. Vähän alkaa olemaan sellasta oiretta että voisi muutaman päivän päästä tullakin.
Onko muita jotka kärsii ja todella siis kärsii kuivuudesta? mitä käytätte apuna? mulla just ovisaika on normaalimapaa mutta muuten on aika saharaa. Nyt en ole uskaltanu käyttää muuta kuin ceridalia, onkohan jotain parempaa?
 
Voi @Lumi87 :(, pahoittelut ja jaksamista ♥. Teillä onkin pian toi aika, toivottavasti siellä tulisi selvyyttä asioihin ja apua.

Mulla ei tänään dpo 4 ihmeempiä tuntemuksia, ihan ihan ihan vähän on rinnat olleet arat mut varmaan jo tuolta ovulaatiosta asti jo olleet. Tekeeköhän se keltarauhanen senkin.
 

Yhteistyössä